Destruit Skrevet 22. januar 2013 #25001 Skrevet 22. januar 2013 Jeg har ca samme mål som deg (54 kg/165 cm) og la inn 240 gr, moderat profil under muskel. Jeg bruker 70D nå, var nok en 70B før. Jeg ønsket meg et naturlig resultat og det har jeg fått Vil tro du kommer til å fylle ut en 70D (minst) med 350 gr. Lykke til! Tusen takk for det hvor opererte du deg og hos hvem ?
cocco Skrevet 23. januar 2013 #25002 Skrevet 23. januar 2013 Cocco. Kan jeg spørre hva som gjorde at du ikke valgte Skolleborg? Har egentlig bestilt op på Fornebu klinikken, men skal på en siste konsultasjon hos Skolleborg til uken. Har blitt anbefalt å se ham også før jeg bestemmer meg:-) Jeg var som sagt først hos Skolleborg, og fikk et godt inntrykk av ham altså :-) Men to ting jeg lurte på var, at han mente uten tvil at jeg kunne ta innlegg uten løft og det ble "flott". Selv om det er litt i mot det jeg har hørt før. Så var det selve undersøkelsen, han målte ikke opp noe ei heller undersøkte meg noe.Dette er visst ikke alltid tilfelle, men jeg følte kanskje det blitt "grunt".Når jeg da kom til Schistad, så endte jeg opp med å være inne hos ham i godt over en time, han tegnet opp, undersøkte, diskuterte med seg selv etc. Han ville at resultatet skulle bli perfekt, og jeg ender faktisk opp med å få en del ekstra "på kjøpet".Alt i alt føltes dette ut som en konsultasjon som står i stil med omfanget av en sånn avgjørelse, samt at jeg følte at jeg tror han virkelig er opptatt av at resultatet blir topp for meg :-)
cocco Skrevet 23. januar 2013 #25003 Skrevet 23. januar 2013 Jeg er 56kg/165 cm og la inn 360. Gikk fra en liten 70B og bruker 70E nå (eller75 DD når jeg ikke finner 70E). Puppene ser ut som en stor C-cup med klær, men er store uten klær. Men passer fint til kroppen min. Opererte på Fornebuklinikken , av Pål Schistad. Hei! :-)Jeg skal også opereres av Schistad, på førstkommende mandag :-OAlt i alt er du fornøyd med han som kirurg? :-)
cocco Skrevet 23. januar 2013 #25004 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har på inntrykk av at "alle" legger protesene under muskelen nå? Jeg skal visst ha mine over muskel, og jeg er 160/ca 52 kg.. Samtidig skal jeg legge inn litt av mitt eget fett over innleggene for å få ekstra fylde på toppen :-) Men allikevel, er det ikke mer vanlig å legge innlegget under muskelen for de som er tynne?
Nalaya Skrevet 23. januar 2013 #25005 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har på inntrykk av at "alle" legger protesene under muskelen nå? Jeg skal visst ha mine over muskel, og jeg er 160/ca 52 kg.. Samtidig skal jeg legge inn litt av mitt eget fett over innleggene for å få ekstra fylde på toppen :-) Men allikevel, er det ikke mer vanlig å legge innlegget under muskelen for de som er tynne? Jo, mange legger under muskel når det er snakk om lite vev fra før av. Men jeg er 172 høy og 56 kilo og man kan ikke se noen protesekant hos meg, selv om jeg har over muskel Kirurgene fortsetter nok med det inngrepet de føler de får best resultater med
~white lady~ Skrevet 23. januar 2013 #25006 Skrevet 23. januar 2013 Hei jenter! Det er salg på KappAhl, alle bher til 99,- så jeg var nødt for å hamstre litt...denne er med spiler, men de ligger ikke oppå arrene og jeg merker ikke noe ubehag. Kjøpte også matchende truse 35 dager siden op nå. Bhen er str 75 C.
Melli Skrevet 23. januar 2013 #25007 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har på inntrykk av at "alle" legger protesene under muskelen nå? Jeg skal visst ha mine over muskel, og jeg er 160/ca 52 kg.. Samtidig skal jeg legge inn litt av mitt eget fett over innleggene for å få ekstra fylde på toppen :-) Men allikevel, er det ikke mer vanlig å legge innlegget under muskelen for de som er tynne? takk for svar:-) og lykke til på mandag! Ang over og under muskel, har hørt en gang at det kommer an på hvor mye kjertelvev man har. Har du nok legger de over muskel og motsatt! Vet jo ikke 100% om dette er forklaringen, men det er visst for å unngå "kanter". (har jeg hørt da...)
Melli Skrevet 23. januar 2013 #25008 Skrevet 23. januar 2013 Hei jenter! Det er salg på KappAhl, alle bher til 99,- så jeg var nødt for å hamstre litt...denne er med spiler, men de ligger ikke oppå arrene og jeg merker ikke noe ubehag. Kjøpte også matchende truse 35 dager siden op nå. Bhen er str 75 C. kjempe fin Bh, enda finere pupper! (litt merkelig å kommentere, men vi er jo litt rare her på forumet...). :0)
Melli Skrevet 23. januar 2013 #25009 Skrevet 23. januar 2013 Hei jenter! Det er salg på KappAhl, alle bher til 99,- så jeg var nødt for å hamstre litt...denne er med spiler, men de ligger ikke oppå arrene og jeg merker ikke noe ubehag. Kjøpte også matchende truse 35 dager siden op nå. Bhen er str 75 C. du har anatomiske ikke sant? Syntes du det går an å få litt "kløft" allikevel? Det ser sånn ut på bildet. Hørt at det skal være vanskelig å få til med anatomiske impl. Har de forresten blitt myke nå? Etter 35 dager:0)
Puppedama Skrevet 23. januar 2013 #25010 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hei jenter! Det er salg på KappAhl, alle bher til 99,- så jeg var nødt for å hamstre litt...denne er med spiler, men de ligger ikke oppå arrene og jeg merker ikke noe ubehag. Kjøpte også matchende truse 35 dager siden op nå. Bhen er str 75 C. Det var noe annet enn min 65J,som jeg endte opp med sist jeg shoppet BH ! Endret 23. januar 2013 av Puppedama 1
Cupcake92 Skrevet 23. januar 2013 #25011 Skrevet 23. januar 2013 Dette vet dere sikkert, men cubus har store størrelser! Helt fantastisk. Fant en bh idag som passet perfekt, den satt helt fantastisk. 70E. Jeg elsker, elsker bh'er fra cubus. Mye mer behagelig enn de andre jeg har..
RosaPrinsesse Skrevet 23. januar 2013 #25012 Skrevet 23. januar 2013 Dette vet dere sikkert, men cubus har store størrelser! Helt fantastisk. Fant en bh idag som passet perfekt, den satt helt fantastisk. 70E. Jeg elsker, elsker bh'er fra cubus. Mye mer behagelig enn de andre jeg har.. Så bra! Jeg har aldri funnet noen som passer på Kappahl, hverken før eller etter operasjon. Pleide å finne favorittene på Lindex (Ella M), men de har jeg ikke funnet noen av nå. Cubus har Triumph, og 75E passer meg nesten akkurat
Cupcake92 Skrevet 23. januar 2013 #25013 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Så bra! Jeg har aldri funnet noen som passer på Kappahl, hverken før eller etter operasjon. Pleide å finne favorittene på Lindex (Ella M), men de har jeg ikke funnet noen av nå. Cubus har Triumph, og 75E passer meg nesten akkurat Ikke funnet? De har jo fortsatt Ella m på Lindex? Jeg har noen, men syntes ikke de er så behagelige som de fra cubus :-) Men det er gøy å handle nytt undertøy! Må innom alle butikker hele tiden, kan jo hende jeg finner en ny fantastisk en! Litt kjipt at H&M ikke har større størrelser enn C. Hender at de har større, men det er sjeldent. Endret 23. januar 2013 av Cupcake92
Jinxy Skrevet 23. januar 2013 #25014 Skrevet 23. januar 2013 Hei alle! Er ganske usikker jeg på om jeg skal ha normal eller høy-profil Legen sa at han trodde høy ville bli penest på grunn av bredden på mine naturlige bryster, men jeg er litt redd for at de skal bli veldig "utstikkende" hvis det gir noen mening! Men jeg vil jo heller ikke ha noen synlig protesekant på sidene hmm..
Puppedama Skrevet 23. januar 2013 #25015 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hei alle! Er ganske usikker jeg på om jeg skal ha normal eller høy-profil Legen sa at han trodde høy ville bli penest på grunn av bredden på mine naturlige bryster, men jeg er litt redd for at de skal bli veldig "utstikkende" hvis det gir noen mening! Men jeg vil jo heller ikke ha noen synlig protesekant på sidene hmm.. Jeg har høy profil. Synes de stikker litt mye ut når man ser meg fra siden,men jeg kunne ikke hatt lav profil for da hadde ikke implantatene passet med bredden på brystet mitt. Mine pupper kan ikke være noe bredere enn de er er nå,og det ville de blitt med lav profil. Endret 23. januar 2013 av Puppedama
Puppmania Skrevet 23. januar 2013 #25016 Skrevet 23. januar 2013 Hei hei ! heeelt ny her ! Jeg skal opereres den 19.januar ! ææ ! gruer og gleder meg masse. er usikker på dette med narkose. livredd for å aldri våkne Jeg er 170cm høy og veier 51kg. bruker i dag 65B og skal legge inn 250 eller 275ml i puppene, 25ml mer i den venstre. er det noen som har erfaring med dette? proteser i forksjellige størrelser liksom ? Lurer også fælt på om det er noen som har erfaring med Klinikk Strømstad her ? Takk for svar !
~white lady~ Skrevet 23. januar 2013 #25017 Skrevet 23. januar 2013 kjempe fin Bh, enda finere pupper! (litt merkelig å kommentere, men vi er jo litt rare her på forumet...). :0) du har anatomiske ikke sant? Syntes du det går an å få litt "kløft" allikevel? Det ser sånn ut på bildet. Hørt at det skal være vanskelig å få til med anatomiske impl. Har de forresten blitt myke nå? Etter 35 dager:0) Det var noe annet enn min 65J,som jeg endte opp med sist jeg shoppet BH ! Melli: Takk! Morro å ha pupper igjen Ja jeg har anatomiske. Får til å lage kløft, og hadde jeg hatt bhen der på innerste hakket samt strammet stroppene så hadde den blitt mer tydelig. Med push up bh blir det garantert kløft, men det bør jeg vente med til puppene er blitt litt mykere. Puppedama: Jeg synes str varierer sånn fra merke til merke. Vanligvis er 75 for stort for meg men de bhene jeg kjøpte i går var KappAhls eget merke Bodyzone og de passet fint rundt. Var svært lite utvalg i str 70, noe sikkert flere her har funnet ut av. Lindex er absolutt den beste kjedebutikken når det kommer til undertøy, men de hadde jo ikke salg
~white lady~ Skrevet 23. januar 2013 #25018 Skrevet 23. januar 2013 Hei hei ! heeelt ny her ! Jeg skal opereres den 19.januar ! ææ ! gruer og gleder meg masse. er usikker på dette med narkose. livredd for å aldri våkne Jeg er 170cm høy og veier 51kg. bruker i dag 65B og skal legge inn 250 eller 275ml i puppene, 25ml mer i den venstre. er det noen som har erfaring med dette? proteser i forksjellige størrelser liksom ? Lurer også fælt på om det er noen som har erfaring med Klinikk Strømstad her ? Takk for svar ! Hei, ser du har funnet fram hit (Var jeg som svarte deg i den første tråden på kropp og helse)
Puppmania Skrevet 23. januar 2013 #25019 Skrevet 23. januar 2013 Hei, ser du har funnet fram hit (Var jeg som svarte deg i den første tråden på kropp og helse) haha ja jeg fant frem til slutt ! super fin side det her altså ! :D
Karenina Skrevet 23. januar 2013 #25020 Skrevet 23. januar 2013 Har konsultasjon i morgen, og jeg har et kjapt spørsmål: Hva hvis brystene mine er for små til å opereres? Kan det skje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå