miss summers Skrevet 25. november 2017 #21 Del Skrevet 25. november 2017 2 minutter siden, GiftMann38 skrev: Jeg tror TS har svært mye bedre forutsetninger til å synse om dette enn deg. I alle fall bedre enn deg mener du vel. Eller er du TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #22 Del Skrevet 25. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: For alt du vet kan han ha svært gode grunner til å ikke ville vise sin respekt for den avdøde. Anonymkode: 571d1...026 Vi vet ikke noe om grunnen. Vi vet bare at han ikke skal gå, og det er i utgangspunktet uakseptabelt. Hva er egentlig en god grunn til å ikke støtte sin egen mor i sorgen? Er onkelen drapsmann eller overgriper så kan jeg kanskje forstå det. Men sjansene for det er vel heller små. Da får man kanskje si: jeg hadde et dårlig forhold til onkel. Ikke at samboer ikke har lyst til å være alene hjemme. Det er kanskje verdens dårligste unnskyldning for ikke å dra i begravelse. Da kunne han heller jugd på seg magesjau på begravelsesdagen. Anonymkode: de74f...491 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #23 Del Skrevet 25. november 2017 Begravelser er ikke for alle, og det må man nesten respektere. Jeg vet om en far som ikke var i sønnens begravelse - fordi det ble for tøft for ham å sitte på utstilling i sin aller verste sorg. Og det synes jeg at man skal respektere! Anonymkode: 6b814...368 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 25. november 2017 #24 Del Skrevet 25. november 2017 3 minutter siden, miss summers said: I alle fall bedre enn deg mener du vel. Eller er du TS? Jeg tar utgangspunkt i den informasjonen TS ga i åpningsposten. Du projiserer av en eller annen grunn din egen familie på denne situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. november 2017 #25 Del Skrevet 25. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, bare trist og oppgitt... Anonymkode: af798...8f7 Det er mange som synes det er veldig ubehagelig å gå i begravelser. Vi bør ikke la oss bli skuffet over det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #26 Del Skrevet 25. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke noe om grunnen. Vi vet bare at han ikke skal gå, og det er i utgangspunktet uakseptabelt. Hva er egentlig en god grunn til å ikke støtte sin egen mor i sorgen? Er onkelen drapsmann eller overgriper så kan jeg kanskje forstå det. Men sjansene for det er vel heller små. Da får man kanskje si: jeg hadde et dårlig forhold til onkel. Ikke at samboer ikke har lyst til å være alene hjemme. Det er kanskje verdens dårligste unnskyldning for ikke å dra i begravelse. Da kunne han heller jugd på seg magesjau på begravelsesdagen. Anonymkode: de74f...491 Som du selv nevner så finnes det grunner som er gode nok. Anonymkode: 571d1...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #27 Del Skrevet 25. november 2017 Det er vel ingen som syns at begravelser er komfortable... Anonymkode: 0b6f8...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 25. november 2017 #28 Del Skrevet 25. november 2017 23 minutter siden, miss summers said: Du tror på spekulasjonen til TS du, så du spekulerer på en spekulasjon Og så fantaserer du videre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #29 Del Skrevet 25. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker said: Som du selv nevner så finnes det grunner som er gode nok. Anonymkode: 571d1...026 Jada, onkelen var sikkert overgriper. La oss bare anta det, god idé. Vi antar at han lyver om hvorfor han ikke kommer. Svigermor kan sikkert også bare anta det, så er det helt greit for henne at sønnen ikke kommer i brorens begravelse. Null stress! Anonymkode: de74f...491 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 25. november 2017 #30 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg skjønner at ts reagerer. Det er vondt for de andre etterlatte at sønn/bror ikke stiller opp i begravelsen til onkel. Nå vet jeg ingenting om hva slags forhold han hadde til sin onkel, men det virker ikke som det er grunn til å tro at det handler om "dårlig stemning" mellom de to og det at han ikke stiller opp gjør en allerede vond dag enda vondere for hans mor og andre i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. november 2017 #31 Del Skrevet 25. november 2017 Du skal respektere at han ikke ønsker å gå i denne begravelsen. Du ødelegger bare for deg selv når du fortsetter å mase slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #32 Del Skrevet 25. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, onkelen var sikkert overgriper. La oss bare anta det, god idé. Vi antar at han lyver om hvorfor han ikke kommer. Svigermor kan sikkert også bare anta det, så er det helt greit for henne at sønnen ikke kommer i brorens begravelse. Null stress! Anonymkode: de74f...491 Jeg antar ingenting her, det er det du som gjør ved å stå hardt på at denne svogeren ikke kan ha noen som helst grunn til å ha hatt et dårlig forhold til onkelen sin. Jeg bare påpeker at folk kan ha sine grunner. Anonymkode: 571d1...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 25. november 2017 #33 Del Skrevet 25. november 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke noe om grunnen. Vi vet bare at han ikke skal gå, og det er i utgangspunktet uakseptabelt. Hva er egentlig en god grunn til å ikke støtte sin egen mor i sorgen? Er onkelen drapsmann eller overgriper så kan jeg kanskje forstå det. Men sjansene for det er vel heller små. Da får man kanskje si: jeg hadde et dårlig forhold til onkel. Ikke at samboer ikke har lyst til å være alene hjemme. Det er kanskje verdens dårligste unnskyldning for ikke å dra i begravelse. Da kunne han heller jugd på seg magesjau på begravelsesdagen. Anonymkode: de74f...491 Hva i alle dager er det som gjør at du tenker at sjansene for det er små? Jeg vil heller si motsatt, tatt i betraktning at denne onkelen hadde et så nært forhold til sine nevøer. De kan ha en temmelig ulik opplevelse av denne onkelen! Jeg ville glatt stilt opp som "den vanskelige og dramatiske dama" dersom jeg visste at noen behøvde en grunn for å unnslippe en slik sammenkomst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #34 Del Skrevet 25. november 2017 Noen mener at det er viktig å gå i begravelse, andre tar farvel på egne måter. Noen synes begravelser er tunge og vil ikke gå. TS jeg synes du skal legge dette fra deg og ikke blande deg opp i hvorfor de ikke kommer, at svigerinnen er drama og at det er så vondt og uff og uff. DET er drama det! Jeg synes du skal respektere at svogeren din sørger på sin egen måte, og du skal IKKE starte drama om dette nå når folk har vondt og er i sorg. Klart det er leit han ikke kommer men det må han få styre med selv. Anonymkode: e3ec8...6ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #35 Del Skrevet 25. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg antar ingenting her, det er det du som gjør ved å stå hardt på at denne svogeren ikke kan ha noen som helst grunn til å ha hatt et dårlig forhold til onkelen sin. Jeg bare påpeker at folk kan ha sine grunner. Anonymkode: 571d1...026 Men hvorfor skal vi anta at han lyver? Kan vi ikke bare anta at han snakker sant? Anonymkode: de74f...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #36 Del Skrevet 25. november 2017 Her står det at Svoger ikke kommer fordi samboeren hans ikke vil være alene hjemme. Ikke at han ikke har lyst å gå. Hvis det faktisk er samboeren som holder han igjen så er det galt av henne! Det er hans valg alene om han vil gå eller ikke. Har han lyst å gå, men lar være pga henne så kommer han til å angre! Forstår at dere synes dette er trist! Anonymkode: 08d9e...6e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 25. november 2017 #37 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke noe om grunnen. Vi vet bare at han ikke skal gå, og det er i utgangspunktet uakseptabelt. Hva er egentlig en god grunn til å ikke støtte sin egen mor i sorgen? Er onkelen drapsmann eller overgriper så kan jeg kanskje forstå det. Men sjansene for det er vel heller små. Da får man kanskje si: jeg hadde et dårlig forhold til onkel. Ikke at samboer ikke har lyst til å være alene hjemme. Det er kanskje verdens dårligste unnskyldning for ikke å dra i begravelse. Da kunne han heller jugd på seg magesjau på begravelsesdagen. Anonymkode: de74f...491 Om han ikke vil gå vil det være en stressfaktor og en byrde å late som for så å lyve om sykdom samme dagen. Hvordan kan DU si at det er uakseptabelt at han ikke vil gå? Respekter han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 25. november 2017 #38 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) ⭐ Endret 14. oktober 2020 av a l'orange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #39 Del Skrevet 25. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor skal vi anta at han lyver? Kan vi ikke bare anta at han snakker sant? Anonymkode: de74f...491 Jeg antar som sagt ingenting, men han har allerede skiftet begrunnelse en gang. Den første var altså bare en unnskyldning/bortforklaring. Det tyder på at han ikke vil fortelle den egentlige grunnen til at han ikke vil komme. Kanskje er det fordi han har sosial angst, hater begravelser eller hadde et dårlig forhold til onkelen sin. Kanskje er han svoren ateist og hater å gå i kirka eller kanskje har han en viktig legetime han ikke har lyst til å fortelle familien om akkurat den dagen. Kanskje vil han ikke møte fordi han vet at tremenningen som voldtok ham som barn også kommer til å være til stede eller kanskje har han chrons og en dårlig periode og er livredd for å bæsje på seg i kirka. Kanskje har kona kans nettopp spontanabortert for fjerde gang på et halvår og trenger ham hjemme, kanskje er hun bare en bossy psykopat som nekter ham og dra eller kanskje er han en tv-avhengig latsabb som er livredd for å gå glipp av reprisen av Home and Away akkurat den dagen. Ikke vet jeg, men poenget er at det gjør verken du eller ts heller. Og det er en uting å presse folk til å fortelle ting de opplagt ikke vil fortelle. Anonymkode: 571d1...026 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #40 Del Skrevet 25. november 2017 1 time siden, GiftMann38 skrev: Jeg tror TS har svært mye bedre forutsetninger til å synse om dette enn deg. Nei tvertimot. Ts virker forbausende lite reflektert. Anonymkode: f8a4b...47a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå