Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen som har operert i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har det gått omtrent et år siden jeg hadde brystforstørrelse og jeg har vært strålende fornøyd med resultatet. Fikk det gjort på Fornebuklinikken forresten.

Men etter et halvt års tid ser det ut som at implantatet har flyttet seg eller noe. Det har gjort meg bekymret og lurer på om noen vet hva som er grunnen til det? Kan dette være double bubble? Er det noe jeg burde bekymre meg for? Og vil det alltid være slik? Det gjør det jo veldig avslørende at jeg har noe inni der med hudfolden under der som markerer kanten...

Datet også en fyr som kanskje var litt for røff med puppene i fjor som jeg lurer på kan være årsaken til dette. :dry: :dry: Haha, prøvde såklart å unngå dette ettersom det heller ikke var mye behagelig...Men kan det påvirke de hvis man presser/klemmer de for mye?

Er nå livredd for at noen skal komme nær de igjen slik at de blir helt deformerte :fnise:

Legger ved bilder av hvordan de ser ut nå(problemet), og hvordan de så ut en uke etter operasjon.

post-55880-0-60323200-1367880403_thumb.p

post-55880-0-45957800-1367880417_thumb.p

post-55880-0-13522500-1367880514_thumb.p

Endret av fairyfab
Skrevet

Det kan se ut som DB ja..jeg har liknende kant og har fått konstatert DB av pk. Men jeg er bare litt over en mnd postop så kan ikke ta stilling til endanom jeg må korrigere. Og har ikke såå synlig skarp kant som på bildet..har du under muskel?

Skrevet

-men kjenner du implanatet rundt liksom? Det kan jeg, så er ikke tvil om at det er det som lager kant.det der kan se ut som en hudfold og..ikke lett å se utifra bildene :)

Skrevet

Ang. amming og silikon folkens..

Hvordan er det?

Jeg slutta å amme, etter 1 år med baby hengende i puppene, ca i Januar. Så det har gått over tre måneder siden jeg sluttet (som jeg fikk beskjed om var minimum), men har fortsatt melk i puppene. Bare sånn noen dråper, når jeg klemmer på de. Har det noe å si? Glemte å spørre om det på konsultasjonen.

dytter litt, da jeg ikke fikk respons sist ;)

Skrevet (endret)

Jeg sluttet å amme i mai 2012, og hadde fortsatt dråper som kom hvis jeg prøvde å få de ut helt frem til jeg tok silikon for en uke siden. Så nei, jeg tviler vel på at det har noe å si :)

Endret av HoneyBooBoo
Skrevet

Jeg har over muskel! (Minsker jo også muligheten for DB)

Og etter hva jeg har lest om DB som skal det være innlegget som skal være den synlige kanten nederst, dette er mer en hudfold der innlegget ser ut til å flyttet seg oppover...

Fikk du beskjed om at det måtte korrigeres dersom det ikke ville forandre seg?

Skrevet

Det MÅ ikke korrigeres, blir det ikke verre enn slik det er nå så går det fint for min del.er veldig fornøyd ellers :) men om det blir verre så må jeg kansje ta et løft, dvs ekstra (muligens stygge) arr. Må se det an hva som blir nødvendig å gjøre.

Gjest entwine90
Skrevet

Dere.. Jeg oppdaga nå at det var kommet litt blod på teipen (12 dager post op) Tok av teipen for å sjekke, og ser at såret ikke har grodd helt i kanten, inn mot kløfta. Burde ikke såret ha lukket seg nå? :sjokkert:

Skrevet

Entwine90: det er ikke uvanlig at det væsker litt etter en stund faktisk:) ta en dusj, vask som vanlig og tørk med føneren. Ikke tape i noen dager, hold tørt. Ha på en kompress eller noe som puster for å beskytte arret i noen dager. Når det er tørket opp kan du prøve med tape igjen. Det tok en uke for meg:0)

Skrevet

Til alle....håper noen vet! Jeg er snart 7 uker postop. Var en liten a, la inn 325 runde under muskel, nå liten c. Følte de var passe sprengte i starten, men venter fortsatt på at de skal bli myke!! Prøvde i dag å ligge litt på terrassenå sole meg, men det var som å ligge på to kokosnøtter! Skrekk.... Når merker man evt hard kapsel? Kan det komme på begge? Har lest at det stort sett er bare på ett bryst!?! Akkurat nå føler jeg at de er unaturlig harde, det eneste myke er min egen pupp som ligger oppå implantatet. Hjelp..., noen som har opplevd noe lignende? Evt ble de myke sent?

Skrevet

Til alle....håper noen vet! Jeg er snart 7 uker postop. Var en liten a, la inn 325 runde under muskel, nå liten c. Følte de var passe sprengte i starten, men venter fortsatt på at de skal bli myke!! Prøvde i dag å ligge litt på terrassenå sole meg, men det var som å ligge på to kokosnøtter! Skrekk.... Når merker man evt hard kapsel? Kan det komme på begge? Har lest at det stort sett er bare på ett bryst!?! Akkurat nå føler jeg at de er unaturlig harde, det eneste myke er min egen pupp som ligger oppå implantatet. Hjelp..., noen som har opplevd noe lignende? Evt ble de myke sent?

Kroppen bruker ganske lang tid på å danne kapsel, og da især en så tykk at du vil kjenne det, så jeg gjetter på at det er brystene som ikke er blitt myke enda.:)

Skrevet

Når begynte dere andre å løfte armene over skulderhøyde, løfte litt, bære varer hjem o.l? Jeg har fått det for meg at det kunne jeg gjøre etter to uker, som for mitt vedkommende er i dag.. Dobbeltsjekket papirene for sikkerhets skyld, og der står ingenting om saken. Så hvor jeg har to uker fra vet jeg ikke. Haha.

Skrevet

Hør med klinikkene. Noen sier 3mnd etter amming, andre sier 9mnd. Men å kunne klemme ut litt melk kan man jo gjerne gjøre leeeenge..Kunne i allefall det i 5-6mnd etter at minstemann var ferdig avkoplet..

Skrevet

Jeg får ikke bære tungt minimum 6 uker e.op. etter to uker fikk jeg ta armene over hodet, man merker fort selv hva man kan/ikke kan. Jeg kan ikke bære/løfte noe mer enn maks 10 kg over veldig kort avstand, jeg er nesten 5 uker postop.nå. tar det i eget tempo på hva jeg føler er ok for kroppen :)

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen :):):) om noen timer er det gjort :P gruer meg litt kan man si.. Spørs om jeg får sove nå ;)

Skrevet

Lykke til! Det går bra! :)

Skrevet

Takk ;);) skal inn nå :O lykke til du også elibo :D

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen :) :) :) om noen timer er det gjort :P gruer meg litt kan man si.. Spørs om jeg får sove nå ;)

Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...