miss_universum Skrevet 7. juni 2012 #22041 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Er det normalt at det svir i arrene? Er veldig fristet til å ta av tapen for å se om alt er bra for det svir så jævli :S Flere som opplever dette? det er halvannen uke siden operasjonen (opererte 29mai). Her svir og brenner det som bare hælvete..det begynner plutselig og kan vare lenge. Må bare sitte helt stille og prøve å holde ut til det gir seg. Vet ikke om det er bh-en som gjør det verre med at den gnager på arrene, men finner ingen andre bh-er.. Nå har jeg den Triaction fra Triumph. Vi opererte på samme dag Endret 7. juni 2012 av miss_universum
Missy1 Skrevet 7. juni 2012 #22042 Skrevet 7. juni 2012 Helt normalt. Skal vel svi. Er da det gror. Det er godt å høre... trodde sårene revnet opp ellerno jeg hehehe... Nå la jeg merke til en veldig rar ting... jeg har et lite punkt på den ene puppen som gir en strålende smerte gjennom brystet når jeg stryker over det... kjempe rart.. sikkert normalt det og... hehe
Missy1 Skrevet 7. juni 2012 #22043 Skrevet 7. juni 2012 Er veldig merkelig når man ikke har noe spesielt vondt første uka etter operasjonen, mens andre uka kommer smertene kanskje jeg var bedøvet i en uke
Maheni83 Skrevet 7. juni 2012 #22044 Skrevet 7. juni 2012 For å snakke om noe annet,flere som plages med pollenallergi her? Hærregud jeg holdet på å bli helt gal nå!!! Forbanna heller,ingen ting hjelper av allergitabletter! Føles som jeg er konstant forkjøla.. Har vært å kjøpt mange bikinier,men ser ikke ut som at jeg får brukt dem Været her i nord suger max!! Det er grått og 9-10 grader,det er helt sykt! Dette var dagens syting fra meg Puppene har det bra da,tror de begynner å se normale ut nå,men bare litt.Ting tar tiiiiiiid! Har oppdatert bloggen min også.
LoveMessage Skrevet 7. juni 2012 #22045 Skrevet 7. juni 2012 For å snakke om noe annet,flere som plages med pollenallergi her? Hærregud jeg holdet på å bli helt gal nå!!! Forbanna heller,ingen ting hjelper av allergitabletter! Føles som jeg er konstant forkjøla.. Har vært å kjøpt mange bikinier,men ser ikke ut som at jeg får brukt dem Været her i nord suger max!! Det er grått og 9-10 grader,det er helt sykt! Dette var dagens syting fra meg Puppene har det bra da,tror de begynner å se normale ut nå,men bare litt.Ting tar tiiiiiiid! Har oppdatert bloggen min også. så fine de er!!
LoveMessage Skrevet 7. juni 2012 #22046 Skrevet 7. juni 2012 I morgen er det min tur Lykke til! Håper du blir fornøyd!
MMCS Skrevet 7. juni 2012 #22047 Skrevet 7. juni 2012 Må mase igjen om BH jeg ;-) Noen som har tenkt på de aire bra fra TV shop??? de burde jo være helt fantastiske å ha på for slike nyopererte som oss.. eller?
rikke94 Skrevet 7. juni 2012 #22048 Skrevet 7. juni 2012 Hvis noen trenger hjelp til å finne en passende sportsbh/støttebh kan jeg anbefale Swegmark komfort. Den er utrolig god og behagelig, og støtter opp rundt hele puppen. Kanten er også under arret, og bhen ser langt bedre ut enn triaction. Man får ikke struttepupper i det hele tatt, de ser runde og fine ut under klærne. Kjøpte min på Lindex for 290 kroner eller noe sånt! Legger ut bilde på min blogg hvordan den ser ut etterpå (www.janefonda.blogg.no) 1
Missy1 Skrevet 7. juni 2012 #22050 Skrevet 7. juni 2012 Må mase igjen om BH jeg ;-) Noen som har tenkt på de aire bra fra TV shop??? de burde jo være helt fantastiske å ha på for slike nyopererte som oss.. eller? Jeg tror ikke den støtter så mye altså. Tror den presser puppene litt inn mot kroppen og støtter på den måten og det gjør vondt når man er nyoperert. Har hørt mye negativt om den bhen og :-/
MMCS Skrevet 7. juni 2012 #22051 Skrevet 7. juni 2012 sant etter å ha googlet litt skjønte jeg også at den tydeligvis ikke er bra i det hele tatt. MEN en ting har jeg oppdaget etter min OP på mandag. Den Triaction BH jeg fikk satt på etter OP hadde str. 80C. Den skal jo sitte urørt i 4 dager... men syntes den var så liten og følte meg skikkelig ubehagelig i den. Så idag kjøpte jeg akkurat den samme i triumf butikken men en cup større, altså 80D og det er så deilig.... føler meg skikkelig fri nå... hehe. nå kan de gro fint og med god plass. Så jeg anbefaler å sjekke nøye om den BH dere får fra klinikken virkelig passer 100%. noen ganger er puppene så hovne at du faktisk trenger en str. større.
MMCS Skrevet 7. juni 2012 #22052 Skrevet 7. juni 2012 Hvis noen trenger hjelp til å finne en passende sportsbh/støttebh kan jeg anbefale Swegmark komfort. Den er utrolig god og behagelig, og støtter opp rundt hele puppen. Kanten er også under arret, og bhen ser langt bedre ut enn triaction. Man får ikke struttepupper i det hele tatt, de ser runde og fine ut under klærne. Kjøpte min på Lindex for 290 kroner eller noe sånt! Legger ut bilde på min blogg hvordan den ser ut etterpå (www.janefonda.blogg.no) driver å leser litt på bloggen din, har jo vært på fornebuklinikken også, nesten samme mengde og anatomisk / over muskel. Bare en annen lege, men ellers nesten likt. synes de er flinke der og har følt meg veldig godt tatt imot. håper den sprengende følelsen går snart over... det er så ubehagelig... men ellers går jeg ikke på smertestillende lenger, er idag 3 dager post OP. Imorgen blir det dusjings!!! juhu hvilken BH størrelse har du i din triaction forresten? på bildet ser den ok stor ut, altså nesten så du har litt plass, stemmer det?
rikke94 Skrevet 7. juni 2012 #22053 Skrevet 7. juni 2012 driver å leser litt på bloggen din, har jo vært på fornebuklinikken også, nesten samme mengde og anatomisk / over muskel. Bare en annen lege, men ellers nesten likt. synes de er flinke der og har følt meg veldig godt tatt imot. håper den sprengende følelsen går snart over... det er så ubehagelig... men ellers går jeg ikke på smertestillende lenger, er idag 3 dager post OP. Imorgen blir det dusjings!!! juhu hvilken BH størrelse har du i din triaction forresten? på bildet ser den ok stor ut, altså nesten så du har litt plass, stemmer det? Åå! Da har du vært heldig:) Smertene og hevelsen og min gikk ikke ned før for et par dager siden, rundt 10 dager etter operasjonen. Jeg har også følt meg tilfreds med klinikken. Størrelsen i Triaction er 80C. Den er litt stor rundt nippelen, men alt for trang på sidene og over... Fikk merker i huden over nippelen av å ha den på, så tror faktisk klinikken ga meg litt feil størrelse. Synes også den var svært ubehagelig å gå med... Hvilken størrelse fikk du?
MMCS Skrevet 7. juni 2012 #22054 Skrevet 7. juni 2012 fikk 80 c jeg også! og kjøpte 80d i butikken idag, så er mye behageligere den der. du bruker den fra lindex? har vært innom lindex igår, men de de hadde der var bare med sånn høy utringing... og ifølge sykepleieren på FBK skulle jeg ikke bruke slike de første ukene. hm... vanskelig det her. den triaction er jo virkelig stygg og har sikkelige strutepupper... pyramider jo! hehe.
rikke94 Skrevet 7. juni 2012 #22055 Skrevet 7. juni 2012 fikk 80 c jeg også! og kjøpte 80d i butikken idag, så er mye behageligere den der. du bruker den fra lindex? har vært innom lindex igår, men de de hadde der var bare med sånn høy utringing... og ifølge sykepleieren på FBK skulle jeg ikke bruke slike de første ukene. hm... vanskelig det her. den triaction er jo virkelig stygg og har sikkelige strutepupper... pyramider jo! hehe. Åja. Hmm! Ja, kunne jo ikke ha triaction under noen klær i det hele tatt, så helt vulgært ut, huff.. Ja, kjøpte min på undertøysbutikken til Lindex på senteret på Aker Brygge, den har ganske lav utringning synes jeg, omtrent som triaction! Det tekniske streiker her, så får ikke lagt ut noe bilde... Men er ganske sikker på at det er denne: http://swegmarkno.timarco.no/undert%C3%B8y/bh/swegmark-beautiform-organic-cotton Hvor mye la du inn?
MMCS Skrevet 7. juni 2012 #22056 Skrevet 7. juni 2012 Oi! Den må jeg ha... den hadde de ikke på lindex i bogstadveien. så det er til aker brygge jeg må gå. ok skal få gjort det imorgen men støtter den bra også? det er sant den har lav utringning. La inn 370 venstre og 410 høyre da jeg hadde litt str forskjell fra før. (håper han husket det for akkurat nå ser venstre mye større ut... hehe)
MJT Skrevet 7. juni 2012 #22057 Skrevet 7. juni 2012 Nå er jeg tilbake og skal operere 13. sept weee! Gratulerer med overstått konsultasjon og dato! Men du verden så lenge å vente! Jeg hadde gått på veggene jeg men jeg mister jo nesten hodet nå, og jeg har bare måttet vente 3 uker fra telefonkonsultasjon, til op dato og nå er det endelig snart bare en uke igjen Hvordan var konsultasjonen da? Vil du fortelle? Sånn ble mine! Før/etter bilder... Om det er lov å legge ut her da!? Nyyydelig! Wiiii, nå gleder jeg meg bare mer og me her! Tusen takk,det var pent skrevet av deg :)Opererte meg i Bodø på teresklinikken hos Christian Busch. Jeg digger Linni Meister da hehe,dama er såååå søt og fin,men puppene er nok litt for store etter min smak da.Ville ikke hatt sååå store nei! Uff, har lest på bloggen din jeg også, du må ikke være så redd vet det er lett for meg å si, men prøv å ikke tenke så mye på det.. Jeg er veldig tilhenger av the secret, eller loven om tiltrekning om du vil, og har stor tro på at vi styrer mye av det som skjer oss med måten vi tenker og føler rundt ting. Dessverre er det veldig ofte sånn at det vi frykter skjer, nettopp fordi vi sitter og tenker kjempe mye på det. Prøv å ikke tenke så mye p alt du ike vil skal skje, men heller hvordan du vil det skal være:) tenk på hvor glad du er for de nye puppene dine, hvorfine de er og hvor gode de blir å ta på etterhvert:) fouser heller på det gode, så føler du deg bedre også en god trøste klem til deg I morgen er det min tur Så spennende! Håper alt har gått bra Hvis noen trenger hjelp til å finne en passende sportsbh/støttebh kan jeg anbefale Swegmark komfort. Den er utrolig god og behagelig, og støtter opp rundt hele puppen. Kanten er også under arret, og bhen ser langt bedre ut enn triaction. Man får ikke struttepupper i det hele tatt, de ser runde og fine ut under klærne. Kjøpte min på Lindex for 290 kroner eller noe sånt! Legger ut bilde på min blogg hvordan den ser ut etterpå (www.janefonda.blogg.no) Så utrolig gøy å se bilder av deg! Jeg skal operere samme sted, men hos Dr. Schistad, samme innlegg og over muskel! Er så godt å høre at du er så fornøyd:) gleder meg bare mer og mer for hver dag som går
sjøhest Skrevet 7. juni 2012 #22058 Skrevet 7. juni 2012 MJT: Ja, det er en god stund. Men det var mitt valg, det passer ikke før for meg. De kunne operere om 2 uker de. Ja konsultasjonen gikk veldig fint, fikk komme til hos Dr. Busch med en gang og jeg syns han var veldig ok. Han forklarte og svarte på alt jeg lurte på og vi kom frem til at jeg skal ha 255 anatomiske under muskel. Er biiittelitt redd for at det er litt lite, men den neste størrelsen en kunne få i anatomiske var 295 og det er kanskje for mye. Men vil iallefall ikke føle meg som en helt annen kropp, hvis de blir for store kan jeg føle meg vulgær liksom, og at puppene er store og alltid "er der", hvis dere skjønner:) Så får bare håpe jeg blir fornøyd. Skal betale 37900 kr foressten.
StjernePerle Skrevet 7. juni 2012 #22059 Skrevet 7. juni 2012 Er veldig merkelig når man ikke har noe spesielt vondt første uka etter operasjonen, mens andre uka kommer smertene kanskje jeg var bedøvet i en uke Men tok du smertestillende hele tiden første uka da eller? Det er akkurat 1 uke siden min op i dag, og jeg sluttet med smertestillende etter dag 2. Her blir det bare bedre og bedre. Kan ikke helt se for meg at det skal begynne å gjøre vondt igjen nå uten videre liksom.. hmm.. hehe
monicabebe Skrevet 7. juni 2012 #22060 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Men tok du smertestillende hele tiden første uka da eller? Det er akkurat 1 uke siden min op i dag, og jeg sluttet med smertestillende etter dag 2. Her blir det bare bedre og bedre. Kan ikke helt se for meg at det skal begynne å gjøre vondt igjen nå uten videre liksom.. hmm.. hehe Jeg sluttet også med smertestillende etter en uke..har ikke tatt mye heller...og i morgen er det to uker siden jeg opererte. Men jeg har opplevd mer brenning, og sviefølelse i arrene de siste dagene. Litt sånn som jeg hadde den 4-5 dagen. AU!!! Men får vel bare tro at det er fordi det gror inni der...og at nummenheten gir seg. Har begynt å få igjen følelsen under det venstre brystet....og der gjør det vondt også...sikkertfordi følelsen kommer tilbake. Endret 7. juni 2012 av monicabebe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå