Einus Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg er 54 og har en 12 år eldre kjæreste. Hun har aldri født barn og er veldig trang i skjeden. Jeg er ikke den minste gutten i gaten og jeg er litt bekymret. Vil skjeden utvide seg? Vi bruker rikelig med glidemiddel. Hun er så trang at når jeg fingrer henne så oier hun seg litt.Takknemlig for svar.
Sphynx Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Så dere har ikke hatt sex ennå? Det er vel bare å prøve. Hvis hun også er bekymret for at du er for stor, så kan hun sitte øverst å ha kontrollen når det penetreres. Mulig litt ubehagelig først, men slapper hun av nok, så går det fint med glid og tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Da er hun mest sannsynligvis gammel jomfru...? Man blir jo ikke akkurat videre med årene hvis man aldri har hatt sex eller født barn... Men jeg har også lest et sted at skjeden kan skrumpe inn og bli mindre etter overgangsalderen. Så kanskje det også er en forklaring ? Anonymkode: 86a5e...f4d 3
Einus Skrevet 25. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2017 Hun har vært gift i nesten 45 år og er enke. Ja vi har hatt sex. Min eks er like gammel og der var det aldri noe problem, men hun har 4 barn.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 Det høres ut som hun ikke er skikkelig opphisset. Anonymkode: 7ba33...2d9 2
Einus Skrevet 25. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2017 Jo det her hun til de grader, det kan jeg skrive under på.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 Du får spørre henne da, om dette har vært et problem før. Anonymkode: 7ba33...2d9
Einus Skrevet 25. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2017 Før hun ble enke ca 15 år var hun uten sex pga mannens sykdom og jeg forsto det slik at det ikke var et problem tidligere.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 1 minutt siden, Einus skrev: Hun har vært gift i nesten 45 år og er enke. Ja vi har hatt sex. Min eks er like gammel og der var det aldri noe problem, men hun har 4 barn. Ok. Det kan det skyldes overgangalder, tror jeg. Jeg er selv en gammel jomfru på over 45 og kan fortsatt ikke bruke tamponger eller ob ved menstruasjon. skjeden har ikke videre med årene som jeg trodde. Jeg merker ingen forandring og like vondt er det å prøve.. Jeg har også en venninne som legen sa var liten og trang. Men hun har bare hatt en kjæreste og sex en gang i livet..Så det gjelder vel som med alt annet i livet som ikke brukes, det blir stengt av og slutter å virke ? Anonymkode: 86a5e...f4d
Einus Skrevet 25. november 2017 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2017 Hun har kjempelyst og er helt gira, men vi har hatt vaginal sex og det har faktisk gått bedre føler jeg, men pga lengden min ca 17cm så har jeg lett for å komme borti livmormunnen har jeg erfart tidligere og siden hun ikke har hatt sex på mange år så er hun ekstra ømfintlig tenker jeg. Jeg håper dette blir lettere etter hvert. En skjede er som regel ca 13cm lang/dyp og for menn som er uforsiktige, så kan vi bånne og det er vondt for kvinnen vet jeg og jeg er veldig forsiktig med henne, men i kampens hete så kan det gå litt hardt for seg....
Sphere Skrevet 25. november 2017 #11 Skrevet 25. november 2017 Kvinner varierer like mye der nede som det vi gjør. Så jo, det er klart hun kan være skikkelig tent. Det er vanlig at kvinner tilpasser seg størrelsen til partner etterhvert til en viss grad, men av og til er det bare mismatch. Det hun trenger er at du er forsiktig og tålmodig. Dere bruker allerede masse glidemiddel, så det er jo bra. Jo bedre hun slapper av med deg og blir trygg på deg, jo bedre er det. Jeg tror jeg ville initiert til masse oralsex, fingerlek, og kanskje introduksjon av en liten dildo. Tatt det gradvis.
Einus Skrevet 25. november 2017 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2017 Har tenkt på dette med dildo, men vil ikke såre henne i tilfelle hun vil føle det ubehagelig. Men nå det er sagt, så sjokkerte hun meg den første gangen med å si at hun hadde tatt brasiliansk voksing.... jippi 1
Anonyymen Skrevet 25. november 2017 #13 Skrevet 25. november 2017 Hei:) jeg var også veldig trang å det var veldig vont å ha sex i starten å jeg trodde faktisk aldrig vi kunne ha sex. Men det vi gjorde var at vi bare prøvte litt å litt mange ganger og til slutt så gjikk det veldig bra å det var ikke vondt. Håper det ordner seg:)
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #14 Skrevet 25. november 2017 1 time siden, Einus skrev: Jeg er 54 og har en 12 år eldre kjæreste. Hun har aldri født barn og er veldig trang i skjeden. Jeg er ikke den minste gutten i gaten og jeg er litt bekymret. Vil skjeden utvide seg? Vi bruker rikelig med glidemiddel. Hun er så trang at når jeg fingrer henne så oier hun seg litt.Takknemlig for svar. Prøv å putt pikken inn for å se... Anonymkode: b4603...35c
stan Skrevet 25. november 2017 #15 Skrevet 25. november 2017 Skjelden er litt som en muskel etter overgangsalderen. Use it or loose it. Dere virker å kunne snakke om det, så ta det med ro. Prøv litt mer etterhvert. Det er jo mye gøy man kan gjøre sammen uten samleie.
Einus Skrevet 25. november 2017 Forfatter #16 Skrevet 25. november 2017 Ja det er sant. Hun elsker at jeg slikker henne og fingrer henne og i går sa hun at hun fikk den sterkeste orgasmen hun hadde opplevet i hele sitt liv.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #17 Skrevet 25. november 2017 Er jeg veldig blond her? Du er bekymret for å ha sex med henne fordi du er for stor, fordi en finger er vondt, men dere har hatt sex -og som du sa, det har faktisk gått bra? Anonymkode: 9c9fc...cd2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #18 Skrevet 25. november 2017 Nei, skjeden utvider seg ikke av å ha sex uansett hvor velutstyrt du skulle vært. Anonymkode: 7da5f...3ea
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #19 Skrevet 25. november 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, skjeden utvider seg ikke av å ha sex uansett hvor velutstyrt du skulle vært. Anonymkode: 7da5f...3ea Jo den første gang du har sex så gjør den det , da blir det litt forandret for ettertid, iflg gynekologer ! Anonymkode: 86a5e...f4d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #20 Skrevet 25. november 2017 http://www.dailymail.co.uk/health/article-5106737/Can-sex-stretch-vagina-Gynecologists-explain.html?ito=social-facebook Les hva amerikanske eksperter sier om dette emnet . Anonymkode: 86a5e...f4d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå