Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hellu!!

I dag var min første dag på jobb etter operasjonen..... Siden jeg fortsatt er ganske sår og øm, var ikke det noe særlig... Kjørte bil for første gang i dag også. Ikke enkelt :overrasket:

Alt i alt, så gikk det igrunn greit ;)

Begynner å få litt følelse på sidene av brystene igjen, og det gjør meg skikkelig lettet! Har kjent ut som sidene "sover", og så kommer det sånne stikkinger som det gjør når de "våkner" igjen..(Skikkelig godt forklart!!) Herlig :ler:

Dette er de smertene/problemene jeg har nå 1 uke etter operasjonen:

* Ømmhet og litt stramming og stikking. Har fortsatt tape på, men den skal heldigvis av snart.

* Litt ondt i stingene under armene..

* Klarer ikke å knappe igjen buksa :overrasket:

Det er generelt litt vanskelig å få på klær.

* Kjennes fortsatt ut som harde tennis baller....

DEt var sånn ca :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg ser nå at jeg kommer til å bli skikkelig skuffet over størrelsen på brytene mine. De skrumper inn til ingenting.... Nå er de bare litt større enn de var før operasjonen.

Skikkelig kjipt med tanke på hvor mye penger og smerte jeg har lagt ut på dette. :tristbla:

I går ble det ene brysten plutselig en god del mindre enn det andre. Bare fra morningen til kvelden. Ser jo helt rart ut!

Må vel bare belage meg på å ta en ny operasjon, men det må bli noen år til. Orker ikke tanken på å gå igjennom dette en gang til med det første. Kommer ikke til å legge den under muskelen neste gang!!!!

Hilsen en kjempe skuffet og deppa Snurp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt da! Særlig siden du har hatt så mye vondt og alt!

Jeg er happy med mine - str også (selvom de godt unne vært litt større). De har ikke krympet noe særlig etter operasjonen (6 uker siden) så jeg var nok ikke særlig hoven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

jeg syntes også at mine pupper så veldig små ut. det først ejeg gjorde da jeg våknet etter operasjonen var å løfte på dyna og si: får jeg det gratis om jeg synes de er for små?

men de ble større etter noen mnd, akkurat som om de "kom ut". huden strekte seg vel og protesene fikk den plassen de skulle ha. til å begynne med er de jo helt klemt inn mot brystkassa og huden er stram og blank, tar jo litt tid før den strekker seg og ;)

men det må jo sies at det de fleste angrer på -om de angrer- er at de la inn for lite.

men husk; du er nylig operert, og det kan ta opptil et år før de blir som de skal! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar:)

Får håpe at det blir tilfellet for meg også!

Syns den ene protesen igger mye finere enn den andre også. Den ligger liksom som den skal, mens den andre ligger for lang ut til siden. Kan faktisk ikke kjenne den over midten på brystet. Det kan jeg på den andre... Hva skal det bety da? Feil plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles er det forskjell på brystene mine. Den ene er en C cup og den andre en stor B.

Finnes det BHer med en B og en C cup :ler:

Får bare håpe de går seg til etterhvert da..

Men hva om det viser seg at det forblir stor forskjell på dem. Må jeg betale for ny operasjon da eller er det reklamasjon på sånt også?? Tenkte ikke på å spørre dem om det da jeg var der inne. Trodde jo ikke det kom til å bli en problemstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg nok til etterhvert. Forhåpentligvis kan du få rettet opp brystene gratis, men jeg ville forhørt meg med klinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg ser nå at jeg kommer til å bli skikkelig skuffet over størrelsen på brytene mine. De skrumper inn til ingenting.... Nå er de bare litt større enn de var før operasjonen.

Skikkelig kjipt med tanke på hvor mye penger og smerte jeg har lagt ut på dette. :tristbla:

I går ble det ene brysten plutselig en god del mindre enn det andre. Bare fra morningen til kvelden. Ser jo helt rart ut!

Må vel bare belage meg på å ta en ny operasjon, men det må bli noen år til. Orker ikke tanken på å gå igjennom dette en gang til med det første. Kommer ikke til å legge den under muskelen neste gang!!!!

Hilsen en kjempe skuffet og deppa Snurp!!!

McSnurp, du må huske på at du har innleggene under muskelen. Det vil ta tid før musklene slapper av og innleggene "slipper" ut. Har lagt ved en link med bilder av en annen som har under muskelen. Som du ser på hennes bilder er brustene skvist i begynnelsen, men etterhvert slapper musklene av og brystene blir større og får en mer rundere form.

Det anbefales å vente minst ett år med å ta ny operasjon dersom man ikke har komplikasjoner, også for at man ikke ser det endelige resultatet før etter ett år. Særlig dersom man har innleggene under muskelen.

Du må nok bare smøre deg med tålmodighet, selv om jeg forstår at du gjerne vil kunne gå i bikini allerede nå.

http://www.justbreastimplants.com/gallery/set16.htm

Her er alle bildene til samme kvinnen. http://www.justbreastimplants.com/gallery/set16_collage.htm

Lykke til! :)

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles er det forskjell på brystene mine. Den ene er en C cup og den andre en stor B.

Finnes det BHer med en B og en C cup :ler:

Får bare håpe de går seg til etterhvert da..

Men hva om det viser seg at det forblir stor forskjell på dem. Må jeg betale for ny operasjon da eller er det reklamasjon på sånt også?? Tenkte ikke på å spørre dem om det da jeg var der inne. Trodde jo ikke det kom til å bli en problemstilling...

Dersom den ene er større enn den andre vil jeg anbefale deg å bruke C-cup, og legge inn innlegg i den cupen som er for stor til det jevner seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Så koselig å se deg CeeCee. Hvordan går det med deg?

Titta litt på bildene du la ut. Gjett hvem som fikk lyst på nye pupper nå? ;) Men jeg må nok smøre meg med tålamod. Nye pupper er ikke det en bør bruke så mye peng på når en er student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

uff og huff, de var jammen ikke fine før det hadde gått et år... :forvirret:

jeg så og så på sånne sider før jeg opererte, er veldig nyttig å se da!

og FOR en forskjell på str etter et år!

synes forøvrig de ble veldig fine til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat
Det viktigste er jo sluttresultatet, selv om det må være frustrerende å vente på det. :forvirret:

hehe, ja, jeg syntes mine var vel...mindre pene (de er jo hovne og sprengt, huden er glatt og blank -ser ut som man har dratt gladpak over- og man flasser), men de var ikke så firkantede og sammen trykt som på bildet. er helt utrolig som de forandrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg hvertfall hva jeg kan forvente meg når den tid kommer. ;)

Skjønner godt at du ikke følte deg særlig lekker på puppefronten når de så slik ut, men å så gøy når de blir fine. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Jeg lurer på om noen av dere vet litt om ripling? Jeg har tydeligvis fått en god del ripling i ytterkant av ene brystet. Sees da jeg bøyer meg og kjennes godt med hånden. Jeg har protesene under muskel. Ble operert i des 05. Er ellers storfornøyd, men hadde vært fint om noen vet litt om dette med ripling da jeg ikke vet så mye selv. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke så veldig mye om det. Ikke noe særlig mer enn det som står her: http://www.justbreastimplants.com/gallery/...ling_photos.htm

Mener å ha lest at hvis en starter med veldig lite brystvev før operasjonen, så er det større sjans for at en hvertfall kjenner implantatet, og muligens får litt rippling.

Det har også litt å si hvilken type protese en har, rund eller glatt og om den er plassert over eller under muskelen.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere =)

Nå er det 4 mnd siden jeg opererte meg =)

Mine er seff blitt mindre de også.. :tristbla: Jeg vil gjerne operere meg på nytt, men vet dere hvor ang tid det må gå imellom , og de må gjerne "vide" ut huden litt... ;) ???

Jeg har 75 D nå, men jeg vil ha de endel større, de ser ikke særlig store ut synes jeg ... :sjenert:

Hilsen puppeline ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...