Blomst37 Skrevet 29. mai 2018 #2141 Del Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, Aaa08 skrev: @Blomst37 Det er kvaliteten som telles! Masse lykke til! Tusen takk! 🙏🏻❤️😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 29. mai 2018 #2142 Del Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, Livi skrev: Da var jeg igang med nesespray igjen og i går ble jeg operert og fikk fjernet masse endometriose. Håper det gjør susen og at det kan hjelpe på at embryoet vil feste seg😊 Masse lykke til! 🙏🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 29. mai 2018 #2143 Del Skrevet 29. mai 2018 3 timer siden, Blomst37 skrev: Åh tusen takk for en hyggelig melding!😍🙏🏻 Da får jeg også bare håpe på at det blir et gullegg🙏🏻🤞🏻 Og at jeg ikke får den grusomme tlf før fredag. Ble du gravid på første forsøk eller gikk du også gjennom flere runder før den satt? Masse masse lykke til!🙏🏻❤️ Skal du på tidlig UL kanskje snart? Det går nok fint Det er vårt første forsøk, så tenker ofte at det er for godt til å være sant. Skal på TUL når jeg er 8+1, altså om tre uker. Er kjempe spent 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 29. mai 2018 #2144 Del Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, Livi skrev: Da var jeg igang med nesespray igjen og i går ble jeg operert og fikk fjernet masse endometriose. Håper det gjør susen og at det kan hjelpe på at embryoet vil feste seg😊 Så bra! Har hørt at det er lurt å starte på nesespray med en gang, så det høres veldig bra ut. Og nå som du har fått bort endo, er sjansene enda bedre 👍😊 slukke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 29. mai 2018 #2145 Del Skrevet 29. mai 2018 13 minutter siden, Juni15 skrev: Det går nok fint Det er vårt første forsøk, så tenker ofte at det er for godt til å være sant. Skal på TUL når jeg er 8+1, altså om tre uker. Er kjempe spent 😍 Jeg ble gravid på første forsøk, så kan absolutt være akkurat så godt at det faktisk er helt sant😊💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 29. mai 2018 #2146 Del Skrevet 29. mai 2018 På 26.5.2018 den 21.45, Semydfe skrev: Takk! Godt å høre fra noen andre enn stemmene i mitt eget hode... 😉 Da krysser jeg fortsatt fingrene frem til blodprøve på mandag. Blodprøven var negativ, så da er vi tilbake til start 😕 Kjennes tung, og jeg blir helt deppet av at vi ikke kan starte på nytt forsøk før i august. Men da får vi prøve å nyte sommeren sammen og smøre oss med tålmodighet (og så har vi 2 mnd som vi kan teste ut den naturlige metoden 😉 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. mai 2018 #2147 Del Skrevet 30. mai 2018 12 timer siden, Semydfe skrev: Blodprøven var negativ, så da er vi tilbake til start 😕 Kjennes tung, og jeg blir helt deppet av at vi ikke kan starte på nytt forsøk før i august. Men da får vi prøve å nyte sommeren sammen og smøre oss med tålmodighet (og så har vi 2 mnd som vi kan teste ut den naturlige metoden 😉 ) Uff, ikke noe gøy. Jeg er også tilbake helt til start. Og må vente til neste mens, og da er det plutselig juli og alt er stengt. Så det blir også naturlig metoden i 1 mnd, kanskje like greit. Det er 65 dager siden vi hadde sex sist🙀🙀🙀 og vi klarte jo på det naturlige måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. mai 2018 #2148 Del Skrevet 30. mai 2018 Her var egentlig planen nytt forsøk i august, men så ringte klinikken i dag og ville at jeg skal ta hysteroskopi før neste forsøk. Så da blir det utsatt med minst en syklus, og det flyr noen tusenlapper. Ble litt nedfor da jeg fikk beskjeden, men i etterkant er jeg egentlig glad for at NOE skal gjøres med disse blødningene mine. Da er det kanskje mer håp ved neste forsøk. Legen hadde sett en liten polypp ved innsett, så den kan jo ha ødelagt for forrige forsøk. Noen som har hatt hysteroskopi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 31. mai 2018 #2149 Del Skrevet 31. mai 2018 Jeg har hatt det. For meg, så var det en veldig dårlig opplevelse. Syntes det var veldig vondt. Utakk var mye bedre i forhold til dette. Men ikke alle syntes det er vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 31. mai 2018 #2150 Del Skrevet 31. mai 2018 Jeg starter opp igjen med fryseforsøk om et par uker og det er selvfølgelig så midt oppi den travleste perioden på jobb som det går an. Har prøvdt å regne meg litt frem til de dagene jeg tenker det kanskje blir kontroll slik at jeg kan unngå å booke møter og reiser men så ble kollegaen min sykemeldt og så fikk jeg plutselig hennes avtaler i tillegg. Noen som har vært gjennom fryseforsøk som kan gi meg noen ca dager kontrollene/innsett pleier å være på? tenkte jeg skulle komme i gang igjen helt rolig og avslappet og zen og alt skulle bare gå på skinner, men blir drit stressa av å få kalenderen til å gå opp. Ikke så interessert i forklare hvorfor jeg må flytte på ting i siste liten ovenfor eksterne leverandører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 31. mai 2018 #2151 Del Skrevet 31. mai 2018 3 hours ago, Aaa08 said: Jeg har hatt det. For meg, så var det en veldig dårlig opplevelse. Syntes det var veldig vondt. Utakk var mye bedre i forhold til dette. Men ikke alle syntes det er vondt Grøss, jeg syns uttak var ille nok. Men det er sikkert veldig individuelt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 31. mai 2018 #2152 Del Skrevet 31. mai 2018 32 minutter siden, Wiley said: Jeg starter opp igjen med fryseforsøk om et par uker og det er selvfølgelig så midt oppi den travleste perioden på jobb som det går an. Har prøvdt å regne meg litt frem til de dagene jeg tenker det kanskje blir kontroll slik at jeg kan unngå å booke møter og reiser men så ble kollegaen min sykemeldt og så fikk jeg plutselig hennes avtaler i tillegg. Noen som har vært gjennom fryseforsøk som kan gi meg noen ca dager kontrollene/innsett pleier å være på? tenkte jeg skulle komme i gang igjen helt rolig og avslappet og zen og alt skulle bare gå på skinner, men blir drit stressa av å få kalenderen til å gå opp. Ikke så interessert i forklare hvorfor jeg må flytte på ting i siste liten ovenfor eksterne leverandører. Kontroll på ca dag 10-11, og så kommer jo videre kontroll helt an på hva man finner der, hvordan det ligger an. Innsett kommer også an på hvor gammelt egget er. Skal du ha styrt syklus er det litt mer forutsigbart, men med naturlig syklus må du bare ta det som det kommer fra og med dag 10. Det stresset meg skikkelig også, hadde tilreisende her jeg skulle møte, og det ville vært helt teit om jeg plutselig måtte melde meg "syk". Men praktisk nok endte innsett på en dag helt uten planer. Kontrollene fikk jeg tidlig på morgenen så jeg satte bare alle møter til etter kl 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 31. mai 2018 #2153 Del Skrevet 31. mai 2018 Og så er det jo bare å si at du er syk hvis du må endre noen planer på innsettdagen. Da slipper du å forklare deg. Dumt at de får beskjed i siste liten, men... Det er vanskelig det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 31. mai 2018 #2154 Del Skrevet 31. mai 2018 Nå har jeg snakket med sykehuset igjen, og hun som lovet det ikke skulle ta en mnd har ikke gjort noe mere med saken og er over 3 uker siden jeg var der, kjenner jeg mister mere og mere mot 😞 Rekker aldri og få til noe nytt forsøk i år sikkert 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 31. mai 2018 #2155 Del Skrevet 31. mai 2018 3 hours ago, Sisti said: Kontroll på ca dag 10-11, og så kommer jo videre kontroll helt an på hva man finner der, hvordan det ligger an. Innsett kommer også an på hvor gammelt egget er. Skal du ha styrt syklus er det litt mer forutsigbart, men med naturlig syklus må du bare ta det som det kommer fra og med dag 10. Det stresset meg skikkelig også, hadde tilreisende her jeg skulle møte, og det ville vært helt teit om jeg plutselig måtte melde meg "syk". Men praktisk nok endte innsett på en dag helt uten planer. Kontrollene fikk jeg tidlig på morgenen så jeg satte bare alle møter til etter kl 9. Dag 10 ja, trodde det var litt tidligere men da ligger jeg og vaker rundt helgen så kanskje ikke så dumt. Jeg skal ha styrt syklus så regner med de kan gi meg beskjed om første kontroll i ganske god tid, i alle fall, men jeg vet jo godt at jeg kan være nødt til å omstille meg raskt fra ferskforsøket. Fikk du så tidlige kontroller offentlig eller var det privat? Jeg er på riksen så føler vel jeg bare må ta det jeg får. Det ordner seg jo på ett eller annet vis, det var bare så typisk at jeg ble backup til backupen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 31. mai 2018 #2156 Del Skrevet 31. mai 2018 Er det noen som har fjernet endometriose ved lapraskopi og blødd litt i noen dager etterpå. Vêr liksom ikke om jeg blør pga operasjonen eller om mensen har kommet tidlig🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 31. mai 2018 #2157 Del Skrevet 31. mai 2018 17 minutter siden, Livi said: Er det noen som har fjernet endometriose ved lapraskopi og blødd litt i noen dager etterpå. Vêr liksom ikke om jeg blør pga operasjonen eller om mensen har kommet tidlig🤔 Jeg blødde vel i noen dager tror jeg, og så kom mensen en uke etterpå. Men jeg merket veldig god forskjell på blødninger etter operasjonen og mensen for å si det sånn. Første mens etter operasjonen var ikke spesielt morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 31. mai 2018 #2158 Del Skrevet 31. mai 2018 11 minutter siden, Wiley skrev: Jeg blødde vel i noen dager tror jeg, og så kom mensen en uke etterpå. Men jeg merket veldig god forskjell på blødninger etter operasjonen og mensen for å si det sånn. Første mens etter operasjonen var ikke spesielt morsom. Aha. Da er det bare å samle kreftene til søndag, men veldig greit å vite at det ikke er mensen, siden jeg er igang med nesespray og har fått oppstart på sprøyter 8 juni uten å skulle til kontroll først😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 31. mai 2018 #2159 Del Skrevet 31. mai 2018 5 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Nå har jeg snakket med sykehuset igjen, og hun som lovet det ikke skulle ta en mnd har ikke gjort noe mere med saken og er over 3 uker siden jeg var der, kjenner jeg mister mere og mere mot 😞 Rekker aldri og få til noe nytt forsøk i år sikkert 😞 Æsj, men du må ikke miste motet 💗 Det må ordne seg. Prøv å mase mer på sykehuset? Klem til deg, det er ikke noe ålreit å føle at det bare går tid og ingenting skjer. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 31. mai 2018 #2160 Del Skrevet 31. mai 2018 @Blomst37, hvordan går det med deg? Håper ventetiden har vært Ok og alt klart til innsett i morgen 💗 Håper alle embryoene har utviklet seg fint! Det er vel mye større sjanser for graviditet som går bra med lengre dyrking🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå