Kragebein Skrevet 25. november 2017 #21 Skrevet 25. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod
Einus Skrevet 25. november 2017 Forfatter #22 Skrevet 25. november 2017 12 timer siden, Anonyymen skrev: Hei:) jeg var også veldig trang å det var veldig vont å ha sex i starten å jeg trodde faktisk aldrig vi kunne ha sex. Men det vi gjorde var at vi bare prøvte litt å litt mange ganger og til slutt så gjikk det veldig bra å det var ikke vondt. Håper det ordner seg:) Tusen takk for svar. Det virker lovende ut fra hvordan du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #23 Skrevet 25. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo den første gang du har sex så gjør den det , da blir det litt forandret for ettertid, iflg gynekologer ! Anonymkode: 86a5e...f4d Feil, vagina strekker seg ikke kronisk ut nei. Den tilpasser seg den penisen den har sex med og er en muskel som kan sammenlignes med munn åpningen. Vi kan gape så høyt vi klarer og strekke ut med fingrene også, men den kommer jo alltid tilbake til normal form igjen så fort vi ikke gaper eller strekker den ut med fingrene lenger. Anonymkode: 7da5f...3ea
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #24 Skrevet 26. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil, vagina strekker seg ikke kronisk ut nei. Den tilpasser seg den penisen den har sex med og er en muskel som kan sammenlignes med munn åpningen. Vi kan gape så høyt vi klarer og strekke ut med fingrene også, men den kommer jo alltid tilbake til normal form igjen så fort vi ikke gaper eller strekker den ut med fingrene lenger. Anonymkode: 7da5f...3ea Du har rett men tar også feil . Les hva amerikanske eksperter sier om dette temaet ! Det er sant at skjeden er som en slags fleksibelt muskulært gummibånd laget for å kunne være i stand til å ha samleie og føde barn. Men kan sex likevel ha effekt ? Ja den aller første gangen !. Les : Et unntak er imidlertid aller første gang du har sex , da vil det føre til en varig endring i skjedens størrelse ! http://www.dailymail.co.uk/health/article-5106737/Can-sex-stretch-vagina-Gynecologists-explain.html?ito=social-facebook Anonymkode: 86a5e...f4d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #25 Skrevet 26. november 2017 Når jeg var ung hadde jeg en god del sex med jenter på 16-18 år. Kan si det sånn at jeg husket godt hvor trange de var. At mye sex og dildobruk utvider musa er garantert. Merker stor forskjell på ei jente over 25 og ei som er 17 år. Anonymkode: 550a3...b3d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #26 Skrevet 26. november 2017 På 25.11.2017 den 10.47, Einus skrev: Jo det her hun til de grader, det kan jeg skrive under på. Ikke la deg lure. Anonymkode: 2f6e2...a01 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #27 Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var ung hadde jeg en god del sex med jenter på 16-18 år. Kan si det sånn at jeg husket godt hvor trange de var. At mye sex og dildobruk utvider musa er garantert. Merker stor forskjell på ei jente over 25 og ei som er 17 år. Anonymkode: 550a3...b3d Den mest markante forskjellen er jo hvor opphisset man var. Det var ikke før jeg ble litt eldre at jeg erfarte hvor mye skjeden kunne utvide seg når man ble veldig opphisset. Jeg var opphisset og helt våt da jeg hadde sex første gang som 17-åring og, men ikke like vid. Det er ikke akkurat vanlig at 17-åringer har veldig mye forspill heller. Avstanden mellom skjedeveggene er jo den samme. Det er så en liten tampong sitter fast. Anonymkode: 7ba33...2d9 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #28 Skrevet 26. november 2017 På 25.11.2017 den 11.16, AnonymBruker skrev: Angrer på at jeg skrev avslørende ting om meg selv og min venninne. Dumt skrevet og passer ikke inn her. Hvordan kan man slette ? Anonymkode: 86a5e...f4d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #29 Skrevet 26. november 2017 Slimhinnene i skjeden kan bli tynnere når man blir eldre og dermed føles det ikke like trangt for menn. Det behøver altså ikke ha med mye dildobruk eller sex å gjøre hvis dama kjennes lite trang ut. Noen gravide får for eksempel tykkere slimhinner og blir veldig trange. Etter overgangsalder skjer det en del ting og vagina kan hos noen kvinner gro sammen hvis den ikke er i bruk. Anonymkode: 0f1a7...653
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #30 Skrevet 26. november 2017 Husker jeg som 23 år hadde en kjæreste på 29 år som hadde stor penis. Var alltid vondt for meg. Noe han fikk mindre forståelse for etter som tiden gikk. "den kom da inn" sa han. Etter 2 år slo han opp med meg. I dag sitter jeg som 44 år å er like trang og like vondt med store peniser. Har ingen barn. Men har endometriose. Det vil si endometriose hvor vev av samme type som slimhinnen på innsiden av livmoren er plassert på feil plass, oftest på bukhinnen eller på eggstokker. Det skaper en irritasjonstilstand (en slags betennelse). Endometriose påvirkes av kroppens hormoner (og p-pillens hormoner), og smertene følger typisk med syklus. En av de vanligste lokalisasjoner av endometriose er rommet mellom baksiden av livmoren/livmorhalsen og rektum (betegnes fossa Douglasi i fagspråket). Det danner seg små gryn- til ertstore knuter med litt gammelt blod som kan svært ømme, spesielt rett før menstruasjon. Ved samleie kan de være meget smertefulle, på samme måte som et ‘blåmerke’ er ømt. Anonymkode: 966b9...81c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #31 Skrevet 26. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slimhinnene i skjeden kan bli tynnere når man blir eldre og dermed føles det ikke like trangt for menn. Det behøver altså ikke ha med mye dildobruk eller sex å gjøre hvis dama kjennes lite trang ut. Noen gravide får for eksempel tykkere slimhinner og blir veldig trange. Etter overgangsalder skjer det en del ting og vagina kan hos noen kvinner gro sammen hvis den ikke er i bruk. Anonymkode: 0f1a7...653 De fleste eldre damer som er friske og som vært gjennom en fødsel kan ikke gro igjen nei...eller mener du at hvis man aldri har hatt sex så gror man igjen i overgangsalderen ? Har jeg grunn til å være bekymret ? Nei jeg tror ikke det . Jeg har lest at skjeden kan krympe etter overgangsalderen. Men det gjelder ikke for alle. Hvis man skulle være så uheldig å gro sammen i skjeden så skyldes det mest sykdommer, som kreft og strålinger i underlivet . Og ikke fordi man ikke lite sex...Isåfall så er jeg allerede igjengrodd fra starten av ! Anonymkode: 86a5e...f4d
Einus Skrevet 26. november 2017 Forfatter #33 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De fleste eldre damer som er friske og som vært gjennom en fødsel kan ikke gro igjen nei...eller mener du at hvis man aldri har hatt sex så gror man igjen i overgangsalderen ? Har jeg grunn til å være bekymret ? Nei jeg tror ikke det . Jeg har lest at skjeden kan krympe etter overgangsalderen. Men det gjelder ikke for alle. Hvis man skulle være så uheldig å gro sammen i skjeden så skyldes det mest sykdommer, som kreft og strålinger i underlivet . Og ikke fordi man ikke lite sex...Isåfall så er jeg allerede igjengrodd fra starten av ! Anonymkode: 86a5e...f4d Da har du kanskje ikke lest det jeg har skrevet, for her er det ikke snakk om en kvinne som har født barn....
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #34 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, Einus skrev: Da har du kanskje ikke lest det jeg har skrevet, for her er det ikke snakk om en kvinne som har født barn.... Jeg svarer anonym som tror at underlivet kan gro igjen ... Anonymkode: 86a5e...f4d
Einus Skrevet 26. november 2017 Forfatter #35 Skrevet 26. november 2017 Skjønner det, men du må jo forholde deg til tråden da og ikke slenge ut noe du kom på her og nå... Ærlig talt
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #36 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, Einus skrev: Skjønner det, men du må jo forholde deg til tråden da og ikke slenge ut noe du kom på her og nå... Ærlig talt Det var ikke til deg jeg svarte. Håper ikke at folk er så naive at de tror at det er mulig å gro sammen i underlivet sånn uten videre. Det er kun sykdom som gjør at et underliv kan gro sammen. Ikke noe annet ! Anonymkode: 86a5e...f4d
Einus Skrevet 26. november 2017 Forfatter #37 Skrevet 26. november 2017 Men herregud da menneske, det er jeg som har startet denne tråden og har et spørsmål, men det har du kanskje ikke fått med deg???
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #38 Skrevet 26. november 2017 Er mann avslappet i underlivet, har godt forspill og er tent nok, skal det ikke gjøre vondt. Selv ikke for en jomfru. Anonymkode: 3c8a1...df1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #39 Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, Einus skrev: Men herregud da menneske, det er jeg som har startet denne tråden og har et spørsmål, men det har du kanskje ikke fått med deg??? Herremin du voksne mann er det ikke lov å kommentere andre i din tråd ? Hjelpe meg.. Anonymkode: 86a5e...f4d 1
Einus Skrevet 26. november 2017 Forfatter #40 Skrevet 26. november 2017 Vær så snill å skriv norsk skikkelig. Les teksten din en gang til er du snill....er det mulig å skrive så slurvete??? Det heter Er man avslappet i underlivet....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå