Wiley Skrevet 26. juni 2018 #2541 Del Skrevet 26. juni 2018 26 minutter siden, Livi said: Fikk telefon fra laboratoriet i dag, av 9 egg som ble hentet ut, var 5 egg modne og alle 5 var blitt befruktet. Innsett i morgen🎉 jeg skal gå på crinone nå, noen som husker om den skal ta med 12 timers mellomrom eller bare morgen og kveld? Det er meningen at det skal være 12 timer i mellom for å holde et visst nivå, men jeg har alltid vært litt slapp på å overholde det og heller tatt når jeg vet jeg kan bevege meg litt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. juni 2018 #2542 Del Skrevet 26. juni 2018 Negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 26. juni 2018 #2543 Del Skrevet 26. juni 2018 3 timer siden, Livi skrev: Fikk telefon fra laboratoriet i dag, av 9 egg som ble hentet ut, var 5 egg modne og alle 5 var blitt befruktet. Innsett i morgen🎉 jeg skal gå på crinone nå, noen som husker om den skal ta med 12 timers mellomrom eller bare morgen og kveld? På min pakning stod det bare morgen og kveld, og de sa heller ingenting spesifikt om det. Bare at man burde bevege seg litt rett etterpå. Så jeg var ikke så nøye, var ganske lei av å ta medisiner på tid etter en måned 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 26. juni 2018 #2544 Del Skrevet 26. juni 2018 3 timer siden, SPOCA skrev: Negativ. Å nei.... dette var trist å høre 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. juni 2018 #2545 Del Skrevet 26. juni 2018 13 minutter siden, Aaa08 skrev: Å nei.... dette var trist å høre 😢 Ja Skal tilbake til Riksen allerede i august. Mange lykkes ikke på første forsøk, så jeg får bare tenke sånn på det. Men dette er tøft merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 26. juni 2018 #2546 Del Skrevet 26. juni 2018 59 minutter siden, SPOCA said: Ja Skal tilbake til Riksen allerede i august. Mange lykkes ikke på første forsøk, så jeg får bare tenke sånn på det. Men dette er tøft merker jeg. Å nei, så kjedelig. Det skal ofte flere forsøk til, men man håper jo alltid at man skal slippe. Fint at du kommer i gang igjen så snart da, ventingen er ofte det værste. Du får heller bare bruke sommeren til kos og avslapping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. juni 2018 #2547 Del Skrevet 26. juni 2018 Akkurat nå, Wiley skrev: Å nei, så kjedelig. Det skal ofte flere forsøk til, men man håper jo alltid at man skal slippe. Fint at du kommer i gang igjen så snart da, ventingen er ofte det værste. Du får heller bare bruke sommeren til kos og avslapping! Jo, takk! Ja, gleder meg til sommerferie nå. Skal bli godt å få tankene over på noe annet altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 26. juni 2018 #2548 Del Skrevet 26. juni 2018 Da skal jeg begynne på medisiner i midten/ slutten av august, og er blitt forespeilet uttak i uke 44. Så nå kommer det til å gå unna.. herregud, nå er vi snart i gang 😮 De regnet med at det ble ICSI på oss da spermprøven i dag ikke var bra, men om den skulle være bedre neste gang så blir det IVF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2018 #2549 Del Skrevet 26. juni 2018 8 timer siden, SPOCA skrev: Negativ. Så leit! 😢 Håper du kan komme raskt i gang med nytt forsøk over sommeren!! Klem til deg 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2018 #2550 Del Skrevet 26. juni 2018 2 timer siden, Avalon skrev: Da skal jeg begynne på medisiner i midten/ slutten av august, og er blitt forespeilet uttak i uke 44. Så nå kommer det til å gå unna.. herregud, nå er vi snart i gang 😮 De regnet med at det ble ICSI på oss da spermprøven i dag ikke var bra, men om den skulle være bedre neste gang så blir det IVF. Da blir du ganske likt med flere andre av oss her inne! Masse lykke til 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2018 #2551 Del Skrevet 26. juni 2018 På 25.6.2018 den 13.26, Aaa08 skrev: Ikke noe innsett på meg i dag... overstimulert, de skal prøve å dyrke til blasto. Av 10 som har blitt befruktet er det bare 2 som ser fint ut... 😢 Så leit! Håper det går greit med deg! Blir du skikkelig dårlig må du kontakte legen. Så kjipt å inne få innsett. Uff, føler med deg veldig mye 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2018 #2552 Del Skrevet 26. juni 2018 På 25.6.2018 den 19.41, Athena85 skrev: Hei, slenger meg på denne tråden jeg også. Hadde innsett av blasocyst forrige onsdag. Uttak 15 egg hvorav 12 befruktet. To på frys og ett satt inn. Så er nå i den uutholdelige rugetiden. Foreløpig inne så store forhåpninger siden hvilepulsen (fitbit) har gått betraktelig ned siden innsett, og symptomene på mild overstimulering har blitt helt bra. Noe jeg har lest ikke er så gode tegn. Men prøver å holde ut til blodprøven om en uke. Ønsker alle her inne masse lykke til!! Lykke til🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2018 #2553 Del Skrevet 26. juni 2018 23 timer siden, Lillyvally skrev: For dere som har tatt Otrivelle. Jeg tok sprøyta for ti dager siden og har testet ca 2. Dag for å se når ortrivelle er ute av kroppen. I går var den helt negativ, eller msn kan kanskje skimte noe...i dag er det en svak strek, hva tror dere? Legger med bilder. Dpo 8 bildet er fra i går og dpo 9 bildet fra i dag Ser jo veldig bra ut 👍😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2018 #2554 Del Skrevet 26. juni 2018 10 timer siden, Wiley skrev: Da har jeg vært på kontroll og det blir innsett på mandag for meg, noen som har noen formening om når man tester etter fryseforsøk? De setter inn tre-dagers såvidt jeg vet, med mindre de begynner å tine tidligere. Masse masse lykke til!! Håper det klaffer for deg nå og at du får en flott nyhet på starten av sommerferien 🤞☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. juni 2018 #2555 Del Skrevet 26. juni 2018 9 timer siden, Livi skrev: Fikk telefon fra laboratoriet i dag, av 9 egg som ble hentet ut, var 5 egg modne og alle 5 var blitt befruktet. Innsett i morgen🎉 jeg skal gå på crinone nå, noen som husker om den skal ta med 12 timers mellomrom eller bare morgen og kveld? Lykke til @Livi!! Dette høres jo bra ut 👍😊 Krysser fingrene at dette går veien nå🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 26. juni 2018 #2556 Del Skrevet 26. juni 2018 9 hours ago, SPOCA said: Negativ. Æsj. og selvfølgelig er det tøft! Det er så mange følelser i sving og mye på spill, så nedturen er stor selv om man vet at negative forsøk er helt normalt... Håper august blir lykkemåneden for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 26. juni 2018 #2557 Del Skrevet 26. juni 2018 I dag er den etter planen 4 uker til oppstart med lang protokoll☺️ Hva gjør dere for å forberede dere? Noe dere spiser/ikke spiser eller andre tips som er lurt å få med seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 27. juni 2018 #2558 Del Skrevet 27. juni 2018 På 25.6.2018 den 21.21, Lillyvally skrev: For dere som har tatt Otrivelle. Jeg tok sprøyta for ti dager siden og har testet ca 2. Dag for å se når ortrivelle er ute av kroppen. I går var den helt negativ, eller msn kan kanskje skimte noe...i dag er det en svak strek, hva tror dere? Legger med bilder. Dpo 8 bildet er fra i går og dpo 9 bildet fra i dag Tok denne på ettermiddagen i går 11 dager etter Otrivelle. Det er vel fortsatt strek, synes ikke den er det minste sterkere enn dagen før...hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maldo Skrevet 27. juni 2018 #2559 Del Skrevet 27. juni 2018 Trodde jeg skulle være i en annen gruppe en prøverør 2018, men etter 3 år med 2 spontanaborter og 1 graviditet utenfor livmoren så blir det endelig prøverør.. jeg er livredd for å begynne på hormoner, jeg fikk totalt breakdown når jeg fikk pergotime av legen, er det noen som kan fortelle meg litt om prosessen ved det offentlige sykehus, å hvordan dere har opplevd hormonbehandlingen? 🌺🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maldo Skrevet 27. juni 2018 #2560 Del Skrevet 27. juni 2018 22 timer siden, Livi skrev: Fikk telefon fra laboratoriet i dag, av 9 egg som ble hentet ut, var 5 egg modne og alle 5 var blitt befruktet. Innsett i morgen🎉 jeg skal gå på crinone nå, noen som husker om den skal ta med 12 timers mellomrom eller bare morgen og kveld? Så spennende @Livi krysser fingrene for deg 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå