Livi Skrevet 5. juli 2018 #2621 Del Skrevet 5. juli 2018 11 timer siden, Barneønske90 skrev: Takk! Har vært prøver i 2,5 år og gått igjennom to prøverør. Dette er ikke prøverør, så er helt surrealistisk. Tør egentlig ikke tro at det er sant! Har unicorn uterus, så klarer nok ikke å roe meg før jeg har fått en bekreftelse via ultralyd. Den ser positiv ut👍 Så gøy! Gratulerer😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 5. juli 2018 #2622 Del Skrevet 5. juli 2018 På 4.7.2018 den 8.11, California skrev: Vi har også blitt satt på lista for uttak i uke 38 😊 Blir første runde for vår del, så blir en ny hverdag med nye rutiner i slutten av august. Skal ha lang protokoll, så spent på hvordan kroppen og humøret reagerer på nesespray og sprøyter. Normale resultater på alle prøver, så er bare uforklarlig barnløse - inntil videre 🤞 Så spennende! Masse masse lykke til! Håper at det holder med ett forsøk for dere🤞🏻💖. Det blir fjerde forsøk for oss nå til høsten 😫. Normale resultater på alle prøver og bare uforklarig barnløse vi også😬😫 Blir en spennende høst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 5. juli 2018 #2623 Del Skrevet 5. juli 2018 Nytt start i slutten av august. Deilig med ferie nå, da gpr tiden fortere. Skal ta genetiske prøver i utlandet, kanskje finner svar på hva er galt før neste forsøk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 5. juli 2018 #2624 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) 4 timer siden, Aaa08 skrev: Nytt start i slutten av august. Deilig med ferie nå, da gpr tiden fortere. Skal ta genetiske prøver i utlandet, kanskje finner svar på hva er galt før neste forsøk... Det blir spennende da! Kos deg i sommer og nyt hver dag. Da blir du klar til å gå på igjen i august👍 Endret 5. juli 2018 av Livi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2625 Del Skrevet 5. juli 2018 Noen som opplever at det er flere doser i synarela nesespray enn oppgitt? Er på min 66 dose nå. Står at det kun er 60 doser😄 jeg trykker pumpen helt ned som jeg skal. Gjør jeg noe feil? Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 5. juli 2018 #2626 Del Skrevet 5. juli 2018 Du må bytte flaske etter 14 dager selv om det er mer spray igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2627 Del Skrevet 5. juli 2018 11 minutter siden, Aaa08 skrev: Du må bytte flaske etter 14 dager selv om det er mer spray igjen!!! Det har jeg ikke fått noe beskjed om!😱😱 Anonymkode: 7b375...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #2628 Del Skrevet 5. juli 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg ikke fått noe beskjed om!😱😱 Anonymkode: 7b375...058 Det står i pakningsvedlegget, at det er 60 doser i nesesprayen og når du har tatt det skal du bytte til ny spray. Selv om det er spray igjen. Det er for at det skal være helt sikkert at du får full dose. Anonymkode: 6734b...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 6. juli 2018 #2629 Del Skrevet 6. juli 2018 11 dager dpo. Syns jeg kan se en skyggestrek. Hva tror dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 6. juli 2018 #2630 Del Skrevet 6. juli 2018 Nå har vi bestemt oss for å utsette IKM-prosessen. Jeg ble helt overveldet av stress bare ved tanken. Vi har (heldigvis) ikke kommet langt i prosessen, slik at det er ingen stor sak for oss å utsette. Vi ser an hvordan ståa er over jul, også plukker vi opp tråden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 6. juli 2018 #2631 Del Skrevet 6. juli 2018 Hva tenker dere om scratching? Tenkte å kanskje prøve det før neste runde med stimulering, men selv privatklinikken sa at nye studier hadde vist at det ikke funket.. De kunne godt gjøre det altså, men det funker visstnok ikke 😛 Men placebo er jo gøy det og..? Eller..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2632 Del Skrevet 6. juli 2018 4 timer siden, Ginny skrev: Hva tenker dere om scratching? Tenkte å kanskje prøve det før neste runde med stimulering, men selv privatklinikken sa at nye studier hadde vist at det ikke funket.. De kunne godt gjøre det altså, men det funker visstnok ikke 😛 Men placebo er jo gøy det og..? Eller..? Er vel en ny stor rct studie på det som ble omtalt i the Guardian som vist at det ikke utgjør noen forskjell. Anonymkode: 2170a...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barneønske90 Skrevet 6. juli 2018 #2633 Del Skrevet 6. juli 2018 11 timer siden, Livi skrev: 11 dager dpo. Syns jeg kan se en skyggestrek. Hva tror dere? Jeg syntes også at jeg ser en skyggestrek. 🤞 for at det går deres vei og at streken blir sterkere for hver dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 7. juli 2018 #2634 Del Skrevet 7. juli 2018 Litt sterkere strek i dag, men også menssmerter og bittelitt blod. Håper det bare er crinonen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 8. juli 2018 #2635 Del Skrevet 8. juli 2018 På 7.7.2018 den 9.51, Livi skrev: Litt sterkere strek i dag, men også menssmerter og bittelitt blod. Håper det bare er crinonen 🙈 Hei, hvordan går det? Håper det var bare crinonen❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barneønske90 Skrevet 8. juli 2018 #2636 Del Skrevet 8. juli 2018 Jeg har et lite dilemma jeg lurer på om noen har vært bort i det samme. Har nettopp fått et jobbtilbud jeg sterkt vurdere å takke ja til. Er så sykt lei av jobben jeg har nå og trenger sårt noe nytt for å ikke gå på en psykisk smell. Har akkurat funnet ut at jeg er gravid! På grunn av min min livmor (unicorn uterus) vil jeg mest sannsynlig bli sykemeldt tidlig. Om alt går fint, vil jeg være 23 uker på vei ved start av ny jobb og kanskje sykemeldt.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil jeg ha rett på foreldrepenger og sykepenger? Noen som har vært i samme situasjon eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 8. juli 2018 #2637 Del Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, Hollymolly skrev: Hei, hvordan går det? Håper det var bare crinonen❤️ Jeg har ikke blødd noe mer og testene er positive, men fortsatt litt svake syns jeg, blir bare bittelitt sterkere for hver dag 🤔 jeg skal ta blodprøve i morgen, så blir vel litt klokere da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maldo Skrevet 8. juli 2018 #2638 Del Skrevet 8. juli 2018 På 3.7.2018 den 16.17, Butter skrev: Ja, innlegget du siterte først var på en måte introduksjonsinnlegget mitt i tråden prøverør 2018 🙂 Det som er litt dumt hvis du bytter jobb er usikkerheten i forhold til å få fast ansettelse etter 6 mnd hvis du vet at du er gravid. Snakk med legen din, kanskje legen vil sykmelde deg allerede nå med tanke på situasjonen din ? 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barneønske90 Skrevet 8. juli 2018 #2639 Del Skrevet 8. juli 2018 9 minutter siden, Maldo skrev: Det som er litt dumt hvis du bytter jobb er usikkerheten i forhold til å få fast ansettelse etter 6 mnd hvis du vet at du er gravid. Snakk med legen din, kanskje legen vil sykmelde deg allerede nå med tanke på situasjonen din ? 🌺 Jeg skal til fastlegen til fredag, så skal høre da. Syntes det er lenge til fredag. Skal også ringe til Nav i morgen. Du sier noe når du nevner prøveperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 8. juli 2018 #2640 Del Skrevet 8. juli 2018 29 minutter siden, Livi skrev: Jeg har ikke blødd noe mer og testene er positive, men fortsatt litt svake syns jeg, blir bare bittelitt sterkere for hver dag 🤔 jeg skal ta blodprøve i morgen, så blir vel litt klokere da😊 Spennende, håper det går din vei nå🙌🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå