Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

@PiratKine @Jaktenka Tusen takk, så snille dere er😊 Er definitivt en stor forskjell å gå fra å ikke ville se puppene sine i speilet, til å ville glo på dem 24/7:fnise: Angrer kun på at jeg ikke har gjort operasjonen tidligere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, RainyB skrev:

@PiratKine @Jaktenka Tusen takk, så snille dere er😊 Er definitivt en stor forskjell å gå fra å ikke ville se puppene sine i speilet, til å ville glo på dem 24/7:fnise: Angrer kun på at jeg ikke har gjort operasjonen tidligere!

Hehe, kan tenke meg! Hadde gjort det samme:fnise: Ser ut som du har valgt perfekt størrelse! Ikke for store og ikke for små, er akkurat noe sånt jeg også kunne tenkt meg!

Så at du sluttet på smertestillende i dag, har smertende vært ille til nå siden du først nå følte du ikke trengte dem lenger?🙈

Skrevet

@PiratKine Ja hadde jo egentlig hengt meg litt opp i 300cc, men er nå glad kirurgen tok avgjørelsen om at 270 så best ut😊👏🏼

Jeg hadde veldig vondt dag 1-3, da måtte jeg nesten bare ligge i ro og tygge pinex forte! Fikk litt sjokk, ettersom jeg hadde hørt at over muskel skulle være litt bedre smertemessig. Men sykepleier sa det nok var pga stingene i ribbeina at jeg hadde så vondt. Plutselig dag 4 ble det bedre, og siden det har jeg klart å å fungere veldig normalt med lite/ingen smertestillene😄 

Skrevet
Akkurat nå, RainyB skrev:

@PiratKine Ja hadde jo egentlig hengt meg litt opp i 300cc, men er nå glad kirurgen tok avgjørelsen om at 270 så best ut😊👏🏼

Jeg hadde veldig vondt dag 1-3, da måtte jeg nesten bare ligge i ro og tygge pinex forte! Fikk litt sjokk, ettersom jeg hadde hørt at over muskel skulle være litt bedre smertemessig. Men sykepleier sa det nok var pga stingene i ribbeina at jeg hadde så vondt. Plutselig dag 4 ble det bedre, og siden det har jeg klart å å fungere veldig normalt med lite/ingen smertestillene😄 

Det er godt å høre! Håper resten av legingen fremover er lett som en plett for deg!🙌🏼

• Liker 1
Skrevet

@Nelli Åå tusen takk! Har ikke fått vist de til så mange utenom kirurg og sykepleier enda, så setter veldig pris på det☺️ Gled deg og masse lykke til!!👏🏼

• Liker 2
Skrevet (endret)

@2a1m Kan eventuelt legge ut på nytt en stund hvis du er innpå her ila kvelden i morgen☺️

Endret av RainyB
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, RainyB skrev:

@2a1m Kan eventuelt legge ut på nytt en stund hvis du er innpå her ila kvelden i morgen☺️

Åh nå ble jeg også nysgjerrig! 🙈

Skrevet (endret)

@Melomafia @2a1m Legger ut på nytt jeg! Vet hvor irriterende det er å gå glipp av bilder selv🙈 Som nevnt har den venstre allerede droppet litt/hevelsen er gått mer ned, så de er litt ulike for øyeblikket. Men siden det bare er gått 7 dager regner jeg med det jevner seg ut☺️

*bilde fjernet*

Endret av RainyB
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Og tusen takk for at jeg fikk se 😆

Endret av 2a1m
Skrevet (endret)

Kjempefine :nordvesta:Og herregud så fort du healer, de ser jo normale ut allerede!

Hvordan kjennes de ut så langt?

Så gøy å se andre med ca samme størrelse som en selv :laugh: Får jo helt angst av å henge på internasjonale forum, der tar ca alle doble mengden. 

Endret av Superblomst
Skrevet

@2a1m @Melomafia Tusen takk!♥️

@Superblomst Takk!!😄 Ja de ser ganske normale ut forfra, fra siden ser de veldig struttende/hovne ut. De er fortsatt steinharde! Men på enkelte små områder kjenner jeg at de sakte men sikkert begynner å bli litt mykere. Ja jeg føler jeg har fått kjemperesultater av bare 270cc, og alle internasjonale forum er det vanskelig å finne noen som har tatt under 400🙈 Håper alt står bra til med dine!

Skrevet (endret)

6 uker siden operasjonen

Det er i dag gått akkurat 6 uker siden operasjonen i uke 8. Jeg la inn 250 cc over muskel på Aleris, Majorstuen i Oslo.

Jeg er kjempefornøyd med størrelsen. De ble akkurat passe for meg, ikke for store og ikke for små. Endte opp med en 80 B størrelse, hvilket er "stort" i forhold til den bittelille A'en jeg hadde før. Brystene har nå myknet veldig, og de ser også ut til å ha sunket. Det har dannet seg et lite heng, over arrene.

Tidligere i tråden her har jeg klaget over skikkelig vonde smerter i brystvortene, av å gå med så stram trenings-bh døgnet rundt i ukesvis. Det stakk og verket intenst hele tiden i dem. Er jo ikke vant til å bruke bh i det hele tatt, så det var en overgang å gå i noe så stramt døgnet rundt, og brystvortene ble kjempevonde. Det var en her i tråden som tidligerer påpekte at de sannsynligvis måtte herdes, på lik linje som da man ammet spedbarn. Og det viste seg å stemme.

Etter ca 4 uker kjente jeg plutselig en dag at det var litt bedre. Og for hver dag som har gått siden, nå de siste to ukene, så har det gradvis bare blitt bedre og bedre. Nå er det så godt som helt bra i venstre side, men fremdeles littegrann igjen i høyre brystvorte, som er hypersensitiv. Venstre er nummen, jeg kjenner ikke når jeg tar på den. Dette med ulik følelse i høyre og venstre side er det mange som rapporterer om, så det er normalt. Men dette som er igjen i høyre side er bare bagateller i forhold til hvordan det var for tre uker siden. Nå er det så godt som bra snart.

Nå har jeg tatt på meg en vanlig, hvit bh med fin blonde på og "feirer" at dagene med tvangstrøye (trang sports-bh) er over! Yippi!

Som jeg antok på forhånd, har jeg ikke pr i dag særlig pene arr, men det er fordi jeg har ikke hud som danner særlig pene arr. Dette er jo helt individuelt. Det er dessuten bare seks uker siden inngrepet, så litt mere tålmodighet må man vel ha. Et år til, kanskje. De blekner vel og blir mindre synlige. Uansett ligger de i folden under brystet, så jeg må løfte litt på brystene for å se dem. Har fått akkurat nok "heng" til at arrene blir ute av syne sett rett forfra. Så de plager meg uansett ikke, selv om de ikke skulle bli helt borte.

Jeg sover på siden og har gjort det siden ca 2 uker etter inngrepet. Føles veldig behagelig.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd om dagen :-) Er veldig glad jeg tok operasjonen. Puppene føles som "mine" nå. Det gjorde de ikke første uka, da lurte jeg seriøst på hva i all verden jeg hadde funnet på å gjøre med kroppen min, innimellom.:fnise:

Endret av Million
  • Liker 3
Skrevet

Hei på dere! Ny her og skal endelig operere meg neste mandag på Aleris Drammen, tidligere Teres. Spennende og informativt å lese historiene til alle dere som har operert! :) . Blir ikke mindre spent akkurat.. 

Nå kjenner jeg at jeg er både spent, fryktfull og forventningsfull. Har brukt veldig mye tid på å tråle gjennom mye an det jeg har funnet på nett og fått masse info, spesielt påa justbreastimplants.com. 

Jeg skal få 445cc silikon under muskelen. Jeg trener mye men de mener uansett under muskel blir penest. Noen som trener mye her, evt fitness? 

Hadde opprinnelig en tanke om 500cc, men håper 445 blir bra, større implantat sier de blir for brede. 

Det hadde vært interessant å høre når dere var tilbake i jobb. Jobber som lærer og avtale med fastlegen om sykemelding i utgangspunktet i to uker. Noen som har behøvd mer tid hjemme? Har noe overtid jeg kan ta ut i noen fridager. 

Skrevet

Er så enig med dere, utrolig hvor mye større pupper de lager seg i utenfor Norge 😆 jeg titter stadig innom de forskjellige forumene og de er noen fantastiske store fine pupper der ute! :sexy: Men, jeg er veldig fornøyd med str jeg har fått. Det er nesten ikke til å tro men, etter at jeg la ut klagen min har venstre puppen blitt så myk som aldri før! Jeg skjønner ingenting, må kjenne veldig godt etter for å merke silikonen. Begynner og lurer på om jeg ikke har kapsel alikevel. MEN, den er fortsatt skeiv! Høyre puppen er fortsatt høyt og hardt, håper den begynner og komme etter snart. Blitt en lettelse hvis man kan begynne og se resultatet snart. Kanskje det ikke er så ille som jeg tror :rolleyes:

Det er så fint og lese hvordan det går med deg @Million Du er så flink til å opptadere oss :)  Så glad for at brystvortene har blitt bedre og at du er fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Velkommen @VinterRose :)

Heldig du er som får sykmeldig fra legen, kan jeg spørre om hvorfor du får det? Jeg har 300cc under muskelen, det er 7 uker siden op og jeg har ikke begynt og trrne enda. Men, så trenger jeg heller ikke fitness 😆 men kanskje noen andre kan hjelpe deg der? Jeg merker bare at det fortsatt er veldig rart å bruke brystmuskelen. Jeg bærer tungt på jobb og det kjennes ut som jeg flytter på hele brystkassen og mister liksom pusten. Håper det gir seg snart! 

Ellers var jeg hjemme i 3 uker, men kanskje det holder med 2 til deg siden du har mer "kontor" jobb en jeg som har fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...