yoggi Skrevet 26. april 2013 #26741 Skrevet 26. april 2013 Hvor lang tid tok det før puppene deres droppet? 7 uker på meg nå. Fortsatt ikke merket noe dropping men som nevnt tidligere har de blitt mye mykere.
M.C Skrevet 26. april 2013 #26742 Skrevet 26. april 2013 Er det noen her som har fått strekkmerker etter brystforstørrelsen? Jeg fikk noen etter jeg fikk barn og er redd det skal bli mer etter operasjonen.
Stjernesamleren Skrevet 26. april 2013 #26743 Skrevet 26. april 2013 Er det noen her som har fått strekkmerker etter brystforstørrelsen? Jeg fikk noen etter jeg fikk barn og er redd det skal bli mer etter operasjonen. Jeg har ikke fått noen her tre dager etter operasjonen (vet ikke om de ennå kan dukke opp...?), og jeg la inn ganske store implantater.
M.C Skrevet 26. april 2013 #26744 Skrevet 26. april 2013 Jeg har ikke fått noen her tre dager etter operasjonen (vet ikke om de ennå kan dukke opp...?), og jeg la inn ganske store implantater. Så bra da Det kommer vel an på hvor elastisk huden til hver enkelt er tenker jeg. Får bare krysse fingrene å håpe på det beste
vkn21 Skrevet 26. april 2013 #26745 Skrevet 26. april 2013 Jeg er såå fornøyd med puppa! De er virkelig blitt fine! Har også fått meg nytt hår fra WWW.HCHAIR.NO så nå kan sommeren bare komme! Fornebuklinikken er virkelig verdt hver krone.
Milkyway Skrevet 26. april 2013 #26746 Skrevet 26. april 2013 Snakker du om Clinic Strømstad nå? Eller en annen klinikk? Teres Colosseum i Oslo hvordan er det med deg nå?? Venninna mi tok samme dag som deg og sier at 3 dagen har vært den værste hittil..
Karenina Skrevet 26. april 2013 #26747 Skrevet 26. april 2013 Er det noen her som har fått strekkmerker etter brystforstørrelsen? Jeg fikk noen etter jeg fikk barn og er redd det skal bli mer etter operasjonen. Etter 5 uker har de ikke dukket opp hos meg, men det er veldig individuelt. Forhåpentligvis er huden din vandt til å bli strekket litt, så det er god sjanse for at du unngår det
M.C Skrevet 26. april 2013 #26748 Skrevet 26. april 2013 Etter 5 uker har de ikke dukket opp hos meg, men det er veldig individuelt. Forhåpentligvis er huden din vandt til å bli strekket litt, så det er god sjanse for at du unngår det Ja, håper det. Gikk fra liten B-cup til D cup da jeg ammet Men det er snart 10 år siden da.....
Gjest entwine90 Skrevet 26. april 2013 #26749 Skrevet 26. april 2013 Teres Colosseum i Oslo hvordan er det med deg nå?? Venninna mi tok samme dag som deg og sier at 3 dagen har vært den værste hittil.. Aah Idag er det igrunn bra, men i går var det grusomt! Har vært ute og gått en liten tur idag, er rimelig øm nå.. Men bare våken tre ganger i natt, mot hver halvtime første natten.. Så det går framover
Milkyway Skrevet 26. april 2013 #26750 Skrevet 26. april 2013 Aah Idag er det igrunn bra, men i går var det grusomt! Har vært ute og gått en liten tur idag, er rimelig øm nå.. Men bare våken tre ganger i natt, mot hver halvtime første natten.. Så det går framover Det er bra da tok du under muskel??
Gjest entwine90 Skrevet 26. april 2013 #26751 Skrevet 26. april 2013 Det er bra da tok du under muskel?? Jupp. 350 og 330 g, høy profil
yoggi Skrevet 26. april 2013 #26752 Skrevet 26. april 2013 Er det noen her som har fått strekkmerker etter brystforstørrelsen? Jeg fikk noen etter jeg fikk barn og er redd det skal bli mer etter operasjonen. Jeg hadde ingen fra før, og har heller ikke fått noen etter 7 uker. La inn (300)
Milkyway Skrevet 26. april 2013 #26753 Skrevet 26. april 2013 Jupp. 350 og 330 g, høy profil Oki var det forhåndsbestemt eller valgte kirurgen? Er så usikker på hva jeg skal ta, vet bare at det blir høyprofil over muskel, så skal pk se Ann hva som blir finest vil bli ferdig NÅ!!!!
HoneyBooBoo Skrevet 26. april 2013 #26754 Skrevet 26. april 2013 (endret) Er det noen av dere som sliter eller slet med å kutte ut nikotin? Jeg sliter skikkelig med snusslutt! Har ikke greid å slutte helt enda. Har gått over til nikotinfri bare for å ha noe å putte under leppa når suget kommer, men innimellom klarer jeg bare ikke la være å ta en vanlig, mååå ha nikotin. Har kun snust en vanlig snus i dag, kan det være så fryktelig ille da? Har jo pleid å snuse nesten en hel boks hver dag.. Noen som har greid å slutte som har noen gode råd? Er så redd jeg ødelegger fullstendig for meg selv med snusingen, men det er virkelig ikke lett altså Skal operere allerede på tirsdag. Endret 26. april 2013 av HoneyBooBoo
Milkyway Skrevet 26. april 2013 #26755 Skrevet 26. april 2013 Er det noen av dere som sliter eller slet med å kutte ut nikotin? Jeg sliter skikkelig med snusslutt! Har ikke greid å slutte helt enda. Har gått over til nikotinfri bare for å ha noe å putte under leppa når suget kommer, men innimellom klarer jeg bare ikke la være å ta en vanlig, mååå ha nikotin. Har kun snust en vanlig snus i dag, kan det være så fryktelig ille da? Har jo pleid å snuse nesten en hel boks hver dag.. Noen som har greid å slutte som har noen gode råd? Er så redd jeg ødelegger fullstendig for meg selv med snusingen, men det er virkelig ikke lett altså Skal operere allerede på tirsdag. Sliter med det samme selv, bare noen dager igjen til jeg må slutte, og gruer meg VELDIG.. Klarte ikke å slutte helt når jeg var gravid heller :/
Teita Skrevet 26. april 2013 #26756 Skrevet 26. april 2013 Jeg klarte aldri å slutte helt., trappet veldig ned, og snuste ikke under fastingen, men som sagt, aldri helt slutt.
Gjest Monicaeh Skrevet 26. april 2013 #26757 Skrevet 26. april 2013 Er det noen av dere som sliter eller slet med å kutte ut nikotin? Jeg sliter skikkelig med snusslutt! Har ikke greid å slutte helt enda. Har gått over til nikotinfri bare for å ha noe å putte under leppa når suget kommer, men innimellom klarer jeg bare ikke la være å ta en vanlig, mååå ha nikotin. Har kun snust en vanlig snus i dag, kan det være så fryktelig ille da? Har jo pleid å snuse nesten en hel boks hver dag.. Noen som har greid å slutte som har noen gode råd? Er så redd jeg ødelegger fullstendig for meg selv med snusingen, men det er virkelig ikke lett altså Skal operere allerede på tirsdag. Jeg slutta aldri og har ikke tatt skade av det :-)
HoneyBooBoo Skrevet 26. april 2013 #26758 Skrevet 26. april 2013 Det må da være en bra ting å bare kutte ordentlig ned da sikkert. Har kuttet ned mer enn jeg trodde jeg skulle klare så Vet dere hva nikotinen gjør? Altså, hvorfor er det så viktig å slutte?
Karenina Skrevet 26. april 2013 #26759 Skrevet 26. april 2013 Det må da være en bra ting å bare kutte ordentlig ned da sikkert. Har kuttet ned mer enn jeg trodde jeg skulle klare så Vet dere hva nikotinen gjør? Altså, hvorfor er det så viktig å slutte? Arrhelingen tar lengre tid og såret gror ikke like pent, utover det tror jeg ikke det er noen konsekvenser. Jeg skal ikke lyve, jeg snuste omtrent på operasjonsbordet, jeg. Oppfordrer dere til å prøve å slutte altså, men jeg har ikke opplevd noen konsekvenser av det.
Gjest entwine90 Skrevet 27. april 2013 #26760 Skrevet 27. april 2013 Oki var det forhåndsbestemt eller valgte kirurgen? Er så usikker på hva jeg skal ta, vet bare at det blir høyprofil over muskel, så skal pk se Ann hva som blir finest vil bli ferdig NÅ!!!! Under konsultasjonstimen prøvde jeg ulike størrelser, og havna på mellom 300 og 350. Så før op tegna han på meg, og skrev 360 og 320 på hver pupp, men i garantikortet (eller hva det er) så står det 350 og 330. Så det ble noen endringer underveis Jeg er såååå fornøyd :D Kjenner meg litt påkjørt over brystet idag, og litt ubehagelig i sårene. Men det blir bedre og bedre. Skulle du inn i førsten av mai? Og nikotin; jeg snuser vanligvis en boks i løpet av et døgn, men har trappa ned litt nå etter op. Det er så godt med en trøstesnus når man har vondt.. haha..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå