Ms.Boob Skrevet 4. juni 2012 #21981 Skrevet 4. juni 2012 Jeg hadde heldigvis ikke størrelseforskjell på mine "gamle" pupper,men ser at hevelsen sitter mere igjen på høyrepuppen. Ser så teit ut hehe. Bare håper på at dem blir like,og at dem ikke blir så mye mindre nå.Og håper da at det ikke er så mye hevelse igjen.Forbanna hevelsen altså! Ødelegger alt Har da ikke puttet inn gjærdeig inn dit heller hehe Nei, hadde egentlig ikke det jeg heller, hvertfall ikke noe merkbart store forskjeller Men selv om jeg forbanner meg hver gang jeg kjenner den høyre puppen er større enn venstre, så synes jeg den puppen er finere enn den andre, og mer "meg" i størrelsen, hehe. Den disser litt mer når jeg går, har falt ned mer, og er mjukere.
Bubblizz Skrevet 5. juni 2012 #21982 Skrevet 5. juni 2012 Hei! Har fulgt med i denne tråden endel uker nå og endelig fått registrert meg! Tok brystforstørrelse for 10 dager siden og er kjempe fornøyd med størrelse og form! Jeg har runde implantat fra mentor. Moderat+ profil over muskel, 225 og 250 cc. Jeg lurer på om noen av dere har opplevd små "kuler" i brystet etter operasjon? Jeg merket ved dag 7 at jeg hadde en slags liten kul øverst på implantatet, akkurat som en liten luftboble, den er litt bevegelig. Dette brystet er også fortsatt litt vondt, noe det andre ikke er. Tenker at det kanskje kan være fra lokalbedøvelsen? hadde endel blåmerker fra den.. Ringte klinikken og spurte og da sa de at det ikke var nødvendig og sjekke før etterkontrollen som er 2 uker etter operasjon. Ellers så har de allerede blitt ganske myke var i jobb igjen etter 6 dager (kassajobb) og på skolen igjen etter 4 dager, orka ikke vente lenger, men passer på og ikke løfte tungt, såå kjedelig og sitte hjemme! Tenkte og slenge inn noen før og etter bilder iløpet av kvelden Elsker denne tråden!
Missy1 Skrevet 5. juni 2012 #21983 Skrevet 5. juni 2012 Hei! Har fulgt med i denne tråden endel uker nå og endelig fått registrert meg! Tok brystforstørrelse for 10 dager siden og er kjempe fornøyd med størrelse og form! Jeg har runde implantat fra mentor. Moderat+ profil over muskel, 225 og 250 cc. Jeg lurer på om noen av dere har opplevd små "kuler" i brystet etter operasjon? Jeg merket ved dag 7 at jeg hadde en slags liten kul øverst på implantatet, akkurat som en liten luftboble, den er litt bevegelig. Dette brystet er også fortsatt litt vondt, noe det andre ikke er. Tenker at det kanskje kan være fra lokalbedøvelsen? hadde endel blåmerker fra den.. Ringte klinikken og spurte og da sa de at det ikke var nødvendig og sjekke før etterkontrollen som er 2 uker etter operasjon. Ellers så har de allerede blitt ganske myke var i jobb igjen etter 6 dager (kassajobb) og på skolen igjen etter 4 dager, orka ikke vente lenger, men passer på og ikke løfte tungt, såå kjedelig og sitte hjemme! Tenkte og slenge inn noen før og etter bilder iløpet av kvelden Elsker denne tråden! Hei og velkommen Det kan godt være fra bedøvelsen. Siden du sier du har blåmerker der og. Jeg ser også at jeg har en del blåmerker og "hull" rundt puppene, tror det er fra bedøvelsen iallefall. Det går sikkert bort. Vil tro man fort merker om noe er alvorlig galt. Kroppen vil reagere med feber, puppene vil bli veldig varme og det vil nok gjøre vondt. Tror man er lite i tvil om noe som f.eks infeksjon inntreffer 1
miss_universum Skrevet 5. juni 2012 #21984 Skrevet 5. juni 2012 Hei jenter. Hvordan går det med dere? Var på kontroll idag siden det er en uke siden operasjonen. Damen sa at alt så fint ut, og så byttet hun tape. Hadde gruet meg litt til det, men det var ikke vondt i det hele tatt. Brystbåndet må jeg gå med en uke til, hun sa jeg ikke kunne ta det av for noen timer engang... Ellers føler jeg at jeg er over den værste kneika. De værste vondtene har gått over, men har blitt erstattet av en annen type vondt. Får innimellom en slags krampeaktig følelse i puppene, som om alt strammer seg kjempemye til. Er ganske ekkelt. Det kommer gjerne når jeg går (forstå den..). Spurte om det på kontrollen idag, men hun sa det var vanlig og at det var musklene som gjorde det. (Har lagt under muskelen). Noen andre som har det sånn? 1
Maheni83 Skrevet 5. juni 2012 #21985 Skrevet 5. juni 2012 Hei jenter. Hvordan går det med dere? Var på kontroll idag siden det er en uke siden operasjonen. Damen sa at alt så fint ut, og så byttet hun tape. Hadde gruet meg litt til det, men det var ikke vondt i det hele tatt. Brystbåndet må jeg gå med en uke til, hun sa jeg ikke kunne ta det av for noen timer engang... Ellers føler jeg at jeg er over den værste kneika. De værste vondtene har gått over, men har blitt erstattet av en annen type vondt. Får innimellom en slags krampeaktig følelse i puppene, som om alt strammer seg kjempemye til. Er ganske ekkelt. Det kommer gjerne når jeg går (forstå den..). Spurte om det på kontrollen idag, men hun sa det var vanlig og at det var musklene som gjorde det. (Har lagt under muskelen). Noen andre som har det sånn? Jepp, har det på samme måte som deg,noe som strammer inni puppen.Jeg har også under muskel.I morgen skal jeg fjerne stingene,da er d 8 dager siden jeg ble operert.Det er rart at du må gå så lenge med brystbåndet,jeg fikk ta av mitt etter 5 dager bare.Nå opplever jeg at den ene puppen er større en den andre,det er sååå kjedelig,men det går seg vel til,jeg synes egentlig jeg har vært veldig heldig med alt sammen,håper bare det kan fortsette sånn.Nå venter jeg bare på at puppene skal bli like i størrelsen.I natt hadde jeg sykt med smerter,og jeg måtte stå opp å ta paralgin forte.Men det er nok min feil for jeg har brukt armene mye :/ Klarer liksom ikke sitte på ræva hele dagen,jeg MÅ gjøre noe. jeg har vært 3 dager på shopping og prøvd mange sportsbher,sikkert det som gjore at jeg fikk så vondt i natt.I dag fant jeg endelig 2 sportsbher som sitter som et skudd og som holder puppene på plass! Jeg fant sportsbher på coop hypermarked i går,men etter 1 døgn ble de veldig slappe og holdte ikke puppene på plass lengre,skuffende.
Missy1 Skrevet 5. juni 2012 #21986 Skrevet 5. juni 2012 Idag prøvde jeg pierre robert sportsbhen min. Kan godt hende den er liten og at jeg burde hatt større, men fy faen så vondt det var å ha på den. Den holder jo puppene mer inn mot kroppen enn triumph bhen min gjør og det gjorde så vondt at jeg sleit med å få den av. Hadde den ikke på i 5minutter engang så tror det blir en stund til jeg prøver den igjen
Ms.Boob Skrevet 5. juni 2012 #21987 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jepp, har det på samme måte som deg,noe som strammer inni puppen.Jeg har også under muskel.I morgen skal jeg fjerne stingene,da er d 8 dager siden jeg ble operert.Det er rart at du må gå så lenge med brystbåndet,jeg fikk ta av mitt etter 5 dager bare.Nå opplever jeg at den ene puppen er større en den andre,det er sååå kjedelig,men det går seg vel til,jeg synes egentlig jeg har vært veldig heldig med alt sammen,håper bare det kan fortsette sånn.Nå venter jeg bare på at puppene skal bli like i størrelsen.I natt hadde jeg sykt med smerter,og jeg måtte stå opp å ta paralgin forte.Men det er nok min feil for jeg har brukt armene mye :/ Klarer liksom ikke sitte på ræva hele dagen,jeg MÅ gjøre noe. jeg har vært 3 dager på shopping og prøvd mange sportsbher,sikkert det som gjore at jeg fikk så vondt i natt.I dag fant jeg endelig 2 sportsbher som sitter som et skudd og som holder puppene på plass! Jeg fant sportsbher på coop hypermarked i går,men etter 1 døgn ble de veldig slappe og holdte ikke puppene på plass lengre,skuffende. Vi som har ulik størrelse på puppene etter endt operasjon, hvor lenge må vi vente før vi kan klage? Jeg er absolutt bestemt på at om de ikke blir like store, skal jeg kreve ny operasjon der de legger inn litt ekstra i den minste puppen. For når jeg betaler såppas mye, skal det jammen ta bli perfekt. Synes dette er elendig resultat for å være helt ærlig. De skal jo bli like store, så vanskelig kan det ikke være å få det noenlunde likt. Jeg ser jo TYDELIG forskjell på puppene, og hu sa på forhånd at de små forskjellen jeg hadd fra naturens side, ikke kom til å vises etterpå, men det gjør det jo. Er ikke heeelt fornøyd med kirurgen min kjenner jeg.. Skuffa!! Og btw.. Du Maheni, du vil ikke chatte litt via Facebook eller noe? Så på bloggen din idag, og ser forskjellen jeg også. Veldig lik mine, hehe. Hadde vært kjekt å følge hverandre på FB Endret 5. juni 2012 av Ms.Boob
Missy1 Skrevet 5. juni 2012 #21988 Skrevet 5. juni 2012 Vi som har ulik størrelse på puppene etter endt operasjon, hvor lenge må vi vente før vi kan klage? Jeg er absolutt bestemt på at om de ikke blir like store, skal jeg kreve ny operasjon der de legger inn litt ekstra i den minste puppen. For når jeg betaler såppas mye, skal det jammen ta bli perfekt. Synes dette er elendig resultat for å være helt ærlig. De skal jo bli like store, så vanskelig kan det ikke være å få det noenlunde likt. Jeg ser jo TYDELIG forskjell på puppene, og hu sa på forhånd at de små forskjellen jeg hadd fra naturens side, ikke kom til å vises etterpå, men det gjør det jo. Er ikke heeelt fornøyd med kirurgen min kjenner jeg.. Skuffa!! Og btw.. Du Maheni, du vil ikke chatte litt via Facebook eller noe? Så på bloggen din idag, og ser forskjellen jeg også. Veldig lik mine, hehe. Hadde vært kjekt å følge hverandre på FB Vet du, det der er som om jeg skulle sagt det selv :O jeg spurte på 1ukes kontrollen min og hu dama sa da at jeg måtte ta det opp med kirurgen på 3mnd kontrollen :-/ så da må jeg bare gå 3mnd til med forskjellige pupper. Er skikkelig skuffa og jeg vet det ikke vil gå seg til for str forskjellen er samme som før operasjon: venstre er større enn høyre. Jeg kommer til å kreve at han stapper inn litt til i minste puppen!! Hehe. Jeg er ikke fornøyd med kirurgen, syns han virka lei av jobben sin og var ikke flink til å lytte til mine ønsker.
Maheni83 Skrevet 5. juni 2012 #21989 Skrevet 5. juni 2012 Vi som har ulik størrelse på puppene etter endt operasjon, hvor lenge må vi vente før vi kan klage? Jeg er absolutt bestemt på at om de ikke blir like store, skal jeg kreve ny operasjon der de legger inn litt ekstra i den minste puppen. For når jeg betaler såppas mye, skal det jammen ta bli perfekt. Synes dette er elendig resultat for å være helt ærlig. De skal jo bli like store, så vanskelig kan det ikke være å få det noenlunde likt. Jeg ser jo TYDELIG forskjell på puppene, og hu sa på forhånd at de små forskjellen jeg hadd fra naturens side, ikke kom til å vises etterpå, men det gjør det jo. Er ikke heeelt fornøyd med kirurgen min kjenner jeg.. Skuffa!! Og btw.. Du Maheni, du vil ikke chatte litt via Facebook eller noe? Så på bloggen din idag, og ser forskjellen jeg også. Veldig lik mine, hehe. Hadde vært kjekt å følge hverandre på FB Ja det kan vi godt gjøre Men jeg tror nok grunnen til at høyre pupp er større er nok fordi den enda er hoven,og høyre arm er blitt mere brukt,og muskelen har ikke sluppet taket i protesen enda,sånn at den har droppet lengre ned.Jeg må bare vente å se,kirurgen min sier det kan ta 3 måneder før hevelsen er gått helt ned,og da kan se det endelige resultatet.Jeg tror vi bare må ha tålmodighet med kroppen vår,og la den få gjøre jobben sin,så blir nok puppene perfekte.Viktig å ta det med ro,og gjøre det som kirurgen har sakt.
Bianca91 Skrevet 5. juni 2012 #21990 Skrevet 5. juni 2012 Idag prøvde jeg pierre robert sportsbhen min. Kan godt hende den er liten og at jeg burde hatt større, men fy faen så vondt det var å ha på den. Den holder jo puppene mer inn mot kroppen enn triumph bhen min gjør og det gjorde så vondt at jeg sleit med å få den av. Hadde den ikke på i 5minutter engang så tror det blir en stund til jeg prøver den igjen Jeg fikk beskjed om å ikke bruke disse før etter 6 uker. Det er fordi de ikke har delte cuper og da kan implantatene gro feil. Men de er veldig deilig å ha på nå da
Missy1 Skrevet 5. juni 2012 #21991 Skrevet 5. juni 2012 Jeg fikk beskjed om å ikke bruke disse før etter 6 uker. Det er fordi de ikke har delte cuper og da kan implantatene gro feil. Men de er veldig deilig å ha på nå da Jeg holder meg laaangt unna den iallefall. Den kunne nesten drept meg jeg har lite vondt, men den bhen fikk jeg kjempe vondt av
Missy1 Skrevet 5. juni 2012 #21992 Skrevet 5. juni 2012 Jg har forresten målt puppene mine med målebånd (sånn fra der puppen starter ved armen og over til kløfta, over niplen hvis du skjønner) og det er 2cm forskjell på puppene mine :-/
MJT Skrevet 5. juni 2012 #21993 Skrevet 5. juni 2012 Hei bare slenger meg på her, jeg Ble operert idag og sitter nå på sofaen og kjeder meg, hehe. noen av dere som kjøpte ny bh etter sånn 4-5 dager? det er jo da man skal dusje og bytte bh, siden man har den på 24/7. hvor har dere kjøpt i så fall? bor i oslo, så tar gjerne imot tips Hei og velkommen! Gratulerer med nye pupper Hvorfor er det egentlig så viktig å være helt i ro i flere uker etter operasjonen? Jeg er i fin form allerede(ble operert 29 mai) og har vært på shopping,og har vært en del aktiv,men ikke overdrevet tror jeg.. Er der fordi at sårene kan revne,eller at man kan "ødelegge"resultatet? Hvordan er dette egentlig?? Håper jeg ikke har vært for mye i aktivitet at jeg har ødelagt noe,siden høyre pupp er større en venstre nå.. er litt redd nå ja.. håper det går seg til. Flere som opplever størrelseforskjell? Jeg vil tippe det har med arrene å gjøre, men jeg vet ikke noterer meg bak øret at jeg må huske å spørre om dette også Da sitter jeg å teller timer.. Tror ikke det har gått opp for meg enda at jeg skal få nye pupper i morgen. Klokken åtte skjer det. Nettopp spist kveldens måltid , og tatt antibiotika. Da står dusjen for tur noen siste råd før jeg skal inn? Hei! Håper alt er bra med deg! Gratulerer med nye pupper:) Hei! Har fulgt med i denne tråden endel uker nå og endelig fått registrert meg! Tok brystforstørrelse for 10 dager siden og er kjempe fornøyd med størrelse og form! Jeg har runde implantat fra mentor. Moderat+ profil over muskel, 225 og 250 cc. Jeg lurer på om noen av dere har opplevd små "kuler" i brystet etter operasjon? Jeg merket ved dag 7 at jeg hadde en slags liten kul øverst på implantatet, akkurat som en liten luftboble, den er litt bevegelig. Dette brystet er også fortsatt litt vondt, noe det andre ikke er. Tenker at det kanskje kan være fra lokalbedøvelsen? hadde endel blåmerker fra den.. Ringte klinikken og spurte og da sa de at det ikke var nødvendig og sjekke før etterkontrollen som er 2 uker etter operasjon. Ellers så har de allerede blitt ganske myke var i jobb igjen etter 6 dager (kassajobb) og på skolen igjen etter 4 dager, orka ikke vente lenger, men passer på og ikke løfte tungt, såå kjedelig og sitte hjemme! Tenkte og slenge inn noen før og etter bilder iløpet av kvelden Elsker denne tråden! Velkommen og gratlerer med nye pupper! Nå er det endelig mindre enn to uker igjen til det er min tur! 13 dager igjen til den store dagen! Herregud som jeg håper tiden snart går fortere!! Jepp, selv om jeg nyter dagene i Tyrkia, gleder jeg meg nesten helt i hel til operasjonsdagen
Ms.Boob Skrevet 5. juni 2012 #21994 Skrevet 5. juni 2012 Vet du, det der er som om jeg skulle sagt det selv :O jeg spurte på 1ukes kontrollen min og hu dama sa da at jeg måtte ta det opp med kirurgen på 3mnd kontrollen :-/ så da må jeg bare gå 3mnd til med forskjellige pupper. Er skikkelig skuffa og jeg vet det ikke vil gå seg til for str forskjellen er samme som før operasjon: venstre er større enn høyre. Jeg kommer til å kreve at han stapper inn litt til i minste puppen!! Hehe. Jeg er ikke fornøyd med kirurgen, syns han virka lei av jobben sin og var ikke flink til å lytte til mine ønsker. Ja, jeg måtte også vente tre måneder. Greit nok det, men om de ikke er like innen den tiden, SKAL jeg ha gratis operasjon for å putte inn det lille ekstra i venstre pupp altså. Synes dette er en dårlig jobb, og gidder ikke sitte å "jatte" med kirurgen min lenger. Føler hun bare sier det som "kler" klinikken best. Jeg klarer rett og slett ikke å nyte resultatet i det hele tatt, og føler meg snytt for penger. Vil du også chatte på Facebook Missy?
Missy1 Skrevet 5. juni 2012 #21995 Skrevet 5. juni 2012 Ja, jeg måtte også vente tre måneder. Greit nok det, men om de ikke er like innen den tiden, SKAL jeg ha gratis operasjon for å putte inn det lille ekstra i venstre pupp altså. Synes dette er en dårlig jobb, og gidder ikke sitte å "jatte" med kirurgen min lenger. Føler hun bare sier det som "kler" klinikken best. Jeg klarer rett og slett ikke å nyte resultatet i det hele tatt, og føler meg snytt for penger. Vil du også chatte på Facebook Missy? Vi får stå på våre krav send meg en pm med navnet ditt så kan jeg legge deg til på face
Margaret123 Skrevet 6. juni 2012 #21996 Skrevet 6. juni 2012 Da har jeg hadd mine pupper i ett døgn! Begynner å kom meg, det er litt vondt å ømt, Utrolig hva mann bruker brystmusklene til! Jeg fikk 260/280 cc i puppene, litt størrelse forskjell, Og jeg var så spinkel at det var vell ikke plass til mer! Men jeg er i lykkerus! Jeg har pupper! Silikonene ble lagt under musklene, siden jeg var så spinkel da har silikonene vises rundt kanten på puppene! Ble litt dårlig av pinex forte, og kastet opp en del i går! Men går greit nå 1
sjøhest Skrevet 6. juni 2012 #21997 Skrevet 6. juni 2012 Da har jeg hadd mine pupper i ett døgn! Begynner å kom meg, det er litt vondt å ømt, Utrolig hva mann bruker brystmusklene til! Jeg fikk 260/280 cc i puppene, litt størrelse forskjell, Og jeg var så spinkel at det var vell ikke plass til mer! Men jeg er i lykkerus! Jeg har pupper! Silikonene ble lagt under musklene, siden jeg var så spinkel da har silikonene vises rundt kanten på puppene! Ble litt dårlig av pinex forte, og kastet opp en del i går! Men går greit nå gratulerer! hvor liten er du da? jeg er smal, 159 cm og 43 kg, legen min mente jeg har plass til 290, noe jeg syns høres rart ut. alltid sett på meg selv som veldig liten.
Margaret123 Skrevet 6. juni 2012 #21998 Skrevet 6. juni 2012 gratulerer! hvor liten er du da? jeg er smal, 159 cm og 43 kg, legen min mente jeg har plass til 290, noe jeg syns høres rart ut. alltid sett på meg selv som veldig liten. Takk . Er 154 og 40 kilo Trodde jeg hadde litt hud etter amming, men gjør Meg ikke noe er fornøyd! For nå har jeg pupper, Ny opplevelse så klager ikke var rundt 250/300 cc jeg hadde tenkt, stoler på kirurgen at han fant ut hva som ble fint! Han virket fornøyd, og jeg er det og, de er veldig Hovden å øm, men ser ut til og bli en fin størrelse
sjøhest Skrevet 6. juni 2012 #21999 Skrevet 6. juni 2012 Takk . Er 154 og 40 kilo Trodde jeg hadde litt hud etter amming, men gjør Meg ikke noe er fornøyd! For nå har jeg pupper, Ny opplevelse så klager ikke var rundt 250/300 cc jeg hadde tenkt, stoler på kirurgen at han fant ut hva som ble fint! Han virket fornøyd, og jeg er det og, de er veldig Hovden å øm, men ser ut til og bli en fin størrelse åja:) men da stemmer det sikkert at jeg faktisk har plass, hehe:D du tok de under muskel eller? du har ikke blogg du og..? jeg skal på konsultasjon i dag, håper jeg føler det klaffer med den legen:)
LoveMessage Skrevet 6. juni 2012 #22000 Skrevet 6. juni 2012 Hei jenter! Jeg er ny her, og jeg har også nye pupper! Leste masse inne på dette forumet før jeg skulle til konsultasjon, og før operasjon, så følte meg veldig opplyst før jeg gjorde inngrepet! I morgen er det 14 dager siden jeg la inn, og formen er bra! Litt hoven i venstre pupp fortsatt, mens høyre har begynt å normalisere seg. Har en liten gutt på 11 mnd, så litt løfting kommer jeg ikke unna, selv om samboeren min er hjemme & tar de tyngste løftene. Jeg opererte hos Klinikk Stokkan i Trondheim, og sitter igjen med en god opplevelse (så langt). Ble operert av en kvinnelig kirurg, Anne Elisabeth Isern, som er Spesialist i gynekologi og plastisk kirurgi. Lot henne bestemme størrelsen på implantatene, og siden jeg er ganske bredskuldret, falt valget på 300CC over muskel (på Stokkan utføres 90% av alle operasjoner over muskel, da de ikke ser noe grunn til å legge under) Er superfornøyd, og venter spent på å få målt min nye BH størrelse om noen uker!! Var en 70A før inngrepet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå