Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg ser det er mange som kutter røyk/snus "lenge" før opr.. hvorfor? jeg fikk beskjed om å slutte 2 dager før operasjonen, og holde meg til en uke etter.. og da hadde jeg i grunn ikke tenkt å ta min siste snus før jeg absolutt måtte.. er det dumt? har dere fått andre "regler", eller er dere bare flinke? ;)

jg fikk beskjed om å ikke røyke en uke før og to uker etter. Huden grodde bedre uten nikotin fikk jg beskjed om. Har grusomt lyst på røyk nå og er lite trivelig å være sammen med. Men skal ikke...!!! Betaler 46 000 for nye pupper da vil jg ha så bra resultat som mulig. Drar til Thailand 12 juni og håper alt er grodd og satt til den tid. Vil ik risikere trøbbel med gro-perioden pga at jg ik hadde kraft og styrke til å holde meg borte fra nikotin. Men ja... Jg er rastløs, sur og vanskelig. ....:) Det går heldigvis over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk beskjed om å slutte en uke før og seks uker etter op.. Så bruker jeg dette til å prøve å slutte helt :) spare inn penger på snus som operasjon kosta ;) ca 2 år uten snus det :D

Skrevet

Fikk beskjed om å slutte en uke før og seks uker etter op.. Så bruker jeg dette til å prøve å slutte helt :) spare inn penger på snus som operasjon kosta ;) ca 2 år uten snus det :D

oi ...! Dersom jg holder meg borte fra røyk i 15 mnd så har jg spart inn hele operasjonen !!
Skrevet

oi ...! Dersom jg holder meg borte fra røyk i 15 mnd så har jg spart inn hele operasjonen !!

Det er jo en grei motivasjon for å slutte :):) kan dra på mange sydenturer og vise frem fordelene i årene fremover på pengene man sparer ;);)

Skrevet

Heeeey, siden jeg sluttet å røyke for ett år siden, kan man si at jeg nesten har spart inn operasjonen! Sunnere, friskere, klarere hud, ikke-røykluktende, og big boobed. Win-win-win! :D

Skrevet

En liten update fra meg. Jeg sa jo før jeg fikk av bandasjen at jeg skulle prøve å ikke bli for redd med en gang jeg tok av bandasjen, siden de sannsynligvis ikke kom til å være fine så kort tid etter operasjonen. Jeg prøvde så godt jeg kunne, men ble kjemperedd for double bubble med en gang allikevel. I dag, bare et par dager senere, så ser de annerledes ut, og den tydelige kanten som jeg syntes så ut som en double bubble har blitt mye mindre tydelig. Puppene har i tillegg sunket litt allerede, noe man ser tydelig på de to bildene her. På det øverste ser man godt hvor høye puppene er i forhold til teipen under, mens på bildet med bikini ser man at puppene henger mer "over folden" på en måte, hvis dere skjønner?

Ikke siter bildet værsåsnill :)

post-67778-0-03487800-1367786777_thumb.j

Skrevet

Gudogbedre for ett puppestell du har fått honeybooboo!!! *vil ha*!!!

Skrevet

Perfekte :):) heldig du er!!

Skrevet

Snip.

Litt av en forandring på et par dager! De ble kjempefine!:)

Skrevet

En liten update fra meg. Jeg sa jo før jeg fikk av bandasjen at jeg skulle prøve å ikke bli for redd med en gang jeg tok av bandasjen, siden de sannsynligvis ikke kom til å være fine så kort tid etter operasjonen. Jeg prøvde så godt jeg kunne, men ble kjemperedd for double bubble med en gang allikevel. I dag, bare et par dager senere, så ser de annerledes ut, og den tydelige kanten som jeg syntes så ut som en double bubble har blitt mye mindre tydelig. Puppene har i tillegg sunket litt allerede, noe man ser tydelig på de to bildene her. På det øverste ser man godt hvor høye puppene er i forhold til teipen under, mens på bildet med bikini ser man at puppene henger mer "over folden" på en måte, hvis dere skjønner?

Ikke siter bildet værsåsnill :)

Lekkert!! Grattis med knallresultat!! Så ikke ut som antydning til DB på bikinibildet!

Skrevet

Hei :) Med meg er det bra. Er bare 9 dager post-op. De siste dagene har det skjedd forandringer på puppene. De har allerede blitt ganske myke, og sårene har begynt å gro. Litt bekymret for at de har lagt feil størrelse i feil pupp, da den store er fortsatt endel større og tyngre. Får bare ta tiden til hjelp.

I morgen skal jeg skifte teipen for første gang, gruer meg litt!

Det vil sikkert bli bedre med tiden, de er jo såpass nye enda at hevelsen enda ikke har fått sjanse til å gå helt ned :)

Æsj da, blir litt risky å bestille over nett hvis den ikke er normal i størrelsen. :)

10 dager post-op her. Har hatt et veldig syteløst forløp. Har bare fått blåmerker over hele ene puppen. Ser mega merkelig ut! :D Til og med sykepleieren som fjernet stingene her forleden dag synes det så litt morsomt ut. Aaarh, jeg gleder meg til å bruke normal BH igjen! Er så lei, lei, lei sports-BH'en allerede!

Tiden går veldig fort til at du kan bruke vanlig bh igjen, og da kan du bruke det resten av livet :)

Jeg merker at jeg tidvis savner sportsbh'en, den var omtrent som en god klem i forhold til vanlig bh :P

Skrevet

Veldig pent resultat, HoneyBooBoo! :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Så snille dere er :)

Skrevet

Nå e det bare to dager igjen!!! Iiiiiiiik...!! Har styrt i hele dag med div. Regner med jg er sjakk-matt etter operasjonen. Vi får besøk til helgen og vil da helst ha huset i noen lunde grei form.

Hvordan er det med deg Milkyway?? Er du klar?:-)

Skrevet (endret)

Jeg lurer på en ting til :) Jeg er veldig glad i å gå uten bh og man får egentlig ikke så mye mer hengende pupper av dette, men jeg lurer da på om man har silikon, om det blir det samme å gå uten bh da også? Eller burde man gå med bh hele tiden?

Går sjelden offentlig uten bh nå, for da forsvinner jo det lille jeg har av pupper helt, men hjemme går jeg alltid uten bh!

Edit: Beklager for alle tåpelige spørsmål forresten, men er bare så mange rare ting som dukker opp i hodet mitt som jeg lurer på.

Endret av Kiva
Skrevet

Nå e det bare to dager igjen!!! Iiiiiiiik...!! Har styrt i hele dag med div. Regner med jg er sjakk-matt etter operasjonen. Vi får besøk til helgen og vil da helst ha huset i noen lunde grei form.

Hvordan er det med deg Milkyway?? Er du klar?:-)

Hadde glemt at det bare var to dager til helt til jeg leste her ;););) Shit!! Jeg driver å rydder huset og skal en tur i butikken og sånn, Kællen skal være alene med barna for første gang ca, fra tirsdag til lørdag (da bor jeg hos søstera mi i Oslo :)) så må sørge for at alt ligger til rette ellers ender det vel i katastrofe.. ;) neida ;) fikk litt vondt i magen når jeg kom på hvor kort tid det er igjen, men er nok så klar som jeg kan bli :) fortsatt snusfri :) har du klart å holde deg unna røyken?

Skrevet

Jeg lurer på en ting til :) Jeg er veldig glad i å gå uten bh og man får egentlig ikke så mye mer hengende pupper av dette, men jeg lurer da på om man har silikon, om det blir det samme å gå uten bh da også? Eller burde man gå med bh hele tiden?

Går sjelden offentlig uten bh nå, for da forsvinner jo det lille jeg har av pupper helt, men hjemme går jeg alltid uten bh!

Edit: Beklager for alle tåpelige spørsmål forresten, men er bare så mange rare ting som dukker opp i hodet mitt som jeg lurer på.

Jeg mener å ha lest at silikonpupper alltid skal ha god støtte:)

• Liker 1
Skrevet

Tiden går veldig fort til at du kan bruke vanlig bh igjen, og da kan du bruke det resten av livet :)

Jeg merker at jeg tidvis savner sportsbh'en, den var omtrent som en god klem i forhold til vanlig bh :P

Det er bare så mye lekkert undertøy jeg heller vil ha på!:D Men får smøre meg til tålmodighetskrem litt lenger:)

Skrevet (endret)

L

Hadde glemt at det bare var to dager til helt til jeg leste her ;););) Shit!! Jeg driver å rydder huset og skal en tur i butikken og sånn, Kællen skal være alene med barna for første gang ca, fra tirsdag til lørdag (da bor jeg hos søstera mi i Oslo :)) så må sørge for at alt ligger til rette ellers ender det vel i katastrofe.. ;) neida ;) fikk litt vondt i magen når jeg kom på hvor kort tid det er igjen, men er nok så klar som jeg kan bli :) fortsatt snusfri :) har du klart å holde deg unna røyken?

Hadde fire trekk av en røyk men ble så svimmel at jg måtte stumpe den. Heldigvis...:-) Gleder meg til operasjonen er over! Har allerede kjøpt bikini og er spenn klar til ferie. Håper gro-perioden går knirkefritt!! Det er så rart at de forskjellige klinikkene gir ulike beskjeder ...! Jg fikk nemlig beskjed om at deg Ikke skulle teipes etterpå... Rart !

Endret av Elibo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...