Spøkelse Skrevet 18. august 2020 #42841 Del Skrevet 18. august 2020 11 timer siden, Flatbryst skrev: La inn 285cc under muskel ☺️ snitt under brystet. føler at brystvortene sitter litt lavt, men så lenge jeg har litt pupper er jeg glad! Ønsket bare å fylle dem litt, så det ble naturlig resultat. Vært helt tomme etter amming og trening 😅 Når implantatene "ramler ned" så vil brystvortenes plassering også endre seg, oppover . Nå er du sikkert veldig hoven og det kommer du til å være i noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilaM Skrevet 18. august 2020 #42842 Del Skrevet 18. august 2020 Hei😊 Jeg har noen dilemmaer på hjerte som jeg gjerne skulle luftet med dere. Jeg er 31 år og har hatt silikonproteser over muskelen i 13 år. Etter sist ammeperiode begynte jeg og få kapsling på det ene brystet, så protesene må byttes ut. Har fått time i september på Volvat Stokkan i Trondheim. Noen som har erfaring derifra? Kirurgen heter Kathrin Sneve. grunnen til at jeg tok silikon var at brystene mine var veldig asymmetriske. Jeg har 150 og 250cc i brystene nå. jeg hadde utgangspunkt lyst til å få sette inn nytt, for jeg vil jo ikke se ut som jeg gjorde, men fikk beskjed av kirurger at slik som brystene er nå, så må jeg legge under muskel. Og det synes jeg høres så skummelt ut. Jeg liker å trene en god del, også er jeg nervøs for narkose, hvilket som må til for å legge implantater under muskel. i tillegg lester jeg at det er forferdelig vondt. Over muskel husker jeg som helt overkommelige smerter. Har begynt å tenke at jeg bare skal fjerne protesene i lokalbedøvelse også håpe at brystene ikke er «så ille» lenger. Får jo såklart litt mere heng, men håper det minste brystet på mirakuløs måte har blitt litt større ettersom det har hatt 100cc mere silikon. Er det noen her som har noen tanker?! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flatbryst Skrevet 18. august 2020 #42843 Del Skrevet 18. august 2020 13 minutter siden, MilaM skrev: Hei😊 Jeg har noen dilemmaer på hjerte som jeg gjerne skulle luftet med dere. Jeg er 31 år og har hatt silikonproteser over muskelen i 13 år. Etter sist ammeperiode begynte jeg og få kapsling på det ene brystet, så protesene må byttes ut. Har fått time i september på Volvat Stokkan i Trondheim. Noen som har erfaring derifra? Kirurgen heter Kathrin Sneve. grunnen til at jeg tok silikon var at brystene mine var veldig asymmetriske. Jeg har 150 og 250cc i brystene nå. jeg hadde utgangspunkt lyst til å få sette inn nytt, for jeg vil jo ikke se ut som jeg gjorde, men fikk beskjed av kirurger at slik som brystene er nå, så må jeg legge under muskel. Og det synes jeg høres så skummelt ut. Jeg liker å trene en god del, også er jeg nervøs for narkose, hvilket som må til for å legge implantater under muskel. i tillegg lester jeg at det er forferdelig vondt. Over muskel husker jeg som helt overkommelige smerter. Har begynt å tenke at jeg bare skal fjerne protesene i lokalbedøvelse også håpe at brystene ikke er «så ille» lenger. Får jo såklart litt mere heng, men håper det minste brystet på mirakuløs måte har blitt litt større ettersom det har hatt 100cc mere silikon. Er det noen her som har noen tanker?! 😊 Jeg har lagt under muskel nå, og hadde forberedt meg på skikkelige smerter! Jeg ble veldig overrasket over hvor lite vondt det har vært. Kun litt spreng og ømhet. ☺️ Jeg er også veldig glad i å trene, så veldig spent på hvordan det blir når jeg kan begynne igjen 😅😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 19. august 2020 #42844 Del Skrevet 19. august 2020 Da har jeg vært på siste konsultasjon, og da ble vi enige om 275 i den ene og 300 i den andre, runde høy profil. Da jeg spurte om forskjellen på lav/moderat og høy profil så tok han bare fram lav og høy, og da var d jo ikke tvil. Men når jeg leser om høy profil så menes det at d er litt mer bikini modell aktig, og d er jo ikke akk det jeg er ute etter. Vil heller da ha moderat profil for det beskrives som mer "naturlig" Er det noen her som har høy profil, og som evt kan sende bilde eller forklare åssen det ser ut? Skriker det silikon liksom?😂 jeg har veldig breie skuldre og trente armer så når jeg fikk prøve implantatet med 300 under bh uten inlegg, så så det veldig fint ut. Var akk som om det ble mer symmetri med hele kroppen min! Så gleder meg som en unge til OP, som er 15sept!😮😁 men ble veldig usikker på denne her høye profilen nå 😂 Og P-piller var ingen hindring, trengte ikke slutte på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabee Skrevet 19. august 2020 #42845 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, silkal skrev: Da har jeg vært på siste konsultasjon, og da ble vi enige om 275 i den ene og 300 i den andre, runde høy profil. Da jeg spurte om forskjellen på lav/moderat og høy profil så tok han bare fram lav og høy, og da var d jo ikke tvil. Men når jeg leser om høy profil så menes det at d er litt mer bikini modell aktig, og d er jo ikke akk det jeg er ute etter. Vil heller da ha moderat profil for det beskrives som mer "naturlig" Er det noen her som har høy profil, og som evt kan sende bilde eller forklare åssen det ser ut? Skriker det silikon liksom?😂 jeg har veldig breie skuldre og trente armer så når jeg fikk prøve implantatet med 300 under bh uten inlegg, så så det veldig fint ut. Var akk som om det ble mer symmetri med hele kroppen min! Så gleder meg som en unge til OP, som er 15sept!😮😁 men ble veldig usikker på denne her høye profilen nå 😂 Og P-piller var ingen hindring, trengte ikke slutte på det Jeg har runde høy profil, var litt skeptisk selv - men veldig glad jeg tok det! Har under muskel, og det skriker ikke «silikon» av mine✌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 19. august 2020 #42846 Del Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, Wannabee skrev: Jeg har runde høy profil, var litt skeptisk selv - men veldig glad jeg tok det! Har under muskel, og det skriker ikke «silikon» av mine✌🏼 Ååh så bra! Er så vanskelig når man ikke vet hva man går til og når man begynner å lese går jo alle tankene alle veier 😂 hvor mye la du inn, og hvor lenge har du hatt de?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabee Skrevet 19. august 2020 #42847 Del Skrevet 19. august 2020 49 minutter siden, silkal skrev: Ååh så bra! Er så vanskelig når man ikke vet hva man går til og når man begynner å lese går jo alle tankene alle veier 😂 hvor mye la du inn, og hvor lenge har du hatt de?:) Det skjønner jeg veldig godt! Jeg hadde lest meg opp på alt før konsultasjon/operasjonsdag og til slutt ble det nesten litt for mye😂 men jeg valgte å stole helt hundre på kirurg, fortalte hvordan jeg ville ha det og hadde med bilder! Var også superredd for å få «se hu har tatt silikon»-looken, men jeg er veldig fornøyd med resultatet! Jeg har 275 og det er 3 mnd siden jeg tok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 19. august 2020 #42848 Del Skrevet 19. august 2020 5 minutter siden, Wannabee skrev: Det skjønner jeg veldig godt! Jeg hadde lest meg opp på alt før konsultasjon/operasjonsdag og til slutt ble det nesten litt for mye😂 men jeg valgte å stole helt hundre på kirurg, fortalte hvordan jeg ville ha det og hadde med bilder! Var også superredd for å få «se hu har tatt silikon»-looken, men jeg er veldig fornøyd med resultatet! Jeg har 275 og det er 3 mnd siden jeg tok! Ja, har jo googlet å lest hyppig siden min første konsultasjon i juli, så temmelig lei nå 😂 vil bare få det overstått! Haha. Godt å høre at du er fornøyd! Ingenting som er bedre enn det 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilaM Skrevet 19. august 2020 #42849 Del Skrevet 19. august 2020 20 timer siden, Flatbryst skrev: Jeg har lagt under muskel nå, og hadde forberedt meg på skikkelige smerter! Jeg ble veldig overrasket over hvor lite vondt det har vært. Kun litt spreng og ømhet. ☺️ Jeg er også veldig glad i å trene, så veldig spent på hvordan det blir når jeg kan begynne igjen 😅😬 Gratulerer😊 Hvilken klinikk valgte du? Og protese? Okei, godt å høre at du ikke opplevde det så smertefullt😅 Hva slags smertestillende tok du i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabee Skrevet 19. august 2020 #42850 Del Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, silkal skrev: Ja, har jo googlet å lest hyppig siden min første konsultasjon i juli, så temmelig lei nå 😂 vil bare få det overstått! Haha. Godt å høre at du er fornøyd! Ingenting som er bedre enn det 🥰 Det jeg tenkte å! Til dere som utsetter fordi dere er nervøse: jeg fikk beskjed av en god venn «hvis du uansett er så sikker på at du skal ta det, så bare bit tenna sammen og få det overstått. Du kommer til å være like nervøs før neste operasjonsdato - husk at dette er jobben deres og du får det ikke mer sikkert» lykke til for dere som skal operere! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flatbryst Skrevet 19. august 2020 #42851 Del Skrevet 19. august 2020 50 minutter siden, MilaM skrev: Gratulerer😊 Hvilken klinikk valgte du? Og protese? Okei, godt å høre at du ikke opplevde det så smertefullt😅 Hva slags smertestillende tok du i tilfelle? Fornebuklinikken ☺️ Motiva ergonomix rund 285 cc. Brukte Paracet og oxynorm de to første dagene. Ellers bare Paracet ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 19. august 2020 #42852 Del Skrevet 19. august 2020 41 minutter siden, Wannabee skrev: Det jeg tenkte å! Til dere som utsetter fordi dere er nervøse: jeg fikk beskjed av en god venn «hvis du uansett er så sikker på at du skal ta det, så bare bit tenna sammen og få det overstått. Du kommer til å være like nervøs før neste operasjonsdato - husk at dette er jobben deres og du får det ikke mer sikkert» lykke til for dere som skal operere! 🤩 Tusen takk!🥰 her kan ikke OP komme fort nok 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 19. august 2020 #42853 Del Skrevet 19. august 2020 Var det forresten noe problem å kjøre bil etter OP, mener da seff noen dager etter, ikke samme dag. Men sånn 3-4 dager til 1uke etter feks?😄 har automat så slipper å gire hvertfall 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 19. august 2020 #42854 Del Skrevet 19. august 2020 Det er IKKE lenge til op for min del nå🤩 Lurer i den forbindelse på hvilke forberedelser/innkjøp dere gjorde eller skulle ønske dere gjorde før operasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wannabee Skrevet 20. august 2020 #42855 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) 15 timer siden, silkal skrev: Var det forresten noe problem å kjøre bil etter OP, mener da seff noen dager etter, ikke samme dag. Men sånn 3-4 dager til 1uke etter feks?😄 har automat så slipper å gire hvertfall 🙌 Tar du sterke smertestillende så kan du ikke kjøre. Jeg ville nok ha ventet en uke, som er anbefalt, fordi det handler også om bevegelser på armene. Pluss at det ikke er så behagelig å ha på belte med det første. Jeg har også automatgir, men kjente det godt når jeg svingte! 15 timer siden, nope. skrev: Det er IKKE lenge til op for min del nå🤩 Lurer i den forbindelse på hvilke forberedelser/innkjøp dere gjorde eller skulle ønske dere gjorde før operasjon? Jeg kjøpte en ekstra operasjonen-bh, så for hver gang jeg dusjet så byttet jeg på! Hvis du skal kjøre litt etterpå så anbefaler jeg litt snacks til bilturen(få opp igjen blodsukkeret), sugerør, mat som du klarer å lage selv/varme opp(hvis du plutselig blir sulten og er aleine) - det er det jeg kommer på som tips🤷🏼♀️ Evig takknemlig for at jeg hadde en mor som tok fri for å passe på meg❤️🙋🏼♀️ Endret 20. august 2020 av Wannabee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie_ Skrevet 20. august 2020 #42856 Del Skrevet 20. august 2020 På 19.8.2020 den 23.17, nope. skrev: Det er IKKE lenge til op for min del nå🤩 Lurer i den forbindelse på hvilke forberedelser/innkjøp dere gjorde eller skulle ønske dere gjorde før operasjon? Det jeg savnet var en slags nakkepute, veldig vanskelig å bygge seg opp med hodeputer i sengen. Men tror en nakkepute ville hjulpet mye. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flatbryst Skrevet 22. august 2020 #42857 Del Skrevet 22. august 2020 Ser at mange i usa og andre land blir anbefalt å massere brystene sine, ca en uke etter operasjonen. Dytte innleggene opp, ned og inn mot midten. Jeg ble operert ved fornebuklinikken, og har ikke hørt noe om dette. Det skal visstnok forhindre kapsling? noen som har hørt om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellaa Skrevet 25. august 2020 #42858 Del Skrevet 25. august 2020 On 8/22/2020 at 12:34 PM, Flatbryst said: Ser at mange i usa og andre land blir anbefalt å massere brystene sine, ca en uke etter operasjonen. Dytte innleggene opp, ned og inn mot midten. Jeg ble operert ved fornebuklinikken, og har ikke hørt noe om dette. Det skal visstnok forhindre kapsling? noen som har hørt om dette? På fornebuklinikken sine sider står det: "Alle som feilaktig har praktisert massasje for å holde brystene myke, anbefaler vi også å skifte protesene på grunn av muligheter for lekkasje" Det gjelder implantater av den gamle typen da, usikker på hvordan det er med moderne implantater 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 25. august 2020 #42859 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) På 22.8.2020 den 12.34, Flatbryst skrev: Ser at mange i usa og andre land blir anbefalt å massere brystene sine, ca en uke etter operasjonen. Dytte innleggene opp, ned og inn mot midten. Jeg ble operert ved fornebuklinikken, og har ikke hørt noe om dette. Det skal visstnok forhindre kapsling? noen som har hørt om dette? Det er vel fordi de der bruker mer glatte implantater, mens her brukes jo oftere rue som har mindre risiko for kapseldannelse. Endret 25. august 2020 av Missfitness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 25. august 2020 #42860 Del Skrevet 25. august 2020 Da er OP betalt og har time 15sept kl 2.. 😬😁🤞 har blitt enige om 300 og 275 høy profil runde.. men jeg er litt usikker nå, å lurer på om jeg heller skal gå for moderat profil? Noen som har meninger, eller har moderat/høy profil? Fornøyd, ikke fornøyd? Vil bare ha ett ganske så naturlig resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå