Gå til innhold

Brasil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Drar til Brasil og Sao Paulo på mandag og er livredd for at jeg skal bli drept eller no(jeg veit...helt sprøtt, men har hørt så mye om byen :roll: Er det noen som har vært i sao paulo eller Rio og som mange gode minner derifra. Føler at jeg trenger å høre noen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Har aldri vært der, men kjenner noen som har bodd der en periode. Hun kom med følgende historie: En dag sto hun og ventet på en buss på et litt avsidesliggende sted. Det kom en kraftig mann mot holdeplassen der hun sto. Hun ble nervøs og spurte mannen om han visste når bussen kom. Han svarte "om fem minutter, men ikke ta den bussen for den skal jeg rane". Poenget med historien er at siden de hadde snakket sammen "kjente de hverandre" og pga en eller annen "æreskodeks" spares hun.

Har hørt at det er viktig/lurt å ha en del kontanter lett tilgjengelig som man kan gi hvis man blir ranet. Ikke noe vits i å leke helt i Sao Paulo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Sao Paolo, og det første jeg så var en dame som ble frarobbet håndveska på gata!!

Men vi ble ikke utsatt for noe, men så gikk vi bare fra hotellet til bussen, fra bussen til Formel 1 stadion og tilbake.

Jeg tror ikke det noe vits å gå rundt å være redd, bare ta noen forhåndsregler, og hør med folk om hvor det er trygt og gå.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex og hans nye kone var 3 uker i Brasil for ikke så lenge siden. De hadde en herlig tur, og bare godt å si! Gled deg til turen du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...