Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke vant med å ta tabletter, så det kan være tablettene som gjør meg svimmel og litt mer ustø.

Dem sier det er verre å ta under muskel ja, sikkert derfor jeg har mere vondt enn dere. Tror puppedama la under muskel da..kan hende hun kan si litt om hvordan dagene hennes var?

Blir godt å ligge på siden igjen ja, det står i mine papirer at man kan ligge på siden så lenge man ikke ligger ned (?) implantatene.

Akuratt nå ligger jeg med overkroppen høyt, for det står i papirene. Men det står ikke hvor lenge..Det står at jeg skal ta det med ro i minst en uke, og være forsiktig med å bevege armene da :) Ingen fare med det for å si det enkelt.. dem merker jeg hvis jeg beveger på.

Når begynte det å gå seg til hos dere?

Jeg var über dårlig. Spøy kontinuerlig i 3 dager og gikk ned i vekt på tross av at jeg hadde lagt inn 700 gr:P Var også svimmel og uvel,tålte lite dagene etter,men etter 1 ukes tid var jeg i fin form:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg synes det er veldig rart at du skal bruke ibux. Ibux øker blødningsfaren,noe av årsaken til at man ikke skal ta ibux før operasjon. Veldig spesielt...

Nei, som sagt. Det er ikke acetylsalisylsyre i dem (som er stoffet som øker blødningsfaren), så det går nok bra. Jeg har full tiltro til Colosseumklinikken :)

Når jeg lå på sykehus og fant ut at Paralgin Forte ikke funket, gav de meg 4 paracet+4ibux på EN gang (flere ganger i døgnet), så det er nok noe i setningen som alltid står i pakningsvedlegg; "Vær oppmerksom på at legen kan ha forskrevet legemidlet til en annen bruk og/eller med en annen dosering enn angitt i pakningsvedlegget. Følg alltid legens forskrivning som er angitt på apoteketiketten."

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg synes det er veldig rart at du skal bruke ibux. Ibux øker blødningsfaren,noe av årsaken til at man ikke skal ta ibux før operasjon. Veldig spesielt...

Jeg syns også det var rart. Jeg fikk STRENG beskjed om å ikke bruke Ibux 2 uker før og i hvert fall 2 uker etter op. Hvis noen klinikker er så streng på det så syns jeg det er rart at det er greit hos andre.

Skrevet

Jeg var über dårlig. Spøy kontinuerlig i 3 dager og gikk ned i vekt på tross av at jeg hadde lagt inn 700 gr:P Var også svimmel og uvel,tålte lite dagene etter,men etter 1 ukes tid var jeg i fin form:)

Merker man det på vekta, altså? Hehe. Når jeg fjernet nesten ett kilo hud og fett etter bukplastikken, merket jeg det hverken på vekta eller cm'erne.. Men visuelt var det noe HELT annet. Skikkelig merkelig.

Skrevet

Jeg syns også det var rart. Jeg fikk STRENG beskjed om å ikke bruke Ibux 2 uker før og i hvert fall 2 uker etter op. Hvis noen klinikker er så streng på det så syns jeg det er rart at det er greit hos andre.

Blir vel omtrent det samme som at COlosseum sier det er greit å bruke spilebh'er etter seks uker, mens andre sier seks måneder..

(Skal sies at jeg helst ikke tar ibux uansett, siden jeg er diagnostisert med astma, så det blir nok paracet. Men det står altså ibux på resepten.)

Skrevet

Det er årsaken til min reaksjon også.
Skrevet

Merker man det på vekta, altså? Hehe. Når jeg fjernet nesten ett kilo hud og fett etter bukplastikken, merket jeg det hverken på vekta eller cm'erne.. Men visuelt var det noe HELT annet. Skikkelig merkelig.

Hvordan skulle ikke 700 ekstra gram ikke synes på vekta? Forklar meg det ^^,
Skrevet

Hvordan skulle ikke 700 ekstra gram ikke synes på vekta? Forklar meg det ^^,

Det var et spørsmål, et dårlig forsøk på humor tydeligvis.

Skrevet

Men, som sagt - Ibux inneholder ikke acetylsalisylsyre, stoffet som gir økt blødningsfare, dermed skjønner jeg ikke den store aversjonen mot det.. MEN, dersom man har hatt magesår, ikke tåler acetylsalisylsyre eller lignende, skal man ikke ta stoffet.

Men igjen, sålenge hver følger rådene de har fått fra sin egen klinikk, går det nok helst bra. :-)

Skrevet (endret)

Det var et spørsmål, et dårlig forsøk på humor tydeligvis.

Jeg kan forstå at det ikke merkes på vekta når man tar bort 1 kg,av den grunn at man får ganske mye væskeretensjon etter en operasjon,men når man putter inn så burde vekten absolutt øke,og ikke gå ned:P Endret av Puppedama
Skrevet

Jeg kan forstå at det ikke merkes på vekta når man tar bort 1 kg,av den grunn at man får ganske mye væskeretensjon etter en operasjon,men når man putter inn så burde vekten absolutt øke,og ikke gå ned:P

Selvsagt. Merkeligere at jeg ikke merket det på cm-målene, men det var sikkert fordi ejg litt ubevisst strammet mer før op..

Jeg får rett og slett bare hive vekta, jeg veier meg altfor ofte og huet kommer til å tilte av å "gå opp i vekt" :P Uff.

Skrevet

Selvsagt. Merkeligere at jeg ikke merket det på cm-målene, men det var sikkert fordi ejg litt ubevisst strammet mer før op..

Jeg får rett og slett bare hive vekta, jeg veier meg altfor ofte og huet kommer til å tilte av å "gå opp i vekt" :P Uff.

Tror faktisk mange ville fått det bedre om man kastet vekten:)

Men du ser at huden sitter strammere? Tror nok på teorien om at du strammet mer til før operasjon:)

Skrevet

Tror faktisk mange ville fått det bedre om man kastet vekten:)

Men du ser at huden sitter strammere? Tror nok på teorien om at du strammet mer til før operasjon:)

Selvsagt, resultatet er natt og dag. Beste jeg noen sinne har gjort (hittil), har ikke tenkt på magen en dag siden da.. Tror knapt jeg har holdt inn magen på tre år. Håper på det samme etter å ha fikset på frontpartiet.. :danse:

Skrevet

Blir vel omtrent det samme som at COlosseum sier det er greit å bruke spilebh'er etter seks uker, mens andre sier seks måneder..

(Skal sies at jeg helst ikke tar ibux uansett, siden jeg er diagnostisert med astma, så det blir nok paracet. Men det står altså ibux på resepten.)

Jeg kan også bruke spilebh etter 6 uker, men tror jeg skal vente litt lenger. Men man skal selvfølgelig forholde seg til den infoen man får der man opereres så det er jo klart at du skal gjøre det de har sagt ang medisiner og smertestillende :-)

Skrevet

Da har nedpressbåndet sklidd for langt opp. Legger den ned igjen og da blir det mye bedre. Fikk ingen konkret beskjed om hvor det skulle ligge, så vi har bare latt det være der vi så det lå. Litt for langt oppe med andre ord.

Ser du la under muskel - tok det lang tid før du var "i gjenge" igjen og før du ikke hadde vondt når du brukte armene?

Det tok ti dager før jeg sluttet helt på smertestillende. Etter to uker følte jeg at jeg fint kunne vært tilbake på kontorjobben min. Se gjerne dette blogginnlegget jeg skrev etter 17 dager. Ellers var jeg forsiktig med tunge løft osv i seks uker (som jeg fikk beskjed om på klinikken). Jeg stresset ikke med å komme tilbake igjen til der jeg var før operasjonen og nå fungerer jeg og puppene mine helt perfekt igjen! :)

Skrevet

Jeg kan også bruke spilebh etter 6 uker, men tror jeg skal vente litt lenger. Men man skal selvfølgelig forholde seg til den infoen man får der man opereres så det er jo klart at du skal gjøre det de har sagt ang medisiner og smertestillende :-)

Noe av det jeg håper aller mest på, er at jeg ikke skal føle jeg TRENGER spilebh'er for å holde ting på plass, jeg synes de søte spileløse de har på Gina Tricot og sånn er så utrolig fine og har lyst til å kunne gå med sånne hele tiden.. Hehe.

Etter forrige operasjon ble jeg innprentet at så lenge det føltes trygt og ok, så var det greit (sålenge jeg ikke trente og løftet tungt før tiden).. Regner med at det samme gjelder nå.

Jeg innbiller meg at jeg har lyst til å gå med slike hele tiden.. Men det finner vi jo snart ut av. Bare de ikke blir for store! :skratte:

Skrevet

Noe av det jeg håper aller mest på, er at jeg ikke skal føle jeg TRENGER spilebh'er for å holde ting på plass, jeg synes de søte spileløse de har på Gina Tricot og sånn er så utrolig fine og har lyst til å kunne gå med sånne hele tiden.. Hehe.

Etter forrige operasjon ble jeg innprentet at så lenge det føltes trygt og ok, så var det greit (sålenge jeg ikke trente og løftet tungt før tiden).. Regner med at det samme gjelder nå.

Jeg innbiller meg at jeg har lyst til å gå med slike hele tiden.. Men det finner vi jo snart ut av. Bare de ikke blir for store! :skratte:

Hehe, ja d e mye søte spillerne bher. Men d e nok ikke så mye støtte i de der akkurat :-P Hvor mye skal du ta? Over eller under muskel?

Skrevet

Jeg går hovedsakelig uten BH :) Det er så deilig! Og det ser faktisk ut som jeg har BH på,på tross av at puppene ikke er helt 100% :) Tror forresten jeg skal høre om han kan putte i mer hvis han må fikse på de,for jeg irriterer meg grønn over at jeg har så mye ekstra hud.
Skrevet

Hehe, ja d e mye søte spillerne bher. Men d e nok ikke så mye støtte i de der akkurat :-P Hvor mye skal du ta? Over eller under muskel?

Ja, det var det, det er jo ingen støtte i dem.. Regner med at det kommer til å føles som om puppene ramler av når jeg går med dem i begynnelsen :P

Det blir under muskel, men størrelsen er jeg usikker på, kirurgen noterte 350-450, så får vi se hva som skal til for å gi meg resultatet jeg vil ha. Innbiller meg at ca 420 bli spot on, hehe!

Skrevet

Jeg går hovedsakelig uten BH :) Det er så deilig! Og det ser faktisk ut som jeg har BH på,på tross av at puppene ikke er helt 100% :) Tror forresten jeg skal høre om han kan putte i mer hvis han må fikse på de,for jeg irriterer meg grønn over at jeg har så mye ekstra hud.

Det er jeg og redd for å få, har en del ekstra etter stort vektnedgang nå, jeg vil ha nok til å fylle det ut igjen men samtidig ikke for store.. Kravstor, sjøh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...