Jinxy Skrevet 30. januar 2013 #25241 Skrevet 30. januar 2013 Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Hvor mye var det du skulle ha igjen? Nei, men føles som en evighet! Føler meg som en mannegris, tenker på pupper hele dagen, ser på pupper på nettet osv haha! Jeg skal ta 400, under muskel, og mest sannsynlig høy profil. Jeg var først veldig skeptisk til høy profil fordi jeg er redd puppene skal stikke veldig "ut", men etter jeg har sett flere bilder (blandt annet dine) ser jeg jo at det ikke trenger å være tilfelle. Kirurgen anbefalet høy profil selv om moderat også ville se bra ut. Så tror nokk det blir det, faren er at kantene på implantatet kan vise på sidene hvis jeg tar moderat
Lille v Skrevet 30. januar 2013 #25242 Skrevet 30. januar 2013 Hei jenter! Jeg er vel hjemme, kom for noen timer siden. Det var forsinkelser på klinikken, så opererte først kl 5 tror jeg. Dr. Schistad var like hyggelig, trygg, morsom og betryggende som på konsultasjonen - så jeg fantes rett og slett ikke nervøs :-) Jeg sa det til de når jeg ble skrubbet og lagt på operasjonsbordet, at jeg kjente så vidt hjerte slå så hvilepuls hadde jeg haha. Sovnet veldig fort av narkosen, siste jeg husker jeg sa var bare at jeg kjente det luktet rart :-) Husker og at jeg våknet inne i operasjonssalen og at jeg sa jeg var trøtt jeg, så jeg ville sove videre ;-) Neste er at jeg våkner på rommet mitt, og føler meg helt topp egentlig. Tar ikke mange minuttene før jeg er helt våken, og sykepleier er så god - får kjempegod mat og kaffe. Dr. Schistad kommer og forklarer hvordan alt gikk, og det var helt etter planen. Han hadde endt opp med 310 cc i stedet for 290 :-) I tillegg til at han tok litt underhudsfett fra ene siden av låret, som ble lagt på toppen av protesene for mer fylde etc., så tok han å skimmet over på begge sider av lårene :-D Så det ble +/- 40 gram på hver side i tillegg. Jeg hadde ikke, og har overhodet ikke vondt! :-o kjenner så vidt det stikker på ene siden av låret, og bittelitt "vondt" i høyre bryst. Kjenner det selvfølgelig når jeg bruker armene litt feil, men ikke ellers. Jeg er klar over at jeg sikkert er neddopet nå, og at jeg våkner til en mye verre dag i morgen... ;-) Men enn så lenge så nyter jeg det. Når det gjelder det jeg ser av utseende, så ser det jo helt topp ut! Eneste er at når jeg ser ned på de selv, så ser det ikke ut som om de er store i det HELE tatt?? bare at jeg har en effektiv BH.. Men fra siden ser jeg heldigvis at det er endel der, så håper det er nok.. :-p Veldig spent på om de blir mye mindre etterhvert?? eller kan de virke større? Vel, da står natten for dør og jeg skjønner overhodet ikke hvordan man skal rette seg til hehe. Men uansett; tusen takk for bloggen og dere jenter - det er GULL verdt i prosessen! :-) Gratulere med nye pupper :-) Regner med de blir kjempefine!! Måtte du betale mye ekstra for å fylle ut med eget fett? Ser det jevnt og fint ut eller er det litt "ruglete"/klumpete til å begynne med? For en smart løsning for de som har lite underhudsfett!!
Cupcake92 Skrevet 30. januar 2013 #25243 Skrevet 30. januar 2013 Nei, men føles som en evighet! Føler meg som en mannegris, tenker på pupper hele dagen, ser på pupper på nettet osv haha! Jeg skal ta 400, under muskel, og mest sannsynlig høy profil. Jeg var først veldig skeptisk til høy profil fordi jeg er redd puppene skal stikke veldig "ut", men etter jeg har sett flere bilder (blandt annet dine) ser jeg jo at det ikke trenger å være tilfelle. Kirurgen anbefalet høy profil selv om moderat også ville se bra ut. Så tror nokk det blir det, faren er at kantene på implantatet kan vise på sidene hvis jeg tar moderat Det kommer til å gå kjempefort. Det gjorde ihvertfall den uken for meg. Plutselig var bare dagen der. Husker jeg gjorde det selv var helt puppegal. Nei, de stikker ikke mye ut. Er ihvertfall ikke glamourpupper. Syntes faktisk det ser ganske naturlig ut (men nå snakker jeg jo om meg selv her ). Var først skeptisk til det selv, fordi en annen kirurg kalte høy profil for glamourpupper. Men det er det altså ikke :-)
Puppedama Skrevet 30. januar 2013 #25244 Skrevet 30. januar 2013 hei igjen jenter, jeg ser tydelig nå at det er størrelses forskjell på brystene mine. Altså der kirurgen har lagt inn mer, det er tre uker siden jeg opererte og jeg vet at det er for tidlig å se endelig resultat nå. Men det jeg lurer på er om brystene dropper også så vil jo det være ulik størrelse da også. Jeg føler at hun har kanskje lagt inn for mye. 240 i ene og 210 i andre. Noen andre som opplever at puppene virker ulike i starten ? Mine er veldig ulike nå,selv om det er like mye i de.
Lille v Skrevet 30. januar 2013 #25245 Skrevet 30. januar 2013 Det skulle jeg også likt og visst:) Slenger i tillegg på et spørsmål til. Noen som har tatt "smultring-løft"? Om det er løft der de bare løsner rundt brystvorten og ikke har "ankerarr", så finner du mane bilder av det på www.implaninfo.com. Det ser veldig bra ut!
cocco Skrevet 30. januar 2013 #25246 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Gratulere med nye pupper :-) Regner med de blir kjempefine!! Måtte du betale mye ekstra for å fylle ut med eget fett? Ser det jevnt og fint ut eller er det litt "ruglete"/klumpete til å begynne med? For en smart løsning for de som har lite underhudsfett!! Hei! og takk for det :-)Nei altså jeg fikk en veldig fin pris på hele operasjonen - dette var på Fornebuklinikken. Verdt å undersøke når man er på konsultasjon :-)Det ser veeeeldig fint og jevnt ut...Jeg måtte ta et lite løft, ergo han kunne ikke så lett legge under muskel. Så det måtte bli over, men da med eget fett over :-) Protesene er på 310, men tillegg på fett på rundt 40 gram tror jeg.Har moderat profil, men syns det ser mer ut som om det er høy profil. Ikke at det er "glamour" høyde som det snakkes om, men akkurat passe :-) Regner med at dette fettet i overkant løfter profilen litt :-) Endret 30. januar 2013 av cocco
cocco Skrevet 30. januar 2013 #25247 Skrevet 30. januar 2013 Om det er løft der de bare løsner rundt brystvorten og ikke har "ankerarr", så finner du mane bilder av det på www.implaninfo.com. Det ser veldig bra ut! Jeg har tatt mellomløsningen på dette; dvs. ikke hele ankerløftet, men ikke bare smulteringløft. Jeg har arret rundt brystvorten og en liten kort strek vertikalt ned.Skulle visstnok fungere godt, og bli fine arr.Godt å slippe unna med færre arr, selv om det jeg slapp unna er det som er det minst synlige ;-)
Lille v Skrevet 30. januar 2013 #25248 Skrevet 30. januar 2013 hei igjen jenter, jeg ser tydelig nå at det er størrelses forskjell på brystene mine. Altså der kirurgen har lagt inn mer, det er tre uker siden jeg opererte og jeg vet at det er for tidlig å se endelig resultat nå. Men det jeg lurer på er om brystene dropper også så vil jo det være ulik størrelse da også. Jeg føler at hun har kanskje lagt inn for mye. 240 i ene og 210 i andre. Noen andre som opplever at puppene virker ulike i starten ? Jeg har også en av hver.. Min pk la inn 325/400, anatomiske og det ble nok for stor forskjell. Er 8 uker siden nå og vi avtalte etter uke 1 at jeg skulle ta kontakt etter 2mnd, så skal sende mail med bilder i morgen. Regner med at du også vil få beskjed om å se det an ei stund til.. Det kan være lurt å ta bilder underveis slik at man lettere kan se forandringene. Blir ganske fort "blind" av å se seg selv i speilet
Nalaya Skrevet 30. januar 2013 #25249 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har tatt mellomløsningen på dette; dvs. ikke hele ankerløftet, men ikke bare smulteringløft. Jeg har arret rundt brystvorten og en liten kort strek vertikalt ned.Skulle visstnok fungere godt, og bli fine arr.Godt å slippe unna med færre arr, selv om det jeg slapp unna er det som er det minst synlige ;-) Lollipop lift tror jeg de kaller det
Puppedama Skrevet 31. januar 2013 #25250 Skrevet 31. januar 2013 Om det er løft der de bare løsner rundt brystvorten og ikke har "ankerarr", så finner du mane bilder av det på www.implaninfo.com. Det ser veldig bra ut! Det vet jeg,lurte på om noen hadde tatt det bare:) 1
ceca Skrevet 31. januar 2013 #25251 Skrevet 31. januar 2013 Vigil skrev 30 januar 2013 - 22:27: hei igjen jenter, jeg ser tydelig nå at det er størrelses forskjell på brystene mine. Altså der kirurgen har lagt inn mer, det er tre uker siden jeg opererte og jeg vet at det er for tidlig å se endelig resultat nå. Men det jeg lurer på er om brystene dropper også så vil jo det være ulik størrelse da også. Jeg føler at hun har kanskje lagt inn for mye. 240 i ene og 210 i andre. Noen andre som opplever at puppene virker ulike i starten ? Jeg la inn like mye i hver men det er allikevel blitt forskjell på størrelsen på dem. Litt over 3 mnd siden op. De har vært ulike helt fra starten, og jeg trodde i begynnelsen at det var ulik hevelse/dropping på forskjellig tidspunkt ol som gjorde det.
Lellie Skrevet 31. januar 2013 #25252 Skrevet 31. januar 2013 Det vet jeg,lurte på om noen hadde tatt det bare:) Men utfører de det i Norge ? De jeg snakket med ville ikke gjøre det :/ de mente resultatet ikke ble det samme. Men på de bildene ser det jo bra ut da
Vigil Skrevet 31. januar 2013 #25253 Skrevet 31. januar 2013 Jeg la inn like mye i hver men det er allikevel blitt forskjell på størrelsen på dem. Litt over 3 mnd siden op. De har vært ulike helt fra starten, og jeg trodde i begynnelsen at det var ulik hevelse/dropping på forskjellig tidspunkt ol som gjorde det. Seriøst :-/ Hva sier kirurgene da ? Jeg vet at brystene er aldri 100 % like men jeg hater forskjellen jeg. Den som det er mer i virker liksom mye finere. Da tenker jeg at det kunne liksom ha vært litt mer i den andre også.
Puppedama Skrevet 31. januar 2013 #25254 Skrevet 31. januar 2013 Men utfører de det i Norge ? De jeg snakket med ville ikke gjøre det :/ de mente resultatet ikke ble det samme. Men på de bildene ser det jo bra ut da Jeg er ikke sikker faktisk. Jeg trodde vi var kommet ganske langt i Norge,men jeg ser de har en del andre teknikker i U.S.A. Om de er bedre vet jeg ikke med sikkerhet,men det er jo et land hvor plastiskkirurgi er veldig utbredt,så det ville vært rart om i hvertfall ikke de proffesionelle visste hva de drev med.
cocco Skrevet 31. januar 2013 #25255 Skrevet 31. januar 2013 Et rent løft rundt brystvorten kan visstnok ende opp med å ikke "holde så lenge"? tror det var det en kirurg sa til meg på konsultasjon. Men igjen, "lett-varianten" jeg tok, var visst tipp-topp i følge Dr. Schistad :-) Som da kalles lollipop-løft som ei skrev her :-)
Milli30 Skrevet 31. januar 2013 #25256 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Her er mitt resultat av 240gr silikon under muskel :-) Nærmer seg 12 uker siden operasjon nå. På det ene bildet har jeg soft BH uten spiler som jeg liker å bruke til hverdags, på det andre prøver jeg en push up BH (har ikke begynt å bruke det enda). Synes det ser veldig naturlig ut når jeg ikke bruker pushup :-) PS.Ikke quote bildene, fjerner dem senere! Endret 1. februar 2013 av Milli30
Nalaya Skrevet 31. januar 2013 #25257 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Kjempefine Milli30! Du har fått et fantastisk resultat med 240 gram Og hvor er push upen fra? Endret 31. januar 2013 av Nalaya
Milli30 Skrevet 31. januar 2013 #25258 Skrevet 31. januar 2013 Kjempefine Milli30! Du har fått et fantastisk resultat med 240 gram Og hvor er push upen fra? Tusen takk Push upen kjøpte jeg på salg på Cubus i går, tror jeg betalte 49 kr for den!
Nalaya Skrevet 31. januar 2013 #25259 Skrevet 31. januar 2013 Tusen takk Push upen kjøpte jeg på salg på Cubus i går, tror jeg betalte 49 kr for den! døøøødsfin *løpe til cubus*
Milli30 Skrevet 31. januar 2013 #25260 Skrevet 31. januar 2013 Hei igjen En liten oppdatering fra min side. Det har nå gått fem dager siden jeg opererte meg på Fornebuklinikken hos Pål Schistad. Jeg fikk lagt inn dråpeformede innlegg under brystmuskelen (225cc høyre/255cc venstre). Etter operasjonen hadde jeg så å si ingen smerter, og har egentlig ikke hatt noe særlig vondt siden. Jeg er fryktelig blå under puppene og veldig hoven på sidene under armene. Er dette normalt? MEN, en advarsel til alle som skal operere seg og som får legemiddelet Arcoxia på resept: Denne inneholder laktose, og dette var det ikke opplyst om i skrivet jeg fikk med! Jeg ble så fryktelig oppblåst etter operasjonen. Det så seriøst ut som jeg var gravid i niende måned og jeg hadde det helt forferdelig. Jeg fant tilfeldigvis ut da jeg leste pakningsvedlegget at den inneholdt laktose, og med en gang jeg sluttet med den ble jeg heldigvis bedre! Jeg fikk med Triumph Tri-Action sports-bh fra klinikken, men denne gir veldig lite støtte. Kan noen anbefale en annen bh som gir litt mer støtte, og som er fornuftig å bruke den første tiden etter operajsonen? Når kan man begynne å gå med spileløse bh-topper, hvis dere skjønner hva jeg mener? Jeg var også blå og hadde mye hevelse på sidene under armene, tror det er ganske normalt. Jeg brukte Triumph Tri-Action sports-bh fra klinikken de første 6 ukene, deretter andre spileløse BHer. Man skal kun ha støtte til puppene, de skal ikke klemmes inn eller løftes opp. Håper du blir fornøyd med resultatet :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå