ceca Skrevet 14. november 2012 #23681 Skrevet 14. november 2012 Til dere som ér operert - hvor lang tid tok det før det første, akutte hevelsen gikk over? Jeg har måttet åpne enda en hempe i bh'en, det er så stramt at jeg nesten dør litt her jeg sitter.. Smertene er håndtérbare, men hevelsene og brystbåndet er verre.. Æsj! Det tok en ukes tid tror jeg. Men jeg hadde ikke så veldige hevelser som du snakker om. God bedring, det går heldigvis over
ceca Skrevet 14. november 2012 #23682 Skrevet 14. november 2012 Det er nå tre uker og tre dager siden op. Jeg merker masse prikking i begge brystene, det klør og det er "vondt" nedover på sidene (mot armhulen) når jeg bruker armene. Når jeg har gjespet om morgenen har jeg tidligere hatt veldige smerter i puppene foran, men nå er det flyttet seg til siden (mot armhulen). Er brystmusklene som verker, tror jeg. Hvor lenge merket dere at muskelen "jobbet" ? Fortsatt har jeg mye pupp over brystvorten..og bruker nedpressbånd fortsatt dag og natt. Kan hende det er kroppen min som bruker lang tid på "prosjekt nye pupper". Hvor lang tid tok det før deres pupper var "falt ned" og så ut som de skulle? Forfra er de knallfine, men fra siden... Tatt under muskel så det har helt sikkert masse å si her
ceca Skrevet 14. november 2012 #23683 Skrevet 14. november 2012 Forreste ble anbefalt av en vennine som tok brystoperasjon for ca. to år siden hos kirurg Tammy Fiabema fra Plastikkirurgene i Oslo. Hun er veldig fornøyd med brystene sine og behandlingen hun fikk der. Noen såm har hørt om han? Jeg har lest en del negativ da jeg googlet han Jeg hadde ikke turt å operere meg hos en som har fått en del negativ kritikk.Betal heller for en bra kirurg med godt omdømme. Og en klinikk /kirurg som vil ta vare på deg om noe skulle skje i ettertid. En venninne av meg tok silikon (husker ikke hvor) på en klinikk som var mye rimeligere enn andre. Det viste seg at hun fikk "den gamle typen" proteser. Bortsett fra det er puppene hennes fine.
Nalaya Skrevet 14. november 2012 #23684 Skrevet 14. november 2012 Njæ, jeg er nok egentlig ganske bred. Skulle egentlig brukt 80-bh'er, men siden man skal begynne på ytterste hakket på nye bh'er, synes jeg som regel 75 er bedre.. Jeg håper og tror kirurgen har valgt det som var riktig til meg, hehe. Jeg er litt overrasket over at jeg har fått høyprofil, hadde kanskje innbilt meg at medium var mer "min stil", men jeg hadde jo med bilder så han visste hva jeg var ute etter... Litt vanskelig å si for øyeblikket, siden de ikke ligner på seg selv enda, hehe. Kan godt være du er bred rundt ryggen ja, men om du får høyprofilimplantat så må det bety at du passer det selfølgelig Jeg måtte ha moderat for å få den mengden jeg ville. Hvis jeg skulle ha tatt 300 i høy profil ville puppene mine fått et sinnsykt mellomrom siden de implantatene er smalere enn moderat. Veldig hoven nå eller? Jeg husker at jeg hadde mye hevelse mellom brystene i rundt en uke, når jeg trykket på området hørtes det ut som kram snø haha
RosaPrinsesse Skrevet 14. november 2012 #23685 Skrevet 14. november 2012 Kan godt være du er bred rundt ryggen ja, men om du får høyprofilimplantat så må det bety at du passer det selfølgelig Jeg måtte ha moderat for å få den mengden jeg ville. Hvis jeg skulle ha tatt 300 i høy profil ville puppene mine fått et sinnsykt mellomrom siden de implantatene er smalere enn moderat. Veldig hoven nå eller? Jeg husker at jeg hadde mye hevelse mellom brystene i rundt en uke, når jeg trykket på området hørtes det ut som kram snø haha Fikk første følelse av kram snø i går, og hovner stadig opp. Første dagen måtte jeg åpne nederste hekten i bh'en, i går måtte jeg åpne to.. I dag kjenner jeg at jeg er blitt hoven mellom puppene og, skikkelig øm. Men de er litt flatere på toppen i dag, ikke fullt så markerte som de var i går, hehe. I går så de helt klart ut som to U'er plassert langt ut på hver sin side av brystet Sov heldigvis bedre i natt enn natt til i går, håper det blir enda bedre nå. Plager meg igrunn ikke så mye å sove på ryggen, er bare lei av å ha det så ubehagelig allerede. Spesielt lei av at de er under armene mine, der skal de jo ikke være
Nalaya Skrevet 14. november 2012 #23686 Skrevet 14. november 2012 Fikk første følelse av kram snø i går, og hovner stadig opp. Første dagen måtte jeg åpne nederste hekten i bh'en, i går måtte jeg åpne to.. I dag kjenner jeg at jeg er blitt hoven mellom puppene og, skikkelig øm. Men de er litt flatere på toppen i dag, ikke fullt så markerte som de var i går, hehe. I går så de helt klart ut som to U'er plassert langt ut på hver sin side av brystet Sov heldigvis bedre i natt enn natt til i går, håper det blir enda bedre nå. Plager meg igrunn ikke så mye å sove på ryggen, er bare lei av å ha det så ubehagelig allerede. Spesielt lei av at de er under armene mine, der skal de jo ikke være Nå er det værste over skal jeg love deg Så det blir nok bare bedre og bedre for hver dag som går
RosaPrinsesse Skrevet 14. november 2012 #23687 Skrevet 14. november 2012 Nå er det værste over skal jeg love deg Så det blir nok bare bedre og bedre for hver dag som går Håper det Jeg var jo forberedt på at det skulle bli ubehagelig, men kanskje ikke fullt så ukomfortabelt som det faktisk ble, hehe. Får bare smøre meg med den berømmelige tålmodighetskremen og vente, er jo ikke noe annet å gjøre. Og krysse fingrene for at de krymper når hevelsene går ned...!
Puppedama Skrevet 14. november 2012 #23688 Skrevet 14. november 2012 Tenkte jeg skulle vise dere mine pupper med og uten hevelse. Jeg var SÅ fornøyd etter operasjonen,har aldri vært så glad! Gjett hvordan jeg føler det nå...
RosaPrinsesse Skrevet 14. november 2012 #23689 Skrevet 14. november 2012 Tenkte jeg skulle vise dere mine pupper med og uten hevelse. Jeg var SÅ fornøyd etter operasjonen,har aldri vært så glad! Gjett hvordan jeg føler det nå... Huff Puppedama, så leit! Jeg skjønner godt at du ikke er fornøyd, ja. Jeg husker ikke hva dere ble enige om, eller skulle du tilbake i desember?
Puppedama Skrevet 14. november 2012 #23690 Skrevet 14. november 2012 Huff Puppedama, så leit! Jeg skjønner godt at du ikke er fornøyd, ja. Jeg husker ikke hva dere ble enige om, eller skulle du tilbake i desember? Det føles som en evighet til,men skal dit 11.desember ja. Kommer til å trygle han om å legge inn mer,for jeg føler ikke at det hjelper bare å flytte de lengre ned. Jeg sliter med å holde tårene tilbake når jeg ser det resultatet jeg sitter med. Virkelig ikke hva jeg hadde sett for meg.
RosaPrinsesse Skrevet 14. november 2012 #23691 Skrevet 14. november 2012 Det føles som en evighet til,men skal dit 11.desember ja. Kommer til å trygle han om å legge inn mer,for jeg føler ikke at det hjelper bare å flytte de lengre ned. Jeg sliter med å holde tårene tilbake når jeg ser det resultatet jeg sitter med. Virkelig ikke hva jeg hadde sett for meg. Det skjønner jeg veldig godt! Jeg holder med deg, jeg tror heller ikke det hjelper å flytte implantatene, jeg tror du må ha en god del mer fyll, ialelfall om du var fornøyd når det var så hovent. Virkelig enorm forskjell på med og uten hevelse, da! Tror jeg må frem med målebåndet når jeg ENDELIG får dusje på fredag.
Puppedama Skrevet 14. november 2012 #23692 Skrevet 14. november 2012 Det skjønner jeg veldig godt! Jeg holder med deg, jeg tror heller ikke det hjelper å flytte implantatene, jeg tror du må ha en god del mer fyll, ialelfall om du var fornøyd når det var så hovent. Virkelig enorm forskjell på med og uten hevelse, da! Tror jeg må frem med målebåndet når jeg ENDELIG får dusje på fredag. Ja,det kan du si. Det er jo natt og dag. Holdt på å dåne den dagen jeg sto i speilen og hevelsen hadde gitt seg,for det skjedde helt plutselig. Problemet er jo at det blir værre for hver dag. Og ja,som du sikkert kan si deg enig i ,så ser det ut til at han har bommet grådig med fyllet.Hvordan kan dette implantatet passe? Det føles ikke passe i det hele tatt!
RosaPrinsesse Skrevet 14. november 2012 #23693 Skrevet 14. november 2012 Ja,det kan du si. Det er jo natt og dag. Holdt på å dåne den dagen jeg sto i speilen og hevelsen hadde gitt seg,for det skjedde helt plutselig. Problemet er jo at det blir værre for hver dag. Og ja,som du sikkert kan si deg enig i ,så ser det ut til at han har bommet grådig med fyllet.Hvordan kan dette implantatet passe? Det føles ikke passe i det hele tatt! Jeg trodde det tok såpass lang tid før hevelsene satte inn jeg, at de fikk en følelse av hvordan det ville ende opp før de begynte å sy sammen? Kjære vene, jeg ønsker deg virkelig all lykke til den 11te, under 4 uker til!
Puppedama Skrevet 14. november 2012 #23694 Skrevet 14. november 2012 Jeg trodde det tok såpass lang tid før hevelsene satte inn jeg, at de fikk en følelse av hvordan det ville ende opp før de begynte å sy sammen? Kjære vene, jeg ønsker deg virkelig all lykke til den 11te, under 4 uker til! Det trodde jeg også. Jeg hadde aldri i verden sett for meg at jeg skulle få dette problemet... Takker så mye for lykke ønskninger
Gjest Frk.Posh Skrevet 14. november 2012 #23695 Skrevet 14. november 2012 (endret) . Endret 22. november 2012 av Frk.Posh
Puppedama Skrevet 14. november 2012 #23696 Skrevet 14. november 2012 Det ser jo egentlig ut som om det har gått hull på puppen.. så rart at han feilbedømte så mye, de kirurgene jeg har pratet med sier at de heller legger inn litt for mye, for å unngå det som har skjedd med deg.. men heldigvis er det jo noe som kan fikses, det kunne vært mye værre Håper virkelig han kan få det bra!
Gjest Frk.Posh Skrevet 14. november 2012 #23697 Skrevet 14. november 2012 (endret) . Endret 22. november 2012 av Frk.Posh
Sugargirl Skrevet 14. november 2012 #23698 Skrevet 14. november 2012 Tenkte jeg skulle vise dere mine pupper med og uten hevelse. Jeg var SÅ fornøyd etter operasjonen,har aldri vært så glad! Gjett hvordan jeg føler det nå... Shit, var skikkelig forskjell jo! Håper at alt ordner seg for deg! dumt at du må ha ny OP og alt mulig.. Og takk for at du delte bilde med oss:)
Puppedama Skrevet 14. november 2012 #23699 Skrevet 14. november 2012 Shit, var skikkelig forskjell jo! Håper at alt ordner seg for deg! dumt at du må ha ny OP og alt mulig.. Og takk for at du delte bilde med oss:) Håper virkelig at det blir bra til slutt:) Takk:) 1
Banan Skrevet 14. november 2012 #23700 Skrevet 14. november 2012 Puppedama; jeg sender deg også noen varme tanker og håper virkelig for din del at alt blir bra til slutt! I dag har jeg vært på etterkontroll, 8 dager siden operasjonen Alt så veldig fint ut fikk jeg beskjed om, og arrene som jeg fikk se for første gang var heller ikke ille i det hele tatt, synes jeg. Jeg trenger heller ikke å bruke nedpressbandet lenger, og det er jeg kjempeglad for. Etter kontrollen var jeg på BH-shopping. Gøy gøy gøy! :D Jeg har som skrevet tidligere hatt minimalt med smerter, men nå de siste dagene har jeg begynte å verke en del nede i venstre pupp. Er litt bekymret, men det er vel helt normalt, så håper at det snart gir seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå