Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

så fine de ble :) hvor mye har du lagt inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@maheni83

hvor opererte du? har sett litt på bloggen din og synes du skal ikke bekymre deg så mye, synes du har utrolig fine og ikke minst symetriske pupper! og store er de også!!! hadde ikke lagt inn større, hadde jeg vært deg... husk ingen vil jo se ut som linni meister eller tine valle!!

synes du har utrolig fine pupper jeg...!!! :Nikke:

Tusen takk,det var pent skrevet av deg :)Opererte meg i Bodø på teresklinikken hos Christian Busch. Jeg digger Linni Meister da hehe,dama er såååå søt og fin,men puppene er nok litt for store etter min smak da.Ville ikke hatt sååå store nei!

Skrevet

Tusen takk,det var pent skrevet av deg :)Opererte meg i Bodø på teresklinikken hos Christian Busch. Jeg digger Linni Meister da hehe,dama er såååå søt og fin,men puppene er nok litt for store etter min smak da.Ville ikke hatt sååå store nei!

Han skal operere meg og til høsten :D wee

Skrevet

Han skal operere meg og til høsten :D wee

Han er flink! :)

Skrevet

jeg tror ikke at du kan få rippling så tidlig... puppene er jo ikke grodd riktig enda. men dersom du skal til kontroll får du sikkert svar på det!

Jeg lurer på hvor mange av dere går til kontroll allerede noen uker etter op?? Hos meg er det første kontroll etter 1 år!! hvem har også først etter 1 år? hvorfor er det så store forskjeller?!

Jeg var på første kontroll 2 dager etter operasjonen jeg. Andre kontroll var en uke etter operasjonen, og skal til tredje kontroll 2 uker etter operasjonen. Etter det vet jeg ikke hvor hyppig det blir. Vet og at om 6mnd skal jeg på kontroll og da skal jeg snakke med kirurgen og, og få se før-bildene :)

På kontrollen en uke etter operasjonen byttet sykepleieren tape på meg.

Opererte forresten på Fana Medisinske i Bergen, kirurgen var Øyvind Bugge.

Skrevet

så fine de ble :) hvor mye har du lagt inn?

Jeg la inn 300CC i hvert bryst.. hadde i utgangspunktet bestemt meg for 280, men ga kirurgen frie tøyler, og hun mente 300CC ble estetisk finere! Så da ble det sånn- Venstre pupp er litt mer hoven enn høyre da, får roe ned bruken av venstre hånd!

Skrevet

Er det normalt at ene puppen skvulper?

Snodig, ble litt redd jeg har vært litt for tøff og ikke forsiktig nokk :)

Skrevet

ja det har jeg hørt er vanlig:) går over av seg selv.

Skrevet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Begynte plutselig å blø og sive gult ut av ene arret mitt idag, to uker etter operasjonen. Ruren på ene arret (har via brystvorten), hadde falt av av seg selv (har ikke skiftet tape enda).

Nå er det helt åpent, og ganske stort sår rett inn i vevet :(

Nå er jeg forbanna lei av komplikasjoner, og angrer fælt :(

Må jeg inn å sy på nytt nå?

Ringte kirurgen i morgest og skal inn på kontroll kl. 11:00.

Hun nevnte noe om å tape med mer stram og holdbar tape, men holder dèt da??

Skrevet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Begynte plutselig å blø og sive gult ut av ene arret mitt idag, to uker etter operasjonen. Ruren på ene arret (har via brystvorten), hadde falt av av seg selv (har ikke skiftet tape enda).

Nå er det helt åpent, og ganske stort sår rett inn i vevet :(

Nå er jeg forbanna lei av komplikasjoner, og angrer fælt :(

Må jeg inn å sy på nytt nå?

Ringte kirurgen i morgest og skal inn på kontroll kl. 11:00.

Hun nevnte noe om å tape med mer stram og holdbar tape, men holder dèt da??

Huff, så kjedelig:( vet ikke noe om det med tape.. du får bare høre hva legen sier. lykke til ihvertfall, håper det ordner seg igjen raskt!

Skrevet

Slenger inn min operasjonshistorie siden jeg var så godt i gang med skriving!

Opererte som sagt på Klinikk Stokkan.

Var på konsultasjon der i begynnelsen av februar, opererte 25.Mai.

Fikk antibiotika som jeg skulle ta kvelden før, disse ble jeg litt kvalm av, men det gikk over. På kvelden ble det dusjing med den forfriskende Hibiscrub'en fra topp til tå, og på morgenen på operasjonsdagen ble prosedyren gjentatt. Vi overnattet på hotell 3 netter, og fikk roomservice. Skulle operere 11.45, og møtte på klinikken 11:15 i min nyinnkjøpte kosedress og min Triumph Tri-Action BH (Ble anbefalt denne!).

Etter 20 min ventetid ble vi møtt av Anne Elisabeth Isern, og vi dro inn på kontoret hennes, og snakket om størrelse/tok bilder. Veldig hyggelig og profesjonell dame!

Deretter tuslet jeg inn på skifterommet. Tok av meg på overkroppen, min fikk ha kosebuksa på under operasjonen. Fikk narkose (Tiva), og havnet raskt i drømmeland. Våknet opp 2 timer senere, og møtte ett vakkert syn! PUPPER! Merket ingenting av narkosen, det var ytterst skjelden noen ble kvalme av den sa sykepleierene på oppvåkningen. Fikk litt Cola og Ritzkjeks, mens de ringte på samboeren min som skulle hente meg. Så dro vi rett på hotellet, der vi slappet av & så film. Hadde ikke noe særlig smerte, og sov godt den natten. Dagen derpå ble det en lang biltur hjem, men formen var overraskende god! Eneste minuset var at jeg fikk forstoppelse av Pinex Forte'en, og det var vondt (plaget meg mer enn selve inngrepet). Slapp å ha noe brystbånd. La inn 300CC over brystmuskelen, via areola. Tok Pinex Forte de 4 første døgnene. Skal ta av tapen å se på arrene i morgen, men skal fortsette å tape i 6 uker til. Om en liten mnd kan jeg begynn eå bruke vanlig undertøy igjen! Woho! Har hatt noen operasjoner tidligere også(blindtarm,Keisersnitt,føflekk), og jeg får svært lite arr, så regner med at de blir rimelig usynlige etterhvert. Er i alle fall VELDIG FORNØYD med mine flotte struttepupper!

Men gleder meg til jeg kan sove på magen igjen!

Jeg opererte meg også på samme klinikk, men kan desverre ikke si meg enig i at jeg er fornøyd. Hatt både indre blødning og måtte reoperere samme dagen. Ene puppen er større enn den andre, og idag falt ruren på ene arret av, så nå er det åpent sår rett inn i vevet. Skal ikke ødelegge gleden til noen her, men tenk dere GODT om før dere velger kirurg, klinikk og hvordan dere velger å legge inn. Hadde jeg valgt om igjen, hadde jeg valgt Colloseum-klinikken, og ikke via areola, men under brystfolden. Men det er sikkert bare fordi jeg KUN har har komplikasjoner. Det jeg derimot kan skryte av, er at kirurgen min, samme som du hadde, er at hun er tilgjengelig 24 timer i døgnet, og nøler ikke med å se på deg om det trengs. Jeg skal inn på min femte kontroll på to uker, og alt er jo gratis. Så tommelen opp for det hvertfall!

Skrevet (endret)

Jeg opererte meg også på samme klinikk, men kan desverre ikke si meg enig i at jeg er fornøyd. Hatt både indre blødning og måtte reoperere samme dagen. Ene puppen er større enn den andre, og idag falt ruren på ene arret av, så nå er det åpent sår rett inn i vevet. Skal ikke ødelegge gleden til noen her, men tenk dere GODT om før dere velger kirurg, klinikk og hvordan dere velger å legge inn. Hadde jeg valgt om igjen, hadde jeg valgt Colloseum-klinikken, og ikke via areola, men under brystfolden. Men det er sikkert bare fordi jeg KUN har har komplikasjoner. Det jeg derimot kan skryte av, er at kirurgen min, samme som du hadde, er at hun er tilgjengelig 24 timer i døgnet, og nøler ikke med å se på deg om det trengs. Jeg skal inn på min femte kontroll på to uker, og alt er jo gratis. Så tommelen opp for det hvertfall!

Hvilken stokkan klinikk opererte du deg på? Så forferdelig at du har så mye komplikasjoner :trist:

Håper virkelig at ting bedrer seg for deg snart!! :klem:

Lykke til på kontroll :smilyblomst:

Endret av Procon
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som vet når man kan merke rippling?

Oppdaget akkurat dette på venstre bryst. kjenner ingenting på høyre bryst enda men regner med det er fordi det forttsatt er hovent. på fredag er det 2 uker siden oprasjon og skal da til kontroll. Har over muskel. skikkelig redd for at jeg må operere på nytt nå!:( noe som blir vanskelig med tanke på fri fra jobb.....

Jeg har også fått rippling (Jada, dette òg..)

Men dette vises ikke med mindre jeg bøyer meg godt, dermed betyr det ikke så mye for min del. Dette skjer jo ofte når man legger inn store innlegg på pasienter med lite overskuddsfett- og hud.

Man trenger ikke å operere på nytt, med mindre man virkelig plages med dèt. Er heller ikke farlig, men om du vil, kan kirurgen din legge de under muskel istedet for over, og som regel er dette kostnadsfritt, og man betaler enten ingenting eller bare for selve narkosen. Hvertfall fikk jeg beskjed om dèt.

Skrevet

Hvilken stokkan klinikk opererte du deg på? Så forferdelig at du har så mye komplikasjoner :trist:

Håper virkelig at ting bedrer seg for deg snart!! :klem:

Lykke til på kontroll :smilyblomst:

Jeg opererte meg på Klinikk Stokkan i Trondheim.

Hørt mye negtivt om denne klinikken i ettertid, mange som har måttet reoperere seg. Men jeg velger å tro at jeg har vært max uheldig da, og skylder ikke på kirurgen i det hele tatt. Har jo fått alt som går an å få, forutenom kapseldannelse (får vel det òg etterhvert sikkert,)

Har operert meg for endel ting før også (blindtarm, stoffskifteproblemer o.l) og også da har jeg alltid plagdes mye i ettertid, så regner meg det er kroppen min det er noe galt med, ikke kirurgen :/

Tusen takk Procon! :)

Skrevet

Jeg har også fått rippling (Jada, dette òg..)

Men dette vises ikke med mindre jeg bøyer meg godt, dermed betyr det ikke så mye for min del. Dette skjer jo ofte når man legger inn store innlegg på pasienter med lite overskuddsfett- og hud.

Man trenger ikke å operere på nytt, med mindre man virkelig plages med dèt. Er heller ikke farlig, men om du vil, kan kirurgen din legge de under muskel istedet for over, og som regel er dette kostnadsfritt, og man betaler enten ingenting eller bare for selve narkosen. Hvertfall fikk jeg beskjed om dèt.

hvor store la du inn da? og hvor liten/tynn er du?

Skrevet

Jeg op for 14 dager siden i dag. Er i knall form. Egentlig vært det hele tiden. MEN....Jeg flasser så sinnsykt på puppene og brystvortene mine er utrolig såre. Ene puppen gjør vondt ved spesielle bevegelser. Kan jeg ha blitt år for at de aldri får luft? Har jo på sports-bh hele tiden.... :sukk:

Skrevet

Huff, så dumt da Ms.Boob!! Jeg tok av tapn i dag, og arret var nesten ikke synlig 13 dager etter operasjon! Du har virkelig vært uheldig du da, håper problemene dine lar seg løse! Når opererte du deg da? Sender masse god bedring klemmer, kjedlig å få komplikasjoner når man har gledet seg så lenge på å få pupper!! Jeg hadde ikke noe heng, så hadde blitt veldig synlig med å legge det inn under brystfolden..

Skrevet

Er det normalt at det svir i arrene?

Er veldig fristet til å ta av tapen for å se om alt er bra for det svir så jævli :S

Flere som opplever dette? det er halvannen uke siden operasjonen (opererte 29mai).

Skrevet

Er det normalt at det svir i arrene?

Er veldig fristet til å ta av tapen for å se om alt er bra for det svir så jævli :S

Flere som opplever dette? det er halvannen uke siden operasjonen (opererte 29mai).

Helt normalt. Skal vel svi. Er da det gror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...