Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Så flink du er Vici! Kommer du til å slutte for godt? Jeg gjorde det i fjor høst og det går kjempefint med meg nå. Er selvfølgelig episoder hvor jeg tenker at NÅ hadde det vært godt, men det blir med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :)

Formen har vært ganske bra egentlig. Hadde kanskje forventet mer konstant smerte, men det som er rart med smerten er at den er så annerledes. Blanding mellom å ikke ha følelse noe sted til at det kribler overalt inni brystet, uten at du får klødd eller rørt på det.

Er verst når en skal reise seg opp fra sengen, fra toalettet el, men begynner å gå greit nå. Er på dag 4 nå.

Dag 1 var jeg passe sløv enda, og sliten. Bare lå hele tiden.

Dag 2 var værst smertemessig, men samtidig kunne jeg bevege meg litt mer. Tuslet rundt i huset etc.

Dag 3 funket jeg ganske bra. Klarte å ta på meg bukse selv :D

Gikk i tillegg en liten tur etter veien. Kanskje 5 minutter.

Dag 4 - i dag, kan bevege meg mye men tar det med ro. Hevelsen har dempet seg mye og det begynner å se bra ut. Heldigvis...så ganske sprengt ut dag 1 og 2. Hehe.

Regner med å være på jobb allrede til uken. Burte gå greit da jeg har en ganske stillesittende periode i jobben.

Skal du ta innlegg?

Ja, skal på konsultasjon kommende onsdag. Grugleder meg :)

Håper bare at de ikke nekter å operere meg, pga amming..noen steder står det 3 mnd etter avsluttet amming, andre steder 6 mnd..

Men er uansett greit å høre med en sakkyndig hva han mener jeg burde ha av størrelse, type protese osv :)

Har A-cup nå, men brystene er langt ifra så faste som de engang var. Håper på en full C-cup etter operasjonen. Det virker som det er mange som har funnet ut de gjerne kunne hatt litt større senere, så har vært inne på tanken om liten D-cup. Men det er nok i meste laget for meg, som bare er 153 over bakken, og veier 40 kg. (kiloene raste av da jeg ammet!)

Hvor mye la du inn? Og hva endte du opp med? Vet at det kommer an på høyde og kroppsbygning, men er alltid greit å ha noe å sammenlikne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei misslilly.

Jeg ble operert mandag denne uken. 320 ml runde.

Jeg trener en god del og har ikke så mye kroppsfett men ble enig med legen om å legge innlegget over brystmuskelen. Håper at dette blir bra. Ser lovende ut så langt :)

Ellers kommer jeg og min samboer til å prøve å få barn utpå høsten. (vi har prøvd tidligere, men da mista jeg :( )

Jeg er ikke redd for å amme med mine nye silikonpupper, da jeg har flere venner som har klart dette fint (både de som har innlegg innenfor- og de som har innlegg utenfor muskelen)

Kjempetrist at du mistet barnet forresten. Jeg mistet også mitt første barn, men ble heldigvis gravid igjen allerede måneden etter. Lykke til med prøvingen til høsten da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist at du mistet barnet forresten. Jeg mistet også mitt første barn, men ble heldigvis gravid igjen allerede måneden etter. Lykke til med prøvingen til høsten da :)

Tusen takk :) Håper det går neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Vici! Kommer du til å slutte for godt? Jeg gjorde det i fjor høst og det går kjempefint med meg nå. Er selvfølgelig episoder hvor jeg tenker at NÅ hadde det vært godt, men det blir med tanken.

Vet ikke.. røyker ikke så mye til vanlig, men tror jeg skal klare meg fint med en og annen festrøyk framover. Prøve på det. Flink du var som klarte å slutte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal på konsultasjon kommende onsdag. Grugleder meg :)

Håper bare at de ikke nekter å operere meg, pga amming..noen steder står det 3 mnd etter avsluttet amming, andre steder 6 mnd..

Men er uansett greit å høre med en sakkyndig hva han mener jeg burde ha av størrelse, type protese osv :)

Har A-cup nå, men brystene er langt ifra så faste som de engang var. Håper på en full C-cup etter operasjonen. Det virker som det er mange som har funnet ut de gjerne kunne hatt litt større senere, så har vært inne på tanken om liten D-cup. Men det er nok i meste laget for meg, som bare er 153 over bakken, og veier 40 kg. (kiloene raste av da jeg ammet!)

Hvor mye la du inn? Og hva endte du opp med? Vet at det kommer an på høyde og kroppsbygning, men er alltid greit å ha noe å sammenlikne med :)

Ja, du kan glede deg til konsultasjon. Håper legen sier at du kan ta innlegg nå, slik at du slipper å vente. Det ville vært kjipt når du først har bestemt deg...

Jeg er 178 høy og veier 63kg. Hadde a-cup, la inn 320ml i hver og har nå d-cup. Ser naturlig og strøkent ut.

Tok av det ytre plasteret i dag. Gikk bra. Nå kan jeg endelig dusje!!

:danse::danse:

Jeg er så glad for at jeg endelig fikk utført operasjonen. Har tenkt på det hele min voksne alder. Husker så godt en gang jeg overhørte min fetter og hans kompis. Han sa: "Ja, eneste farsarven hun fikk - var en flat brystkasse!"

Jaja, jeg har faktisk ikke slitt med dårlig selvtillit, men har alltid ønsket meg pupper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for oppmuntrende ord, vici! skal holde meg unna heretter.

åh, jeg har så mange spørsmål.. skal på kontroll om tre dager, men spør om noe her i mellomtiden. det er vanskelig å vente!

jeg er ikke fornøyd med størrelsen jeg fikk :gråte: jeg hadde stor b-cup fra før av, og la inn 290 ml i det ene og 320 ml i det andre brystet pga forskjellig størrelse. har gått med sportsbh'en i fire dager nå, ikke tatt den av en eneste gang.. men jeg synes ikke at jeg ser forskjell?? jeg kommer mest sannsynlig til å operere på nytt om et år eller to (får jo gi disse puppene en sjanse først, dessuten orker jeg ikke å gå igjennom dette på nytt med det første).

spørsmålet mitt blir da.. hvor mye må jeg betale for dette, ca.? på fornebuklinikken, hvor jeg opererte, betaler jeg da kun for selve operasjonen og ikke innleggene. jeg antar at operasjonen koster en del altså, men noen som kan tenke seg ca. hvor mye?

tuuuusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, jeg har så mange spørsmål.. skal på kontroll om tre dager, men spør om noe her i mellomtiden. det er vanskelig å vente!

jeg er ikke fornøyd med størrelsen jeg fikk :gråte: jeg hadde stor b-cup fra før av, og la inn 290 ml i det ene og 320 ml i det andre brystet pga forskjellig størrelse. har gått med sportsbh'en i fire dager nå, ikke tatt den av en eneste gang.. men jeg synes ikke at jeg ser forskjell?? jeg kommer mest sannsynlig til å operere på nytt om et år eller to (får jo gi disse puppene en sjanse først, dessuten orker jeg ikke å gå igjennom dette på nytt med det første).

spørsmålet mitt blir da.. hvor mye må jeg betale for dette, ca.? på fornebuklinikken, hvor jeg opererte, betaler jeg da kun for selve operasjonen og ikke innleggene. jeg antar at operasjonen koster en del altså, men noen som kan tenke seg ca. hvor mye?

tuuuusen takk for svar!

Jeg har ikke forstørret brystene enda, men har lest at mange ikke synes det er så mye forskjell rett etter? Men at det blir noe helt annet når de får på seg vanlig BH, da ser de forandringen :) Sportsbhen klemmer jo brystene inn, så de ser mindre ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuuusen takk for svar!

:klem:

Du? Jeg hadde vill panikk dag 2-4. Jeg syns bare jeg så helt jævlig ut. Men det er utrolig hvor stor forskjell det blir for hver dag som går nå. Fra en dag til en annen skjer det mye. Jeg var så hoven rundt brystene at selve brystene ikke så store ut i det hele tatt. Nå som hovenheten har roet seg litt begynner endelig det riktige resultat å vise seg. Det tar jo faktisk 5-6 uker før du kan infinne deg med et ca. resultat. De vil sikkert endre seg mye de neste dagene.

En slik operasjon er så følelsespreget, og man har så angst for at resultatet ikke skal bli som en vil. Men jeg tror legen er dyktige. Det blir nok bra!

Vet ikke hva en ny operasjon med større innlegg vil koste, men jeg tror du slipper å betale for selve innleggene. Jeg vet ikke hva de koster.

Hvis du hadde stor b-cup fra før å la inn 290+320 så må du jo ha vel så store som meg, sikkert større også. Jeg har d-cup nå, og syns de er mer enn store nok.

Du er utrolig flink som har klart å ha bh'n på så lenge uten å kikke. Hehe. Jeg trakk den opp/ned hele tiden for å kikke (übernyskjerrig!!). Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan glede deg til konsultasjon. Håper legen sier at du kan ta innlegg nå, slik at du slipper å vente. Det ville vært kjipt når du først har bestemt deg...

Jeg er 178 høy og veier 63kg. Hadde a-cup, la inn 320ml i hver og har nå d-cup. Ser naturlig og strøkent ut.

Tok av det ytre plasteret i dag. Gikk bra. Nå kan jeg endelig dusje!!

:danse::danse:

Jeg er så glad for at jeg endelig fikk utført operasjonen. Har tenkt på det hele min voksne alder. Husker så godt en gang jeg overhørte min fetter og hans kompis. Han sa: "Ja, eneste farsarven hun fikk - var en flat brystkasse!"

Jaja, jeg har faktisk ikke slitt med dårlig selvtillit, men har alltid ønsket meg pupper :D

Hadde ikke vært noe særlig å måtte vente nå nei.. Vil jo ha det gjort i litt god tid før bryllupet :)

Kan tenke meg det er herlig når en endelig kan ta seg en skikkelig dusj! :dusje:

Har heller ikke hatt så dårlig selvtillit, men blir jo kjekt å kunne fylle ut de stilige toppene jeg aldri har kunnet brukt :)

Kjempefint at du er fornøyd med resultatet, gleder meg så når jeg leser hvor fornøyde mange er etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søte dere er, kanutta og vici! det hjelper faktisk å lese det dere skriver.. jeg satser på at de vil forandre seg og at det vil se bedre ut når jeg får av sportsbh'en! den er i str 75 d, noe som høres veldig stort ut.. men de SER ikke store ut.

uansett, jeg skal gi de nye puppene en sjanse :) det blir spennende å se hva de sier på kontrollen også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også så redd for at når jeg først skal ta brystforstørring, at de blir for små! Det er nesten værre enn om de blir for store. Men det er så vanskelig å vite hva man skal ha, for når man ser på før og etterbilder, så er puppene så ulike. Noen ser ut som om de har en b, mens andre ser ut som en d når det er c de har.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også så redd for at når jeg først skal ta brystforstørring, at de blir for små! Det er nesten værre enn om de blir for store. Men det er så vanskelig å vite hva man skal ha, for når man ser på før og etterbilder, så er puppene så ulike. Noen ser ut som om de har en b, mens andre ser ut som en d når det er c de har.

:klø:

Hehe, jeg satt og så på hundrevis av før-etter bilder i går -og ble ikke noe klokere av den grunn, snarere mer forvirret :)

Er nok best å fortelle på konsultasjonen hva du vil ha og ikke vil ha, så vet nok kirurgen hva han skal gjøre for å gi deg det ønskede resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søte dere er, kanutta og vici! det hjelper faktisk å lese det dere skriver.. jeg satser på at de vil forandre seg og at det vil se bedre ut når jeg får av sportsbh'en! den er i str 75 d, noe som høres veldig stort ut.. men de SER ikke store ut.

uansett, jeg skal gi de nye puppene en sjanse :) det blir spennende å se hva de sier på kontrollen også :jepp:

Ja, gi oss tilbakemelding etterhvert som du blir mer og mer fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er ei jente i slutten av tyveårene. Kunne tenkt meg å lufte mine tanker om hvorfor jeg vurderer silikon. Har vurdert dette i godt over ti år, men vet ikke om jeg tørr på grunn av alle komplikasjonene som kan oppstå. Hadde vært fint med noen tilbakemeldinger på min puppehistorie, hvis dere orker å lese alt ;-)

Pupper alltid vært et alt for stor tema i alle mine forhold. Har trengt en hel haug med bekreftelse når det gjelder puppene, og har slitt med å tro på at de er OK fordi de er så små. I perioder har jeg ikke villet bli tatt på, men det er på en måte to hjernehalvdeler som snakker mot hverandre. På en side vil jeg vise hele meg og bli tatt på, og på den andre siden kan jeg ikke fordra det. Det er jo noe eget å kunne dusje sammen og ligge naken inntil hverandre, så jeg har ofte tillatt det sjøl om jeg har følt meg dårlig. Det er på en måte delte følelser, godt og ubehagelig på samme tid. Noen ganger mer behagelig enn fælt, andre ganger motsatt.

Så kommer jeg til det som gjør at det virkelig butter for meg. Er forlovet med en gutt som har hatt to lange forhold tidligere. Han var samboer og forlova med ei i over 5 år, og dette er veldig nytt for meg, da jeg tidligere kun har vært sammen med uerfarne gutter. I mai klarte jeg å komme over puppebilder som min kjære hadde tatt av sin x Kari, og disse bildene er som klistret til hjernebarken. Dessverre var hun meget brystfager. Hun hadde flotte, store og faste pupper, akkurat slik jeg skulle ønske jeg hadde. En fyldig C-cup. Jeg reagerte med stor frustrasjon og ble kjempe lei meg. Var usikker på om jeg kunne klare å være sammen med min kjære lenger, dette var rett og slett alt for tøft for meg. Men jeg har ikke klart å gi slipp på ham, er for glad i ham. Kan ikke huske at jeg har hatt det så utrolig vondt inni meg noen gang tidligere. Stod opp om morgenen, og uten linser og frokost gikk jeg ut og bare gikk og gikk, gråt og gråt i flere timer. I tiden etterpå tok jeg på meg de største og styggeste genserne jeg kunne tenke meg.

Følte jeg fikk bekrefta hvor fæl jeg er. Skjønte også hvorfor kjæresten min har slitt med å svare på hvem av de han har vært sammen med som har finest pupper. Når det kom til størrelsen, hadde han tidligere til slutt sagt at jo, Kari hadde kanskje litt større pupper enn meg. Men det var vel bitte litt beskjedent sagt. Ho hadde mange ganger større pupper enn meg, noe som tydeligvis ikke var så lett for han å si til meg. Skjønner jo det siden han vet jeg plages av små pupper, men er av den oppfatning at han godt kan være ærlig med meg. Han prøvde seg også etter mye om og men med at jeg hadde finere pupper enn ho siden jeg var tynnere enn ho. Derfor passa liksom mine bedre til min kropp, enn hva hennes gjorde til hennes kropp. Veier visstnok et par kilo mindre, men ikke så rart når ho har så mye større pupper enn meg. Dessuten så jeg på de bildene at det ikke stemmer. Er ikke tynnere, vi er faktisk ganske like når det gjelder kroppsbygning og høyde. Det er bare jeg som mangler pupper. Og hvordan kan to kilo på kroppen gjøre at jeg skal ha 3-4 mindre cup-størrelser enn ho? Og derfor skal mine liksom være finere? Dette klarte heller ikke min kjære å svare på. Prøvde bare å snike seg unna slik at han slapp å innrømme at Kari har finere pupper. Utrolig frustrerende. Vet jo at ho har finere pupper, men han klarer bare ikke å si det til meg. Han har sagt at han er enig i at jeg har små pupper da, men det er stort sett alt. Og det er visst BARE størrelsen som er forskjellen. Skjønner ikke at han kan si at der er BARE, det er det som er hele problemet.

Dette er nå over et halvt år siden, og det sliter like mye fortsatt på meg. Er ofte nede i kjelleren, og jeg har gitt totalforbud mot å se og ta på puppene mine. Nå dusjer vi aldri sammen lenger, er aldri på badet sammen, og jeg har BH + silikoninnlegg + t-shorte på meg 24 timer i døgnet de dagene jeg ikke dusjer. Det klør og jeg har sår under ”brystet”, men det er verdt det. Orker ikke å være uten. Tidligere sov jeg kun i trusa, men det er det slutt på. Min kjære synes det er greit at han ikke får se og ta på meg lenger, og han sa seinest i går at han ikke savner å ta på meg. Han vil visstnok respektere meg. Dette synes jeg er rart og sårt, skulle ønske han i hvert fall hadde savnet å ta på meg. Men er vel ikke så mye å savne siden det ikke er så mye å ta på. Han sier også at han ikke har noen mening om pupper, noe jeg heller ikke får til å stemme. Hvorfor tok han da så mange puppebilder av Kari? Og hvorfor er han titt og ofte på nettet og ser på nakne damer med store pupper? Har også sett bilder der han tar på puppene hennes og tar hånda ned i genseren hennes. Men han er altså ikke opptatt av pupper. Skjønner ikke hvordan dette henger sammen. Når vi prater om det, bare blånekter han sin puppeinteresse. Er det det at det kun er andres pupper som er interessante? I starten var han opptatt av mine også. Lurte veldig på BH-størrelse og hvordan BH`en jeg hadde på meg så ut. Han skulle absolutt ta på dem når vi hadde sex. Var ikke vant til dette. Har aldri vært sammen med noen som har hatt behov for å ta på puppene hver gang vi har hatt sex. Men det er det slutt på nå naturligvis.

Sexlysten er også laber. Bildene på netthinnen er i veien og jeg blir ofte bare lei meg når han prøver å nærme seg. Har omtrent ikke tatt initiativ til sex etter dette. Noen ganger føler jeg meg nesten brukt siden jeg egentlig ikke har lyst. Omtrent umulig å få meg våt, og jeg begynner å gråte når han er ferdig fordi jeg føler meg mindreverdig på et vis. Mindreverdig fordi jeg føler han nå har sex med ei som kun er halvt kvinne. Synes det er forferdelig at han skal gå fra å ha sex med den bimboen til selve skraphaugen. Vet hvordan det er å gå fra noen som er virkelig flotte til noen som ikke er så fine. Tenker da på penisstørrelse. Må si det var mindre artig å savne min velutstyrte x når jeg ble sammen med en med gutt med liten penis. Og nå er det faktisk jeg som står på den siden som er dårligst ”utstyrt”.

Allerede lagt planene for hvordan jeg skal løse puppeproblemet hvis vi får barn. Skal ha på meg en rød t-shorte og selvgølgelig BH + silikoninnlegg under fødselen. Vil ikke amme, orker ikke tanken på at min kjære eller noen andre skal se puppene mine. Liker ikke å se på dem selv heller. Blir bare deppa. Vet at puppene sikkert blir noe større akkurat i den perioden, men særlig store blir de ikke uansett med mitt utgangspunkt. Det må dessuten være en stor nedtur når melken forsvinner.

Har naturligvis vurdert operasjon, det er bare det at det virker litt skummelt. Småangst for å bli skjært i. Også er det det med kapseldannelse. Er omtrent daglig på nettet og leser og temaet, og jeg må si at det frister på veldig mange måter. Bare synd at man bør vente til man er ferdig med å få barn med å operere seg, da puppene ofte blir veldig forandret etter amming. Sjansen for å få kapsel er også mye større. Synes det er synd at man må ty til kirurgi for å ha det bra, men jeg tror min selvtillitt ville blitt meget styrket ved en slik operasjon. Det beste er jo å være tilfreds med kroppen slik den er, men for meg virker det som en umulighet. Livskvaliteten min er på langt nær så god som den burde vært, og jeg synes det er synd om jeg skal fortsette å ha det slik. Det går også ut over samlivet med min kjære, noe som heller ikke er særlig heldig.

Gode råd tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pie.

:klem: Jeg vet faktisk akkurat hvordan du har det. Jeg opplevde akkurat det samme som deg i 2002, da jeg fant haugevis av nakenbilder (ikke skitne bilder, men sånne kjæreste-naken-bilder) av x'n til min daværende type. Dette var så grusomt og jeg klarte aldri å glemme enkelte av de bildene.

Det er i dag 5 dager siden jeg endelig fikk operert mine, og jeg er så lykkelig at jeg kan ikke få sagt det nok.

Men jeg syns det er trist at du/dere ikke kan la være å snakke om x'n hans. Det var mye av det som gjorde av det ble slutt mellom meg og min x. Jeg ga han aldri fred for hans fortid. Og jeg skyldte alltid på han fordi han ikke hadde slettet bildene.

Husk nå at han har valgt å være sammen med deg.

Jeg syns det er så skummelt. Når en først begynner å henge seg opp i x'ene til typene sine kjører man seg ofte fast i en ond sirkel.

Jeg vil ikke virke belærende på noen måte. Føler bare at jeg måtte si litt om hva jeg følte rundt dette.

Når det gjelder komplikasjoner, så tror jeg ikke du skal være så redd. Jeg tenker over operasjonen i 11 år, og nå har jeg endelig gjort det :)

Vi lever bare ett liv - gi gass :D Få de puppene du vil ha.

Fornebuklinikken har garanti - de fjerner innleggene gratis om du angrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare begynne med å si at dette var en utrolig flott side med masse god info

Selv er jeg en jente på snart 22 år, jeg er 1.65 og veier 52 kg. Var en 75d før, men gikk ned 7 kg for 1 1/2 år siden! naturlig nok har puppene minsket noe, er nå en 75c evt b, men er ikke fornøyd.. føler formen har forandret seg, har likevel ikke hengepupper, men jeg er kjempelei meg for dette.. savner de gamle puppene mine. Har det siste året tenkt på muligheten for å legge inn litt silikon.. ikke så mye, men for å få tilbake den gamle str min og finere form! vil ikke at folk skal se at jeg har tatt silikon. har gått med de samme bh'ene mine bare med innlegg så tror folk kanskje ikke vil legge merke til det.

Lurer på om det faktum at jeg har pupper fra før vil gi et dårligere/bedre utgangspunkt? Hvor mye bør man evt legge inn? skal selvfølgelig snakke med en kirurg, men veldig greit å høre synspunkter fra dere som har litt peiling først. er også livredd for komplikasjoner som hard kapsel og "knudrete" hud.. er jeg mer eller mindre utsatt for dette med mitt utgangspunkt? mulig det er umulig å si noe om på forhånd. Noe jeg også bekymrer meg for er arrene, mistenker at jeg er utsatt for å få stygge arr.. fjernet en føflekk for noen år siden og det vises kanskje mer enn det ville gjort hos de fleste.

Er fristet til å prate med faren min som er lege om dette, men det er uaktuelt da foreldrene mine ville gått fra vettet hvis de visste at jeg tenkte på dette!

Hvor avhengig er man av hjelp etter operasjonen? hvor snart etter operasjonen vil jeg kunne løfte hunden min på 2kg og gå små turer med han?

sist, men ikke minst.. noen med erfaringer fra stokkan klinikken i tr.heim?

ble veeeldig langt dette, men ble så glad når jeg kom over denne siden, og er så i tvil. Håper på svar

Til Pernille86,

Hei, er forrestn ny her, og i likhet med deg synes jeg denne siden har hjulpet meg mye.

Jeg er selv 86modell og har tenkt på å skaffe meg silikon en stund nå. Jeg har bare vært på konsultasjon på Stokkan i trondheim og har operasjonsdag 16jan. Gruer meg veldig nå. Bare få dager til.

Jeg valgte Stokkan fordi den er i trondheim og fordi jeg har hørt mye bra om den. Kjenner ei som anbefalte meg klinikken også. Jeg skal bli operert av en kvinne, litt rart siden de fleste kirurger er menn, men ville ikke spør om jeg kunne få en mann, hun er sikkert like flink og hun virket grei på konsultasjonen, selv om den var forholdsvis kort.

Jeg er selv ca 1.76, 62kg. Både jeg og kirurgen kom fram til 260cc. men etter å ha lest mye her, ble jeg litt usikker om jeg vil ha litt mer. den ene er mindre enn den andre så jeg vil ihvertfall ha mer i den minste. skal ha over muskelen, det er det vanligste på klinikken, med ru implanter. tror ikke de har glatte...

men til dine spm:

det at du har pupper fra før tror jeg er et bra utgangspunkt. implantene vil ikke vises så godt som på en person som er flatbrystet feks. Derfor vil du kanskje ha mindre sjanse for "knudrete" hud, eller rippling.

om du har pupper fra før eller ikke tror jeg ikke har noe betydning for hard kapsel..har iallefall ikke hørt/lest noe om d...

på disse sidene står d mye om forskjellige erfaringer etter operasjonen. og det er forskjellig. noen trenger mer tid enn andre til å komme seg, spesielt hvis man legger under muskelen. tror iallefall du ikke kan løfte hunden på 1-2uker..du burde iallefall ikke d..men d får du vite hos kirurgen, d samme med arrene...d står også mye om løfting på disse sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er ei jente i slutten av tyveårene. Kunne tenkt meg å lufte mine tanker om hvorfor jeg vurderer silikon. Har vurdert dette i godt over ti år, men vet ikke om jeg tørr på grunn av alle komplikasjonene som kan oppstå. Hadde vært fint med noen tilbakemeldinger på min puppehistorie, hvis dere orker å lese alt ;-)

Pupper alltid vært et alt for stor tema i alle mine forhold. Har trengt en hel haug med bekreftelse når det gjelder puppene, og har slitt med å tro på at de er OK fordi de er så små. I perioder har jeg ikke villet bli tatt på, men det er på en måte to hjernehalvdeler som snakker mot hverandre. På en side vil jeg vise hele meg og bli tatt på, og på den andre siden kan jeg ikke fordra det. Det er jo noe eget å kunne dusje sammen og ligge naken inntil hverandre, så jeg har ofte tillatt det sjøl om jeg har følt meg dårlig. Det er på en måte delte følelser, godt og ubehagelig på samme tid. Noen ganger mer behagelig enn fælt, andre ganger motsatt.

Så kommer jeg til det som gjør at det virkelig butter for meg. Er forlovet med en gutt som har hatt to lange forhold tidligere. Han var samboer og forlova med ei i over 5 år, og dette er veldig nytt for meg, da jeg tidligere kun har vært sammen med uerfarne gutter. I mai klarte jeg å komme over puppebilder som min kjære hadde tatt av sin x Kari, og disse bildene er som klistret til hjernebarken. Dessverre var hun meget brystfager. Hun hadde flotte, store og faste pupper, akkurat slik jeg skulle ønske jeg hadde. En fyldig C-cup. Jeg reagerte med stor frustrasjon og ble kjempe lei meg. Var usikker på om jeg kunne klare å være sammen med min kjære lenger, dette var rett og slett alt for tøft for meg. Men jeg har ikke klart å gi slipp på ham, er for glad i ham. Kan ikke huske at jeg har hatt det så utrolig vondt inni meg noen gang tidligere. Stod opp om morgenen, og uten linser og frokost gikk jeg ut og bare gikk og gikk, gråt og gråt i flere timer. I tiden etterpå tok jeg på meg de største og styggeste genserne jeg kunne tenke meg.

Følte jeg fikk bekrefta hvor fæl jeg er. Skjønte også hvorfor kjæresten min har slitt med å svare på hvem av de han har vært sammen med som har finest pupper. Når det kom til størrelsen, hadde han tidligere til slutt sagt at jo, Kari hadde kanskje litt større pupper enn meg. Men det var vel bitte litt beskjedent sagt. Ho hadde mange ganger større pupper enn meg, noe som tydeligvis ikke var så lett for han å si til meg. Skjønner jo det siden han vet jeg plages av små pupper, men er av den oppfatning at han godt kan være ærlig med meg. Han prøvde seg også etter mye om og men med at jeg hadde finere pupper enn ho siden jeg var tynnere enn ho. Derfor passa liksom mine bedre til min kropp, enn hva hennes gjorde til hennes kropp. Veier visstnok et par kilo mindre, men ikke så rart når ho har så mye større pupper enn meg. Dessuten så jeg på de bildene at det ikke stemmer. Er ikke tynnere, vi er faktisk ganske like når det gjelder kroppsbygning og høyde. Det er bare jeg som mangler pupper. Og hvordan kan to kilo på kroppen gjøre at jeg skal ha 3-4 mindre cup-størrelser enn ho? Og derfor skal mine liksom være finere? Dette klarte heller ikke min kjære å svare på. Prøvde bare å snike seg unna slik at han slapp å innrømme at Kari har finere pupper. Utrolig frustrerende. Vet jo at ho har finere pupper, men han klarer bare ikke å si det til meg. Han har sagt at han er enig i at jeg har små pupper da, men det er stort sett alt. Og det er visst BARE størrelsen som er forskjellen. Skjønner ikke at han kan si at der er BARE, det er det som er hele problemet.

Dette er nå over et halvt år siden, og det sliter like mye fortsatt på meg. Er ofte nede i kjelleren, og jeg har gitt totalforbud mot å se og ta på puppene mine. Nå dusjer vi aldri sammen lenger, er aldri på badet sammen, og jeg har BH + silikoninnlegg + t-shorte på meg 24 timer i døgnet de dagene jeg ikke dusjer. Det klør og jeg har sår under ”brystet”, men det er verdt det. Orker ikke å være uten. Tidligere sov jeg kun i trusa, men det er det slutt på. Min kjære synes det er greit at han ikke får se og ta på meg lenger, og han sa seinest i går at han ikke savner å ta på meg. Han vil visstnok respektere meg. Dette synes jeg er rart og sårt, skulle ønske han i hvert fall hadde savnet å ta på meg. Men er vel ikke så mye å savne siden det ikke er så mye å ta på. Han sier også at han ikke har noen mening om pupper, noe jeg heller ikke får til å stemme. Hvorfor tok han da så mange puppebilder av Kari? Og hvorfor er han titt og ofte på nettet og ser på nakne damer med store pupper? Har også sett bilder der han tar på puppene hennes og tar hånda ned i genseren hennes. Men han er altså ikke opptatt av pupper. Skjønner ikke hvordan dette henger sammen. Når vi prater om det, bare blånekter han sin puppeinteresse. Er det det at det kun er andres pupper som er interessante? I starten var han opptatt av mine også. Lurte veldig på BH-størrelse og hvordan BH`en jeg hadde på meg så ut. Han skulle absolutt ta på dem når vi hadde sex. Var ikke vant til dette. Har aldri vært sammen med noen som har hatt behov for å ta på puppene hver gang vi har hatt sex. Men det er det slutt på nå naturligvis.

Sexlysten er også laber. Bildene på netthinnen er i veien og jeg blir ofte bare lei meg når han prøver å nærme seg. Har omtrent ikke tatt initiativ til sex etter dette. Noen ganger føler jeg meg nesten brukt siden jeg egentlig ikke har lyst. Omtrent umulig å få meg våt, og jeg begynner å gråte når han er ferdig fordi jeg føler meg mindreverdig på et vis. Mindreverdig fordi jeg føler han nå har sex med ei som kun er halvt kvinne. Synes det er forferdelig at han skal gå fra å ha sex med den bimboen til selve skraphaugen. Vet hvordan det er å gå fra noen som er virkelig flotte til noen som ikke er så fine. Tenker da på penisstørrelse. Må si det var mindre artig å savne min velutstyrte x når jeg ble sammen med en med gutt med liten penis. Og nå er det faktisk jeg som står på den siden som er dårligst ”utstyrt”.

Allerede lagt planene for hvordan jeg skal løse puppeproblemet hvis vi får barn. Skal ha på meg en rød t-shorte og selvgølgelig BH + silikoninnlegg under fødselen. Vil ikke amme, orker ikke tanken på at min kjære eller noen andre skal se puppene mine. Liker ikke å se på dem selv heller. Blir bare deppa. Vet at puppene sikkert blir noe større akkurat i den perioden, men særlig store blir de ikke uansett med mitt utgangspunkt. Det må dessuten være en stor nedtur når melken forsvinner.

Har naturligvis vurdert operasjon, det er bare det at det virker litt skummelt. Småangst for å bli skjært i. Også er det det med kapseldannelse. Er omtrent daglig på nettet og leser og temaet, og jeg må si at det frister på veldig mange måter. Bare synd at man bør vente til man er ferdig med å få barn med å operere seg, da puppene ofte blir veldig forandret etter amming. Sjansen for å få kapsel er også mye større. Synes det er synd at man må ty til kirurgi for å ha det bra, men jeg tror min selvtillitt ville blitt meget styrket ved en slik operasjon. Det beste er jo å være tilfreds med kroppen slik den er, men for meg virker det som en umulighet. Livskvaliteten min er på langt nær så god som den burde vært, og jeg synes det er synd om jeg skal fortsette å ha det slik. Det går også ut over samlivet med min kjære, noe som heller ikke er særlig heldig.

Gode råd tas imot med takk.

Hei,

Har lest innlegget ditt og skjønner problemet ditt. det må ha vært forferdelig å sett de bildene og skjønner de er vanskelig å glemme. synes det er synd det har gått så mye ut over forholdet ditt. Og jeg skjønner at det sikkert ikke er så lett for kjæresten din heller. han vet sikkert ikke hvordan han skal takle dette, men en ting må nå være sikkert, og det er at han elsker deg. og pupper eller ikke så betyr d faktisk ikke noe hvis du elsker personen.

Jeg har tenkt på silikon siden jeg var 15 og skjønte at jeg sikkert ikke kom til å få noe særlig med pupper. Men jeg har ikke hatt så store problemer som deg i forhold til selvtillit med små pupper. Jeg har samboer og de små puppene mine har aldri gått ut over samlivet vårt. og han er kjempesnill og gir meg ofte komplimenter for bla puppene, noe som hjelper på.

Likevel har jeg nå bestilt operasjon, for om jeg ikke har hatt like store problemer så har jeg plagest i mange situasjoner, hvor jeg har følt at mine små pupper har hemmet meg, og jeg gleder meg så til å fylle ut topper, kjoler og bikinier, gå uten bh og innlegg, jeg er sikker på at det vil øke selvtilliten min og få meg til å føle meg mer kvinnelig.

Så siden du har så store problemer ville jeg anbefalt deg å gjennomført operasjonen selv om du er redd, jeg er også kjempe redd og nervøs for smertene og eventuelle komplikasjoner. men jeg vet at de aller fleste er kjempefornøyd, selv med noen bivirkninger og plager og at de ville gjort d om igjen uten å tenke seg om.

Håper situasjonen din blir bedre, og at ikke forholdet ditt blir ødelagt pga dette.

Klem fra shaya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Er nå bare 4 dager til operasjonen min. er det noen her med erfaringer fra klinikk stokkan??

gruer meg fælt, men gleder meg til smertene har avtatt...håper jeg er en av de heldige som bare trenger en paracet etterpå..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...