Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest Kariannne
På 9.3.2017 den 18.23, VictoriaINord skrev:

Hvordan går det med deg nå?

Det går veldig bra! Nå er det ikke vondt lenger, bare litt i arrene på morgenen når jeg våkner. Er så glad for at heg gjorde dette 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, VictoriaINord skrev:

Hvordan tape bruker dere? Klinikken skrev Micropore, men noen sier Mepiform er bedre. 

Jeg bruker Micropore, tror ikke det er noe forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 18.21, VictoriaINord skrev:

Takk for svar 😊 Nå er det bare to dager igjen, og jeg grugleder meg veldig. 

Hadde du brystbånd? Hvor lenge etter kunne du leve som normalt? Når kunne du komme deg opp av senga uten hjelp?

Er treg til å svare nå, men svarer likevel! Fikk anbefalt brystbånd sånn at implantatene ikke skulle skli oppover, men jeg hadde så vondt i ryggen til å begynne med at jeg droppet det. 

Vanskelig å svare nøyaktig på når jeg kunne leve helt som normalt.. Kunne vel leve helt som normalt etter 5 uker. Dette med tanke på brystmusklaturen som har vært litt kjip i etterkant. Tar jeg litt for tunge løft ut fra kroppen kan jeg enda kjenne at det stikker i. Det er ikke vondt, jeg bare skvetter 😂 Nå er det vel åtte uker siden. Også i og med at man ikke skal løfte hendene over skulderhøyde før etter fire uker blir jo alt litt verre om man følger dette rådet  

Puppene er ikke vonde lenge, huden har vendt seg til de nye puppene. Eneste jeg synes er litt ekkelt er når datteren min på to år kommer og slenger en fot eller hodet inni venstrebrystet, i og med at det fremdeles er ganske følelsesløst. Men alt blir bare bedre og bedre, og det er utrolig hvor mye ting forandrer seg fra uke til uke 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

4 uker siden operasjonen idag. Føler implantatene sitter for lavt? Har 345 dråpeformet høy profil. Redd de skal sitte ennå lenger ned med tiden? Går med støtte bh dag og natt, foruten når jeg dusjer, hender jeg drar sports bh'en opp noen ganger i løpet av dagen for å se på de :fnise: Syntes form og størrelse er perfekt, men at de kanskje sitter litt for lavt?

Endret av Kariannne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Kariannne skrev:

4 uker siden operasjonen idag. Føler implantatene sitter for lavt? Har 345 dråpeformet høy profil. Redd de skal sitte ennå lenger ned med tiden? Går med støtte bh dag og natt, foruten når jeg dusjer, hender jeg drar sports bh'en opp noen ganger i løpet av dagen for å se på de :fnise: Syntes form og størrelse er perfekt, men at de kanskje sitter litt for lavt? 

IMG_0972.JPG

Er de på samme plassen som de naturlige var? Er kanskje slik de blir seende ut når man har dråpeformede? Jeg er ikke sikker, men ut ifra bilde, ser de litt langt nede ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne
3 minutter siden, VictoriaINord skrev:

Er de på samme plassen som de naturlige var? Er kanskje slik de blir seende ut når man har dråpeformede? Jeg er ikke sikker, men ut ifra bilde, ser de litt langt nede ut. 

Mine naturlig var også langt nede. Men føler det kom mer frem nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Jeg har veldig lang brystkasse, kan det være det som gjør at det bare ser ut som de sitter lavt? For det er jo god avstand til navlen? Brystene mine naturlig gikk også litt ut til siden.

Endret av Kariannne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kariannne skrev:

Mine naturlig var også langt nede. Men føler det kom mer frem nå? 

Jeg syns formen ble veldig fin, ser veldig naturlig ut 😊 Ut i fra plasseringen på brystvorten din, så ser egentlig plasseringen av brystet bra ut. Om implantatet ble plassert høyere opp, ville brystvorten kommet lengre ned og da ville det sett ut som at du hadde mye heng i brystet. 

Mine ser langt ifra naturlig ut nå 😂 Men nå er de jo veldig hoven. Jeg har runde implantater  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kariannne skrev:

Jeg har veldig lang brystkasse, kan det være det som gjør at det bare ser ut som de sitter lavt? For det er jo god avstand til navlen? Brystene mine naturlig gikk også litt ut til siden.

IMG_0979.PNG

På dette bilde ser alt på "riktig plass" ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

alt man skal "bekymre" seg for. Uff, man finner alltids noe. Det er jo sant som du sier med brystvorten, det tenkte jeg ikke på, ser jo faktisk ut som brystvortene er sentrert på implantatet, det at brystene mine satt lavt på brystkassen er jo ikke så mye å gjøre med annet enn løft? Kirurgen mente det ikke trengtes. Har vell litt å si på utgangspunktet mitt også. Hadde jo helt tomme, ammepupper. :fnise: Takk for svar jenter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Kariannne skrev:

alt man skal "bekymre" seg for. Uff, man finner alltids noe. Det er jo sant som du sier med brystvorten, det tenkte jeg ikke på, ser jo faktisk ut som brystvortene er sentrert på implantatet, det at brystene mine satt lavt på brystkassen er jo ikke så mye å gjøre med annet enn løft? Kirurgen mente det ikke trengtes. Har vell litt å si på utgangspunktet mitt også. Hadde jo helt tomme, ammepupper. :fnise: Takk for svar jenter 😊

Du ser ikke så hoven ut. Når forsvant hevelsen hos deg? Jeg tok jo to uker etter deg, og er da operert for to uker siden på lørdag. Er skikkelig hoven enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
1 time siden, VictoriaINord skrev:

Du ser ikke så hoven ut. Når forsvant hevelsen hos deg? Jeg tok jo to uker etter deg, og er da operert for to uker siden på lørdag. Er skikkelig hoven enda. 

Hevelsen forsvant sånn ca etter 2 1/2 uke :) nå tror jeg ikke det er noe hevelse igjen. Har over muskel, har du under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Kariannne skrev:

Hevelsen forsvant sånn ca etter 2 1/2 uke :) nå tror jeg ikke det er noe hevelse igjen. Har over muskel, har du under?

Ja, jeg har under. Og det er jeg veldig glad for. Kjenner implantatet godt gjennom muskelen, og da hadde det ikke vært pent om det var lagt over muskelen. Tror jeg garantert hadde fått ripling. Kirurgen sa jeg har mulighet for å få det på undersiden siden muskelen kun ligger over på oversiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
På 24.3.2017 den 9.44, VictoriaINord skrev:

Ja, jeg har under. Og det er jeg veldig glad for. Kjenner implantatet godt gjennom muskelen, og da hadde det ikke vært pent om det var lagt over muskelen. Tror jeg garantert hadde fått ripling. Kirurgen sa jeg har mulighet for å få det på undersiden siden muskelen kun ligger over på oversiden. 

Hva slags implantat har du? Jeg har over muskel med lite eget brystvev og er nokså slank så ikke mye fett heller, kjenner ikke implantatene foreløpig, har mentor coeshive 3, den er ganske formfast og da var ikke rippling så sansynlig sa min kirurg. Håper ikke jeg får det. Jeg stusset veldig på at han ville legge over, men de kjennes og ser overraskende naturlig ut, til å være over og bare 1 mnd gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kariannne skrev:

Hva slags implantat har du? Jeg har over muskel med lite eget brystvev og er nokså slank så ikke mye fett heller, kjenner ikke implantatene foreløpig, har mentor coeshive 3, den er ganske formfast og da var ikke rippling så sansynlig sa min kirurg. Håper ikke jeg får det. Jeg stusset veldig på at han ville legge over, men de kjennes og ser overraskende naturlig ut, til å være over og bare 1 mnd gamle.

Jeg har samme som deg bare 2. Vet ikke forskjellen, men min kirurg sa at de kun brukte denne typen. Mine er to uker gamle, og kan kalles for alt annet enn naturlig når man kjenner på de :fnise: Jeg hadde så lite brystvev at han ville ikke legge over, men det var jeg klar over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, VictoriaINord skrev:

Jeg har samme som deg bare 2. Vet ikke forskjellen, men min kirurg sa at de kun brukte denne typen. Mine er to uker gamle, og kan kalles for alt annet enn naturlig når man kjenner på de :fnise: Jeg hadde så lite brystvev at han ville ikke legge over, men det var jeg klar over. 

Det gikk over en måned før jeg kjente noe til implantatet selv om det er over muskelen, og selv nå er det ikke så ille at jeg kjenner det så mye. Kjæresten min klarer ikke å kjenne det. Kirurgen min sa jeg hadde tykk hud og nok dekke, men tenkte egentlig ikke det selv, og dessuten kommer jo huden til å bli tynnere etterhvert som jeg blir eldre. Gruer meg til det. 😂 

Nå har jeg et litt ambivalent forhold til å ha de over muskelen. Den ene dagen føles det greit, den andre angrer jeg. Jeg har mentor rund med medium plus profil. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Charolaise skrev:

Det gikk over en måned før jeg kjente noe til implantatet selv om det er over muskelen, og selv nå er det ikke så ille at jeg kjenner det så mye. Kjæresten min klarer ikke å kjenne det. Kirurgen min sa jeg hadde tykk hud og nok dekke, men tenkte egentlig ikke det selv, og dessuten kommer jo huden til å bli tynnere etterhvert som jeg blir eldre. Gruer meg til det. 😂 

Nå har jeg et litt ambivalent forhold til å ha de over muskelen. Den ene dagen føles det greit, den andre angrer jeg. Jeg har mentor rund med medium plus profil. :-) 

Jeg har også rund medium +, 325cc. 

Var du sår i huden etterpå? Jeg er skikkelig følsom i huden. Er super forsiktig når jeg tar på de. Føles nesten ut som jeg er solbrent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2017 den 19.09, Kariannne skrev:

Var fu sår i huden? Jeg føler nesten at jeg er solbrent. Kjente det først etter ca 10 dager da hevelsen så smått var begynt å gå ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VictoriaINord skrev:

Jeg har også rund medium +, 325cc. 

Var du sår i huden etterpå? Jeg er skikkelig følsom i huden. Er super forsiktig når jeg tar på de. Føles nesten ut som jeg er solbrent. 

Kanskje det er huden din som tøyes? Husker ikke hvor mye du tok, men det er vel kanskje nærliggende å tro at det er noe sånt?  Jeg kjente ingenting til det, men så har jeg en haug med strekkmerker på puppene fra graviditet. Tror jeg hadde det ganske romslig inni der selv om det ikke så sånn ut. Prøv å smør med olje eller noe? :-) Kan det være nervene som reparerer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...