Gjest Axl Rose Skrevet 25. november 2017 #1 Del Skrevet 25. november 2017 Flere som er drittlei å høre der? Hva er det med folk som skal være så gammel for alderen og angripe oss som er ung for alderen? Jeg er ung, jeg lever livet og vil ikke bli gammel. Sånn er det bare. Blir så frustrert av sånne kommentarer. Det er alltid noe galt med meg. Uansett hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt. Litt morsomt også men jævlig slitsomt. Hva svarer dere sånne folk? Jeg vet ikke hva jeg skal svare mer. Blir som oftest fuck off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Del Skrevet 25. november 2017 Gammel blir du enten du vil eller ei. Dessverre. Kanskje flere oppfatter at du egentlig har en dyp angst for å bli eldre? Anonymkode: b0552...849 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Del Skrevet 25. november 2017 Du er ikke voksen før du tør å være barnslig er svaret jeg gir. Anonymkode: d930c...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 25. november 2017 #4 Del Skrevet 25. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gammel blir du enten du vil eller ei. Dessverre. Kanskje flere oppfatter at du egentlig har en dyp angst for å bli eldre? Anonymkode: b0552...849 Kanskje, men unødvendig kommentar likevel. Alle bør være litt barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg har aldri fått det spørsmålet... Det kommer vel ann på hva folk reagerer på. Gjør du noe som går ut over andre enn deg selv? Familie, barn, kjæreste, jobb? Anonymkode: c0dc3...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 25. november 2017 #6 Del Skrevet 25. november 2017 Nei jeg gjør ikke noe som går utover andre. Vet mange får det spørsmålet. Jævlig unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 25. november 2017 #7 Del Skrevet 25. november 2017 Å bli gammel blir du enten du vil eller ikke, men å bli voksen er valgfritt! La meg være ung jejeje! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 25. november 2017 #8 Del Skrevet 25. november 2017 Hva er bakgrunnen for påstandene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 25. november 2017 #9 Del Skrevet 25. november 2017 2 timer siden, Axl Rose skrev: Flere som er drittlei å høre der? Hva er det med folk som skal være så gammel for alderen og angripe oss som er ung for alderen? Jeg er ung, jeg lever livet og vil ikke bli gammel. Sånn er det bare. Blir så frustrert av sånne kommentarer. Det er alltid noe galt med meg. Uansett hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt. Litt morsomt også men jævlig slitsomt. Hva svarer dere sånne folk? Jeg vet ikke hva jeg skal svare mer. Blir som oftest fuck off. Bare overse det. Det er en utbredt misforståelse at folk blir "voksne" bare fordi de har nådd en viss alder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 25. november 2017 #10 Del Skrevet 25. november 2017 Det kommer jo helt an på personen og hvilken alder hun/han faktisk er i. En gjennomsnittslig person modnes jo mentalt med alderen, så viss en jevnaldrende person ikke modnes i noenlunde takt med oss andre så hadde jeg faktisk stusset litt og ville følt at den person lå langt etter i det 'å bli voksen'-prossessen. Når jeg hadde om akkurat dette på skolen så fortalte læreren oss, og dette festet seg fullstendig i meg, at når en person trekkes mot yngre mennesker (dvs alle vennene er mye yngre enn dem selv) så har de ikke en naturlig modningsprossess. For de omgir seg med mennesker som er på nivå med dem selv i modenhetsskalaen. Synes jeg leste en annen tråd hvor du skrev at du drakk mye, lever livet og hadde denne 'forever young'-mentaliteten (som du også nevner her). Men det virker som at du ikke tenker på konsekvensene det kan ha for deg selv. For som noen nevnte her, kroppen din blir gammel enten du vil eller ei, og det du egentlig gjør er å bryte den fortere ned fremfor å ta vare på den. Holde den ung lengst mulig. Det er jo noe med å forstå det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 25. november 2017 #11 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, yeans skrev: Hva er bakgrunnen for påstandene? Det er folk som kjenner meg som sier det uten grunn. De mener jeg er så barnslig og bør vokse opp. Jeg er kanskje barnslig men la meg nå få være det uten å bli dømt, men neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 25. november 2017 #12 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, Mass skrev: Det kommer jo helt an på personen og hvilken alder hun/han faktisk er i. En gjennomsnittslig person modnes jo mentalt med alderen, så viss en jevnaldrende person ikke modnes i noenlunde takt med oss andre så hadde jeg faktisk stusset litt og ville følt at den person lå langt etter i det 'å bli voksen'-prossessen. Når jeg hadde om akkurat dette på skolen så fortalte læreren oss, og dette festet seg fullstendig i meg, at når en person trekkes mot yngre mennesker (dvs alle vennene er mye yngre enn dem selv) så har de ikke en naturlig modningsprossess. For de omgir seg med mennesker som er på nivå med dem selv i modenhetsskalaen. Synes jeg leste en annen tråd hvor du skrev at du drakk mye, lever livet og hadde denne 'forever young'-mentaliteten (som du også nevner her). Men det virker som at du ikke tenker på konsekvensene det kan ha for deg selv. For som noen nevnte her, kroppen din blir gammel enten du vil eller ei, og det du egentlig gjør er å bryte den fortere ned fremfor å ta vare på den. Holde den ung lengst mulig. Det er jo noe med å forstå det der.. Jeg i slutten på 20 årene så det er litt rart at de forventer at jeg skal være så voksen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 25. november 2017 #13 Del Skrevet 25. november 2017 2 minutter siden, Axl Rose skrev: Det er folk som kjenner meg som sier det uten grunn. De mener jeg er så barnslig og bør vokse opp. Jeg er kanskje barnslig men la meg nå få være det uten å bli dømt, men neida. Da har du dratt spøk og slikt for langt slik at de føler seg dumme som stolte på eller trodde på deg. Noe slikt. Det kan lønne seg å holde barnsligheter litt tilbake overfor enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DuVetHvem Skrevet 25. november 2017 #14 Del Skrevet 25. november 2017 Hersketeknikk fra andre om at du skal slå deg til ro og få a4 liv med kone og barn og alt sånt. Peter Pan syndrom kaller de det også. Bullshit fra ende til annen. Bare gi faen og fortsett være lykkelig. Mange er irriterte over at du har det gøy. Fortsett å leve livet slik du vil, så lenge du ikke har store problemer i livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. november 2017 #15 Del Skrevet 25. november 2017 7 minutter siden, Axl Rose skrev: Jeg i slutten på 20 årene så det er litt rart at de forventer at jeg skal være så voksen da. Vill gjetting her, men det kan ha noe med å gjøre at du har en sønn, og at du som far er hans fremste rollemodell. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 25. november 2017 #16 Del Skrevet 25. november 2017 15 minutter siden, Axl Rose skrev: Jeg i slutten på 20 årene så det er litt rart at de forventer at jeg skal være så voksen da. Men kanskje de har blitt veldig voksen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 25. november 2017 #17 Del Skrevet 25. november 2017 29 minutter siden, DuVetHvem skrev: Hersketeknikk fra andre om at du skal slå deg til ro og få a4 liv med kone og barn og alt sånt. Peter Pan syndrom kaller de det også. Bullshit fra ende til annen. Bare gi faen og fortsett være lykkelig. Mange er irriterte over at du har det gøy. Fortsett å leve livet slik du vil, så lenge du ikke har store problemer i livet ditt. Peter Pan syndromdet har jeg aldri hørt om. Kommer alltid til å leve livet så lenge jeg lever og det synes jeg alle bør gjøre Vi lever bare en gang. 23 minutter siden, Perle skrev: Vill gjetting her, men det kan ha noe med å gjøre at du har en sønn, og at du som far er hans fremste rollemodell. Ja, men må ikke oppføre oss som gamlinger for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #18 Del Skrevet 25. november 2017 Er ikke "vokse opp" feilaktig norsk også når vi er inne på det? Å "vokse opp" på norsk er å referere til hvor man tilbragte sine barne- og ungdomsår. Ikke det samme som "grow up!" på engelsk. Mer korrekt norsk er å "bli voksen". Og DET synes jeg man kan bli når man har passert en 11-12, men det er jo mange måter å gjøre det på. Anonymkode: 04bfa...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #19 Del Skrevet 25. november 2017 Når man ber folk om å vokse opp er det ikke fordi de er barnslige, alle er barnslige fra tid til annen og det er en viktig egenskap å holde på barnsligheten i seg. Men det er fordi de oppfører seg eller sier noe umodent og utdatert, for eksempel klistrer man buser på sofaarmleendet som voksen så er det på tide å "vokse opp", og sier man for eksempel til kvinner at de skal stå på kjøkkenet å lage deg en sandwich og ikke blande seg i noe annet, så er det på tide å få litt mer modne holdninger. Da er det helt innafor med kommentarer som "når skal du vokse opp?". Anonymkode: 82da1...22e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #20 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg får ofte høre dette når jeg er på ferie i Norge fordi jeg ikke har barn, bor i leilighet og ikke hus, har «barnslige» hobbier som motorsykler, dykking, reising (backpacking). I Norge skal man visst ha 3 barn og være hjemme og strikke for å bli voksen. Anonymkode: 2643d...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå