Tingelling Skrevet 30. januar 2018 #401 Del Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, Aaa08 skrev: Når hadde du innsett? I går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 30. januar 2018 #402 Del Skrevet 30. januar 2018 11 minutter siden, Tingelling skrev: I går Å trodde det var tidligere 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 30. januar 2018 #403 Del Skrevet 30. januar 2018 15 minutter siden, Aaa08 skrev: Å trodde det var tidligere 😉 Jeg måtte jo gå noen dager ekstra med sprøyter for å få folliklene store nok og mange nok,så det føles som en evighet dette prosjektet😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 30. januar 2018 #404 Del Skrevet 30. januar 2018 6 hours ago, Bezoar86 said: Hva slags belønninger? Trenger inspirasjon! Lett blanding av ting jeg ikke unner meg så ofte! Noen ting koster litt penger, andre veldig lite. Feks en pose smågodt, en ny neglelakk, en date med typen, aniktsmaske, duftlys, boblebad, blomster bukett, massasje, kanskje litt klær osv. Tenker at det er viktig å bruke litt penger på annet en medisiner også, selv om kontoen ikke har det så fint om tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 30. januar 2018 #405 Del Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, Tingelling skrev: Jeg måtte jo gå noen dager ekstra med sprøyter for å få folliklene store nok og mange nok,så det føles som en evighet dette prosjektet😂 Samme her... Dette er ikke så enkelt som man først tror.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. januar 2018 #406 Del Skrevet 30. januar 2018 Har så vondt i magen etter egguttak i går. Er det flere som opplevde det? Kan det være Lutinus?😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 30. januar 2018 #407 Del Skrevet 30. januar 2018 14 minutter siden, Hollymolly skrev: Har så vondt i magen etter egguttak i går. Er det flere som opplevde det? Kan det være Lutinus?😨 Hos meg har jeg vært oppblåst og øm etter uttak.Det går over etter 1-2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 30. januar 2018 #408 Del Skrevet 30. januar 2018 28 minutter siden, Hollymolly skrev: Har så vondt i magen etter egguttak i går. Er det flere som opplevde det? Kan det være Lutinus?😨 Jeg var litt overstimulert så hadde vondt i 4 dager etter uttak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. januar 2018 #409 Del Skrevet 30. januar 2018 28 minutter siden, Hollymolly skrev: Har så vondt i magen etter egguttak i går. Er det flere som opplevde det? Kan det være Lutinus?😨 Det var ganske ømt i hele området der etter uttaket. På innsettet sa legen at eggstokkene fremdeles var ganske hovne, men at det var normalt. Lutinusen har gitt vonde pupper, men ikke spesielt vondt i magen nå. Håper det går fort over 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. januar 2018 #410 Del Skrevet 30. januar 2018 5 timer siden, Aaa08 skrev: Det med blære - jeg fikk beskjed den skal være tom Så rart, det gir jo ingen mening i forhold til det legen tegnet og fortalte meg 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #411 Del Skrevet 30. januar 2018 12 timer siden, Tingelling skrev: Lutinus påvirker ikke testen,men otrivelle kan gi falskt positiv i 14 dager etter mener jeg å huske. men høres ut som du er gravid,så drister meg til å si gratulerer👏 Tusen takk! Håper det stemmer og at streken blir tydeligere Otrivelle er ute av kroppen hvertfall. Ønsker deg en god rugetid! Anonymkode: a6929...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. januar 2018 #412 Del Skrevet 30. januar 2018 20 minutter siden, Ginny skrev: Så rart, det gir jo ingen mening i forhold til det legen tegnet og fortalte meg 😳 Tror jeg drikker masse rett før jeg skal inn, spør legen om jeg skal ha tom eller full blære, sier hun tom så går jeg å tisser bare😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 30. januar 2018 #413 Del Skrevet 30. januar 2018 9 minutter siden, Hollymolly skrev: Tror jeg drikker masse rett før jeg skal inn, spør legen om jeg skal ha tom eller full blære, sier hun tom så går jeg å tisser bare😂 Lurt,jeg ble sendt på gangen for å drikke mer første gang.Legen da det er lettere å treffe slimhinna og sette inn når blæra er full og presser fram livmora. Kanskje de har noen smarte løsninger for gjør at dere slipper det hos dere,men hos oss er det veldig vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. januar 2018 #414 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Det står ingenting om det i papirene mine. Men går privat, så kan ringe de når jeg ønsker, så da kan høre med de i morgen:) Endret 30. januar 2018 av Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 31. januar 2018 #415 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg spurte legen, hun sa bare at de praktiserte dette for noen år siden, nå skal den være tom. Riks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 31. januar 2018 #416 Del Skrevet 31. januar 2018 14 timer siden, Wiley skrev: Lett blanding av ting jeg ikke unner meg så ofte! Noen ting koster litt penger, andre veldig lite. Feks en pose smågodt, en ny neglelakk, en date med typen, aniktsmaske, duftlys, boblebad, blomster bukett, massasje, kanskje litt klær osv. Tenker at det er viktig å bruke litt penger på annet en medisiner også, selv om kontoen ikke har det så fint om tiden. Åh, dette skal jeg ta i bruk når jeg setter i gang med nesregulering om litt. Hørtes genialt ut 👍❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 31. januar 2018 #417 Del Skrevet 31. januar 2018 2 timer siden, Aaa08 skrev: Jeg spurte legen, hun sa bare at de praktiserte dette for noen år siden, nå skal den være tom. Riks der ser man viktigheten med å høre på legen,og ikke på disse foraene🙈 det er forskjellig praksis fra sted til sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 31. januar 2018 #418 Del Skrevet 31. januar 2018 Hadde insett 22.01. Nagativ test i dag... Er det noe håp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 31. januar 2018 #419 Del Skrevet 31. januar 2018 8 minutter siden, Aaa08 skrev: Hadde insett 22.01. Nagativ test i dag... Er det noe håp igjen? Jeg trur det kan være tidlig.Når jeg ble gravid sist testet jeg svaaaaakt positivt dag 10 etter innsett av fryst blasocyst.Testet to dager tidligere,og da var den ordentlig positiv. Prøv å test om to dager for å være sikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 31. januar 2018 #420 Del Skrevet 31. januar 2018 På 30.1.2018 den 0.11, Tingelling skrev: Legen sa det var to grunner,ene er for å hindre overstimulering og det andre for hun mener det bedre sjansene for graviditet.fikk aldri svar på den medisinske grunnen for at det skal gå pga det. hvorfor går du på det? Jeg tenker at det kanskje kan ha med blodgjennomstrømming i livmor å gjøre - med blodfortynnende øker vel blodgjennomstrømmingen, og det er bra med tanke på sjansene for graviditet. Vet ikke altså, men tenker det kan være grunnen. 😊 Lykke til med ruging alle sammen! Jeg er fortsatt bare på nesesprayen, går greit men sliter med litt hodepine denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå