AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #21 Del Skrevet 28. november 2017 På 25. november 2017 den 16.30, Axl Rose skrev: Flere som er drittlei å høre der? Hva er det med folk som skal være så gammel for alderen og angripe oss som er ung for alderen? Jeg er ung, jeg lever livet og vil ikke bli gammel. Sånn er det bare. Blir så frustrert av sånne kommentarer. Det er alltid noe galt med meg. Uansett hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt. Litt morsomt også men jævlig slitsomt. Hva svarer dere sånne folk? Jeg vet ikke hva jeg skal svare mer. Blir som oftest fuck off. Det er forskjell på å vokse opp og det å bli gammel Anonymkode: 6c0f4...7a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 29. november 2017 #22 Del Skrevet 29. november 2017 På 25.11.2017 den 16.30, Axl Rose skrev: Flere som er drittlei å høre der? Hva er det med folk som skal være så gammel for alderen og angripe oss som er ung for alderen? Jeg er ung, jeg lever livet og vil ikke bli gammel. Sånn er det bare. Blir så frustrert av sånne kommentarer. Det er alltid noe galt med meg. Uansett hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt. Litt morsomt også men jævlig slitsomt. Hva svarer dere sånne folk? Jeg vet ikke hva jeg skal svare mer. Blir som oftest fuck off. Hvis noen sier slikt til meg sier jeg bare; "jeg tror nok jeg kjente på voksenlivet tidligere enn deg, da jeg så min egen pappa kald og død som barn". Jeg vet jeg ikke er like moden som 31-åringer flest, så jeg ble tydeligvis ikke fortere voksen av å oppleve vonde ting, som man gjerne sier at man gjør. Men jeg har ikke dette naive synet på livet, at alt skal gå bra og at ting løser seg bare man kjemper hardt nok. Jeg har skjønt at livet ikke er rettferdig og at man sjeldent får lønn for strevet, og at noen har mer flaks enn andre. Syns du skal leve som du vil, jeg. At folk er lykkeligere i A4-livet tror jeg bare er en myte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #23 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg pleier spørre hva dem legger i det å bli voksen. For min del tenker jeg "å bli voksen" handler om å ta ansvar for sine egne handlinger. Anonymkode: 88d86...aba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #24 Del Skrevet 29. november 2017 4 timer siden, stf skrev: Hvis noen sier slikt til meg sier jeg bare; "jeg tror nok jeg kjente på voksenlivet tidligere enn deg, da jeg så min egen pappa kald og død som barn". Jeg vet jeg ikke er like moden som 31-åringer flest, så jeg ble tydeligvis ikke fortere voksen av å oppleve vonde ting, som man gjerne sier at man gjør. Men jeg har ikke dette naive synet på livet, at alt skal gå bra og at ting løser seg bare man kjemper hardt nok. Jeg har skjønt at livet ikke er rettferdig og at man sjeldent får lønn for strevet, og at noen har mer flaks enn andre. Syns du skal leve som du vil, jeg. At folk er lykkeligere i A4-livet tror jeg bare er en myte. og med det innlegget beviste du at du ikke er så voksen selv. hardt arbeid har lønt seg for mange, inkludert meg Anonymkode: 6c0f4...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 29. november 2017 #25 Del Skrevet 29. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: og med det innlegget beviste du at du ikke er så voksen selv. hardt arbeid har lønt seg for mange, inkludert meg Anonymkode: 6c0f4...7a9 Jeg har jo ikke sagt at jeg er voksen Men jeg opplevde voksne realiteter før de fleste andre. Synd for deg at du ikke forstår at hva som er realisme i din verden, ikke trenger å bety at det er realismen i min verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 29. november 2017 #26 Del Skrevet 29. november 2017 6 timer siden, stf skrev: Hvis noen sier slikt til meg sier jeg bare; "jeg tror nok jeg kjente på voksenlivet tidligere enn deg, da jeg så min egen pappa kald og død som barn". Jeg vet jeg ikke er like moden som 31-åringer flest, så jeg ble tydeligvis ikke fortere voksen av å oppleve vonde ting, som man gjerne sier at man gjør. Men jeg har ikke dette naive synet på livet, at alt skal gå bra og at ting løser seg bare man kjemper hardt nok. Jeg har skjønt at livet ikke er rettferdig og at man sjeldent får lønn for strevet, og at noen har mer flaks enn andre. Syns du skal leve som du vil, jeg. At folk er lykkeligere i A4-livet tror jeg bare er en myte. ikke sant, Et vanlig A4liv er jo så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 30. november 2017 #27 Del Skrevet 30. november 2017 På 25.11.2017 den 16.30, Axl Rose skrev: Flere som er drittlei å høre der? Hva er det med folk som skal være så gammel for alderen og angripe oss som er ung for alderen? Jeg er ung, jeg lever livet og vil ikke bli gammel. Sånn er det bare. Blir så frustrert av sånne kommentarer. Det er alltid noe galt med meg. Uansett hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt. Litt morsomt også men jævlig slitsomt. Hva svarer dere sånne folk? Jeg vet ikke hva jeg skal svare mer. Blir som oftest fuck off. Er det voksen de mener . Eller ansvarbevist ? Att du tar mere ansvar for ditt eget liv og ikkr skylder på andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 30. november 2017 #28 Del Skrevet 30. november 2017 4 timer siden, Solstråletårer skrev: Er det voksen de mener . Eller ansvarbevist ? Att du tar mere ansvar for ditt eget liv og ikkr skylder på andre? Kanskje begge deler. De sier bli voksen, men også av og til ta ansvar. Så regner med de mener at jeg må bli voksen først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 30. november 2017 #29 Del Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Axl Rose skrev: Kanskje begge deler. De sier bli voksen, men også av og til ta ansvar. Så regner med de mener at jeg må bli voksen først og fremst. Det å bli voksen er å ta ansvar. For deg selv og for de som er nære deg. Jeg tror du ikke er noe god på dette . Så jeg skjønner vennen dine. Jeg har masse anvar og jeg tar vare på meg selv og alle mine. Men alikevel er jeg barnslig og har det gøy. Men du kommer nok slite litt med ensomhet når du merker att allle vennene dine vokser fra deg. I din alder så er man faktisk voksen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå