Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Godt å høre det går bedre med deg i dag Leah :) Virker også som det er de første 3-4 dagene folk har mest vondt.

Hvordan går det med dere i dag da Ellastella og Vila?

Hei. formen er bra ..Tar livet med ro fortsatt..ikke behov for smertestillende i dag. skal dusje i dag jeg også. Det skal bli deilig :) puppene er veldig stuttende og fortsatt veldig store ....skal gå over til triumph sin med knepping bak. Har brukt den med knepping forran til nå...presses puppene mer mor midten i den med knepping bak ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at dere er bedre!:)

Jeg er fortsatt ganske øm i puppene. Håper virkelig hevelsen går ned en DEL for nå føler jeg at jeg har gigapupper!

De største smertene nå har jeg i baken. Satt litt forkjært når jeg sov, så klarte å få krampe natt til igår. Har den hardeste sofaen her i leiligheten! Ellers har jeg vært veldig varm siden operasjonen. Men nå er jo det verste over jenter!!

whiii!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt ganske øm i puppene. Håper virkelig hevelsen går ned en DEL for nå føler jeg at jeg har gigapupper!

De største smertene nå har jeg i baken. Satt litt forkjært når jeg sov, så klarte å få krampe natt til igår. Har den hardeste sofaen her i leiligheten! Ellers har jeg vært veldig varm siden operasjonen. Men nå er jo det verste over jenter!!

whiii!! =)

har vært veldig varm jeg ogå...og rumpe, ryggen og nakken er ikke god :tristbla:

Har ikke vondt i puppene egentlig, kjenner ingenting når jeg reiser meg el. likn...Har begynnt å klø litt i arrene ...Har myyye hevelse, håper jeg . de er stooore nå ja :ler:

Jeg ligger i senga om natta, med 2 puter under ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Nå har det vært litt rolig her på forumet, men jeg håper alt er bare bra med dere nyopererte :klem1:

Jeg hadde også veldig vondt i rygg og nakke i ca en måned etter operasjonen, men det ga seg heldigvis. Smertene kommer nok av at ryggmusklene ikke har vært vant til å bære noen frontvekt, hi hi :) Men det går seg til!!

Lykke til videre jenter. Hevelser vil gå mye ned i løpet av de første 2-3 ukene. Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er alt for rolig jenter  :sjenert:

Dere må skrive hvordan det går med dere, jeg følger dere i spenning  :ler:

Hei. En liten opdatering fra meg :) . Formen er veldig bra. har litt vondt i underkant av puppene når jeg er oppe å går.Litt øm. Begynner å få tilbake følelsen i hele brystet . Noe ubehag må man vel regne med en liten tid fremover. hevelsen har gått ned litt, men ikke mye. Er fornøyd med mine nye attributter , selv om jeg fortsatt synes de er litt for store :ler: ...Slutt reultatet blir nok kjempebra...Skal ta stingene på fredag. Blir spennende å se vordan arret blir.. Er teipet masse nå ...

Hvordan går det med dere Leah og Ellastella ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!:)

Her går det også bra. Er som Vila-80 fortsatt litt øm,og gjør litt vondt når jeg er ute og går. Var på etter-kontroll hos legen idag, og da så jeg for første gang hvordan de så ut på ordentlig (har ikke turt å ta av støtte-bhen hjemme,så har bare sett litt .) Syns fortsatt de er litt store og struttende, men hevelsen har gått ned en del, så tror det endelige resultatet blir bra. *Håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle sammen! :)

En stund siden jeg har vært her inne nå, men har fått fulgt med det aller meste.

Bra du har holdt fortet Løvinne70! Blitt av de andre tro? :klø:

:velkommen: i klubben til Leah, Ellastella og Vila-80!

:smilyblomst: Kjempeartig! :hoppe: Gratulerer så mye med nye boobies!Godt å høre at dere kommer dere fint.

Ekstra hei til deg også Dolcee :) Virker som du er sikker på at du vil operere. Lykke til med forberedelser :)

Jeg også opererte på Fornebuklinikken, veldig fornøyd! La inn 280ml i hver pupp over muskel. Blitt en 75C :danse: Hadde 2 måneders-dag forrige tirsdag :gratulerer:- og det ble feiret med endelig å kunne begynneå bruke vanlig bh-yuhuu! Et nytt liv etter tiden med flatklemte pupper :ler:

Spennende å følge med det som skjer her inne, men håper det blir mer liv her da!

Ha det bra så lenge!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiii!! =)

Heisann. Har du ikke før/etter bilder du vil bytte med meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEAH : kanskje du har før/etter bilder vi kan bytte ???

Hvordan blir man meg i denne msn gruppen hvor man utveksler bilder ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen.. :D lenge siden nå gitt.. har vært så mye med skolen fortiden.. hvordan er det med boobiesene deres? :P

Jeg sliter litt med vondt i puppene jeg.. :( noen andre som har det så sent etter operasjonen? Har mye stikninger, sviing, kløing osv.. og det er spesielt vondt om jeg ligger på magen.. noe som det blir mye av på hudpleieskolen, og selvfølgelig OVERfølsomme brystvorter da.. hadde liksom trodd det ville gi seg nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg operere meg om to dager !! På oslo plastikkirurgi...! brystløft og nye implantater... får ikke særlig større enn 410 ml, har jo 350 nå... operere meg med en venninne denne gangen også hehe... betryggende.. så ligger vi på plaza hotel i tre dager og laxer......:D noen som har tatt løft her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nye innlegg å lese :danse:

Så kjekt å høre fra deg Kristina og at det går så bra. Gratulerer med 2 mnd og endelig bruke vanlig BH :ler:

LostSOul: Så leit at du fortsatt har plager da, håper virkelig det gir seg snart, skjønner det ikke er godt å ligge på magen. Du kunne jo ringt legen din og hørt når det er meningen det skal gi seg :sjenert:

Jeanby: Så spennende da, høres fornuftig ut med den str og :ler: Håper du stikker innom her med rapport. Må være deilig å ha med en venninne også da. Mine venninnner har svære pupper så de har nok ikke samme behov som meg :legrine: men så er de da også mange kilo tyngre :ler:

Godt å høre fra dere også Vila og Ellastella, dere er jo de med ferskest pupper :legrine:

Jeg snakket forresten med dr Ørner på Klinikk Bergen i dag, har har fått bilder av meg, han mente jeg ikke burde ha over 400, men han har jo ikke sett meg live da så han tror nok jeg er tynnere enn jeg er :ler: Legen på FMS sa det var plass til 485 som er avtalt der. Vet enda ikke hvem av de jeg velger men heller fortsatt mot FMS hvor jeg har vært. Begge har jo god erfaring så det er litt vanskelig da... Kunne få møte Ørner før opr om jeg ville, og han måler uansett proteser under opr, han ville jeg skulle ha med bilde av pupper jeg ønsket meg. Sa og han sjelden la inn over 400. Puppene så fake ut og man fikk store stygge hengepupper :forvirret:, det vil jeg selvsagt ikke ha. Men hva med alle som legger inn så mye da... På FMS prøver de ikke under opr., men han tok jo mange mål av meg så det er nok forskjellig prosedyre. Håper det blir til at de opererer mandag 30. april, da er valget lett for meg, hvis ikke har jeg jo time der onsdagen og Klinikk Bergen mandag. Som jeg har skrevet før (for de som husker) skal meg og sambo forbi Bergen den helgen og da hadde det vært veldig greit for meg å slippe å vente helt til onsdagen. Blir jammen mange nok dager i Bergen med mamma :ler: En annen fordel med mandagen er at sambo forhåpentligvis kan ta fri den dagen så kan han ta seg litt av meg og i tilleg til minstejenta som mamma skal passe mens jeg er der. Sambo må på jobb igjen onsdag og kan ikke ta mer fri :icon_neutral:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
Hallo alle sammen.. :D lenge siden nå gitt.. har vært så mye med skolen fortiden.. hvordan er det med boobiesene deres? :P

Jeg sliter litt med vondt i puppene jeg.. :( noen andre som har det så sent etter operasjonen? Har mye stikninger, sviing, kløing osv.. og det er spesielt vondt om jeg ligger på magen.. noe som det blir mye av på hudpleieskolen, og selvfølgelig OVERfølsomme brystvorter da.. hadde liksom trodd det ville gi seg nå da..

Kjære mi Soul..... Jeg har det helt likt jeg.... Det går liksom helt greit, og alt er jo mye bedre enn tida rett etter operasjonen, plutselig er jo alt så mye bedre- Men nå tenker jeg "Fanken også! Hvor lenge skal de være slik halveis bra og halveis umodne?" Har nervevondt nå og da, sviing plutselig her og der, ømt når jeg ligger på de, eller knør i senga. OVERfølsomme vorter enda, har hylt mang en gang i dusjen, senest idag morrest.

Ja. De er vonde enda.....

Vet at ting tar tiiiiiiiid, men begynner å bli lei av det!!! :grine:

Så du er ikke alene iallefall.. Over tre mnd siden.......sukk....

Stor klem fra meg :klem:

Måtte endre her for jeg glemte å si gratulerer til de nye "beboerne" her med boobies! Ønsker dere lykke til!!

Alt er ikke bare sorgen her altså, bare litt drittlei puppene for tida. :ler::ironi:

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Blir det riktig ille så får vi vurdere å selge dem, vi som er studenter og alt.

Tror du vi får noe for dem på FINN.no?

"Rimelig ved hurtig avgjørelse, kjøper betaler porto"

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det riktig ille så får vi vurdere å selge dem, vi som er studenter og alt.

Tror du vi får noe for dem på FINN.no?

"Rimelig ved hurtig avgjørelse, kjøper betaler porto"

:legrine:

Hahaha, det hadde vært noe det :P

Godt å vite at jeg ikke er alene ihvertfall, så da er det vel ganske normalt vil jeg tro.. hehe.. men ja, det er kjedelig når de er sånn halvveis.. vi får bare håpe på det beste at de snart blir ferdigmodnet.. hihi..

Nå skal jeg legge meg under dyna og sove.. ha en god natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ElCaramba

Jeg tror det hjalp å true med å avertere puppene tilsalgs, for idag har jeg overhodet ikke kjent noe til hverken det ene eller det andre!

For første gang har de (så langt idag) kjentes ut som HELT mine, uten noe "rusk i systemet".

(Bank i bordet)

:heiajente:

Foresten,dette skal forestille en heiajente, men ligner med på en gammeldags småflypilot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så bra el caramba :D pupper er gøy:) gøy når de gjør som vi vil,...:) jeg gruer meg så sinnsykt til imorgen.. jeg grudde meg aldri sånn ved sist operasjon.... herregud... jeg er faktisk vettskremt... men det går vel fint.. må vel legge meg snart også.. jeg skal opp kl 5 imorgen tidlig å ta fly.... når jeg ser på bildet mitt på avataren så fatter jeg ikke at jeg skal ha brystløft... men men... galskap.... håper det er bra med dere andre jenter idag..:) klem jeanette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til i morgen Jeanette!

merkelig at du skal ha løft, men får håpe legen vet hva han snakker om :)

mine pupper er nå blitt 5 mnd gammel og jeg er super fornøyd! de har vært litt harde, men nå begynner de faktisk å bli mykere, vet ikke om protesen bare har blitt mykere eller hva det er jeg... men de er mye bedre å ta på :D

har ikke hatt noe vondt i det hele tatt på LENGE, så dere som ligger litt bak i løypa, og fortsatt har vondt; det blir bedre!

jeg la inn 400 cc, og alikevel er det ikke så mange som har sett det, eller komentert det er vel riktigere, men det trengtes såpass for å få fylt ut de greiene jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen Jenby! Det går så bra så :klem: Håper du kommer innom med rapport i morgen om du har tid eller orker, eller det blir kanskje ikke siden du reiser til Oslo... Men kom med rapport så fort du kan du :)

Så kjedelig dere jenter ElCaramba og LostSOul fortsatt kjenner noe til puppene da, etter 3 mnd, men da vet dere i det minste de er der :legrine: Tuller :)

Godt å høre det går så fint med dine Mari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...