AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Del Skrevet 24. november 2017 Hva syns du om at noen voksne ateister 40+ sitter og overkjører en ungdom under 20 (som er personlig kristen) med skjellsord på sosiale medier for at h*n skrev at h*n ville be for de rammede i et naturkriseområde? Er det greit å skrive at man gjerne vil få kristne til å gråte? Ganske sjokkerende syns jeg, selv om jeg selv er ateist. Anonymkode: 8b0d3...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Del Skrevet 24. november 2017 Har nok lite å gjøre med at de er ateister, mer å gjøre med at de er drittsekker. Anonymkode: 7c6b5...63f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #3 Del Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har nok lite å gjøre med at de er ateister, mer å gjøre med at de er drittsekker. Anonymkode: 7c6b5...63f Tror du kan ha rett i det ja. Anonymkode: 8b0d3...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Del Skrevet 24. november 2017 Hvor skjer dette? Har du link? Anonymkode: 24783...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #5 Del Skrevet 24. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor skjer dette? Har du link? Anonymkode: 24783...9a3 Jeg vil ikke legge ut link. Anonymkode: 8b0d3...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Del Skrevet 24. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Jeg vil ikke legge ut link. Anonymkode: 8b0d3...138 Ok. Men da er det ikke så godt for oss/meg å mene noe om det. Anonymkode: 24783...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #7 Del Skrevet 24. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok. Men da er det ikke så godt for oss/meg å mene noe om det. Anonymkode: 24783...9a3 Jeg har gjengitt det viktigste. Ungdommen postet et innlegg om å be for de rammede da de voksne hev seg på med hets mot kristendom og bønn og krevde at ungdommen måtte forklare hva hjelp det var i bønn. Den ene voksne tok til bannord mot religioner og var ganske sinna i sine uttalelser, mens ungdommen påpekte at h*n ikke hadde presset noen til å be. Som sagt er jeg selv ateist så jeg er imot å mase om bønn ved tragedier, men dette var virkelig ufint. Flere voksne som burde vite bedre enn å rotte seg sammen mot en tilfeldig ukjent ungdom på SoMe. Anonymkode: 8b0d3...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå