Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #441 Del Skrevet 2. juli 2006 Det blir jo uansett en del år før jeg skal ha barn, så det er like greit å få det unnagjort med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juli 2006 #442 Del Skrevet 2. juli 2006 Sant nok. Det kan jo hende at jeg også får lyst på barn om en del år, så da får jeg se åssen mine forhåpentligvis opererte pupper ser ut etter amminga. Må jeg gjøre noe mer med de da, får jeg ta det når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 2. juli 2006 #443 Del Skrevet 2. juli 2006 [Ja, synes det var dumt at jeg ikke fikk den realkompetansevurderinga da← jeg mener du må ha jobbet i 5 år for å få realkompetanse, er nok derfor de ikke ville vurdere deg, i og med at du bare er 20. tror forresten at du ikke trenger brystløft, men at det holder med innlegg! lykke til, det er veldig verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #444 Del Skrevet 3. juli 2006 Men jeg har jo jobbet siden jeg var 13, så jeg har en del mer arbeidserfaring enn andre på min alder, som har gått på skole i tillegg.. Men når skolen "krevde" realkompetanse, så kunne de jo bare skrive på realkompetansevurderingsskjemaet at jeg ikke hadde noe kompetanse å vurdere, utover det jeg har gått på vgs.. Så hadde jeg jo fått vurdering, men hun kontordama var bare tverr.. Å, jeg gleder meg sånn til å få nye pupper Nesten så jeg går å teller dager Tar på meg alle ekstravaktene jeg kan, slik at jeg får nok penger, så kan jeg velge utifra andre kriterier enn pris Og så får jeg penger til å kjøpe meg nytt undertøy på spesialbutikk og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 3. juli 2006 #445 Del Skrevet 3. juli 2006 har du jobbet fulltid siden du var 13? :klø: men de burde jo klart å skrive på at du ikke har noe kompetanse å vurdere, ja... å ja, bare å glede seg til operasjon, det er fryktelig moro å kjøpe klær (undertøy og bikinier!) etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2006 #446 Del Skrevet 3. juli 2006 Skjønner godt at du gleder deg! :-D Det skal hvertfall bli spennende å følge din ferd mot nye pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #447 Del Skrevet 3. juli 2006 Nja, ikke fulltid, men nesten hver helg da.. Mer enn jeg hadde lov til iallefall Saeria: Håper du blir med på veien snart og Sitter å sikler på undertøy allerede, men jeg har egentlig plenty, så jeg får vente til overhalingen Da må jeg vel investere i noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 3. juli 2006 #448 Del Skrevet 3. juli 2006 aha, ja det er ikke nok til å få realkompetanse. du må være over 24 (eller 25) eller ha jobbet i 5 år. bikini og undertøy er gøy! moro å endelig ha trekantbh, den sitter på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #449 Del Skrevet 4. juli 2006 Dumt av en skole å "kreve det da", samtidig som man kan være 19 år og ha brukt opp retten til videregående skole.. Menmen.. Håper at det blir gøy å være student og Fruktfat: Hvor var det du opererte deg? Og hvor mye la du inn? Og hva var utgangspunktet? Jeg har lest hele tråden, men jeg har jo gulfiskhjerne så det hjelper ikke stort hvis du har skrevet det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 4. juli 2006 #450 Del Skrevet 4. juli 2006 hehe, det går bra :kgblunk: la inn 350cc i april 03 på colosseumklinikken i oslo, hos dr.roald. utgangspunktet var nesten ingenting brukte 75a, men det var litt stort gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2006 #451 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg håper jeg får bli med i klubben om ikke så alt for lenge jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #452 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg lurer på hva jeg skal gjøre med slankinga mi og.. Jeg tenkte å operere i september, for da er det et par måneder til jeg skal hjem, og når jeg skal hjem så skal jeg også jobbe litt.. Jeg har et par kilo som skal av enda, og jeg tror jeg rekker det før da, men jeg kommer sikkert til å legge på meg litt etter operasjonen, så skal jeg ta en kilo eller to ekstra når jeg går ned nå, blir det bra resultat da? Eller skal jeg bare komme ned på idealvekta mi når jeg opereres, så får jeg heller trene litt ekstra når jeg blir i stand til det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2006 #453 Del Skrevet 5. juli 2006 Hm. Ikke lett det. Tror jeg ville gått ned til idealvekt, for så å starte treninga etter operasjonen. Det er ikke bra å operere hvis men veier for lite heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 5. juli 2006 Åhh! Så koselig å se deg CeeCee. Hvordan går det med deg? Titta litt på bildene du la ut. Gjett hvem som fikk lyst på nye pupper nå? Men jeg må nok smøre meg med tålamod. Nye pupper er ikke det en bør bruke så mye peng på når en er student. ← Heisann! Her går det kjempefint! Deilig å endelig kunne nyte strandlivet.. Toppløs! hehe! Nå har jeg ferie og koser meg masse! Godt å kunne slappe av fra hverdagens kjas og mas.. Blir nok en del strandturer i sommer dersom været holder seg. Her har det vært flott i over en uke nå. I fjor var det ikke så mange skyfrie dager kan man si.. Hvordan går det med deg da? Klem, ~CeeCee~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #455 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg spør og graver masse jeg, men det er vel bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite Typen har fått seg jobb, og jeg håper det er flexitid, sånn at han kan være med meg den dagen jeg operere.. Og hvis det er i slutten av uka så har han jo fri i helgene og, så det hadde vært ideelt å opereres på torsdag eller fredag Tror jeg har ganske høy smerteterskel, og så gror jeg så fort at det er helt utrolig.. Opererte kjeven for noen uker siden, og allerede etter 1 dag så var det nesten grodd, iallefall smertefri var jeg Holder på å psyke meg opp litt sjø Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 6. juli 2006 #456 Del Skrevet 6. juli 2006 det bør7skal være noen sammen med deg det første døgnet ja. jeg ble operert på en torsdag, sambo tok fri torsdag og fredag. lagde mat og saft til meg, hjalp meg opp av senga og bare koste med meg noen trenger hjelp til å gå på do og sånne ting og, er forskjellig hvor mye man klarer. jeg syntes det var dritvondt å gå i trapper, så sambo hjalp meg opp trappa når jeg skulle på do (klarte meg selv på do ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2006 #457 Del Skrevet 6. juli 2006 Heisann! Her går det kjempefint! Deilig å endelig kunne nyte strandlivet.. Toppløs! hehe! Nå har jeg ferie og koser meg masse! Godt å kunne slappe av fra hverdagens kjas og mas.. Blir nok en del strandturer i sommer dersom været holder seg. Her har det vært flott i over en uke nå. I fjor var det ikke så mange skyfrie dager kan man si.. Hvordan går det med deg da? Klem, ~CeeCee~ ← Det går bare fint med meg. Har fått nyss fra min kjære mamma at det kanskje vanker noen tusenlapper i august/september. De skal rett inn på sparekonto. Har bestemt meg for å spare det jeg kan til pupper. Det blir ikke så mye, men noe er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriiette Skrevet 2. september 2006 #458 Del Skrevet 2. september 2006 Heisann, klarte ikke helt dette med første innlegg.. prøver på nytt :/ skal sjekke om dette blir riktig , deretter skriver jeg resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henriiette Skrevet 2. september 2006 #459 Del Skrevet 2. september 2006 Flott det funka:D Hei, lurer på om det er plass til meg her:)? Jeg er 19 og bor på østlandet:) har lest mye og fått vite mye nyttig:D jeg skal opereres 19 september på fornebuklinikken:D etter å ha lest her er jeg i tvil om jeg får den str jeg vil ha.. dr schistad sa at jeg hadde høy profil og ikke kunne ha mer en 260-280ml, jeg bruker nå 70a men vil ha c -cup... tenker å spørre om han kan se om det er plass til mer under opeasjonen.. gleder meg veldig, men gruer meg også noen som vet ca str jeg vil få? er 163cm, 48kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 2. september 2006 #460 Del Skrevet 2. september 2006 Han legger nok inn det som det er plass til. Hos meg antydet han 260/300 eller 280/320 (mine var ikke helt like) men jeg endte med 320/340. Men å spørre han om BH str er helt på trynet. Han kan pupper men ikke BH'er Han sa til meg at jeg ble 80C. Min riktige BH str er 70E. Eller 75DD. (Etter Triumph sin guide og mine målinger og prøvinger.) Han gjorde et stort poeng utav at jeg ikke måtte få forstore og skulle kunne handle BH i vanlige butikker....men det er ikke mange som har bh'er så store som D og E cup når man er så smal som 70/75 rundt livet. Jeg er 171cm og 60kg og jeg endte altså med 75DD/70E. Mine pupper er slettes ikke store. Folk som ikke har peilgin på BH str (det vil si de fleste som ikke har brukt en skikkelig guide) bla omtrendt alle mine venninder...tror jeg er en stor C. Og når jeg sier at jeg bruker E får de helt hakeslepp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå