Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg uttak. Det ble 13 egg! Hurra!🤩👏🏻🙏🏻 Halvparten befruktes med icsi denne gangen. 

Uttaket gikk fint. Men formen nå er ikke helt på topp, vondt og ømt overalt. Blir nok bedre i morgen. Opplevde det samme sist også.

Innsett blir ikke før på fredag👍🏻. Men nå er det bare å håpe på noen gode nyheter i morgen🙏🏻🤞🏻.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Blomst37 skrev:

I dag hadde jeg uttak. Det ble 13 egg! Hurra!🤩👏🏻🙏🏻 Halvparten befruktes med icsi denne gangen. 

Uttaket gikk fint. Men formen nå er ikke helt på topp, vondt og ømt overalt. Blir nok bedre i morgen. Opplevde det samme sist også.

Innsett blir ikke før på fredag👍🏻. Men nå er det bare å håpe på noen gode nyheter i morgen🙏🏻🤞🏻.

Å, så flotte nyheter, @Blomst37👏👏👏 Nå ble jeg glad😊😊😊 Det var jo en kjempefangst👍 Spennende med ICSI. Krysser alt jeg har for gode nyheter i morgen 🤞🤞

Jeg fikk mensen i dag og starter med sprøyter i morgen. Blir spennende med kort protokoll. Da er jeg ikke så langt bak deg ☀️ Klem 💗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Waldfee skrev:

Å, så flotte nyheter, @Blomst37👏👏👏 Nå ble jeg glad😊😊😊 Det var jo en kjempefangst👍 Spennende med ICSI. Krysser alt jeg har for gode nyheter i morgen 🤞🤞

Jeg fikk mensen i dag og starter med sprøyter i morgen. Blir spennende med kort protokoll. Da er jeg ikke så langt bak deg ☀️ Klem 💗

Tusen takk💗🙏🏻☺️. Ja vi ble kjempe glad. Så bra! Da blir det uttak på deg kanskje neste uke😃🤞🏻. Masse masse lykke til og jeg krysser alt at vi begge blir gravide denne gangen!🙏🏻🤞🏻 Hvilken medisiner fikk du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Blomst37 skrev:

Tusen takk💗🙏🏻☺️. Ja vi ble kjempe glad. Så bra! Da blir det uttak på deg kanskje neste uke😃🤞🏻. Masse masse lykke til og jeg krysser alt at vi begge blir gravide denne gangen!🙏🏻🤞🏻 Hvilken medisiner fikk du?

Det var veldig bra resultat, da👍😊 Hadde du økt dosen sml med forrige forsøk? 

Og tusen takk 💗☀️ blir spennende fremover! Jeg har Menopur 225 ie, orgalutran fra dag 5, klexane og prednisolon i tillegg. Og du? 

Krysser og krysser ☀️💗🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Waldfee skrev:

Det var veldig bra resultat, da👍😊 Hadde du økt dosen sml med forrige forsøk? 

Og tusen takk 💗☀️ blir spennende fremover! Jeg har Menopur 225 ie, orgalutran fra dag 5, klexane og prednisolon i tillegg. Og du? 

Krysser og krysser ☀️💗🤞

Ja. Sist gikk jeg på Fostimon 225 fra andre mensdagen i 8 dager. Orgalutran fra dag 6 i 4 dager. 

Denne gangen hadde jeg også Menopur men 300. Begynte på den første mensdagen og tok den i 12 dager🙉. Orgalutran fra dag 6 i 7 dager. Dag 13 tok jeg ovitrelle og 2 sprøyter med Gonapeptyl. Uff det ble heftige greier denne gangen. Det ble dyrt også🙉. De siste dagene merket jeg godt at jeg har mange egg i magen min og ville bare få de ut☺️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Blomst37 skrev:

Ja. Sist gikk jeg på Fostimon 225 fra andre mensdagen i 8 dager. Orgalutran fra dag 6 i 4 dager. 

Denne gangen hadde jeg også Menopur men 300. Begynte på den første mensdagen og tok den i 12 dager🙉. Orgalutran fra dag 6 i 7 dager. Dag 13 tok jeg ovitrelle og 2 sprøyter med Gonapeptyl. Uff det ble heftige greier denne gangen. Det ble dyrt også🙉. De siste dagene merket jeg godt at jeg har mange egg i magen min og ville bare få de ut☺️.

Det høres ut som at det opplegget har funket bra👍 Jeg hadde 225 Menopur da jeg fikk ut 13 sist, så sikkert derfor de beholdt den dosen (ble litt overstimulert, men gikk greit). Er spent på hvor lenge jeg må stimulere. Du må oppdatere når du får nyheter! Satser på veldig gode nyheter 💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei, ved fryseforsøk. Får man ikke menstruasjon før man tar av østrogenplasteret? Det skal tas blodprøver tre uker etter innsett, er nå kommet til uke 2 og bare negative urintester. Er det noen som vet hvorfor blodprøve ikke blir tatt før så lenge etterpå? Jeg skjønner ikke helt hvorfor en skal vent så lenge - jeg synes det er veldig tungt å ikke bare kunne leve normalt igjen når hver test jeg tar er helt blank.

Anonymkode: 6734b...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Blomst37 skrev:

Spennende tider🤞🏼 Heier på deg😘 lykke lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Waldfee skrev:

Spennende med sprøyte start🙌🏼 Lykke til og håper det blir mange fine egg og at dere lykkes denne gangen💕🤞🏼 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hollymolly skrev:

Spennende tider🤞🏼 Heier på deg😘 lykke lykke til❤️

Tusen takk 🙏🏻🤞🏻💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:

Spennende med sprøyte start🙌🏼 Lykke til og håper det blir mange fine egg og at dere lykkes denne gangen💕🤞🏼 

Tusen takk!! Hvordan gikk det med utskrapingen? Håper det har gått greit💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Waldfee skrev:

Tusen takk!! Hvordan gikk det med utskrapingen? Håper det har gått greit💗

Det gikk kjempe fint. De sugde ut alt og det var over i løpet av kort tid. Det var en lettelse å bli ferdig med det, sånn at vi kan se fremover. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hollymolly skrev:

Det gikk kjempe fint. De sugde ut alt og det var over i løpet av kort tid. Det var en lettelse å bli ferdig med det, sånn at vi kan se fremover. 

❤️😳🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått tlf fra klinikken. 3 av 13 ble befruktet. Det høres sikkert litt rart ut, men ble litt skuffet😳. Det ble tatt ut så mange egg, og så få som ble befruktet. De andre var ikke modne. Er livredd at det ender samme som sist.. Uff håper virkelig at det går riktig vei denne gangen🙏🏻🤞🏻 De skal dyrkes helt til fredag. Det blir så spennende 😊.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hollymolly skrev:

Det var godt å høre!! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blomst37 skrev:

Da har jeg fått tlf fra klinikken. 3 av 13 ble befruktet. Det høres sikkert litt rart ut, men ble litt skuffet😳. Det ble tatt ut så mange egg, og så få som ble befruktet. De andre var ikke modne. Er livredd at det ender samme som sist.. Uff håper virkelig at det går riktig vei denne gangen🙏🏻🤞🏻 De skal dyrkes helt til fredag. Det blir så spennende 😊.

Skjønner godt at du ble litt skuffet, men det viktige er jo at det er 1 gullegg der 🤞 Spennnende med lang dyrking! Håper dette går bra 💗 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Blomst37 skrev:

Ikke mist håpet! Hos meg fikk vi ut 14 egg, 11 modne og 4 befruktet. Jeg ble også først skuffet over at så få ble befruktet. Alle fire overlevde, så ett ble satt inn og tre ble fryst. Det ene som ble satt inn virker å være et gullegg, og er 5+6 i dag 😊 Så dette er fullt mulig å gå bra!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Juni15 skrev:

Ikke mist håpet! Hos meg fikk vi ut 14 egg, 11 modne og 4 befruktet. Jeg ble også først skuffet over at så få ble befruktet. Alle fire overlevde, så ett ble satt inn og tre ble fryst. Det ene som ble satt inn virker å være et gullegg, og er 5+6 i dag 😊 Så dette er fullt mulig å gå bra!

Åh tusen takk for en hyggelig melding!😍🙏🏻 Da får jeg også bare håpe på at det blir et gullegg🙏🏻🤞🏻 Og at jeg ikke får den grusomme tlf før fredag. Ble du gravid på første forsøk eller gikk du også gjennom flere runder før den satt? Masse masse lykke til!🙏🏻❤️ Skal du på tidlig UL kanskje snart?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg igang med nesespray igjen og i går ble jeg operert og fikk fjernet masse endometriose. Håper det gjør susen og at det kan hjelpe på at embryoet vil feste seg😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...