Missy1 Skrevet 7. juni 2012 #22061 Skrevet 7. juni 2012 Men tok du smertestillende hele tiden første uka da eller? Det er akkurat 1 uke siden min op i dag, og jeg sluttet med smertestillende etter dag 2. Her blir det bare bedre og bedre. Kan ikke helt se for meg at det skal begynne å gjøre vondt igjen nå uten videre liksom.. hmm.. hehe Jeg brukte bare smertestillende på operasjonsdagen og første dagen etter operasjon. Hadde egentlig ikke så vondt. Så lenge jeg lå i senga så gikk det fint også var det litt vondt når jeg reiste meg og rett etter
Frøken Dahl Skrevet 8. juni 2012 #22062 Skrevet 8. juni 2012 Hei. Jeg har tenkt til å ta silikon i brystene. Er 20 år, og har små pupper helt siden jeg begynte å få pupper. Jeg har nå tittet litt frem og tilbake på klinikker. Jeg har havnet på to steder foreløpig som jeg tenker å dra på konsultasjon til. Plastikkirurgene og Oslo plastikkirurgi. Noen anbefalninger/ erfaringer fra disse stedene. Trenger svar !!
StjernePerle Skrevet 8. juni 2012 #22063 Skrevet 8. juni 2012 Iiiiiiiiiiiiiiiiiik! Begynte plutselig å blø og sive gult ut av ene arret mitt idag, to uker etter operasjonen. Ruren på ene arret (har via brystvorten), hadde falt av av seg selv (har ikke skiftet tape enda). Nå er det helt åpent, og ganske stort sår rett inn i vevet Nå er jeg forbanna lei av komplikasjoner, og angrer fælt Må jeg inn å sy på nytt nå? Ringte kirurgen i morgest og skal inn på kontroll kl. 11:00. Hun nevnte noe om å tape med mer stram og holdbar tape, men holder dèt da?? Huff, jeg syns virkelig synd på deg som har måttet gjennomgå så mye! Du er skikkelig tøff!! Men tror du komplikasjonene dine kan ha noe å gjøre med at du opererte med snittunder brystvorten? Min klinikk der jeg opererte praktiserer kun dette i svært få tilfeller pga komlikasjonsfaren. Men hvordan ser pupene dine ut etter operasjonen? Kanskje vanskelig for deg å si noe om, men er det bra utført arbeid da? Syns det hørts rart ut at såret ikke har grodd til nå liksom. Er jo ganske lenge siden op din. Hmm.. Ja jeg vet ikke jeg, er jo ingen ekspert men. hehe.. Men kanskje lurt å bytte plastikkirurg om du hadde måttet operere på et senere tidspunkt! Du får oppdatere oss etter kontrollen i dag! Føler med deg, og tenker på deg! Masse lykke til videre med puppene. Det blir sikkert kjempe bra til slutt og verdt strevet! :D
StjernePerle Skrevet 8. juni 2012 #22064 Skrevet 8. juni 2012 Hei. Jeg har tenkt til å ta silikon i brystene. Er 20 år, og har små pupper helt siden jeg begynte å få pupper. Jeg har nå tittet litt frem og tilbake på klinikker. Jeg har havnet på to steder foreløpig som jeg tenker å dra på konsultasjon til. Plastikkirurgene og Oslo plastikkirurgi. Noen anbefalninger/ erfaringer fra disse stedene. Trenger svar !! Jeg kan absolutt anbefale Drammen private sykehus. De svær flinke og har meget hygglige kirurger! De er kjent for å gjøre godt arbeid, og som min kirurg sier selv: Det er jo det han lever av! Altså fornøyde kunder. Som plastisk kirurg kan du ikke ha én misfornøyd kunde engang, for det har så mye å si for omdømme.
Procon Skrevet 8. juni 2012 #22065 Skrevet 8. juni 2012 Hei jenter:) jeg har noen spm som jeg gjerne skulle hatt svar på; - kan jeg gå uten bh en hel kveld, nå når det har gått en mnd siden operasjonen? (skal bruke tubekjole) Kan det bli heng på brystene om jeg evt går uten bh? (er rett for at brystene 'bærer' tubekjolen på en måte, om du skjønner) -Er det vanlig at brystene er ganske harde enda etter en mnd? Syns de er veldig harde øverst på brystene enda.. Blir veeeldig glad for svar fra dere:))
Maheni83 Skrevet 8. juni 2012 #22066 Skrevet 8. juni 2012 Hei jenter:) jeg har noen spm som jeg gjerne skulle hatt svar på; - kan jeg gå uten bh en hel kveld, nå når det har gått en mnd siden operasjonen? (skal bruke tubekjole) Kan det bli heng på brystene om jeg evt går uten bh? (er rett for at brystene 'bærer' tubekjolen på en måte, om du skjønner) -Er det vanlig at brystene er ganske harde enda etter en mnd? Syns de er veldig harde øverst på brystene enda.. Blir veeeldig glad for svar fra dere:)) Hvis du la under brystmuskel så er nok for at musklene enda er litt støle tenker jeg,men det kan ta opptil 3 måneder før ting er normalt,og det kan faktisk ta opptil 6-12 måneder for puppene er helt ferdig. Mine bryster er steinharde øverst og myke nederst,dette har garantert noe med brystmuskelen å gjøre..jeg har under muskel.Det med å gå uten bh for en kveld TROR jeg ikke kan skade så mye??,men hvis du skal danse og hærje så blir det kanskje litt dumt? Jeg aner faktisk ikke.Jeg ville ikke gjort det.Jeg vil gjøre alt det legene har sakt,sånn at resultatet blir helt bra.Men det er nå meg 1
Missy1 Skrevet 8. juni 2012 #22067 Skrevet 8. juni 2012 Hei jenter:) jeg har noen spm som jeg gjerne skulle hatt svar på; - kan jeg gå uten bh en hel kveld, nå når det har gått en mnd siden operasjonen? (skal bruke tubekjole) Kan det bli heng på brystene om jeg evt går uten bh? (er rett for at brystene 'bærer' tubekjolen på en måte, om du skjønner) -Er det vanlig at brystene er ganske harde enda etter en mnd? Syns de er veldig harde øverst på brystene enda.. Blir veeeldig glad for svar fra dere:)) Jeg ville ikke gjort det. Brystene trenger støtte den første tiden. Men hvis jeg skulle gjort det ville jeg kjøpt en stroppløs bh. De støtter ikke mye, men vil tro det er bedre enn ingenting
MMCS Skrevet 8. juni 2012 #22068 Skrevet 8. juni 2012 Åja. Hmm! Ja, kunne jo ikke ha triaction under noen klær i det hele tatt, så helt vulgært ut, huff.. Ja, kjøpte min på undertøysbutikken til Lindex på senteret på Aker Brygge, den har ganske lav utringning synes jeg, omtrent som triaction! Det tekniske streiker her, så får ikke lagt ut noe bilde... Men er ganske sikker på at det er denne: http://swegmarkno.timarco.no/undert%C3%B8y/bh/swegmark-beautiform-organic-cotton Hvor mye la du inn? Takk for tipset!! sitter her nå i en slik BH, avslappet, nesten en befriende følelse :-)og ikke minst med runde pupper og ikke sånne "pyramide"pupper som jeg fikk med triaction på kjøpte en i hver farge jeg. fantastisk butikk, lindex undertøy på aker brygge. anbefales
Alive Skrevet 8. juni 2012 #22069 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er ferdig!!Ligger på sofaen i deilig morfinrus, kan jo bli junkie av dette... Ganske vondt, og jeg måtte få dren i begge puppene fordi jeg blør litt mye. De skal fjernes på mandag. Fornøyd og snasen med fine pupper uansett;) De var utrolig flinke på klinikken! Jeg Har fått 290 anatomiske under muskel. 3
MMCS Skrevet 8. juni 2012 #22070 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er ferdig!!Ligger på sofaen i deilig morfinrus, kan jo bli junkie av dette... Ganske vondt, og jeg måtte få dren i begge puppene fordi jeg blør litt mye. De skal fjernes på mandag. Fornøyd og snasen med fine pupper uansett;) De var utrolig flinke på klinikken! Jeg Har fått 290 anatomiske under muskel. Gratulerer!! velkommen i silikon klubben
maia my Skrevet 8. juni 2012 #22072 Skrevet 8. juni 2012 Jeg kan absolutt anbefale Drammen private sykehus. De svær flinke og har meget hygglige kirurger! De er kjent for å gjøre godt arbeid, og som min kirurg sier selv: Det er jo det han lever av! Altså fornøyde kunder. Som plastisk kirurg kan du ikke ha én misfornøyd kunde engang, for det har så mye å si for omdømme. Jeg har også opperet på drammen private sykehus. og strålende fornøyd. ingen komplikasjoner, de ringte dagen etter på og spurte hvordan de gikk med meg. og var det noe jg lurte på el var usikker på fikk jeg svar på mail momentant. kan ikke annet en og fulrose de.
Maheni83 Skrevet 8. juni 2012 #22073 Skrevet 8. juni 2012 Hmm jeg synes liksom puppene mine står så langt fra hverandre... får liksom ikke til å lage noe kløft,men det er vel alt for tidlig for det enda..prøver jeg å presse brystene litt mot hverandre blir det vondt.Ser bare så utrolig teit ut med puppene nesten under armene.. Men igjen,må vel bare ha tåååålooooodiiiiigheeeet....
LoveMessage Skrevet 8. juni 2012 #22075 Skrevet 8. juni 2012 må bare si..er sååå forelsket i puppene mine og i går fikk samboeren min ta skikkelig på dem for første gang, og han gliste fra øre til øre! Han var jo i utgangspunktet litt skeptisk, men tror ikke han er det nå lengre..Arret ser kjempefint ut, har fortsatt litt vondt 14 post op, men det er min egen skyld, er vel for aktiv. Gratulerer til dere andre som har fått nye pupper de siste dagene...BOOBIEVILLE :)Gleder meg sånn til denne sportsbh fasen er over!! 1
LoveMessage Skrevet 8. juni 2012 #22076 Skrevet 8. juni 2012 Hmm jeg synes liksom puppene mine står så langt fra hverandre... får liksom ikke til å lage noe kløft,men det er vel alt for tidlig for det enda..prøver jeg å presse brystene litt mot hverandre blir det vondt.Ser bare så utrolig teit ut med puppene nesten under armene.. Men igjen,må vel bare ha tåååålooooodiiiiigheeeet.... Er jo ikke alle som kan få kløft heller. Ei venninne av meg tok silikon for noen år siden, og hun får heller ikke noe særlig kløft, men det pga. av at brystene hennes sto langt i fra hverandre fra naturens side. Brystimplantater vil jo bare forstørre det utgangspunktet du har Men de blir jo mykere etterhvert, vil tro du kan skvise dem mer sammen da
Alive Skrevet 8. juni 2012 #22077 Skrevet 8. juni 2012 Opererte i dag tidlig og sliter med å puste... Kjennes som om deg sitter 50 kg på brystet mitt gruer meg til natten!
Jente-26 Skrevet 8. juni 2012 #22078 Skrevet 8. juni 2012 Hello Jenter Jeg fikk endelig fikset puppene 20 oktober 2011 , har vært kjempe fornøyd med resultatet. Men nå har jeg fått bekreftet fra min kirurg at jeg har fått kapseldannelse i venstre pupp Merker den ene puppen er hardere på toppen av brystet , og "knuter" på siden av protsesen . Dette er ikke vondt , og det syns heller ikke. men kjenner det når jeg tar på den. Fikk beskjed om å avvente ny op , om det ikke blir verre . Så nå tenker jeg jo på d hele tiden , livredd for at det skal forverres Noen andre som har erfaring med kapseldannelse ?
Frøken Dahl Skrevet 9. juni 2012 #22079 Skrevet 9. juni 2012 Er det noen her inne som har erfaringer fra oslo plastikkirurgi eller plastikkirurgene?
LoveMessage Skrevet 9. juni 2012 #22080 Skrevet 9. juni 2012 Er det noen her inne som har erfaringer fra oslo plastikkirurgi eller plastikkirurgene? Har inntrykk at de fleste i Oslo området velger Fornebu, Colusseum eller Drammen... tror ikke jeg har lest om noen som har operert der? Anbefaler å google litt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå