Butter Skrevet 28. august 2018 #2961 Del Skrevet 28. august 2018 8 timer siden, Maya89 skrev: Så spennende😃👏Lykke til! Skal selv sette inn blastocyst imorgen😍 Spennende tider! Så spennende og lykke til 😁. Lurer på når jeg tør teste. Forrige gang testet jeg positiv på rugedag 12. Sykehuset anbefalte å vente til å teste på dag 16 fordi det var så mange som opplevde falske negative. Synes på en måte det er rart fordi med et blastocyst er jo embryoet 21 dager og det er jo mye mer enn for de som tester positivt ved normal graviditet. Har imidlertid også lest om mange som tester positivt på rugedag 6-8. Vil så gjerne få venteperiode overstått fortest mulig, men er kjipt å bli unødvendig skuffet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 28. august 2018 #2962 Del Skrevet 28. august 2018 39 minutter siden, Butter skrev: Så spennende og lykke til 😁. Lurer på når jeg tør teste. Forrige gang testet jeg positiv på rugedag 12. Sykehuset anbefalte å vente til å teste på dag 16 fordi det var så mange som opplevde falske negative. Synes på en måte det er rart fordi med et blastocyst er jo embryoet 21 dager og det er jo mye mer enn for de som tester positivt ved normal graviditet. Har imidlertid også lest om mange som tester positivt på rugedag 6-8. Vil så gjerne få venteperiode overstått fortest mulig, men er kjipt å bli unødvendig skuffet. Tusen takk😃😃 Er litt spent, for jeg har litt ubehag i nedre mage😱 samtidig er jeg redd for lutinus, for det er så grisette.. hvordan gikk ditt innsett?😊 Jeg har fått beskjed om 14 dager etter innsett.. Det er lenge ja.. Men jeg tror jeg kommer til å holde meg de dagene, for at det skal bli så akkurat som mulig🙈 Skjønner at du er utålmodig, jeg føler det allerede nå (før innsett😂) Blasto har kommet litt lengre ja, så det burde egentlig vises tidligere, hvis man skal tenke logisk.. Men som du sier, kjedelig å bli uøndvendig skuffet.. Dette klarer vi😃❤️👏 Hold meg opdatert da, hvordan du har det og hvordan det går☺️ Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 28. august 2018 #2963 Del Skrevet 28. august 2018 Jeg har kjent på en form for mensmurringer helt siden jeg satt ovitrelle, så var livredd for at jeg skulle få mensen før jeg fikk innsett, men gikk heldigvis bra. Enig i at lutinus er grisete, men jeg har hatt litt tullmed lutealfasen før så jeg føler meg mye tryggere når jeg går på det. Innsettet var helt ukomplisert. Heldigvis. Har vært litt trøtt i dag, men har samtidig hatt arbeidsoppgaver på jobb i dag som jeg ofte blir trøtt av uansett. Hvordan gikk det med deg? Da jeg hadde ferskforsøk sa de 14, men de har endret til 16. Tror nok neppe jeg tester tidligere enn dag 12, men mulig jeg tester på dag 12. Du er flink som klarer å holde deg. Disse dagene er tortur. Ja, takk. Hold meg oppdatert også. Hyggelig å følge noen som ligger nesten likt i løypa 😄❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 28. august 2018 #2964 Del Skrevet 28. august 2018 Der kom mensen💃💃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 28. august 2018 #2965 Del Skrevet 28. august 2018 4 timer siden, Hollymolly skrev: Der kom mensen💃💃 Hva er planen for deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 28. august 2018 #2966 Del Skrevet 28. august 2018 36 minutter siden, Aaa08 skrev: Hva er planen for deg nå? Begynner med sprøyter i morgen. Så er det egguttakk om par ukerr. Litt sånn Okei, da får vi se hva som skjer. Har ikke store forventninger😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 29. august 2018 #2967 Del Skrevet 29. august 2018 9 timer siden, Hollymolly skrev: Begynner med sprøyter i morgen. Så er det egguttakk om par ukerr. Litt sånn Okei, da får vi se hva som skjer. Har ikke store forventninger😩 Da starter vi samtidig 😉 Riks ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 29. august 2018 #2968 Del Skrevet 29. august 2018 6 timer siden, Aaa08 skrev: Da starter vi samtidig 😉 Riks ikke sant? Privat:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 29. august 2018 #2969 Del Skrevet 29. august 2018 22 timer siden, Butter skrev: Jeg har kjent på en form for mensmurringer helt siden jeg satt ovitrelle, så var livredd for at jeg skulle få mensen før jeg fikk innsett, men gikk heldigvis bra. Enig i at lutinus er grisete, men jeg har hatt litt tullmed lutealfasen før så jeg føler meg mye tryggere når jeg går på det. Innsettet var helt ukomplisert. Heldigvis. Har vært litt trøtt i dag, men har samtidig hatt arbeidsoppgaver på jobb i dag som jeg ofte blir trøtt av uansett. Hvordan gikk det med deg? Da jeg hadde ferskforsøk sa de 14, men de har endret til 16. Tror nok neppe jeg tester tidligere enn dag 12, men mulig jeg tester på dag 12. Du er flink som klarer å holde deg. Disse dagene er tortur. Ja, takk. Hold meg oppdatert også. Hyggelig å følge noen som ligger nesten likt i løypa 😄❤️ Da har jeg vært til innsett!😊 Spurte om disse smertene nederst i magen, men dette var vist helt normalt.. Så det var godt og høre.. Jeg ble veldig skuffet idag😞 Jeg hadde fått ut 9 egg ved uthentingen, og kun 5 ble befruktet.. og igjen KUN 1 som overlevde blasto... Så ingen på frys.. Dette følte jeg som en stor nedtur😞 føler at vi mister sjangser pga dette.. Og jeg er litt negativ til at dette ene egget vil sitte...😞 Men det som er positivt, er at uthenting og innsett har gått veldig fint.. Så jeg orker heldivis en tur til, om det må bli det😊 Tror man generelt blir mer trøtt i denne prossesen, man har i seg hormoner heletiden😂👍 Angående testing, så sa de at jeg kunne teste noen dager før.. Men at de ikke kunne garantere svaret😂 holder meg nok til 2 uker fra idag... Synes det er litt vanskelig og skulle finne ut at man ikke er gravid også😞 Dette er første gangen... Men hadde håpet at det skulle klaffe med en gang, og mye egg til frys.. Pga at det er ikke noe galt med meg.. Må vel bare vente og se.. må nesten bare ta det som det kommer nå😊 Bildet av min blastocyst var kjempe fasinerende, jeg ble nesten glad i den med en gang.... 🙈 Ja, artig å ha noen som har ca samme tid som meg selv til testing! Det er bra vi har hverandre, dette blir spennende😃❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 29. august 2018 #2970 Del Skrevet 29. august 2018 Dette er en veldig fin resultat! Du trenger bare et egg!! Lykke til, håper den fester seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 29. august 2018 #2971 Del Skrevet 29. august 2018 Gonal F 300 og Menopur 150 er satt inn. Husket ikke hvor vondt det var😩 det sprenger sånn i magen på slutten. Heldigvis setter samboer sprøyten og da slipper jeg å gjøre noe som helst. Bare ta i mot😆 i morgen skal jeg på jobbmiddag, og da må jeg ta med meg sprøyten ut og sette den selv. Kjipern. Hvordan gjør dere det? Altså å ta sprøyter i farten🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shake90 Skrevet 29. august 2018 #2972 Del Skrevet 29. august 2018 5 timer siden, Maya89 skrev: Da har jeg vært til innsett!😊 Spurte om disse smertene nederst i magen, men dette var vist helt normalt.. Så det var godt og høre.. Jeg ble veldig skuffet idag😞 Jeg hadde fått ut 9 egg ved uthentingen, og kun 5 ble befruktet.. og igjen KUN 1 som overlevde blasto... Så ingen på frys.. Dette følte jeg som en stor nedtur😞 føler at vi mister sjangser pga dette.. Og jeg er litt negativ til at dette ene egget vil sitte...😞 Men det som er positivt, er at uthenting og innsett har gått veldig fint.. Så jeg orker heldivis en tur til, om det må bli det😊 Tror man generelt blir mer trøtt i denne prossesen, man har i seg hormoner heletiden😂👍 Angående testing, så sa de at jeg kunne teste noen dager før.. Men at de ikke kunne garantere svaret😂 holder meg nok til 2 uker fra idag... Synes det er litt vanskelig og skulle finne ut at man ikke er gravid også😞 Dette er første gangen... Men hadde håpet at det skulle klaffe med en gang, og mye egg til frys.. Pga at det er ikke noe galt med meg.. Må vel bare vente og se.. må nesten bare ta det som det kommer nå😊 Bildet av min blastocyst var kjempe fasinerende, jeg ble nesten glad i den med en gang.... 🙈 Ja, artig å ha noen som har ca samme tid som meg selv til testing! Det er bra vi har hverandre, dette blir spennende😃❤️ Spennende, Maya! Uansett, ett egg kan være et godt egg. Har trua 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 29. august 2018 #2973 Del Skrevet 29. august 2018 54 minutter siden, Aaa08 skrev: Dette er en veldig fin resultat! Du trenger bare et egg!! Lykke til, håper den fester seg! Tusen takk, håper selvfølgelig det jeg også😂 Bare føler sjangsen er så liten🙈🙈 Skal prøve og ikke tenke mer på dette foreløbi (vi får se hvordan det går)😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 29. august 2018 #2974 Del Skrevet 29. august 2018 26 minutter siden, Shake90 skrev: Spennende, Maya! Uansett, ett egg kan være et godt egg. Har trua 😄 De sa at det var et veldig fint egg, men.. Mister litt motet når det går så dårlig med alle de andre som kom ut😂😂 Ble bare så skuffet idag🙈 Samboer var med, han var derimot overlykkelig, over at det ble 1😝 Han har sittet og sett på bildet av egget flere ganger idag😂😂 Takk for at du har trua❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 29. august 2018 #2975 Del Skrevet 29. august 2018 18 minutter siden, Maya89 skrev: De sa at det var et veldig fint egg, men.. Mister litt motet når det går så dårlig med alle de andre som kom ut😂😂 Ble bare så skuffet idag🙈 Samboer var med, han var derimot overlykkelig, over at det ble 1😝 Han har sittet og sett på bildet av egget flere ganger idag😂😂 Takk for at du har trua❤️ Var det første forsøket? På mitt første forsøk så fikk vi ut 6 egg og ingen ble befruktet. Så da fikk jeg nye doser og da gikk det mye bedre. Så ikke alltid de treffer på første forsøket. Du trenger bare et gullegg som alle sier🤞🏼🤞🏼 Masse lykke til🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 29. august 2018 #2976 Del Skrevet 29. august 2018 26 minutter siden, Maya89 skrev: De sa at det var et veldig fint egg, men.. Mister litt motet når det går så dårlig med alle de andre som kom ut😂😂 Ble bare så skuffet idag🙈 Samboer var med, han var derimot overlykkelig, over at det ble 1😝 Han har sittet og sett på bildet av egget flere ganger idag😂😂 Takk for at du har trua❤️ Så bra det gikk fint! En blastocyst er jo bra resultat👍😊 Og hvis den er fin, er sjansene gode! På mitt første forsøk fikk jeg 4 på frys, ble gravid også og fikk en herlig gutt 💗 Men: de fire i fryseren ble fryst på dag 2, ingen av dem ble noe av (to overlevde tining) da vi prøvde på søsken. Så heller et flott blasto enn flere todagers på frys, spør du meg! Man vet mye mer om kvaliteten når de er dyrket lengre. Masse lykke til med rugetiden! Sender deg en klem 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popkorn Skrevet 29. august 2018 #2977 Del Skrevet 29. august 2018 Hei dere! Lenge siden nå. Vet ikke om dere husker meg, men jeg og mannen min har prøvd å få barn i rundt 2 år nå. I oktober/november tider startet vi smått med utredning gjennom gynekologen min (privat). Mot slutten av juleferien fikk jeg en telefon om at resultatene på sæprøven til mannen min var svært dårlige. Vi dro inn for å ta en prat og ble anbefalt å gå videre for å undersøke dette hos en androlog (Purvis) da dette kunne være tegn på at det kunne være noe alvorlig galt. Vi fikk time mot slutten av januar og startet en behandling hos Purvis. Mannen min hadde visst en blokkering etter en gammel urinveisinfeksjon og har steiner i testiklene som gir han større sjanse for testikkelkreft og lavere verdier i sæden. De fleste er døde eller dødene og har svært lav motilitet. Etter ca 1 måned med behandling var resultatene verre enn før behandlingen... Så vi skulle bli henvist til assistert befruktning gjennom Purvis sitt kontor... vi tar blodprøver og gjør klart deg som trenger for å sende dette inn. Så begynner ukene å gå,men jeg hører ingenting. Jeg får endelig tak i Purvis og blir spurt om jeg er klar over at jeg visstnok har en smittsom hepatitt B sykdom som gjør at jeg ikke kan få hjelp i Norge. Jeg får ekstremt lite beskjed om sykdommen, og det første man får beskjed om når man søker det opp er antallet som dør av sykdommen. To sjokkbeskjeder i en telefonsamtale. Jeg var knust og redd. Fastlegen min kunne også svært lite om dette og selv om jeg ble godt ivaretatt var den følelsen av å være smittsom, men ikke vite i hvilken grad helt grusom. Jeg jobber med barn og var plutselig redd for å være nær de! Heldigvis var mannen min negativ, som gjorde at jeg logisk klarte å holde meg litt rolig. 3 måneder måtte jeg vente før jeg endelig fikk komme inn til infeksjonsmedisinsk avdeling på Ullevål... I den tiden måtte jeg bearbeide den store sorgen om at dette med barn ikke lå i kortene for meg og mannen min. Vi kunne jo ikke få barn naturlig, og nå kunne vi heller ikke få hjelp. I tillegg slet jeg veldig med uvissheten av hva som kom til å skje. På infeksjonsmedisinsk avdeling fikk jeg beskjed om at jeg har kronisk hepatitt B, som jeg trolig har hatt hele livet (er oppvokst i utlandet,og har nok dessverre fått en skitten sprøyte en eller annen gang). Kroppen min har allerede"bekjempet" viruset og jeg er en såkalt inaktiv bærer. Med andre ord, plutselig kvalifiserer vi oss for assistert befruktning allikevel :). Vi tok ferie og har virkelig slappet godt av uten alt for mye tanker om veien videre. I august var endelig Purvis sitt kontor åpent. Jeg fikk beskjed om at Purvis ikke jobber der lengre, men de fant dokumentene og sendte dette inn. Avslaget kom kort tid etter. Det var mye som manglet av informasjon og søknaden måtte sendes igjen. Gynekologen min har nå sendt inn igjen, og vi venter nok en gang. Det har vært en lang prosess hittil og jeg er redd for at det nok en gang kommer til å være noe som kommer i veien før vi en gang får kommet i gang. Dette er virkelig ikke for hvem som helst og dere er alle heltene mine som kjemper for drømmen om å få et barn. Jeg biter tennene sammen og prøver å være positiv. Krysser fingrene for brev i posten snart... Gynekologen sendte dette inn for rundt 2 uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 29. august 2018 #2978 Del Skrevet 29. august 2018 10 minutter siden, Popkorn skrev: Hei dere! Lenge siden nå. Vet ikke om dere husker meg, men jeg og mannen min har prøvd å få barn i rundt 2 år nå. I oktober/november tider startet vi smått med utredning gjennom gynekologen min (privat). Mot slutten av juleferien fikk jeg en telefon om at resultatene på sæprøven til mannen min var svært dårlige. Vi dro inn for å ta en prat og ble anbefalt å gå videre for å undersøke dette hos en androlog (Purvis) da dette kunne være tegn på at det kunne være noe alvorlig galt. Vi fikk time mot slutten av januar og startet en behandling hos Purvis. Mannen min hadde visst en blokkering etter en gammel urinveisinfeksjon og har steiner i testiklene som gir han større sjanse for testikkelkreft og lavere verdier i sæden. De fleste er døde eller dødene og har svært lav motilitet. Etter ca 1 måned med behandling var resultatene verre enn før behandlingen... Så vi skulle bli henvist til assistert befruktning gjennom Purvis sitt kontor... vi tar blodprøver og gjør klart deg som trenger for å sende dette inn. Så begynner ukene å gå,men jeg hører ingenting. Jeg får endelig tak i Purvis og blir spurt om jeg er klar over at jeg visstnok har en smittsom hepatitt B sykdom som gjør at jeg ikke kan få hjelp i Norge. Jeg får ekstremt lite beskjed om sykdommen, og det første man får beskjed om når man søker det opp er antallet som dør av sykdommen. To sjokkbeskjeder i en telefonsamtale. Jeg var knust og redd. Fastlegen min kunne også svært lite om dette og selv om jeg ble godt ivaretatt var den følelsen av å være smittsom, men ikke vite i hvilken grad helt grusom. Jeg jobber med barn og var plutselig redd for å være nær de! Heldigvis var mannen min negativ, som gjorde at jeg logisk klarte å holde meg litt rolig. 3 måneder måtte jeg vente før jeg endelig fikk komme inn til infeksjonsmedisinsk avdeling på Ullevål... I den tiden måtte jeg bearbeide den store sorgen om at dette med barn ikke lå i kortene for meg og mannen min. Vi kunne jo ikke få barn naturlig, og nå kunne vi heller ikke få hjelp. I tillegg slet jeg veldig med uvissheten av hva som kom til å skje. På infeksjonsmedisinsk avdeling fikk jeg beskjed om at jeg har kronisk hepatitt B, som jeg trolig har hatt hele livet (er oppvokst i utlandet,og har nok dessverre fått en skitten sprøyte en eller annen gang). Kroppen min har allerede"bekjempet" viruset og jeg er en såkalt inaktiv bærer. Med andre ord, plutselig kvalifiserer vi oss for assistert befruktning allikevel :). Vi tok ferie og har virkelig slappet godt av uten alt for mye tanker om veien videre. I august var endelig Purvis sitt kontor åpent. Jeg fikk beskjed om at Purvis ikke jobber der lengre, men de fant dokumentene og sendte dette inn. Avslaget kom kort tid etter. Det var mye som manglet av informasjon og søknaden måtte sendes igjen. Gynekologen min har nå sendt inn igjen, og vi venter nok en gang. Det har vært en lang prosess hittil og jeg er redd for at det nok en gang kommer til å være noe som kommer i veien før vi en gang får kommet i gang. Dette er virkelig ikke for hvem som helst og dere er alle heltene mine som kjemper for drømmen om å få et barn. Jeg biter tennene sammen og prøver å være positiv. Krysser fingrene for brev i posten snart... Gynekologen sendte dette inn for rundt 2 uker siden. Husker deg veldig godt og har faktisk tenk på deg og lurte på hvordan det gikk. Uff, dette hørtes helt forferdelig ut😔 håper virkelig det går i orden og dere kommer rask i gang med å få oppfylt den store babydrømmen❤️ Takk for du deler❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 29. august 2018 #2979 Del Skrevet 29. august 2018 18 minutter siden, Popkorn said: Hei dere! Lenge siden nå. Vet ikke om dere husker meg, men jeg og mannen min har prøvd å få barn i rundt 2 år nå. I oktober/november tider startet vi smått med utredning gjennom gynekologen min (privat). Mot slutten av juleferien fikk jeg en telefon om at resultatene på sæprøven til mannen min var svært dårlige. Vi dro inn for å ta en prat og ble anbefalt å gå videre for å undersøke dette hos en androlog (Purvis) da dette kunne være tegn på at det kunne være noe alvorlig galt. Vi fikk time mot slutten av januar og startet en behandling hos Purvis. Mannen min hadde visst en blokkering etter en gammel urinveisinfeksjon og har steiner i testiklene som gir han større sjanse for testikkelkreft og lavere verdier i sæden. De fleste er døde eller dødene og har svært lav motilitet. Etter ca 1 måned med behandling var resultatene verre enn før behandlingen... Så vi skulle bli henvist til assistert befruktning gjennom Purvis sitt kontor... vi tar blodprøver og gjør klart deg som trenger for å sende dette inn. Så begynner ukene å gå,men jeg hører ingenting. Jeg får endelig tak i Purvis og blir spurt om jeg er klar over at jeg visstnok har en smittsom hepatitt B sykdom som gjør at jeg ikke kan få hjelp i Norge. Jeg får ekstremt lite beskjed om sykdommen, og det første man får beskjed om når man søker det opp er antallet som dør av sykdommen. To sjokkbeskjeder i en telefonsamtale. Jeg var knust og redd. Fastlegen min kunne også svært lite om dette og selv om jeg ble godt ivaretatt var den følelsen av å være smittsom, men ikke vite i hvilken grad helt grusom. Jeg jobber med barn og var plutselig redd for å være nær de! Heldigvis var mannen min negativ, som gjorde at jeg logisk klarte å holde meg litt rolig. 3 måneder måtte jeg vente før jeg endelig fikk komme inn til infeksjonsmedisinsk avdeling på Ullevål... I den tiden måtte jeg bearbeide den store sorgen om at dette med barn ikke lå i kortene for meg og mannen min. Vi kunne jo ikke få barn naturlig, og nå kunne vi heller ikke få hjelp. I tillegg slet jeg veldig med uvissheten av hva som kom til å skje. På infeksjonsmedisinsk avdeling fikk jeg beskjed om at jeg har kronisk hepatitt B, som jeg trolig har hatt hele livet (er oppvokst i utlandet,og har nok dessverre fått en skitten sprøyte en eller annen gang). Kroppen min har allerede"bekjempet" viruset og jeg er en såkalt inaktiv bærer. Med andre ord, plutselig kvalifiserer vi oss for assistert befruktning allikevel :). Vi tok ferie og har virkelig slappet godt av uten alt for mye tanker om veien videre. I august var endelig Purvis sitt kontor åpent. Jeg fikk beskjed om at Purvis ikke jobber der lengre, men de fant dokumentene og sendte dette inn. Avslaget kom kort tid etter. Det var mye som manglet av informasjon og søknaden måtte sendes igjen. Gynekologen min har nå sendt inn igjen, og vi venter nok en gang. Det har vært en lang prosess hittil og jeg er redd for at det nok en gang kommer til å være noe som kommer i veien før vi en gang får kommet i gang. Dette er virkelig ikke for hvem som helst og dere er alle heltene mine som kjemper for drømmen om å få et barn. Jeg biter tennene sammen og prøver å være positiv. Krysser fingrene for brev i posten snart... Gynekologen sendte dette inn for rundt 2 uker siden. Etter alt du har vært gjennom så er det jo herlig at dere for lov til å sette i gang, men lett skal det liksom ikke være. Tipper du får svar ganske snart, så blir det bare å vente på første time og all den andre ventingen etter det. Vi får håpe at dere har vært gjennom det værste allerede og at ting går mye mer smidig fremover! Ikke alltid så lett å finne frem positivitet i denne prosessen, men terskelen for hva som er gode nyheter flyttes hele tiden når man står oppi dette. Ta ett og ett steg av gangen og prøv å fokuser på neste delmål. Hjelper å dele det litt opp i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 30. august 2018 #2980 Del Skrevet 30. august 2018 9 timer siden, Hollymolly skrev: Gonal F 300 og Menopur 150 er satt inn. Husket ikke hvor vondt det var😩 det sprenger sånn i magen på slutten. Heldigvis setter samboer sprøyten og da slipper jeg å gjøre noe som helst. Bare ta i mot😆 i morgen skal jeg på jobbmiddag, og da må jeg ta med meg sprøyten ut og sette den selv. Kjipern. Hvordan gjør dere det? Altså å ta sprøyter i farten🙂 HM.. Har aldri opplevd dette. Kanskje du gjør det for fort? Jeg bruker lang tid med sprøyta. Da blir det ingen blåmerker heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå