Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan godt hende, ja. Men så er det også slik at en ikke vet med 100% sikkerhet hvor mye en får plass til før en har åpnet opp. Det kan hende han velger å legge inn litt mer enn hva han antydet, eller akkurat det han antydet.

Uansett så ønsker jeg deg lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er operasjon bestilt, det ble brystløft i tillegg gitt, så det er sykt masse penger å bruke når man er student, men jeg greier ikke å glede meg over vektnedgangen så lenge puppene mine bare henger. Det var ikke så mye sa legen, men hvis jeg bare la inn silikon så kom jeg til å få store hengepupper om et års tid, og det vil jeg hvertfall ikke..

Jeg skal inn igjen i dag da, for å diskutere størrelse. Vi ble ikke helt enige, han mente at 250 var nok siden jeg skulle ha brystløft i tillegg, og siden jeg ikke ville at det skulle synes at jeg var operert. Men han misforstod meg litt tror jeg, for det jeg mente var at jeg ikke ville ha arr midt på puppen slik som jeg kommer til å få nå, for jeg synes det er så flaut å ta brystløft når jeg bare er 20 :( Er for gamle damer det :P

Så får vi se om vi blir enige i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

aylana: så spennende! :) hvor mye kommer det på med brystløft? jeg hadde nok tatt brystløftet -med arrene ;) - om alternativet er hengepupper om et år... det er jo ikke allle som får noe særlig med arr, på noen er det bare en tynn rød blyantstrek. og silikon blir nesten "bortkastet" om det blir hengepupper.

når skal du opereres? og hvor?

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 325, noe jeg føler er passe, da blir det ikke så mye spenn på anker-arret heller, og så har jeg jo litt pupp fra før og :) Så da er vi begge fornøyde, kanskje mest jeg :)

Datoen er satt 22. september, og klinikken er Clinique Pilestredet Park, som er spesialister på "rekonstruksjon" etter vekttap, og som jeg følte forstod problemet mitt, at jeg ikke greide å glede meg helt over at jeg hadde blitt tynn, når puppene så ut som de gjorde..

Pengene står klar på konto, 27500 kr. Noe jeg synes ikke er altfor dyrt, siden mange klinikker tar det bare for silikonoperasjonen. Hadde jeg skulle operert på en av de store klinikkene hadde det blitt over 40 000 hvis jeg da hadde vært så heldig at jeg hadde fått tatt begge operasjonene samtidig..

Nå er jeg spent :) Men jeg leser at mange ligger våken med lokalbedøvelse, og det vil ikke jeg :( Og i den ene brosjyra står det dyp sedasjon (søvn), mens i den andre så står det lett sedasjon (avslapping), og siden jeg skal ta begge operasjonene, og det kommer til å ta ganske lang tid, så håper jeg på søvn :)

Er det noen som har erfaring med å ligge våken? Det høres så skummelt ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet både når jeg tok puppene og magen. Jeg var også redd for det m å være våken, men med en gang jeg kom fortalte de at jeg kom til å sove unde operasjonen. (Vil du det er det bare å si det så får du litt ekstra "sovemedisin".

325 høres bra ut Det blir omtrendt som mine. Men jeg skjønner ikke helt at han mente du ville få "svære hengepupper" om du ikke løftet også. Jeg har ikke hatt noe løft, mine henger litt men det gjør at de ser naturlige ut. Jeg vil ikke ha så store pupper som står rett ut fra brystkassa. Min lege sa at de ville få bittelitt heng -sånn som de har nå.....ikke "svære hegepupper"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde for mye heng til at det bare lot seg rette opp av innlegg på lengre sikt, det kom kanskje til å bli ok i 1-2 år, så kom jeg bare til å få enda større hengepupper enn det jeg har nå.. Så jeg måtte se det i litt større perspektiv enn bare de første årene, for de skulle jo tross alt være der litt lengre enn det :) Husk at alt er individuelt, og at JEG ikke kom til å få noen fine pupper bare ved å ta silikon på grunn av mitt utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, bare ni dager igjen:D gleder meg skikkelig,men gruer meg til om det kommer til å være vondt de første dagene... noen som har hatt veldig vondt de første dagene etter operasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten ikke noe vondt. De første 2 dagne var det vedig ømt men satt jeg i ro gikk det fint. Jeg var ute å handlet etc etc (men bar ingenting da). I løpet av de to første døgnene etter operasjonen tok jeg 4 paracet...det var alt....etter ytterligere 2-3 dager følte jeg meg helt som vanlig.

Men det kommer vel mest ann på om man skal ha over eller under muskelen....under er visst mye vondere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo betryggende å høre. Jeg er så spent, nå er det under 2 uker igjen :) Jeg vet ikke jeg om jeg skal ha over eller under muskel, for det glemte jeg å spørre om, men jeg vil ha over muskel, er iallefall det jeg føler passer til meg, siden jeg ikke er spesielt mager, og siden jeg trener mye, og da er det anbefalt å ha de over?

Sambo har tatt seg to fridager fra jobb, slik at han er hjemme fra fredags morgen til tirsdags morgen, dessuten skal ei venninne komme å passe på meg litt og, sånn at sambo slipper å holde meg med selskap hele tiden :) Hun har også lyst å operere, men jeg tror hun vil se meg først, og hvor vondt jeg har det, før hun eventuelt gjør noe mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske tynn...var enda tynnere da jeg opererte (hadde slanket men og legen mente til og med at jeg burde legge på meg noen kg igjen fordi han mente det ville bli penere) men jeg fikk likevel over muskelen. Vet ikke helt hva som avgjør det. Jeg hadde litt heng fra før men ikke så veldig mye.

Etter operasjonen kledde jeg selv på meg, både bukse, genser (over hodet) og støvletter og dro hjem. (Har hørt folk som ikke klarer å kle på seg på mange dager...så jeg hadde nok veldig flax.)

Jeg tror kroppen min takler operasjoner veldig bra, for da jeg fikset magen....hadde jeg heller nesten inen smerter...tok 2 paracet..hører andre som går på morfin....men det kan jo hende at din kropp er som min. Isåfall er det IKKE noe å grue seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå håper jeg kroppen min er som din altså :) Jeg tåler smerter ganske bra tror jeg, bruker sjeldent smertestillende, så derfor reagerer jeg nokså bra på en halv paracet, så de ekstra sterke pillene kommer nok godt med eventuelt, spesielt hvis sambo vil ha fred :P

Jeg tenkte at jeg skulle ha på meg en ganske løs skjorte med knepping foran, slik at det blir lettere å hjelpe meg hvis jeg eventuelt ikke greier å kle på meg selv, er det en god ide? Uff er så redd for å bli hjelpesløs i mange dager, siden jeg har eksamen torsdagen etter, men det er bare del 3 av en mappeeksamen, der man får hele dagen på å svare på spørsmål med alle hjelpemidler, så jeg skal snakke med venninna mi om hun kanskje har fri, sånn at hun kan hjelpe meg å skrive inn på data hvis formen er dårlig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde m en joggedessjakke med glidelås forran som jeg hadde tenkt å ha på, men så var det ikke noe vondt så jeg tok på den jeg kom i.

Det som var litt morsomt...som jeg ikke tenkte på, var at det var en sånn tynn genser fra VeroModa med tekst på...og det står UPGRADED på brystet på den :overrasket: Sambo holdt på å le seg ihjel da jeg kom hjem....jeg hadde aldri lest på gensern før..bare kjøpte den fordi jeg syns den var fin :sjenert:

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det bare 10 dager igjen til jeg ligger under kniven :) Skummelt :) I går ringte kirurgen å minte meg på at jeg måtte huske på å begynne på antibiotikaen morgenen før operasjonen :) Fin oppfølging det synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...