Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan tolket du deg frem til det? Jeg har også Eurosilicone :)

Det står REF 81 på kortet, og det var eneste som matchet i katalogen deres.. Pluss at det var et av alternativene vi snakket om. 85% fyllt oppfører seg kindof som anatomiske når man står opp, forstod jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står REF 81 på kortet, og det var eneste som matchet i katalogen deres.. Pluss at det var et av alternativene vi snakket om. 85% fyllt oppfører seg kindof som anatomiske når man står opp, forstod jeg.

Aha! Ja,det står det på mitt også:)
Skrevet

Aha! Ja,det står det på mitt også :)

Da har du diameter og projektion og da, når du har cc :) Hvordan så dine ut i begynnelsen? Var det noe hint om at de ikke skulle bli perfect når du var ferdig helet?

Skrevet

Da har du diameter og projektion og da, når du har cc :) Hvordan så dine ut i begynnelsen? Var det noe hint om at de ikke skulle bli perfect når du var ferdig helet?

De satt som 2 kremmerhus. Så ut til at de skulle bli perfekt,men et sted ut i andre uken når de ble myke så jeg at det skjedde noe som ikke stemte helt....
Skrevet

De satt som 2 kremmerhus. Så ut til at de skulle bli perfekt,men et sted ut i andre uken når de ble myke så jeg at det skjedde noe som ikke stemte helt....

Blir målene da 51 x 113... Vet ikke helt hvor disse målene hører hjemme,men :P
Skrevet

Blir målene da 51 x 113... Vet ikke helt hvor disse målene hører hjemme,men :P

11,3cm i diameter og 5,1cm projeksjon, når de ligger flatt :)

Skrevet

11,3cm i diameter og 5,1cm projeksjon, når de ligger flatt :)

Ja, leste feil gjorde jeg også. 47 x 117 var det... Spennende å så hvor struttende de blir,hvis de forstørres neste gang.....
Skrevet

Ja, leste feil gjorde jeg også. 47 x 117 var det... Spennende å så hvor struttende de blir,hvis de forstørres neste gang.....

Ønsker deg iallefall alt hell og lykke, og håper det blir bra!

Søren klype som det strammer nå, ordentlig ubehagelig :( Ikke veldig VONDT, men temmelig ubehagelig ja. Båndet under brystene var fint tidligere i dag, men nå har jeg måttet åpne den nederste hempen foran, veldig tydelig at jeg har hovnet opp en del i kveld.

Skrevet

Ønsker deg iallefall alt hell og lykke, og håper det blir bra!

Søren klype som det strammer nå, ordentlig ubehagelig :( Ikke veldig VONDT, men temmelig ubehagelig ja. Båndet under brystene var fint tidligere i dag, men nå har jeg måttet åpne den nederste hempen foran, veldig tydelig at jeg har hovnet opp en del i kveld.

Man hovner opp en del på steder man ikke trodde,som under puppene og i mellom puppene. Det tar også litt tid før det roer seg dessverre,men det blir bra :)
Skrevet

Man hovner opp en del på steder man ikke trodde,som under puppene og i mellom puppene. Det tar også litt tid før det roer seg dessverre,men det blir bra :)

Ja, jeg har jo lest en gode 6000 innlegg her eller noe, så jeg vet jo alt dette.. Men jeg er allerede utålmodig :sjokkert: Ikke hovnet mellom puppene enda, men under og på sidene. Håper de slutter å være under armene snart :laugh:

Hadde følelse i brystvortene i går, men i dag virker det mye mer numment. Har smugtittet, og de ser jo ut som to U'er plassert på brystet, så her har vi en lang vei å gå tror jeg, haha :biggrin:

Skrevet

Så bra å høre at det gikk fint i går RosaPrinsesse! Mye kommer til å skje med puppene de neste ukene :D

Du har ganske smal brystkasse du da? Jeg er jo kjempesmal egentlig men mine implantater er 11,75 breie og har 3,9 cm projeksjon :) Så jeg kunne ikke ha høy profil i samme gram mengde.

Skrevet

Så bra å høre at det gikk fint i går RosaPrinsesse! Mye kommer til å skje med puppene de neste ukene :D

Du har ganske smal brystkasse du da? Jeg er jo kjempesmal egentlig men mine implantater er 11,75 breie og har 3,9 cm projeksjon :) Så jeg kunne ikke ha høy profil i samme gram mengde.

Njæ, jeg er nok egentlig ganske bred. Skulle egentlig brukt 80-bh'er, men siden man skal begynne på ytterste hakket på nye bh'er, synes jeg som regel 75 er bedre.. Jeg håper og tror kirurgen har valgt det som var riktig til meg, hehe.

Jeg er litt overrasket over at jeg har fått høyprofil, hadde kanskje innbilt meg at medium var mer "min stil", men jeg hadde jo med bilder så han visste hva jeg var ute etter... Litt vanskelig å si for øyeblikket, siden de ikke ligner på seg selv enda, hehe.

Skrevet

Hei, alle sammen

Veldig nyttig info her i forhold til brysoperasjon! jeg har vurdert og ta det selv. I morgen skal til konsultasjon på TeresMedic, altså 1. konsultasjon, har ikke vært i andre steder ennå men det er helt sikkert anbefalt. Har tenkt mye på dette i flere år, siden jeg var 18 og nå er jeg 32 år. Jeg har endelig bestemt meg :)

Har noen erfaringer fra TeresMedic? eller hvor annbefales?

Skrevet

Hei, alle sammen

Veldig nyttig info her i forhold til brysoperasjon! jeg har vurdert og ta det selv. I morgen skal til konsultasjon på TeresMedic, altså 1. konsultasjon, har ikke vært i andre steder ennå men det er helt sikkert anbefalt. Har tenkt mye på dette i flere år, siden jeg var 18 og nå er jeg 32 år. Jeg har endelig bestemt meg :)

TeresMedic? Aldri hørt om.. Mener du en av klinikkene i Teres-gruppen? I så fall, hvilken?

Det er uansett anbefalt å gå på flere konsultasjoner, kjemien mellom deg og kirurgen er veldig viktig.

Lykke til :) Jeg ble operert på Colosseum i går, litt tidlig å si om jeg er fornøyd enda.. Hehe! Men jeg tok en bukplastikk hos samme kirurg for tre år siden, og ble iallefall veldig fornøyd da.

Skrevet

Hei, alle sammen

For ei uke siden opererte jeg hos Sørlandsparken Spesialistsenter i Kristiansand som er en del av Teres Medical Group. Det er altså flere klinikker som er under TeresMedic :)

http://www.teres.no/

Skrevet

Til dere som ér operert - hvor lang tid tok det før det første, akutte hevelsen gikk over? Jeg har måttet åpne enda en hempe i bh'en, det er så stramt at jeg nesten dør litt her jeg sitter.. Smertene er håndtérbare, men hevelsene og brystbåndet er verre.. Æsj!

Skrevet

Ja, sån jeg kjønte da jeg ringte for å bestille timen, var det som tidligere het Nobel Clinc, Nå heter det Teres Nobel.

Veldig spent for konsultasjon i morgen! Gleder meg!

Takk for svarene og god bedring til deg RosaPrinsesse :)

Jeg kommer til å skrive om konsultasjonen her :)

Forreste ble anbefalt av en vennine som tok brystoperasjon for ca. to år siden hos kirurg Tammy Fiabema fra Plastikkirurgene i Oslo. Hun er veldig fornøyd med brystene sine og behandlingen hun fikk der. Noen såm har hørt om han? Jeg har lest en del negativ da jeg googlet han :(

Skrevet

Ja, sån jeg kjønte da jeg ringte for å bestille timen, var det som tidligere het Nobel Clinc, Nå heter det Teres Nobel.

Forreste ble anbefalt av en vennine som tok brystoperasjon for ca. to år siden hos kirurg Tammy Fiabema fra Plastikkirurgene i Oslo. Hun er veldig fornøyd med brystene sine og behandlingen hun fikk der. Noen såm har hørt om han? Jeg har lest en del negativ da jeg googlet han :(

Oslo Plastikkirurgi eller noe? Jeg har også hørt negative ting, men kan ikke huske å ha sett noe resultater. Nobel er jo en av de "tre store" i Oslo-området, og har et godt rykte. Mener å huske at det er der søstern min ble operert for seks år siden, hun er ekstremt fornøyd men skulle som de fleste andre ønske hun tok litt mer :P

Gjest Frk.Posh
Skrevet

Jeg har hørt om han, men har desverre ikke noe positivt å si. Har bare hørt om jenter som sitter igjen med ødelagte pupper, og en kirurg som ikke er villig til å hjelpe. I tillegg blir jeg skeptisk når jeg ser prisen. Han ligger 10.000 under de andre store klinikkene i Oslo. Jeg hadde aldri turt å operere meg der. Skal jo faktisk ha puppene der for alltid, og veldig dumt å bli sittende med noe som er verre en utgangspunktet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...