Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ny silikonjente melder seg! :goodbye:

Nå har jeg endelig bestemt meg, jeg skal ta operasjon! 2008 er året jeg skal ta livet tilbake. Å være så godt som flat har gått kraftig ut over selvtilliten min, og gjort at jeg ikke takler nærhet eller at noen tar spesielt i meg. Og nå vil jeg endre dette. Jeg er 1.70 og veier 55 kg, og drømmer om en B-cup. Jeg håper på et mest mulig naturtro resultat. Vil ikke ha noen knallrunde plastballer.

Klinikkene jeg vurderer er FMS og Stokkan. Det er så utrolig deilig å vite at nå skal livet forandre seg. Jeg tror ikke en operasjon gjør livet rosenrødt, jeg er ikke så naiv, men jeg vet at en operasjon vil forandre meg og min selvtillit til det bedre :) Jeg vil at minst mulig skal vite om at jeg tar operasjonen, for meg er det faktisk litt tabu :sjenert: Gruer meg til å måtte fortelle det til min mor.. vi har ikke akkurat verdens mest åpne forhold, men vil tro jeg trenger litt hjelp i ettertid. og da håper jeg mamma er der, uten å dømme meg, men at hun forstår. uff.. det er det jeg gruer meg mest til.. fortelle mamma. (jeg høres ut som en liten unge :P men er 22 år). Og så forteller mamma antageligvis pappa, for jeg trenger noen som kan hente meg etter operasjon. Føler dette kommer til å bli flaut. Så teit at jeg skal føle det sånn. Tenker det er verdt det. Men ja, poenget: Tusen takk for denne siden, den har vært veldig lærerik! Etter at jeg endelig bestemte meg (en ukes tid siden) har jeg blitt kjempe utålmodig for å "sette i gang"! Men satser på å få konsultasjon i mars, og operasjon i juni. Da har jeg sommerferien å komme meg på. men jeg er klar nååååå :)

Selv om jeg ikke har vært til konsultasjon er jeg veldig klar på hvordan jeg vil ha det. Silikonimplater, ru, legges under muskel, anatomisk formet, innsnitt i areola. NATURLIG resultat.

Masse lykke til på operasjon, Shaya :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gruer meg til å måtte fortelle det til min mor.. vi har ikke akkurat verdens mest åpne forhold, men vil tro jeg trenger litt hjelp i ettertid. og da håper jeg mamma er der, uten å dømme meg, men at hun forstår. uff.. det er det jeg gruer meg mest til.. fortelle mamma. (jeg høres ut som en liten unge :P men er 22 år).

Hihihi...også jeg gruer meg til å si det til mamma. Om noen skal klare å se at jeg har operert meg så er det henne. Hun bor et stykke unna, så ikke sett henne etter operasjonen... Hun er jo like flat som jeg var. Kanskje hun blir sjalu? :fnise:

Ps. Hei Fuerza :goodbye:

Skrevet

På FMS bruker de oftest innsnitt via armhulen og så legger de under muskel. Det betyr usynlig arr. Det er særlig gunstig med tanke på tilgangen under muskelen og hvis en er så uheldig og danner hypertrofiske arr.

Bare tanken på at de skal inn under fettvev og løsne på muskelen via brystvorten får meg til å grøsse. :ler:

Skrevet
Hihihi...også jeg gruer meg til å si det til mamma. Om noen skal klare å se at jeg har operert meg så er det henne. Hun bor et stykke unna, så ikke sett henne etter operasjonen... Hun er jo like flat som jeg var. Kanskje hun blir sjalu? :fnise:

Ps. Hei Fuerza :goodbye:

kanskje min mor og blir sjalu, den tanken har jeg ikke tenkt enda :fnise: Du får stikke innom her og fortelle om hvordan reaksjonen ble når du har fortalt det ;)

På FMS bruker de oftest innsnitt via armhulen og så legger de under muskel. Det betyr usynlig arr. Det er særlig gunstig med tanke på tilgangen under muskelen og hvis en er så uheldig og danner hypertrofiske arr.

Bare tanken på at de skal inn under fettvev og løsne på muskelen via brystvorten får meg til å grøsse. :ler:

Der sier du noe. Jeg har vært så opptatt av at arret skal gro fint og fort at jeg ikke har tenkt over hva som er praktisk mulig. :ler: Å gå inn via armhulen høres definitivt ut som en fordel når man legge under muskel.

Skrevet

Dag 6 idag. Går kjempefint. Drakk litt vin i går, og jammen klarte ikke jeg og sambo å ha oss også :fnise:

Veldig forsiktig, men det gikk bra :):):)

Skrevet

Ja. Det er det jeg ville valgt. Jeg har ei veninne som tok via brystfolden. Hennes arr ble veldig pene og nesten usynlige.

Skrevet

hei igjen jenter:)

har ett par spørmål til dere om envt satte inn silikon for en tid tilbake:) hvis det er noen av dere her da :)

opererte 3 sept i år.. er forsåvidt super fornøyd! føler meg så myyye bedre :) jeg hadde omtrent ingenting fra før og satte inn 290 over muskel, osm passet perfekt til min kropp:) 168/53:)

men..det jeg lurer på da.. puppene kan fortsatt være litt små vonde nå og da..kjenner att dem er der liksom, det ekke noe stort prob i det hele tatt, bare lurer på om det er normalt jeg:) og følelsen er ikke fullstendig tilbake, under er den fin, men kjenner ikke mye over og rundt brystvorte omerådet:) det er slik att hvis jeg står i dusjen og stråla treffer midt på så svir det.. er det normalt?

men har jo hørt att det tar inntil ett år før dem er optimale, så regner med det stemmer:) det ekke plagsomt på noen måte, er vel mer att jeg lurer:)

og er det noen som vet når jek kan ta solarium igjen? så lenge jeg taper arrene (som vel og merke er kjempe fine) dem synes nesten ikke dem :)

føler meg så bleik, pleide å ta litt sol før..så lurer på når jeg kan gjøre det igjen:)

håper noen kan svare meg:)

på forhånd takk for hjelpa;)

luzy

Skrevet (endret)

Hei Vici

Takk for svar :rosasmil:. Det var faktisk litt godt å høre at det ikke bare er meg som har opplevd noe slikt og som synes det er forferdelig vanskelig. Ja, det er alt for lett å henge seg opp i X`en, og det er ikke sunt. Skulle ønske jeg bare kunne blåse i det, men får det bare ikke til. Både jeg og min kjære er enige om at vi ikke kan ha det som vi har det, så spørs om jeg ikke bare må hoppe i det og operere meg. Kan ikke se noen annen løsning. Håper bare jeg blir så fornøyd at jeg klarer å fjerne bildene av den smekre X`en fra netthinna. Redd for at puppene ikke vil se og virke like naturlige, ønsker ikke kul runde silikonpupper som lyser silikon lang vei. Har sett på sidene til Fornebuklinikken, virker som om det er en bra plass å utføre operasjonen.

Bare et problem, og det er at min kjære er meget barnesjuk, og det anbefales ikke å få barn på to år etter operasjonen. Vurerer å prøve å mekke noen unger til sommeren, og da kan det brått bli lenge til jeg kan operere meg. Synes det er trist, for ikke noe særlig å ha det slik som jeg har det nå. Så da spørs det hva vi skal prioritere, pupper eller unger?!?!

Også tenker jeg på hvordan det vil være å ha silikon når man bli gammel. Ikke sikkert kroppen vil takle en ny operasjon dersom noe skulle skje.. Hmmm....

Endret av pie
Skrevet (endret)

Du kommer til å bli fornøyd med nye pupper.

Jeg hadde samme frykten som du har nå, og jeg er superfornøyd :danser:

Er det egentlig lurt å få barn når dere har det litt vanskelig slik som nå?

Jeg kommer nok ikke til å vente hele 2 år før jeg får barn. Og jeg kjenner mange som har fått barn før den tiden. Det har gått bra med samtlige :)

Du er redd for å få unaturlige kulepupper - ikke vær redd. Fortell det til din kirurg, han/hun vet hva de skal gjøre. Mine ser helt naturlig ut, men er selvsagt svært faste og står jo litt ut. Men man kan ikke se formen på silikonen.

Jeg har lyst å fortelle en ting til...

Min nåværende samboer, som jeg elsker og som jeg vil gifte meg med elsker store pupper. Han har aldri sagt noe om dette til meg, men jeg har overhørt han si det til kompiser osv. En gang vi var på fest hos noen venner og det var ulike musikkvideoer på tv'n ropte hans kompis etter han; "Hvor er du?? Yndlingspuppene dine er på tv!!" Typen min kom heldigvis ikke løpende, og sa til meg at han bare kødda. Nå er vi begge over 30 og har et voksent forhold, så jeg gadd ikke lage noe fuzz ut av det, men klart det var vondt å høre. Veldig vondt. Men han ble sammen med meg som jeg var, men bittesmå pupper, og jeg vet at han ikke ville byttet meg bort mot noen som helst.

I dag tok jeg av bh'n for å sjekke. Han fikk være med på badet.

Jeg kunne lett se på han at han er i ekstase nå. Hehe.

Jeg ønsket meg disse, og han har fått drømmepupper på dama han elsker, så jeg nøyer meg med den tanken. Og vi har det konge :hjerter_rundt:

Endret av Vici
Skrevet

Hei Shaya

Så bra at det ikke har gått utover forholdet deres, misunner deg litt det ja :) . Hva synes din kjære om at du vil operere deg da? Min kjære synes det er greit siden det sliter sånn på sjølbildet mitt. Men synes det er litt rart at han ikke gjør mer for å hindre det siden at han påstår at han synes mine små AA-pupper er finere enn hans X`s C-pupper. Men gutter er gutter, og de missliker ikke akkurat å ha litt å ta i etter hva jeg har skjønt.

Du får ha masse lykke til med operasjonen. Spent på å høre hvordan det går med deg. For min del vet jeg som sagt tidligere i denne spalten ikke når jeg kan operere meg, da vi nok enten må velge puppeoperasjon eller barn først. Gid jeg var litt yngre og kunne operere meg så fort som mulig...

Klem pia

Skrevet

Hei igjen Vici :-)

Hoff, jeg hadde gått helt av skaftet dersom noen hadde ropt det etter min kjære.. Men det har vel kanskje bitte litt med mitt forhold til puppene mine å gjøre.. Synes du takla det bra :-). Så han har innrømmet i ettertid at han egentlig liker store pupper? Gid min kjære også kunne være såpass ærlig..

Synes bare jeg leser så mye rart om de som velger å få barn etter operasjonen, men det går kanskje stort sett bra. Lest om flere som sier de ikke har blitt noe fine etterpå. Har bare ikke råd til å koste på meg en ny operasjon etter bare kort tid, så det bør i tilfelle gå bra. Hmm, ja vi burde kanskje rett og slett vente litt med småtroll. Får ta det opp med min kjære. Tror ikke han er veldig klar for å vente med barn egenlig, men vi bør jo virkelig prate om det.

Godt å høre at dere er fornøyde, tror jeg også vil bli det. Det vil gjøre livet en god del lettere.

Klem

Gjest puselabb
Skrevet
hei igjen jenter:)

har ett par spørmål til dere om envt satte inn silikon for en tid tilbake:) hvis det er noen av dere her da :)

opererte 3 sept i år.. er forsåvidt super fornøyd! føler meg så myyye bedre :) jeg hadde omtrent ingenting fra før og satte inn 290 over muskel, osm passet perfekt til min kropp:) 168/53:)

men..det jeg lurer på da.. puppene kan fortsatt være litt små vonde nå og da..kjenner att dem er der liksom, det ekke noe stort prob i det hele tatt, bare lurer på om det er normalt jeg:) og følelsen er ikke fullstendig tilbake, under er den fin, men kjenner ikke mye over og rundt brystvorte omerådet:) det er slik att hvis jeg står i dusjen og stråla treffer midt på så svir det.. er det normalt?

men har jo hørt att det tar inntil ett år før dem er optimale, så regner med det stemmer:) det ekke plagsomt på noen måte, er vel mer att jeg lurer:)

og er det noen som vet når jek kan ta solarium igjen? så lenge jeg taper arrene (som vel og merke er kjempe fine) dem synes nesten ikke dem :)

føler meg så bleik, pleide å ta litt sol før..så lurer på når jeg kan gjøre det igjen:)

håper noen kan svare meg:)

på forhånd takk for hjelpa;)

luzy

Jeg hadde operasjon for snart 7 måneder siden, og høyre puppen min er fortsatt ikke helt "normal". Har en rar følelse rundt brystvorten og under. Og som du også opplever, når jeg spyler vann rett på det området svir det på en måte. Det er nervetrådene som ikke har grodd sammen enda.

Dette er helt normalt, det kan ta opptil et år før alt er "grodd". Noen få opplever også at noen nervetråder aldri gror, og vil ha litt nedsatt følelse/ubehag så lenge de har silikonen. Men dette er IKKE farlig. (Personlig vil jeg heller leve med det enn små pupper)

Jeg fikk beskjed om at man må beskyte arrene mot sol i 6 måneder.

Skrevet
Hva synes din kjære om at du vil operere deg da? Min kjære synes det er greit siden det sliter sånn på sjølbildet mitt. Men synes det er litt rart at han ikke gjør mer for å hindre det siden at han påstår at han synes mine små AA-pupper er finere enn hans X`s C-pupper. Men gutter er gutter, og de missliker ikke akkurat å ha litt å ta i etter hva jeg har skjønt.

Har du vurdert at han kanskje er ærlig at dine AA pupper er finere? Hva som er fint er jo så relativt. Det er jo superfint med både små og store pupper... Hvis personligheten som bærer puppene er fin - blir puppene fine uansett :)

Hvis mannen min var smålubben, og jeg hadde hatt en x med trent kropp, så hadde jeg svart helt ærlig at jeg syns mannen min var mye finere - siden jeg er så gla i han blir han det :)

Han er sikkert redd for å si noe feil til deg og såre deg :) tenkt at det er vanskelig for han også oppi dette. Hvorfor skulle han hindre operasjonen hvis det gjør deg glad? Er sikkert bare det han vil :)

Pupper betyr ikke alt :klem: hilsen fra ei som aldri har hatt pupper (bare den siste uken)

Lykke til, håper du blir glad uansett :)

Skrevet
Da er vi nyopererte begge to :)

Hvordan er hevelsen din?

Hei du :)

Vi opererte ganske samtidig, lurte bare på hvordan formen din er?

Min er myye bedre... Syns nesten ikke de virker hovne, de er nesten helt symmetriske. De er selvfølgelig ømme, kan ikke hoppe opp og ned, men nå fungere jeg kjempebra... Er sååå glad jeg gjorde det...

La inn 280 ml, og når jeg har genser over ser jeg nesten ikke forskjell fra når jeg brukte de store BHene med innlegg. Men de ser så store ut når jeg ikke har klær på :hakeslepp: er bare kjempefornøyd!!!!

er så glad jeg gjorde dette!

Skrevet
Hei du :)

Vi opererte ganske samtidig, lurte bare på hvordan formen din er?

Min er myye bedre... Syns nesten ikke de virker hovne, de er nesten helt symmetriske. De er selvfølgelig ømme, kan ikke hoppe opp og ned, men nå fungere jeg kjempebra... Er sååå glad jeg gjorde det...

La inn 280 ml, og når jeg har genser over ser jeg nesten ikke forskjell fra når jeg brukte de store BHene med innlegg. Men de ser så store ut når jeg ikke har klær på :hakeslepp: er bare kjempefornøyd!!!!

er så glad jeg gjorde dette!

I dag er det akkurat én uke siden jeg ble operert.

Formen min er helt fantastisk i forhold til hva jeg hadde trodd.

Også jeg er overlykkelig for at jeg gjorde dette.

Når jeg har klær på ser en det ikke så godt (også jeg brukte tidligere bh'er med innlegg), men som du sier - uten klær er det stooor forskjell :)

Jeg er ikke hoven lengre, men har blåmerker ved sidene. Hevelsen mellom puppene er borte...heldigvis, var livredd dag 4 for at jeg skulle få sammenhengende pupper.

Jeg har beveget meg litt mer enn hva jeg burte, men det har gått fint. Jeg kan ikke løfte henda over hodet enda. Vi hadde gjester lørdagskveld og det gikk kjempebra. Ingen som spurte om noe/ reagerte på noe. De vet nemlig ikke omoperasjonen :) Jeg har bestemt meg for å være ærlig dersom noen spør. Det er klart at drar vi til syden med noen venner, så VIL de helt klart se forskjell!

:hoppe:

Jeg er rett og slett lykkelig over at jeg gjennomførte operasjonen.

Glad for at du er fornøyd også!

Skrevet

Jeg har en kompis som helt ærlig talt ikke er fan av store pupper. Han liker pupper, ja, men han synes rumpa er den mest sexy delen på en kvinne. Han har selv sagt at små faste pupper kan være minst like fine som en C cup. Det er uansett mer stas med ei flott rumpe. Veldig store pupper er som regel ikke fint, mener han. Det er fordi den typen pupper har en tendens til å falle ned en etasje når bh'en tas av. :ler:

Skrevet

Nå teller jeg ned dagenen til operasjonen. 28 dager igjen.

Lurer på noe. Dere som har slitt med selvtilliten og ikke følt dere komfortabel med de små puppene. Dette går jo ofte utover sexlysten. Kommer denne tilbake sammen med puppene eller? :D

Jeg kan jo ikke si at jeg sliter med sexlysten,for jeg har masse lyst likevel. Hehe. Men jeg er utrolig trygg på samboer. Men likevel føles det jo ikke så veldig godt invendig når jeg titter ned på skinnfollete som flyr hit og dit under akten. *fnis*

Gleeeeeder meg til pupper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

28 dager...

Noen andre som skal ha operasjon snart???? Dato?

Datoen min er altså 11.2 ;)

Skrevet

Min sexlyst ble om mulig enda større etter operasjonen :)

Hva slags innlegg skal du ha?

Skrevet

Hvor lang pleier ventetiden å være etter konsultasjon? Det varierer vel litt, men sånn ca? :)

Og pleier de alltid å ta bilder før og etter operasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...