Puppedama Skrevet 25. oktober 2012 #23361 Skrevet 25. oktober 2012 Det er jeg og redd for å få, har en del ekstra etter stort vektnedgang nå, jeg vil ha nok til å fylle det ut igjen men samtidig ikke for store.. Kravstor, sjøh. Ja,det plager i hvertfall meg skikkelig! Problemet er vel at det ikke dekkes av garantien...
sjøhest Skrevet 25. oktober 2012 #23362 Skrevet 25. oktober 2012 Det tok ti dager før jeg sluttet helt på smertestillende. Etter to uker følte jeg at jeg fint kunne vært tilbake på kontorjobben min. Se gjerne dette blogginnleggetjeg skrev etter 17 dager. Ellers var jeg forsiktig med tunge løft osv i seks uker (som jeg fikk beskjed om på klinikken). Jeg stresset ikke med å komme tilbake igjen til der jeg var før operasjonen og nå fungerer jeg og puppene mine helt perfekt igjen! kunne du vist et bilde av deg før? hvis du ikke har det en plass?
RosaPrinsesse Skrevet 25. oktober 2012 #23363 Skrevet 25. oktober 2012 Ja,det plager i hvertfall meg skikkelig! Problemet er vel at det ikke dekkes av garantien... En skulle jo tro det var noe som kunne og burde korrigeres, iallefall om det var en feil i utgangspunktet, som ikke skyldes at du har gått kraftig ned i vekt siden operasjonen..? Hvem opererte deg?
Puppedama Skrevet 25. oktober 2012 #23364 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) En skulle jo tro det var noe som kunne og burde korrigeres, iallefall om det var en feil i utgangspunktet, som ikke skyldes at du har gått kraftig ned i vekt siden operasjonen..? Hvem opererte deg? Jeg får korrigert det at implantatene sitter for høyt,det er allerede avklart. Det hjelper mye bare å få implantatet på plass,men jeg klarer ikke slippe helt tanken siden jeg har all denne Huden som flyter rundt. Jeg har ikke gått ned,har faktisk gått opp den siste måneden. Lars Haukeland opererte meg. Han virker forståvidt veldig grei,det spørs om det er værre med regler...:/ Endret 25. oktober 2012 av Puppedama
RosaPrinsesse Skrevet 25. oktober 2012 #23365 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg får korrigert det at implantatene sitter for høyt,det er allerede avklart. Det hjelper mye bare å få implantatet på plass,men jeg klarer ikke slippe helt tanken siden jeg har all denne Huden som flyter rundt. Jeg har ikke gått ned,har faktisk gått opp den siste måneden. Lars Haukeland opererte meg. Han virker forståvidt veldig grei,det spørs om det er værre med regler...:/ Se der, det står jo i signaturen din. Mulig du må betale for det da, siden det er stor forskjell på å bare åpne det ene, og å åpne begge.. Får håpe han tar det på egen kappe og vedgår at begge implantatene er for små, da.. Huff, så kjedelig.
Puppedama Skrevet 25. oktober 2012 #23366 Skrevet 25. oktober 2012 Se der, det står jo i signaturen din. Mulig du må betale for det da, siden det er stor forskjell på å bare åpne det ene, og å åpne begge.. Får håpe han tar det på egen kappe og vedgår at begge implantatene er for små, da.. Huff, så kjedelig. Ja,det er fantastisk kjedelig... Det var noe snakk om å legge de foran muskel hvis det ikke gjorde susen med å flytte de lengre ned. Da må det vel være mulig å få større i samme sleng? De bruker sikkert andre proteser uansett?
RosaPrinsesse Skrevet 25. oktober 2012 #23367 Skrevet 25. oktober 2012 Ja,det er fantastisk kjedelig... Det var noe snakk om å legge de foran muskel hvis det ikke gjorde susen med å flytte de lengre ned. Da må det vel være mulig å få større i samme sleng? De bruker sikkert andre proteser uansett? Ja, av diverse årsaker innbiller jeg meg at de bytter dem ut dersom de skal flyttes uansett, å ta dem ut og legge dem inn igjen innebærer sikkert fare for kontaminering osv... Jeg krysser fingrene for deg, jeg. Når får du noe svar?
Puppedama Skrevet 25. oktober 2012 #23368 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Ja, av diverse årsaker innbiller jeg meg at de bytter dem ut dersom de skal flyttes uansett, å ta dem ut og legge dem inn igjen innebærer sikkert fare for kontaminering osv... Jeg krysser fingrene for deg, jeg. Når får du noe svar? 11.12 har jeg time. Spennende ventetid kan man si! Tror du jeg begynner å angre på at jeg svarte at jeg likte størrelsen da han spurte? Ja,det gjør jeg,men jeg liker i utgangspunktet størrelsen! noe som fikk meg til å si ja. Endret 25. oktober 2012 av Puppedama
gtfo Skrevet 26. oktober 2012 #23369 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Da har jeg fått pupper jeg og Haha :D Ble operert av Dr.Schistad på Fornebuklinikken 23 okt. Ble 290 anatomiske over muskelen Smerter har jeg egentlig ikke hatt, bare litt følelsen av å være kjempestøl å melkesprengt på samme tid Vet at puppene ser litt rare ut i begynnelsen men det ene brystet ser ut sånn som på bilder av folk med hardkapsel mens det andre er bare litt hovent. Er det normalt? Og når kan begynne å lufte brystene litt på kvelden? har alerede fått gnagsår av sportsbhen.. Og eeen ting til.. Når en skal dusje på dag nr 4. telles op dagen som dag 1 eller er dag 1 dagen etter op? Endret 26. oktober 2012 av gtfo 1
Nalaya Skrevet 26. oktober 2012 #23370 Skrevet 26. oktober 2012 Da har jeg fått pupper jeg og Haha :D Ble operert av Dr.Schistad på Fornebuklinikken 23 okt. Ble 290 anatomiske over muskelen Smerter har jeg egentlig ikke hatt, bare litt følelsen av å være kjempestøl å melkesprengt på samme tid Vet at puppene ser litt rare ut i begynnelsen men det ene brystet ser ut sånn som på bilder av folk med hardkapsel mens det andre er bare litt hovent. Er det normalt? Og når kan begynne å lufte brystene litt på kvelden? har alerede fått gnagsår av sportsbhen.. Hurra!!! Endelig en oppdatering fra deg <3 Så kjekt å høre at alt går bra med deg! Mine "smerter" var over på 3 dager, så nå går du nok bare gode dager i møte Tror det er ganske normalt. Men mine har vært helt like fra første stund. Nå ble jeg så glad gtfo
Mik85 Skrevet 26. oktober 2012 #23371 Skrevet 26. oktober 2012 Hei hei Starta å lese fra begynnelsen av dette forumet, å har nå kommet til side 338!! Mye bra og interessant å lese. Skal opereres 20.feb på Colluseum i Oslo, gleder meg veldig. Skal ha konsultasjon samme dagen, så blir spennende. Tenker å legge inn mellom 300-400, men finner ut av det sammen med legen. Har nå en slapp B etter å ha ammet ett barn, ønsker meg en stor C/liten D. Håper dere har plass til meg her inne 1
ceca Skrevet 26. oktober 2012 #23372 Skrevet 26. oktober 2012 Da har jeg fått pupper jeg og Haha :D Ble operert av Dr.Schistad på Fornebuklinikken 23 okt. Ble 290 anatomiske over muskelen Smerter har jeg egentlig ikke hatt, bare litt følelsen av å være kjempestøl å melkesprengt på samme tid Vet at puppene ser litt rare ut i begynnelsen men det ene brystet ser ut sånn som på bilder av folk med hardkapsel mens det andre er bare litt hovent. Er det normalt? Og når kan begynne å lufte brystene litt på kvelden? har alerede fått gnagsår av sportsbhen.. Og eeen ting til.. Når en skal dusje på dag nr 4. telles op dagen som dag 1 eller er dag 1 dagen etter op? Operert av samme lege som meg Mine pupper er like men helst sprengte..hovne altså. tror du må la det gå noen uker før du ser hvordan de er blitt. Forfra er mine fine, men fra siden så er det mere pupp over brystvorten enn under..men regner med at puppen siger ned og at dette går seg til. Mannen tenkte også på dette med op dag er dag en eller dagen etter op er dag en. Vi tok dagen etter som dag en..siden op dagen var opdag. Jeg lufter puppene hver dag, for mannen har vasket meg og vi har byttet bh hver dag (kjøpte en til på klinikken og vasker den ene den dagen jeg bruker en andre). Hvor får du gngasår fra bh ? Kan du legge en kompress inn der så det ikke gnager? 1
milla11 Skrevet 26. oktober 2012 #23373 Skrevet 26. oktober 2012 Ikke mange her inne som har blitt operert av Dr.Barstad på Fornebuklinikken?
Banan Skrevet 26. oktober 2012 #23374 Skrevet 26. oktober 2012 Hei dere andre puppeinteresserte! Jeg har ikke vært aktiv i denne tråden før, men tenker at jeg kommer til å bli det i og med at det kan være veldig greit å lese om andres erfaringer rundt brystforstørrelse. Jeg var på konsultasjon i dag, og fikk operasjonsdato allerede 6. November, altså bare halvannen uke til! Litt snarere enn jeg hadde trodd, men når det var så kort ventetid kan jeg like gjerne bare kaste meg uti det, for jeg vet jo at jeg vil opereres. Jeg hadde egentlig tenkt meg at jeg ville ha proteser på rundt 350g, men kirurgen mente jeg maks hadde plass til 300g, så da blir det vel det. Skal ha over muskelen, så det blir helt sikkert nok, men jeg er så redd for at jeg skal føle at det blir for lite.. 1
Nalaya Skrevet 26. oktober 2012 #23375 Skrevet 26. oktober 2012 Hei dere andre puppeinteresserte! Jeg har ikke vært aktiv i denne tråden før, men tenker at jeg kommer til å bli det i og med at det kan være veldig greit å lese om andres erfaringer rundt brystforstørrelse. Jeg var på konsultasjon i dag, og fikk operasjonsdato allerede 6. November, altså bare halvannen uke til! Litt snarere enn jeg hadde trodd, men når det var så kort ventetid kan jeg like gjerne bare kaste meg uti det, for jeg vet jo at jeg vil opereres. Jeg hadde egentlig tenkt meg at jeg ville ha proteser på rundt 350g, men kirurgen mente jeg maks hadde plass til 300g, så da blir det vel det. Skal ha over muskelen, så det blir helt sikkert nok, men jeg er så redd for at jeg skal føle at det blir for lite.. Så kjekt! Hopp i det du om det er noe du er sikker på Ellers ville jeg ha stolt på kirurgen. Er det ikke plass så er det ikke plass. Om det presses inn mer enn hva det er plass til kan du få komplikasjoner og harde pupper :-S Jeg er høy og slank og fikk 295 over muskel. De er gigantiske når jeg er naken, og ganske små i klær. Men tenk hvordan du kan leke dem opp i bh osv når de er grodd 😊
Puppedama Skrevet 26. oktober 2012 #23376 Skrevet 26. oktober 2012 Nå har jeg funnet ut at huden begynner å henge under venstre pupp også. Kjenner at håpet om at det skal gå seg til blir mindre for hver dag som går,spesielt når det begynner å vise seg på andre siden også. Skjønner jo at jeg må forholde meg til et nytt spørsmål, foran eller bak muskel neste gang? Fordel foran muskel: Jeg slipper det problemet jeg har nå. De blir mer naturlige når jeg ligger. De blir antagelig mykere å ta på. Ulemper foran muskel:Jeg kommer garantert til å rippling,siden jeg har til og med nå. Jeg frykter at det henget jeg allerede har blir mer fremtredende. Faren for hard kapsel øker. Dersom kirurgen finner ut at det vil bli vellykket bak muskel dersom implantatene blir satt lengre ned. Fordel: De holder seg oppe,og er spretne. De ser naturlige ut. Faren for kapsel reduseres. Ulempe:Frykten for at de blir plassert lengre ned enn hva jeg synes er pent. Vil det bli nye problemer dersom jeg går opp i vekt eller lignende? De føles harde,og blir unaturlige når jeg ligger. Noen her som kan bidra med noen synspunkter for meg?
Nalaya Skrevet 26. oktober 2012 #23377 Skrevet 26. oktober 2012 Nå har jeg funnet ut at huden begynner å henge under venstre pupp også. Kjenner at håpet om at det skal gå seg til blir mindre for hver dag som går,spesielt når det begynner å vise seg på andre siden også. Skjønner jo at jeg må forholde meg til et nytt spørsmål, foran eller bak muskel neste gang? Fordel foran muskel: Jeg slipper det problemet jeg har nå. De blir mer naturlige når jeg ligger. De blir antagelig mykere å ta på. Ulemper foran muskel:Jeg kommer garantert til å rippling,siden jeg har til og med nå. Jeg frykter at det henget jeg allerede har blir mer fremtredende. Faren for hard kapsel øker. Dersom kirurgen finner ut at det vil bli vellykket bak muskel dersom implantatene blir satt lengre ned. Fordel: De holder seg oppe,og er spretne. De ser naturlige ut. Faren for kapsel reduseres. Ulempe:Frykten for at de blir plassert lengre ned enn hva jeg synes er pent. Vil det bli nye problemer dersom jeg går opp i vekt eller lignende? De føles harde,og blir unaturlige når jeg ligger. Noen her som kan bidra med noen synspunkter for meg? Kirurgen jeg gikk til legger som regel kun over muskel. Er folk svært tynne legger han implantatet delvis under muskel for å skjule øvre kant. Han brukte argumentet at når brystene begynner å henge av tyngdekraften så vil implantatet ennå sitte på plass om det er plassert under muskel. Noe jeg synes er logisk. Alle bilder av folk jeg har sett med double boble har hatt under muskel. Har du glatte eller ru implantater? Han viste meg forskjellen ved å holde implantatet på høykant, da var ripplingen mye mer markant med glatt overflate. Ellers er det jo som du selv sa litt større sjans for hard kapsel over muskel.
Puppedama Skrevet 26. oktober 2012 #23378 Skrevet 26. oktober 2012 Kirurgen jeg gikk til legger som regel kun over muskel. Er folk svært tynne legger han implantatet delvis under muskel for å skjule øvre kant. Han brukte argumentet at når brystene begynner å henge av tyngdekraften så vil implantatet ennå sitte på plass om det er plassert under muskel. Noe jeg synes er logisk. Alle bilder av folk jeg har sett med double boble har hatt under muskel. Har du glatte eller ru implantater? Han viste meg forskjellen ved å holde implantatet på høykant, da var ripplingen mye mer markant med glatt overflate. Ellers er det jo som du selv sa litt større sjans for hard kapsel over muskel. Jeg har ru overflate. Forskjellen på min og din kirurg er at min legger under muskel så langt det lar seg gjøre fordi det visstnok gir penere resultat og minsker faren for kapsel. Jeg står midt i mellom barken og veden,og vet sannelig ikke lenger. Fordelen min på stående fot er at mine naturlige bryster ikke veier noe som helst,så hvis de sitter bedre i forhold til huden min tror jeg ikke de vil henge med mindre jeg legger på meg en god del. Problemet er jo at det kan jo faktisk skje.
Sugargirl Skrevet 26. oktober 2012 #23379 Skrevet 26. oktober 2012 4 uker siden min OP i dag! Så nå skal nedpressbåndet brennes! Hurra for det! Gratulerer til alle som har fått pupper!
Pie84 Skrevet 26. oktober 2012 #23380 Skrevet 26. oktober 2012 Ikke mange her inne som har blitt operert av Dr.Barstad på Fornebuklinikken? Jeg er =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå