Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #481 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg er så spent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. september 2006 #482 Del Skrevet 16. september 2006 Skjønner jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriiette Skrevet 18. september 2006 #483 Del Skrevet 18. september 2006 I morra kl ti skjer det:D gleder meg! men gruer meg litt til å våkne når de er ferdig, er så spent:= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2006 #484 Del Skrevet 18. september 2006 Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #485 Del Skrevet 19. september 2006 Lykke til i dag Håper det går bra med deg På fredag er det min tur Har ordna alt nå. Bandasjebh er på plass (årets styggeste bestemorbh må jeg si, men den funker vel til sitt bruk), hentet smertestillende, skrevet under alle papierer.. I morgen skal jeg vaske leiligheten, for på torsdag skal jeg og sambo ut å feire Så på torsdag må jeg huske å begynne med antibiotikaen.. Jeg skriver det her, sånn at andre kan minne meg på det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #486 Del Skrevet 21. september 2006 I morgen er det min tur.. Etter noen dager med grue seg har den gruinga gått over til mer glede seg. Nå har jeg tatt første tablett i antibiotikakuren og, så nå er det nesten ingen vei tilbake føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. september 2006 #487 Del Skrevet 21. september 2006 Lykke til i morgen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. september 2006 #488 Del Skrevet 21. september 2006 masse lykke til imorgen! håper du har lyst til å skrive om det når det er vel overstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. september 2006 #489 Del Skrevet 21. september 2006 Det hadde vært supert om du kunne gjort det, når du føler deg vel nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #490 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg vedder på at jeg er tilbake på KG i morgen kveld. Kanskje med personlig sekretær.. Viktig å skrive ned etterhvert sier mange, for man glemmer ofte den første dagen når man begynner å fryde seg over sitt nye jeg Nå har jeg sommerfugler i magen.. Siste måltidet for dagen er klokka 21, og da blir det 12 timers faste til operasjonen. Det var egentlig ikke nødvendig med så lang faste, men siden jeg hadde natta på meg så mente kirurgen at det burde gå greit Lurer på om jeg får sove i natt Takk for lykkeønskninger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #491 Del Skrevet 22. september 2006 Da bærer det snart av sted.. Tenk på meg klokka 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. september 2006 #492 Del Skrevet 22. september 2006 Nå er nok alt vel overstått. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. september 2006 #493 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg vedder på at jeg er tilbake på KG i morgen kveld. Kanskje med personlig sekretær.. Viktig å skrive ned etterhvert sier mange, for man glemmer ofte den første dagen når man begynner å fryde seg over sitt nye jeg ← jepp, det er sant. jeg skreiv ned alt i detalj etter operasjonen her på KG, men dessverre ble den tråden borte under omleggingen av KG kjedelig, for jeg kunne godt tenkt meg å hatt den. men nå er du ferdig operert, håper det har gått greit og at du er i fin form, gleder meg til å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #494 Del Skrevet 22. september 2006 Hei silikonbabene Nå er jeg ferdig operert, og har ligget å hvilt en stund hjemme etter jeg kom hjem. Ankom klinikken klokka 08.30, og kirurgen tegnet på meg, og så fikk jeg tabletter og la meg for å hvile i senga.. Følte meg litt rar og fnisete der jeg lå, og ble veldig tung i kroppen.. Etter en halvtime kom anestesisykepleieren inn til meg, hun var litt forsinket, men lot det ikke gå ut over meg. Hun var kjempeflink og snill, og fikk meg til å slappe av. Så satte hun sånn veneflon i hånda mi, før hun fulgte meg inn i operasjonsstua.. Her ble jeg lagt på ryggen med hendene ut til sidene, og koblet på sånn avslapningsgreier.. Da ble jeg bra sløv. Når den hadde virket en stund vasket de meg, og sykepleieren holdt meg i hånden da kirurgen satte lokalbedøvelsen. Jeg lå og pratet og pratet, men nå husker jeg ikke hva jeg pratet om, og den første puppen gikk greit. Da de begynte på den andre fikk jeg skikkelig vondt, og så sovna jeg.. Så de bedøvde meg sikkert litt mer.. Jeg ble fulgt tilbake på sengeposten, lagt oppi senga og fikk smertestillende.. Så sov jeg litt.. Når jeg våknet ble jeg spurt om jeg ville ha besøk, og det ville jeg.. Men jeg var fortsatt slapp, så jeg var ikke så mye selskap, og jeg sov mye.. Etter en stund fikk jeg kjeks og saft, og legen kom og sa at operasjonen så bra ut. Sykepleieren sa at jeg kunne gå når jeg følte meg bedre.. Etter en time ringte vi til taxi, men da jeg hadde kommet ut ble jeg skikkelig svimmel og kvalm. Jeg fikk sette meg ned mens vi ventet, og sambo støttet meg, mens ei venninne holdt meg i hånda.. Taxien kom og kjørte humpete, så det var litt vondt.. Vi var hjemme sånn ca i 15.30 tiden, og siden har jeg døst mye.. Venninna mi har vært her hele tiden og passet på meg, og vi har prata litt innimellom Spilt scrabble og, men jeg sovna Jeg har nesten ikke smerter.. Jeg fikk innleggene over muskel siden jeg spurte. Han hadde planlagt å ha de under, men jeg fikk bestemme, og da ville jeg ha over. Det var det samme for han, jeg hadde såpass brystvev at det ikke var noe problem.. Men han hadde en standard han brukte.. Jeg kjenner at det presser litt, og det er vondt av og til, men ikke så vondt som jeg trodde. Har fått med meg noen ekstra ekstra sterke smertestillende som jeg skal bruke det første døgnet i tillegg til pinex forte, og jeg har tatt en foreløpig.. Så fikk jeg med meg noe jeg skulle ta i kveld, og morgen og kveld i morgen.. Nå er jeg litt kvalm og sliten, så jeg tror jeg vil legge meg igjen.. Men her fikk dere iallefall oppdatering Viktig å skrive mens jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. september 2006 #495 Del Skrevet 22. september 2006 Så gøy å høre at alt gikk bra og at du føler deg vel. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriiette Skrevet 23. september 2006 #496 Del Skrevet 23. september 2006 Heisann, alt er bare bra med meg, ha nesten ikke hatt noe vondt:D gikk mye bedre enn jeg hade trodd:D jeg fikk 280g og er superfornøyd med str!:D Så flott at det går bra med deg Aylana:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #497 Del Skrevet 24. september 2006 Nå står puppene rett ut, håper de faller ned i normal fasong snart Ingen smerter, bortsett fra hvis jeg bruker hendene for mye, så det er jeg forsiktig med Har mye vann i kroppen ser jeg, for jeg får merker etter alt jeg har på meg.. Godt lese at du har det bra Henriiette.. Har du blødd forresten? Jeg har blødd littegrann i arrene, det var den første dagen, og jeg er så redd for at det var en farlig blødning.. Men det har ikke vært ferskt blod siden fredag nå, så jeg regner med at det var bare naturlig da. Uff, gleder meg og gruer meg til tirsdag. Endelig dusje, men har ikke lyst å se alle arrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriiette Skrevet 24. september 2006 #498 Del Skrevet 24. september 2006 har en bitteliten prikk blod på kanten av bh'en men ikke noe ellers enn det... syns ikke puppene mine er hovne i heletatt jeg...men...gruer meg til å se arrene jeg også, hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #499 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har jo en del mer arr enn de som bare legger inn silikon jeg da, så jeg gruer meg veldig :S Men regner med at jeg skal greie å leve med de Håper iallefall at de gror fint Mine er ømme og hovne, og jeg håper det blir litt mer heng i de for nå står de jo rett ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 25. september 2006 #500 Del Skrevet 25. september 2006 Nå står puppene rett ut, håper de faller ned i normal fasong snart Uff, gleder meg og gruer meg til tirsdag. Endelig dusje, men har ikke lyst å se alle arrene ← hos meg tok det ganske lang tid før puppene ble fine, men jeg hadde jo ikke npe ekstra hud, så de var jo ganske sprengt . huden var blank og hard, etterhvert begynte det å flasse... men når du dusjer så skal den hvite tapen være på, den skal sitte på til den faller av av seg selv første gangen, deretter skal den skiftes en gang i uka. men den skal sitte på når du dusjer, så skal den tørkes (blås på med føner). så du kommer ikke til å se arrene før du skifter tape. (om du ikke har fått en helt annen beskjed enn oss andre da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå