Maheni83 Skrevet 10. juni 2012 #22101 Skrevet 10. juni 2012 Hvor ofte er det vi skal skifte teipen på arrene igjen? Var det ikke hver uke?? Jo hver uke skal teipen byttes
Alive Skrevet 11. juni 2012 #22102 Skrevet 11. juni 2012 Får ikke fjernet dren i dag:( håpløst å gå med disse posene, kan jo ikke ha på klær. Og må holde meg inne og ute av syne:( ikke lett for barna mine heller. De skal helst ikke vite om dette, men det er vanskelig å skjule disse stygge blodposene og slangene. Sånn måtte bare klage litt. Utover det har jeg mye mindre vondt. Og syns det ser veldig bra ut
rikke94 Skrevet 11. juni 2012 #22103 Skrevet 11. juni 2012 Når man er ferdig med tiden med støttebh/sportsbh, kan man bruke bher med spiler hvis man tar ut spilene? Synes det er umulig å finne fine bher uten spiler... Noen som har tips om dette? Har forresten oppdatert bloggen min etter mye om og men, har blant annet lagt ut bilder av arrene etter ti dager. Nå er jeg 17 dager postop. www.janefonda.blogg.no:)
StjernePerle Skrevet 11. juni 2012 #22104 Skrevet 11. juni 2012 Får ikke fjernet dren i dag:( håpløst å gå med disse posene, kan jo ikke ha på klær. Og må holde meg inne og ute av syne:( ikke lett for barna mine heller. De skal helst ikke vite om dette, men det er vanskelig å skjule disse stygge blodposene og slangene. Sånn måtte bare klage litt. Utover det har jeg mye mindre vondt. Og syns det ser veldig bra ut Huff, skjønner deg veldgi veldig godt! Hvor gamle er barna dine da? Går det ikke ann å bruke store gensere bare sånn men du er hjemme? Godt du er bedre i alle fall
Jente-26 Skrevet 11. juni 2012 #22105 Skrevet 11. juni 2012 Det beste er jo om du slipper:) håper det ordner seg for deg! [/quote Tusen takk
Alive Skrevet 11. juni 2012 #22106 Skrevet 11. juni 2012 Huff, skjønner deg veldgi veldig godt! Hvor gamle er barna dine da? Går det ikke ann å bruke store gensere bare sånn men du er hjemme? Godt du er bedre i alle fall Jeg har både små og store barn. Jo, må ha stor genser, men det syns allikevel med store ballonger og strips som står rett ut Nå har jeg lest litt på nettet og ut i fra hva jeg kan se så må man blø mindre enn 50ml i døgnet for å kunne fjerne dren. Da blir se ikke borte i morgen heller... Håper ikke det viser seg at de må inn og gjøre noe på nytt?!
spurv1 Skrevet 12. juni 2012 #22107 Skrevet 12. juni 2012 Hei! Jeg skal ta brystforstørrelse i 17 september, hos nobel klinikk. Var på konsultasjon igår! Ble litt skuffet siden legen anbefalte meg ikke å ta mer enn 240, maks 260 Jeg har 75aa nå, er nesten helt flat etter fødsel og amming... Er det noen som har erfaring med og overstige det legen anbefaler? Vil det se stygt ut? Han sa nemmelig at det kom til å se stygt/unaturlig ut når jeg var naken om jeg tok mer. Vil jo gjerne høre på det legen anbefaler, men er litt redd for å dra derifra med en liten b f.eks. Når jeg først tar vil jeg jo at det skal bli litt størrelse på de! :)Jeg hadde sett for meg nærmere 300 før jeg kom dit, så ble litt nedtur. Jeg er 22år, 174cm og 54 kg (jeg er veldig tynn). Noen som har peiling på hvilken cup jeg får med 290-310, og eventuelt 240-260? Jeg vil gjerne ha en liten c. Når jeg prøvde på meg inlegget med 260 synes jeg de ble for små, men det er kanskje litt misvisende med disse inleggene? Jeg måtte også ta under muskel, å har lest at da fosvinner enda mer av størrelsen?? Blir jo ingenting igjenn omtrent da! :/ Prøver også og gå opp i vekt da, å han sa at om jeg greide å legge på meg kunne han vurdere en større størrelse. Så da får jeg spise det jeg klarer å trene i massevis de neste 3 mnd! Fint om noen tar seg tid til å svare ! Hilsen meg
sjøhest Skrevet 12. juni 2012 #22108 Skrevet 12. juni 2012 spurv1: Litt vanskelig å si, men jeg ville hørt på legen.. Jeg prøvde også ulike størrelser på konsultasjon og jeg syns alt var for lite. Så jeg tror det bare var veldig vanskelig å se for seg hvordan de egentlig blir. Jeg skal ha 255, men prøvde ohgså 290 og syns fortsatt de så små ut. For meg er det veldig viktig at det ser naturlig ut så jeg går for det legen anbefaler.
sjøhest Skrevet 12. juni 2012 #22109 Skrevet 12. juni 2012 Jeg lurer på en ting om narkosen.. Fikk beskjed om at de skal ta en sange ned i halsen min, men fikk ikke spurt noe mer om det. Hvordan funker det? Tar de den nedi mens du enda er våken eller plasserer og fjerner de den mens du er borte? Høres jo veldig ekkelt ut å få en slange ned i halsen :/
Maheni83 Skrevet 12. juni 2012 #22110 Skrevet 12. juni 2012 Hei! Jeg skal ta brystforstørrelse i 17 september, hos nobel klinikk. Var på konsultasjon igår! Ble litt skuffet siden legen anbefalte meg ikke å ta mer enn 240, maks 260 Jeg har 75aa nå, er nesten helt flat etter fødsel og amming... Er det noen som har erfaring med og overstige det legen anbefaler? Vil det se stygt ut? Han sa nemmelig at det kom til å se stygt/unaturlig ut når jeg var naken om jeg tok mer. Vil jo gjerne høre på det legen anbefaler, men er litt redd for å dra derifra med en liten b f.eks. Når jeg først tar vil jeg jo at det skal bli litt størrelse på de! :)Jeg hadde sett for meg nærmere 300 før jeg kom dit, så ble litt nedtur. Jeg er 22år, 174cm og 54 kg (jeg er veldig tynn). Noen som har peiling på hvilken cup jeg får med 290-310, og eventuelt 240-260? Jeg vil gjerne ha en liten c. Når jeg prøvde på meg inlegget med 260 synes jeg de ble for små, men det er kanskje litt misvisende med disse inleggene? Jeg måtte også ta under muskel, å har lest at da fosvinner enda mer av størrelsen?? Blir jo ingenting igjenn omtrent da! :/ Prøver også og gå opp i vekt da, å han sa at om jeg greide å legge på meg kunne han vurdere en større størrelse. Så da får jeg spise det jeg klarer å trene i massevis de neste 3 mnd! Fint om noen tar seg tid til å svare ! Hilsen meg Hei,jeg tenkte det samme som deg,jeg ville ha mere! Men legen sa at det rett og slett ikke var plass til mere,for da vil jeg ende opp med å få puppene under armene,å det ville jeg jo ikke.Jeg er også tynn,168 cm og 50 kilo.Jeg fikk lagt inn 300ml høy profil,under muskel. Husk også at hvis du presser inn silikon mere en det er plass til,kan du få mange komplikasjoner.Resultater blir heller ikke bra.Det vil se stygt ut rett og slett.Nei,hør på legen din,de vet best,for det er dette de jobber med. Jeg trodde jeg kom til å ende opp med kjempesmåe pupper etter "bare" 300 ml,men der tok jeg feil,jeg fikk store pupper.Kroppene våre er så forskjellige,og jeg er sikker på at den størrelsen du får blir veldig bra på deg
Maheni83 Skrevet 12. juni 2012 #22111 Skrevet 12. juni 2012 Jeg lurer på en ting om narkosen.. Fikk beskjed om at de skal ta en sange ned i halsen min, men fikk ikke spurt noe mer om det. Hvordan funker det? Tar de den nedi mens du enda er våken eller plasserer og fjerner de den mens du er borte? Høres jo veldig ekkelt ut å få en slange ned i halsen :/ Slapp heeelt av,slangen får du når du ligger og sover Du merker ingen ting.Og de fjerner den før du våkner.Eneste jeg merket var at jeg kjente at jeg har hatt noe i halsen,for det var litt sårt,men gikk fort over.
spurv1 Skrevet 12. juni 2012 #22112 Skrevet 12. juni 2012 spurv1: Litt vanskelig å si, men jeg ville hørt på legen.. Jeg prøvde også ulike størrelser på konsultasjon og jeg syns alt var for lite. Så jeg tror det bare var veldig vanskelig å se for seg hvordan de egentlig blir. Jeg skal ha 255, men prøvde ohgså 290 og syns fortsatt de så små ut. For meg er det veldig viktig at det ser naturlig ut så jeg går for det legen anbefaler. Vil jo at det skal se natulig ut ja, men er så kjedelig å betale så masse, for å fortsatt føle at puppene er for små ! Men det uansett blir det jo bedre en ddet var i utgangspungtet:) Sa han noe om hvilken bh-størrelse du kom til å få med 255? Jeg glemte å spørre om det.
spurv1 Skrevet 12. juni 2012 #22113 Skrevet 12. juni 2012 Hei,jeg tenkte det samme som deg,jeg ville ha mere! Men legen sa at det rett og slett ikke var plass til mere,for da vil jeg ende opp med å få puppene under armene,å det ville jeg jo ikke.Jeg er også tynn,168 cm og 50 kilo.Jeg fikk lagt inn 300ml høy profil,under muskel. Husk også at hvis du presser inn silikon mere en det er plass til,kan du få mange komplikasjoner.Resultater blir heller ikke bra.Det vil se stygt ut rett og slett.Nei,hør på legen din,de vet best,for det er dette de jobber med. Jeg trodde jeg kom til å ende opp med kjempesmåe pupper etter "bare" 300 ml,men der tok jeg feil,jeg fikk store pupper.Kroppene våre er så forskjellige,og jeg er sikker på at den størrelsen du får blir veldig bra på deg Takk for svar! Regner med at legen vet best ja, men blir så usikker når konsultasjonstimen ikke gikk som jeg håpet! Men jeg får stole på at han vet hva han prater om:) Han sa til meg at jeg ikke kunne ta høy profil, eller at det ville se unaturlig ut. Sa de noe om det til deg?
sjøhest Skrevet 12. juni 2012 #22114 Skrevet 12. juni 2012 Vil jo at det skal se natulig ut ja, men er så kjedelig å betale så masse, for å fortsatt føle at puppene er for små ! Men det uansett blir det jo bedre en ddet var i utgangspungtet:) Sa han noe om hvilken bh-størrelse du kom til å få med 255? Jeg glemte å spørre om det. Ja, skjønner den. Men jeg har ikke noe mål om å få store pupper så jeg føler det er mer safe med litt lite enn litt "mye" Han sa B/C så det er jo litt vagt da men. Jeg er 159 cm, 43 kg og 70A fra før. Ikke flat, men små pupper.
spurv1 Skrevet 12. juni 2012 #22115 Skrevet 12. juni 2012 Ja, skjønner den. Men jeg har ikke noe mål om å få store pupper så jeg føler det er mer safe med litt lite enn litt "mye" Han sa B/C så det er jo litt vagt da men. Jeg er 159 cm, 43 kg og 70A fra før. Ikke flat, men små pupper. Hmm, vannskelig å sammenligne seg igrunn! Resultatet er jo så forskjellig. Men jeg får ta det som det kommer, bedre blir det uansett så
sjøhest Skrevet 12. juni 2012 #22116 Skrevet 12. juni 2012 Slapp heeelt av,slangen får du når du ligger og sover Du merker ingen ting.Og de fjerner den før du våkner.Eneste jeg merket var at jeg kjente at jeg har hatt noe i halsen,for det var litt sårt,men gikk fort over. SUpert;)
monicabebe Skrevet 12. juni 2012 #22117 Skrevet 12. juni 2012 Takk for svar! Regner med at legen vet best ja, men blir så usikker når konsultasjonstimen ikke gikk som jeg håpet! Men jeg får stole på at han vet hva han prater om:) Han sa til meg at jeg ikke kunne ta høy profil, eller at det ville se unaturlig ut. Sa de noe om det til deg? Jeg har fått lagt inn 325 under muskel, og jeg synes ikke mine pupper er små i allefall.Har vel endt opp med 75 d enn så lenge. opererte 25.mai. jeg er 160 cm høy og veier ca 60 kilo.
monicabebe Skrevet 12. juni 2012 #22118 Skrevet 12. juni 2012 SUpert;) har alle slange i halsen? Jeg vet jo ingenting om jeg har hatt det eller ikke jeg, hehe. Må le litt av det. Trodde jeg kanskje bare hadde maske over ansiktet eller noe....men nå ble jeg jo usikker. merket jo ingenting fra anestesilegen sa at jeg skulle få sterkere medisin slik at jeg sovnet, til jeg plutselig hørte legene snakke rundt meg, og da var jeg ferdig, hehe.
monicabebe Skrevet 12. juni 2012 #22119 Skrevet 12. juni 2012 Jo hver uke skal teipen byttes Min teip skal sitte på i to uker før jeg skifter den. Så det er litt ulik hva de praktiserer. Den skulle også sitte i tre uker før jeg tok av første gang, men iog med at jeg har trent/gått en del og måttet dusje litt ifte, så rullet teipen seg, så jeg måtte bytte i går etter t og en halv uke.
spurv1 Skrevet 12. juni 2012 #22120 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har fått lagt inn 325 under muskel, og jeg synes ikke mine pupper er små i allefall.Har vel endt opp med 75 d enn så lenge. opererte 25.mai. jeg er 160 cm høy og veier ca 60 kilo. Hmm, da får jeg vell bare stole på legen tenker jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå