Cupcake92 Skrevet 7. desember 2012 #23921 Skrevet 7. desember 2012 Altså, de er mega fine, de er der, og man ser dem, men de ser ikke plastikk ut under klær? Om du skjønner? Når jeg ba går i bh ser de jo giga ut. Men det lyser ikke silikon da. Litt vanskelig å forklare, men de er perfekte. Store, fine og ikke falske. (Dvs, de ser ikke fake ut)
Banan Skrevet 7. desember 2012 #23922 Skrevet 7. desember 2012 Nå er det rett over en måned siden min operasjon, og alt går kjempefint Men i dag da jeg skulle bytte teip, så jeg at det hadde kommet litt betennelse på den ene siden av arret. Hadde kommet ut litt væske eller hva det kalles på teipen også var det tydelig et lite sår på arret. Litt vanskelig å forklare, men spørsmålet mitt er i alle fall det om jeg bør rense det med noe? Jeg gjorde ingenting annet enn å vaske med såpe i dusjen som jeg alltid gjør når jeg skal bytte teip, men vanligvis så er det kanskje lurt å rense et sår tenker jeg på nå etterpå. Sikkert noen som har opplevd lignende, så hadde vært greit å høre hva du gjorde da eller om noen vet hva som bør eller ikke bør gjøres Vil jo ikke ende opp med stygge arr..
Sorie Skrevet 7. desember 2012 #23923 Skrevet 7. desember 2012 Altså, de er mega fine, de er der, og man ser dem, men de ser ikke plastikk ut under klær? Om du skjønner? Når jeg ba går i bh ser de jo giga ut. Men det lyser ikke silikon da. Litt vanskelig å forklare, men de er perfekte. Store, fine og ikke falske. (Dvs, de ser ikke fake ut) Ja jeg skjønner hva du mener. De er ¨naturlige store¨ i forhold til din kropp og ikke unaturlige store, dvs, lyser ikke ut ballonger heller.. Møtte bare noen i min høyde og min vekt, som hadde tatt 450. De så ikke store ut i det hele tatt, altså hun ble en c-d. Defor tenker jeg også litt om å gå mellom 450 - 500,, Det er så vanskelig å velge da alle har forskjellig kropp og utseende.. Så lenge de passer til kroppen min så er jeg fornøyd Men må innrømme at jeg gjerne kunne tenkt meg hvertfall en d-cup ^^
ceca Skrevet 7. desember 2012 #23924 Skrevet 7. desember 2012 Ja jeg skjønner hva du mener. De er ¨naturlige store¨ i forhold til din kropp og ikke unaturlige store, dvs, lyser ikke ut ballonger heller.. Møtte bare noen i min høyde og min vekt, som hadde tatt 450. De så ikke store ut i det hele tatt, altså hun ble en c-d. Defor tenker jeg også litt om å gå mellom 450 - 500,, Det er så vanskelig å velge da alle har forskjellig kropp og utseende.. Så lenge de passer til kroppen min så er jeg fornøyd Men må innrømme at jeg gjerne kunne tenkt meg hvertfall en d-cup ^^ Jeg var en 70B (liten B) og la inn 360. Har nå er 70E, men kjøpte en 75DD siden jeg ikke fant 70E noe sted. Kirurgen mente jeg ville bli en stor C, og det er mange som har tippet C på meg nå (med klær på) Uten klær er de stoore , men med klær ser de normale ut, og egentlig ingen forskjell fra før da jeg gikk med skikkelig fylte bh`er. Så regn med at de ser mye større ut når du er naken/har på bh enn med klær på.
Cupcake92 Skrevet 7. desember 2012 #23925 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Ja jeg skjønner hva du mener. De er ¨naturlige store¨ i forhold til din kropp og ikke unaturlige store, dvs, lyser ikke ut ballonger heller.. Møtte bare noen i min høyde og min vekt, som hadde tatt 450. De så ikke store ut i det hele tatt, altså hun ble en c-d. Defor tenker jeg også litt om å gå mellom 450 - 500,, Det er så vanskelig å velge da alle har forskjellig kropp og utseende.. Så lenge de passer til kroppen min så er jeg fornøyd Men må innrømme at jeg gjerne kunne tenkt meg hvertfall en d-cup ^^ Edit: and it did! Men gjør det som du tror gjør det fornøyd og hør på kirurgen, han/hun har nok peiling på hva de gjør. Men selvfølgelig, du må jo si til dem hva du er ute etter. Endret 8. desember 2012 av Cupcake92
ceca Skrevet 7. desember 2012 #23926 Skrevet 7. desember 2012 Nå er det rett over en måned siden min operasjon, og alt går kjempefint Men i dag da jeg skulle bytte teip, så jeg at det hadde kommet litt betennelse på den ene siden av arret. Hadde kommet ut litt væske eller hva det kalles på teipen også var det tydelig et lite sår på arret. Litt vanskelig å forklare, men spørsmålet mitt er i alle fall det om jeg bør rense det med noe? Jeg gjorde ingenting annet enn å vaske med såpe i dusjen som jeg alltid gjør når jeg skal bytte teip, men vanligvis så er det kanskje lurt å rense et sår tenker jeg på nå etterpå. Sikkert noen som har opplevd lignende, så hadde vært greit å høre hva du gjorde da eller om noen vet hva som bør eller ikke bør gjøres Vil jo ikke ende opp med stygge arr.. Ring klinikken og hør hva du skal gjøre. Evt kan du ta på sårsalve med betennelsedempende ting i. Spør på apoteket, de har ofte små tuber reseptfritt. Ellers har jeg hørt at rent vann er fint for å rense sår, men om du skal smøre på en betennelsedempende salve og så legge på en liten kompress før du taper vet jeg ikke..
Summer.-) Skrevet 7. desember 2012 #23927 Skrevet 7. desember 2012 Jeg ville ikke gjort det, men husker godt hvor fristende det var Jeg brukte en bh uten spiler forrige lørdag, to uker og 4 dager etter op. Kirurgen sa det gikk bra for noen timer sålenge det var en bh uten spiler. Kjøpte en svart på lindex som faktisk er ganske støttende så syntes det gikk kjempe bra :-)
RosaPrinsesse Skrevet 7. desember 2012 #23928 Skrevet 7. desember 2012 Men i dag da jeg skulle bytte teip, så jeg at det hadde kommet litt betennelse på den ene siden av arret. Hadde kommet ut litt væske eller hva det kalles på teipen også var det tydelig et lite sår på arret. Litt vanskelig å forklare, men spørsmålet mitt er i alle fall det om jeg bør rense det med noe? Jeg gjorde ingenting annet enn å vaske med såpe i dusjen som jeg alltid gjør når jeg skal bytte teip, men vanligvis så er det kanskje lurt å rense et sår tenker jeg på nå etterpå. Jeg fikk litt rusk i en del av såret etter bukplastikken, og da fikk jeg beskjed om å vaske det med vann og såpe, og tørke godt, og IKKE teipe over akkurat den lille biten. Jeg la bare en tørr bit gasbind over og teipe fast den (i over- og underkant, slik at det ble luftig), og da gikk det over ila en liten uke. Hold det rent og luftig, så går det bra. Også ringer du klinikken med en gang, om du blir bekymret 1
Cupcake92 Skrevet 7. desember 2012 #23929 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Ja jeg skjønner hva du mener. De er ¨naturlige store¨ i forhold til din kropp og ikke unaturlige store, dvs, lyser ikke ut ballonger heller.. Møtte bare noen i min høyde og min vekt, som hadde tatt 450. De så ikke store ut i det hele tatt, altså hun ble en c-d. Defor tenker jeg også litt om å gå mellom 450 - 500,, Det er så vanskelig å velge da alle har forskjellig kropp og utseende.. Så lenge de passer til kroppen min så er jeg fornøyd Men må innrømme at jeg gjerne kunne tenkt meg hvertfall en d-cup ^^ Men hva sa de til deg om forventet str? Siden du er så usikker? ^^ Endret 7. desember 2012 av Cupcake92
Banan Skrevet 7. desember 2012 #23930 Skrevet 7. desember 2012 Jeg fikk litt rusk i en del av såret etter bukplastikken, og da fikk jeg beskjed om å vaske det med vann og såpe, og tørke godt, og IKKE teipe over akkurat den lille biten. Jeg la bare en tørr bit gasbind over og teipe fast den (i over- og underkant, slik at det ble luftig), og da gikk det over ila en liten uke. Hold det rent og luftig, så går det bra. Også ringer du klinikken med en gang, om du blir bekymret Takk for svar! Nå har jeg jo teipet over igjen, så tror helst ikke jeg vil dra den av igjen (siden "skaden" allerede er gjort), så lar det bare være til neste gang jeg skal bytte teip, så får jeg prøve det du tipset om hvis det ikke har bedret seg
Sorie Skrevet 7. desember 2012 #23931 Skrevet 7. desember 2012 Men hva sa de til deg om forventet str? Siden du er så usikker? ^^ Vi pratet noe om 375 som skulle gi ca c-cup. Jeg syns i etterkant at de var mindre enn det jeg ønsket meg. Ringte og spurte litt senere om det var mulig å diskutere størrelsen igjen siden jeg var litt usikker, og sa at jeg kunne gjøre det på operasjonsdagen. Bli enig med kirugen da.
Cupcake92 Skrevet 8. desember 2012 #23932 Skrevet 8. desember 2012 Så bra da! Pleier jo å være sånn. Det er jo trossalt du som skal bli fornøyd! Blir gøy å høre hvordan det går med deg! Når skal du operere igjen?
Puppedama Skrevet 8. desember 2012 #23933 Skrevet 8. desember 2012 Hva hadde han å si til det som hadde skjedd med puppene dine? Noen forklaring? Kjempeflott at du får ny operasjon, og at det kan bli bra Litt over en måned til ny op Implantatet sitter for høyt og er for små,så de fyller ikke ut huden. Må si jeg er veldig spent på resultatet av neste operasjon:)
Sorie Skrevet 8. desember 2012 #23934 Skrevet 8. desember 2012 Så bra da! Pleier jo å være sånn. Det er jo trossalt du som skal bli fornøyd! Blir gøy å høre hvordan det går med deg! Når skal du operere igjen? Jeg skal operere den 17, om en uke og to dager. Ja det blir spennende å se hvordan det går. Krysser fingrene og håper på det beste !
Cupcake92 Skrevet 8. desember 2012 #23935 Skrevet 8. desember 2012 Jeg skal operere den 17, om en uke og to dager. Ja det blir spennende å se hvordan det går. Krysser fingrene og håper på det beste ! Så kult! Det går nok kjempefint :D
Gurip Skrevet 8. desember 2012 #23936 Skrevet 8. desember 2012 Hva er blogg adressen din? jegharfattpupper.blogg.no Se også i signaturen min når jeg skriver innlegg Hei Folkens! Første innlegget mitt her.. Har operasjon on ca en uke på fornebu. Jeg er kjempe nervøs!! Var innom apoteket i dag og fikk medisinene.. Syns de tittet veldig på meg og hvisket seg imellom bak disken med hverandre.. Så irriterende... Ellers så er jeg nå veldig usikker på størrelsen jeg skal ha. Er ca 173 høy, 60 kg, er en a-cup nå.Vi ble enige om 375 under muskel, medium profil på konsultasjonen.. Men jeg lurer nå på om jeg nå vil ha høy profil, noe mellom 450-500 ettersom jeg vet at det er mange som angrer for at de ikke tok mer til å begynne med. Vet at dette er vanlig i usa, men kanskje ikke så mye i norge.. Hva tror dere? De tisket og hvisket nok ikke om deg. Det er heelt vanlig for dem å gi ut smertestillende til ulike operasjoner Nå har jo du bestemt deg for hvor du vil operere, men jeg vil generelt anbefale å gå på konsultasjon flere forskjellige steder og gjerne med litt mellomrom, så får man ulike meninger fra ulike kirurger og kan gjøre seg opp en mening selv. Kirurgen tar utgangspunkt i det du ønsker og hvordan du ser ut (hvor bred du er over brystkassa, hvor brede puppene dine er fra før av osv) og gir anbefaling om størrelse derfra. Ja jeg skjønner hva du mener. De er ¨naturlige store¨ i forhold til din kropp og ikke unaturlige store, dvs, lyser ikke ut ballonger heller.. Møtte bare noen i min høyde og min vekt, som hadde tatt 450. De så ikke store ut i det hele tatt, altså hun ble en c-d. Defor tenker jeg også litt om å gå mellom 450 - 500,, Det er så vanskelig å velge da alle har forskjellig kropp og utseende.. Så lenge de passer til kroppen min så er jeg fornøyd Men må innrømme at jeg gjerne kunne tenkt meg hvertfall en d-cup ^^ Det er vanskelig å bestemme størrelse ut ifra hvilken bh-størrelse man ønsker seg. Det varierer veeldig fra merke til merke hvilken størrelse man bruker. Husk at alle disse størrelsene har ca samme cup-størrelse: 65E - 70DD - 75D Jeg hadde ikke pupper fra før av og tok 300cc. Hos Change bruker jeg nå størrelse 65E. Du vil definitivt ende opp med mer enn en d-cup hvis du tar 300-400cc
Cupcake92 Skrevet 8. desember 2012 #23937 Skrevet 8. desember 2012 Idag har jeg vært ute! Frisk luft! Var en tur i butikken, bare en kort handletur, uten å bære mye selv. Merket at jeg ble utrolig sliten. Og nå sitter jeg ganske halvdau i sofaen og er kjempe trøtt. Hvete "bitch" etter en dame i butikken som gikk rett i meg (hun så meg inn i øynene imens hun gjorde, gadd ikke ta det ene skrittet for å gå rundt). Heldigvis hørte hun det ikke, og nå skal jeg bli enda snillere mot mennesker i butikken som ser slitne ut! Erfaringer
Mik85 Skrevet 8. desember 2012 #23938 Skrevet 8. desember 2012 Det er jo stoooort! Hvilken str hadde du før op? (Husker ikke om jeg har spurt om det før) 75-80b. Men syns overhoooode ikke de ser såå store ut som E...
Cupcake92 Skrevet 8. desember 2012 #23939 Skrevet 8. desember 2012 75-80b. Men syns overhoooode ikke de ser såå store ut som E... Nå vet jeg faktisk ikke hvor stort e skal se ut. Igjen, kan være at alt er stort for en som aldri har hatt pupper før ^^
HappyBoob Skrevet 8. desember 2012 #23940 Skrevet 8. desember 2012 Hei! Har brukt forumet flittig den siste tiden, og fått svar på omtrent ALT jeg har lurt på i etterkant av brystforstørrelsen. Flott at det finnes en slik tråd, fri for usakelige kommentarer og dritt :-) La inn 450cc, ru proteser over muskel for 10 dg siden. Bekymrer meg litt over at det ene brystet fortsatt er hovent, ømt og blått (særlig på siden under armen), mens det andre omtrent ikke er hovent lengre, ikke har blåmerker og ikke er ømt. Det er i hvertfall en cupstr forskjell på dem! I tillegg "skvulper" det inni det største brystet, tydelig at det er en del væske der. Er dette normalt? Har noen av dere opplevd det samme? Hvorfor heles brystene i så ulikt tempo? Setter stor pris på svar :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå