AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #81 Del Skrevet 21. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da min bestevenninne i tykt og tynt helt uten videre bare dumpet meg og begynte å være sammen med ei annen jente. Jeg ble gående alene.Dette var i 8 klassen. I tillegg ble hun sammen med han som jeg var interessert i. Sitter enda dypt i meg dette. Hun er død nå Anonymkode: 709cd...fb6 Wow, hadde karma pms den dagen? Død, faktisk... Anonymkode: d0f3e...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 21. desember 2017 #82 Del Skrevet 21. desember 2017 Jeg hadde spart lenge og lagt planer for noe jobbrelatert og var veldig nær å kunne realisere det. Det var snakk om å på sikt skape en arbeidsplass både for meg selv og flere andre. Selveste drømmen. Feilen jeg gjorde var å fortelle en venninne om planene underveis, og ikke minst å dele det med henne da det perfekte lokalet ble ledig. Det hun gjorde da var nemlig å overtale sin rike ektemann til å kjøpe det til henne, og så kuppet hun rett og slett hele opplegget jeg hadde brukt så mye tid på å tenke ut. Det ble slutten på det vennskapet. Jeg har ikke sett henne siden, og jeg kommer aldri til å sette mine ben der eller samarbeide med henne på noen måte selv om vi er i samme bransje og sikkert kunne dratt nytte av hverandre. Aldri. Det gleder mitt kalde lille hjerte å høre at hun ikke har greid å drive det til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sangfugl Skrevet 21. desember 2017 #83 Del Skrevet 21. desember 2017 Hvorfor forteller alle historier om venner som har gjort kjipe ting slik at de ble kuttet ut av livet, når tittelen tydelig sier "og dere er venner IDAG"....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 21. desember 2017 #84 Del Skrevet 21. desember 2017 Just now, lille sangfugl said: Hvorfor forteller alle historier om venner som har gjort kjipe ting slik at de ble kuttet ut av livet, når tittelen tydelig sier "og dere er venner IDAG"....??? Fordi hun i overskriften spør "og er dere venner i dag?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sangfugl Skrevet 21. desember 2017 #85 Del Skrevet 21. desember 2017 Just now, C.Tramell said: Fordi hun i overskriften spør "og er dere venner i dag?". Hehehe, nå ble jeg flau... Whops og sorry! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 21. desember 2017 #86 Del Skrevet 21. desember 2017 Just now, lille sangfugl said: Hehehe, nå ble jeg flau... Whops og sorry! Fort gjort å lese litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilane Skrevet 21. desember 2017 #87 Del Skrevet 21. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke logikken her, hvorfor er bryllupsfesten - som dere planlegger flere år i forveien - på en hverdag? Er det verdens fineste location som bare er åpen for bestillinger på en hverdag, selv flere år fram i tid, så derfor har dere valgt en tirsdag i 2020? Anonymkode: 23359...bf7 Det er en litt spesiell dato som vi har valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 22. desember 2017 #88 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Hadde en venninne jeg trodde jeg kunne stole på og så på henne som en nær venninne. Jeg fortalte henne at jeg hadde et ekstra godt øye til Xxx, og at vi skulle på date neste helg og hvor mye jeg gledet meg. Samme dagen pulte hun han! Jeg skjønte ingenting og ble dypt skuffet. Dro ikke på date med han og hun dumpet jeg som venninne. Fikk vite dette av en felles venn, men hun nektet. De ble sammen like etterpå. Ente med han dumpet henne siden hun var utro med hans fetter. Yikes!! Endret 22. desember 2017 av Christy89 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #89 Del Skrevet 22. desember 2017 Styret med en fyr på videregående i noen måneder og da han dumpet meg var jeg helt knust.. satt hjemme hos min bestevenninne og var lei meg og hun trøstet meg.. fikk vite nå 3 år senere at hun dro til han på kveldstid og lå med han etter at jeg hadde vært hos henne. Ikke venner i dag! Anonymkode: 2bf98...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #90 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg pleide før å være alltid sånn 3-5 minutter forsent til avtale, og den ene gangen bare sprakk venninnen min. Mens jeg var på vei (hun var rett utenfor cafeen i en vinter), så sa jeg tbanen har stoppet og kommer kanskje 10 min forsinket. Hun skrev på mld hun frøs og bare stakk fra meg, når hun kunne godt inni i cafeen og ventet. Jeg ringte henne i 20 minutter uten svar, og tilslutt sa hun hun hadde gått til byen og ditchet meg slik. Jeg innrømmer jeg skulle ha tatt tidligere tbane men jeg forventet ikke mye trafikk. Vi ble venner fordi jeg har kjent henne siden 6 klasse på barneskole, og jeg sa til henne aldri gjør det igjen. Hun sa aldri unnskyld fordi hun er sta, men tror hun skjønte alvoret. Hun ser meg fortsatt som bestevenn og kaller meg for det, men jeg føler ikke helt det samme lenger etter denne hendelsen. Anonymkode: 79b08...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimchi wasabi Skrevet 23. desember 2017 #91 Del Skrevet 23. desember 2017 En ''venninne'' som ville være venn med meg, fordi jeg er bestevenn til ei jente som hu ville bli nærmere med. Vi ble 3 i gjengen, men etter halvt år sammen begynte hun å oppføre seg rart. Viste seg hun ble sjalu over at jeg hadde vennskap med bestevennen min, og ble frekk mot meg. Begynte å kalle meg hore og snakke stygt om meg rundt andre klassekamerater, blokkerte meg på sosiale medier osv. Heldigvis er ikke noen av oss venn med henne lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #92 Del Skrevet 23. desember 2017 På 26.11.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev: Hun lå med mannen min på min bursdagsfest. Vi er ikke venner i dag. Anonymkode: 312ee...87c Forhåpentligvis er ikke han mannen i dag? Anonymkode: 9aa60...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #93 Del Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleide før å være alltid sånn 3-5 minutter forsent til avtale, og den ene gangen bare sprakk venninnen min. Mens jeg var på vei (hun var rett utenfor cafeen i en vinter), så sa jeg tbanen har stoppet og kommer kanskje 10 min forsinket. Hun skrev på mld hun frøs og bare stakk fra meg, når hun kunne godt inni i cafeen og ventet. Jeg ringte henne i 20 minutter uten svar, og tilslutt sa hun hun hadde gått til byen og ditchet meg slik. Jeg innrømmer jeg skulle ha tatt tidligere tbane men jeg forventet ikke mye trafikk. Vi ble venner fordi jeg har kjent henne siden 6 klasse på barneskole, og jeg sa til henne aldri gjør det igjen. Hun sa aldri unnskyld fordi hun er sta, men tror hun skjønte alvoret. Hun ser meg fortsatt som bestevenn og kaller meg for det, men jeg føler ikke helt det samme lenger etter denne hendelsen. Anonymkode: 79b08...66b Hun burde ikke unnskyldt seg en gang. Det er DU som burde ha forstått alvoret! Anonymkode: 537ce...d19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #94 Del Skrevet 23. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleide før å være alltid sånn 3-5 minutter forsent til avtale, og den ene gangen bare sprakk venninnen min. Mens jeg var på vei (hun var rett utenfor cafeen i en vinter), så sa jeg tbanen har stoppet og kommer kanskje 10 min forsinket. Hun skrev på mld hun frøs og bare stakk fra meg, når hun kunne godt inni i cafeen og ventet. Jeg ringte henne i 20 minutter uten svar, og tilslutt sa hun hun hadde gått til byen og ditchet meg slik. Jeg innrømmer jeg skulle ha tatt tidligere tbane men jeg forventet ikke mye trafikk. Vi ble venner fordi jeg har kjent henne siden 6 klasse på barneskole, og jeg sa til henne aldri gjør det igjen. Hun sa aldri unnskyld fordi hun er sta, men tror hun skjønte alvoret. Hun ser meg fortsatt som bestevenn og kaller meg for det, men jeg føler ikke helt det samme lenger etter denne hendelsen. Anonymkode: 79b08...66b Hæ, hvorfor skulle hun si unnskyld??? Er vel deg som skulle ha sagt det. Anonymkode: 652f8...823 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltyliquorice Skrevet 23. desember 2017 #95 Del Skrevet 23. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleide før å være alltid sånn 3-5 minutter forsent til avtale, og den ene gangen bare sprakk venninnen min. Mens jeg var på vei (hun var rett utenfor cafeen i en vinter), så sa jeg tbanen har stoppet og kommer kanskje 10 min forsinket. Hun skrev på mld hun frøs og bare stakk fra meg, når hun kunne godt inni i cafeen og ventet. Jeg ringte henne i 20 minutter uten svar, og tilslutt sa hun hun hadde gått til byen og ditchet meg slik. Jeg innrømmer jeg skulle ha tatt tidligere tbane men jeg forventet ikke mye trafikk. Vi ble venner fordi jeg har kjent henne siden 6 klasse på barneskole, og jeg sa til henne aldri gjør det igjen. Hun sa aldri unnskyld fordi hun er sta, men tror hun skjønte alvoret. Hun ser meg fortsatt som bestevenn og kaller meg for det, men jeg føler ikke helt det samme lenger etter denne hendelsen. Anonymkode: 79b08...66b Er vel strengt talt du som skulle beklaget deg. Det er mildt sagt jævla frekt å være for sein til hver eneste lille avtale. Jeg har en venninne som er slik som du var. Jeg ble nødt til å konfrontere henne etter at hun for hundrede gang var for sein, og sa at jeg ikke gidder å vente lenger og at neste så går jeg! Man skal respektere den andres tid, og setter man pris på vennskapet så klarer man nettopp det. Det handler ikke om å være for sein her og der, men blir det et mønster så blir man rimelig lei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #96 Del Skrevet 23. desember 2017 Lå meg kjæresten min, løy om det i 3 år. Nei, vi er ikke venner. Og han er ikke lenger kjæresten min. Anonymkode: fbd83...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå