Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ferdig :) ble 300 og 325 pga forskjell.. Litt skuffa over at det ikke ble mer :P men hadde sett dumt ut med mer :P føle meg litt full hihi ;) dem var veldig snille og flinke, er fornøyd med behandlingen :) ikke vondt enda hvertfall, bare "støl". Fikk dem til å ta før og etter bilde med mobilen hihi.. Så slipper jeg å være så nysgjerrig frem til søndag når jeg skal dusje.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig :) ble 300 og 325 pga forskjell.. Litt skuffa over at det ikke ble mer :P men hadde sett dumt ut med mer :P føle meg litt full hihi ;) dem var veldig snille og flinke, er fornøyd med behandlingen :) ikke vondt enda hvertfall, bare "støl". Fikk dem til å ta før og etter bilde med mobilen hihi.. Så slipper jeg å være så nysgjerrig frem til søndag når jeg skal dusje.. ;)

Aaah, det skulle jeg ønske jeg også hadde gjort!

Gratulerer med nye pupper! :D Hvilken størrelse skulle du egentlig ha?

Skrevet

Kroppen bruker ganske lang tid på å danne kapsel, og da især en så tykk at du vil kjenne det, så jeg gjetter på at det er brystene som ikke er blitt myke enda. :)

Takk for svar, men NÅR blir de mykere!?!?!? Lå litt på dem i går da jeg solte meg, men i dag er de ømme... Er det vanlig også? :vetikke: Hjelp, jeg er skikkelig redd for å få hard kapsel.....Faktisk begynt å forberede meg på at det kanskje er det. Time hos pk 17.06. :trist:
Skrevet

Aaah, det skulle jeg ønske jeg også hadde gjort!

Gratulerer med nye pupper! :D Hvilken størrelse skulle du egentlig ha?

Syns jeg var smart der ja :P skulle egentlig ha 350 eller evt litt mer, han skulle se ann ;) skulle egentlig ha det samme i begge og, men glad han la mer i den puppen som jeg hadde mindre melk i når jeg amma ;) takk til alle :):) Colosseum tok jeg på :)

Skrevet

Takk for svar, men NÅR blir de mykere!?!?!? Lå litt på dem i går da jeg solte meg, men i dag er de ømme... Er det vanlig også? :vetikke: Hjelp, jeg er skikkelig redd for å få hard kapsel.....Faktisk begynt å forberede meg på at det kanskje er det. Time hos pk 17.06. :trist:

Jeg husker at jeg fikk en massasje ca 10 uker etter op, da kunne jeg kjenne at jeg lå på to "baller", og jeg hadde vondt i etterkant. Nå er det 7 måneder siden jeg opererte, og nå merker jeg dem ikke. De blir mykere etterhvert, men det er først de siste månedene nå hvor jeg ikke kjenner dem når jeg ligger på magen, jeg har over muskel forresten.

Skrevet

Jeg husker at jeg fikk en massasje ca 10 uker etter op, da kunne jeg kjenne at jeg lå på to "baller", og jeg hadde vondt i etterkant. Nå er det 7 måneder siden jeg opererte, og nå merker jeg dem ikke. De blir mykere etterhvert, men det er først de siste månedene nå hvor jeg ikke kjenner dem når jeg ligger på magen, jeg har over muskel forresten.

Godt å høre at det fortsatt er håp! Forventet bare at de ikke var sååå harde etter snat to mnd... Må vel smøre meg med den berømte tålmodighetskremen :fnise:
Skrevet (endret)

Før og etterbilde av boobsa ;P bilde er tatt rett før jeg fikk på bh og støttebånd.. Trodde ikke jeg fikk støttebånd siden jeg tok over muskel, men måtte ha det i en uke.. Har bare tatt paracet og ibux, ikke vondt enda hvertfall.. :):)

Endret av Milkyway
  • Liker 1
Skrevet

milkeway: flott resultat :) jeg har også tatt over, men fikk ikke noe støttebånd nei

Skrevet

milkeway: flott resultat :) jeg har også tatt over, men fikk ikke noe støttebånd nei

Takk :) Hmmm kanskje alle får det på Colosseum da :P

Skrevet

Æææ skal på konsultasjon nå og gruer meg skikkelig. Tenk hvor nervøs jeg blir når jeg skal operere da. Gurimalla

Skrevet

Æææ skal på konsultasjon nå og gruer meg skikkelig. Tenk hvor nervøs jeg blir når jeg skal operere da. Gurimalla

Jeg var også skikkelig nervøs på konsultasjon.. Hvis du er skikkelig stressa så skriv ned det du lurer på ;) kommer til å gå bra på begge deler :)

Skrevet

SØREN !! Jeg prøvde nettopp den flotte sognebunaden min, og gjett hva? Puppene er blitt litt store for den :grine:

Aldri opplevd det før :danse:

• Liker 1
Skrevet

dette praktiseres kanskje litt forskjellig, men spør likevel..:

når man kommer til klinikken på operasjonsdagen, skal man/kan man ha med følge? hvor langt evt.? og venter følget på klinikken, eller ringer feks personalet til personen når jeg er klar for henting? :P

nærmer seg nå, så det praktiske må på plass! :)

Skrevet

dette praktiseres kanskje litt forskjellig, men spør likevel..:

når man kommer til klinikken på operasjonsdagen, skal man/kan man ha med følge? hvor langt evt.? og venter følget på klinikken, eller ringer feks personalet til personen når jeg er klar for henting? :P

nærmer seg nå, så det praktiske må på plass! :)

du kan ha med følge, men personen må ikke være der mens du opererer, blir ringt opp når litt før du skal hentes :) er greit å ha med seg en inn når sykepleierne forteller hvordan du skal ta medisiner og svarer på evt spørsmål, siden du ikke kommer til å huske noe av det Hehe :P
Skrevet

du kan ha med følge, men personen må ikke være der mens du opererer, blir ringt opp når litt før du skal hentes :) er greit å ha med seg en inn når sykepleierne forteller hvordan du skal ta medisiner og svarer på evt spørsmål, siden du ikke kommer til å huske noe av det Hehe :P

takk for svar! ja, det var igrunn logisk, og med min gullfiskhukommelse i tillegg, er det nok lurt å ha noen med som kan hjelpe meg å huske:p

Skrevet

takk for svar! ja, det var igrunn logisk, og med min gullfiskhukommelse i tillegg, er det nok lurt å ha noen med som kan hjelpe meg å huske:p

hehe ;) jeg syns det var veldig kjekt å be dem om å ta bilder med mobilen , da lå også tlf ved siden av senga så jeg fikk ringt alle uten å huske hva jeg hadde sagt :P hadde vist ledd mye hvertfall :)
Skrevet

Heisann alle puppedamer :blomst:

Jeg er ny her inne, og skal fikse puppene mine den 21. Mai. Ikke lenge til, men føles som en eviiiighet!! Har hatt lyst til dette i flere år, og nå har jeg endelig bestemt meg. Er skikkelig nervøs for å få komplikasjoner eller angre, men sånn er det vel bare når man skal operere uansett.

Jeg skal gjøre det på drammen private sykehus, Dr. Lars Haukeland. Siden jeg har litt heng og asymmetri etter å ha ammet to barn blir det over muskel (for å unngå db), skal ha høyprofil 300-340 cc. Har en str 70c/75b nå, en rimelig slapp en for å si det sånn.. Uten bh ser jeg rimelig flat ut. Regner med at jeg får tilbake størrelsen jeg hadde da jeg ammet, kanskje litt større. Da blir det naturlig og fint.

Skrekktankene er jo kapsel og rippling. Er jo større fare for det når det er over muskel, men jeg krysser fingerene for at det går bra! Er det noen andre her inne som har operert på samme sted? Han virket i allefall veldig nøye og oppdatert. Har vært på konsultasjon på nobel clinic (ufyselig lege som ikke forklarte noe) og fornebuklinikken tidligere, men klarte ikke å føle meg fortrolig der selv om de sikkert er veldig flinke.

Ooooh, jeg er så spent!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...