sukkerpia Skrevet 4. september 2013 #28381 Skrevet 4. september 2013 Jeg har bare 13 dager igjen!! :-) Så spennende! Håper du oppdaterer oss :-D
sukkerpia Skrevet 4. september 2013 #28382 Skrevet 4. september 2013 Jeg ønsker en C-cup. Noen som vet hvordan lindex sine spile løse bh'er er i str da? Har hørt at str er så forskjellig..
carmen81 Skrevet 5. september 2013 #28383 Skrevet 5. september 2013 Wooho da er det så å si bare to uker til jeg skal til Fornebu på konsultasjon Prøvd å lage noen " proteser" fylt med ris hjemme og puttet i sportsbh, men blir jo ikke direkte det samme. Fikk derimot testet litt da og sett så høvelig hva jeg liker. Treningsmessig har jeg nærmest kuttet ut all brysttrening, og det var også det som har gjort at jeg nå må operere for få boobs igjen. Sjekket på Change og nå er jeg 65 DD... Lurer fælt på hva jeg kommer til å ende opp med Nå kan tiden bare rase avsted synes jeg, men må nok vente mot julen til å gjennomføre inngrepet.
Puppmania Skrevet 5. september 2013 #28384 Skrevet 5. september 2013 Heihei ! lenge siden jeg har skrevet her nå. I dag er det 198 dager siden oprasjonen min! (280cc runde under muskel. 170cm 52kg) Jeg har merket at jeg har fått veldig merknare ripplinger mellom puppene. kan det ha noe med at jeg trener så mye styrke? prøver jo å unngå å trene bryst, men noen øvelser merker man jo på puppene. Jeg forsøker på å gå opp i vekt. men det er ikke snakk om at noe av fettet vil legge seg på brystet... Noen som har noen tips om hvordan jeg kan redusere ripplinger?
Bonbona Skrevet 5. september 2013 #28385 Skrevet 5. september 2013 Ja det er sant :-) er nesten bare noe du må føle på selv! Forløbig går det fint, er bare litt over en uke siden. Tok over muskelen moderat profil :-) gikk på smertestillende i to dager Hehe. Kjenner ingenting til det lenger. Hadde vel en liten b og nå har jeg en stor b :-) la inn 260 i hver, men jeg ville ikke ha mye. Ville bare ha litt form på de er veldig fornøyd forløbig, men jeg glemmer det så jeg beveger armene mine mye mer enn jeg skal.. Litt redd for at dette gjør at ikke silikonen får grodd ordentlig med vevet.... Du må prøve å være streng mot deg selv og unngå mye bevegelser
Sjokoladenøtt Skrevet 5. september 2013 #28386 Skrevet 5. september 2013 Heihei ! lenge siden jeg har skrevet her nå. I dag er det 198 dager siden oprasjonen min! (280cc runde under muskel. 170cm 52kg) Jeg har merket at jeg har fått veldig merknare ripplinger mellom puppene. kan det ha noe med at jeg trener så mye styrke? prøver jo å unngå å trene bryst, men noen øvelser merker man jo på puppene. Jeg forsøker på å gå opp i vekt. men det er ikke snakk om at noe av fettet vil legge seg på brystet... Noen som har noen tips om hvordan jeg kan redusere ripplinger? Tror det eneste er å legge på seg.. Typisk at fett ikke legger seg der man vil Kan jo hende kirurgen du hadde vet noe?
Puppmania Skrevet 5. september 2013 #28387 Skrevet 5. september 2013 Tror det eneste er å legge på seg.. Typisk at fett ikke legger seg der man vil Kan jo hende kirurgen du hadde vet noe? ahh typisk ! har sendt han mld om det. puppene er jo fantastiske og relativt myke til at jeg er så tynn. men er så utrolig fornøyd med resten av kroppen nå så er kjipt om det skal gå utover puppene.. men men. skal prøve å se om jeg klarer å få noe fett på dem.
-LM- Skrevet 5. september 2013 #28388 Skrevet 5. september 2013 Triumph Bhene jeg fikk fra Fornebu sitter ikke som støpt på meg:P De er litt pløsete, håper ikke de har gitt meg feil. 2 uker til jeg kan kjøpe meg en bh uten spiler/push up!
Puppenlun Skrevet 5. september 2013 #28389 Skrevet 5. september 2013 Jeg har fått væskefylte blemmer/prikker rundt brystvortene. De klør ikke, bare er der.. Flere som fikk sånne på puppene på det røde altså rundt brystvortene etter å dytta inn silikon?? Gjør det noe om jeg sitter rolig i sofaen uten bh?? De bhene jeg fikk på klinikken gnager så fælt, så jeg må kjøpe ny.. Men må til byen og det er en times kjøring... Hjelp!
-LM- Skrevet 5. september 2013 #28390 Skrevet 5. september 2013 Jeg har fått væskefylte blemmer/prikker rundt brystvortene. De klør ikke, bare er der.. Flere som fikk sånne på puppene på det røde altså rundt brystvortene etter å dytta inn silikon?? Gjør det noe om jeg sitter rolig i sofaen uten bh?? De bhene jeg fikk på klinikken gnager så fælt, så jeg må kjøpe ny.. Men må til byen og det er en times kjøring... Hjelp! Jeg har ikke fått blemmer, er bare litt blank og tørr etter spritvasken. Det skader jo ikke å ringe klinikken bare for å høre da, så er du hvertfall sikker:) Når opererte du? Den første dagen skal BHen sitte urørt. Jeg kontaktet Fornebu fordi BHen min klødde i sømmene, jeg fikk ikke lov til å kjøpe noen annen bh før 4 uker fra operasjonen..:/
Puppenlun Skrevet 5. september 2013 #28391 Skrevet 5. september 2013 Jeg opererte onsdag for ei uke siden, og jeg har brukt samme bh siden.. (Har to jeg bytter på) den gnager noe jevlig.. Men det går.. Nedpressbåndebet sluttet jeg med i går.. Og det kribler i brystvortene hele tiden.. Har sendt de en Mail nå, de er gudsjelov raske med å svare og detber jo ingenting akkutt.. Jeg er også tørr, og skinnet på puppen er ganske stramt.. Så kan hende den bare er litt sprengt,,
Sjokoladenøtt Skrevet 6. september 2013 #28392 Skrevet 6. september 2013 ahh typisk ! har sendt han mld om det. puppene er jo fantastiske og relativt myke til at jeg er så tynn. men er så utrolig fornøyd med resten av kroppen nå så er kjipt om det skal gå utover puppene.. men men. skal prøve å se om jeg klarer å få noe fett på dem. Kjipt når sånt skjer :/ Jeg må også holde meg litt rundere enn jeg var for at mine ikke skal se fake ut Gikk opp 6 kg etter operasjonen.. wuuhuu for å ligge stille uten noe trening Skal snart begynne litt igjen da Kribler sånn etter å ut og løpe igjen! Er dine under muskelen eller over? Var det ikke slik at man fortere fikk rippling når man hadde under?
Sjokoladenøtt Skrevet 6. september 2013 #28393 Skrevet 6. september 2013 Jeg opererte onsdag for ei uke siden, og jeg har brukt samme bh siden.. (Har to jeg bytter på) den gnager noe jevlig.. Men det går.. Nedpressbåndebet sluttet jeg med i går.. Og det kribler i brystvortene hele tiden.. Har sendt de en Mail nå, de er gudsjelov raske med å svare og detber jo ingenting akkutt.. Jeg er også tørr, og skinnet på puppen er ganske stramt.. Så kan hende den bare er litt sprengt,, Ganske vanlig at man kjenner litt merkelige følelser på puppene Jeg får sånne små stikk innimellom, og brystvortene er ømme heeeele tida.. Skal jo ingenting til før de stikker ut av genseren og skal hilse på alle og enhver
Puppenlun Skrevet 6. september 2013 #28394 Skrevet 6. september 2013 Ganske vanlig at man kjenner litt merkelige følelser på puppene Jeg får sånne små stikk innimellom, og brystvortene er ømme heeeele tida.. Skal jo ingenting til før de stikker ut av genseren og skal hilse på alle og enhver De her er så såre!! Så ligger på sofaen til lufting med fet krem:)
Sjokoladenøtt Skrevet 6. september 2013 #28395 Skrevet 6. september 2013 De her er så såre!! Så ligger på sofaen til lufting med fet krem:) Jeg brukte babyolje Faktisk ganske godt! Hahaha 1
sukkerpia Skrevet 6. september 2013 #28396 Skrevet 6. september 2013 Heihei ! lenge siden jeg har skrevet her nå. I dag er det 198 dager siden oprasjonen min! (280cc runde under muskel. 170cm 52kg) Jeg har merket at jeg har fått veldig merknare ripplinger mellom puppene. kan det ha noe med at jeg trener så mye styrke? prøver jo å unngå å trene bryst, men noen øvelser merker man jo på puppene. Jeg forsøker på å gå opp i vekt. men det er ikke snakk om at noe av fettet vil legge seg på brystet... Noen som har noen tips om hvordan jeg kan redusere ripplinger? Trodde bare rippling ble hvis man hadde over muskel jeg!? Men hvordan merket du ripplingen, vises den eller kjenner du det bare? Skal operere meg om 25 dager, og er kanskje noe samme som seg ser jeg, bare at jeg er 167cm og 49/50kg .. Jeg aner enda ikke hvor mye jeg skal fylle inn, men Max grense på 300cc :-)
sukkerpia Skrevet 6. september 2013 #28397 Skrevet 6. september 2013 Heihei ! lenge siden jeg har skrevet her nå. I dag er det 198 dager siden oprasjonen min! (280cc runde under muskel. 170cm 52kg) Jeg har merket at jeg har fått veldig merknare ripplinger mellom puppene. kan det ha noe med at jeg trener så mye styrke? prøver jo å unngå å trene bryst, men noen øvelser merker man jo på puppene. Jeg forsøker på å gå opp i vekt. men det er ikke snakk om at noe av fettet vil legge seg på brystet... Noen som har noen tips om hvordan jeg kan redusere ripplinger? Kanskje du har lyst å vise bilde av ripplingen? :-)
Gjest Sollii Skrevet 6. september 2013 #28398 Skrevet 6. september 2013 Altså, det er forskjell på en 75e og en 80e.. Det pk mener er en e-cup er gigantiske Bh-str er litt annerledes. Jeg ville kjøpt en i 75D ja. Mine er rundt 75E i en vanlig bh, og fikk som sagt 80C i sportsbh Både 80C og 75D vil nok fungere. Er mest behagelig med en som ikke er så stram. Du høres litt lik ut som meg, så hvis du bestemmer deg for å legge inn mellom 300 og 350g så kan du nok ha en 80C tror jeg.. Rart at pk ikke finner en passende til deg etter operasjon Men er også veldig greit å ha to! Ja, tror ikke de gir ut sportsbh på Teres Tromsø. Gleder meg masse masse å håper jeg å kirurgen blir enige til slutt! :-)
AndreaMadelen Skrevet 6. september 2013 #28399 Skrevet 6. september 2013 Hei ! Jeg har et par spørsmål - Jeg opererte for 3uker og 5dager siden. Kirurgen min fortalte meg det at jeg kan gå med push up bh og alt det der allerede, det fikk jeg beskjed om 2uker og 2 dager etter operasjonen. Han sa det gikk helt fint osv. Jeg synes det var litt rart? Det går helt fint å gå med bh med speiler og push, de ser veldig fine ut!! Men er det noe som kan gå gale? Sårene gjør på ingen måte 'vondt'. - Jeg har ganske stort mellomrom mellom dem! Selv med push up er det stort mellomrom! Har fått kommentarer som at det er synlig at jeg har silikon pga dette mellomrommet. Når jeg bare står rett opp og ned uten bh får jeg 3 fingre mellom før de begynner.. For jeg så på en blogger som har tatt, og andre venninner. Men deres 'møtes'.. (http://tcmn.blogg.no/silikon__min_opplevelse.html) Er det bare jeg som har mellomrom? Blir det bedre med tiden? Er så irriterende. De er også ganske harde, kanskje derfor de ikke møtes selv med push up. Blir de mykere? - Jeg fikk aldri noe 'støttebånd' eller noe sånt. Hva er det? Gjør det noe om jeg ikke fikk det? - Og siste, jeg ble operert av Tom Inge Ørner i Bergen, men finner ingen steder å kjøpe bh'er! Jeg havnet på 65F/G (350ml) og jeg gikk på netty men det var baaare 'bestemor undertøy'... Jeg kjøpte 3 fra cubus i str 80D, men de er fortsatt små i cuppen og aaaalt for stor rundt.. Noen gode butikker i Bergen eller på nett? Takker for alle svar !
Puppenlun Skrevet 6. september 2013 #28400 Skrevet 6. september 2013 Trodde bare rippling ble hvis man hadde over muskel jeg!? Men hvordan merket du ripplingen, vises den eller kjenner du det bare? Skal operere meg om 25 dager, og er kanskje noe samme som seg ser jeg, bare at jeg er 167cm og 49/50kg .. Jeg aner enda ikke hvor mye jeg skal fylle inn, men Max grense på 300cc :-) Jeg sa Max 300 sjøl.. Men kirurgen foreslo 350 jeg endte opp med 375 og angrer ikke på det, kirurgen vet best tenkte jeg og det gjorde han!! Kunne fint hatt større jeg er 165 og 63kg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå