Gå til innhold

~Superkrefter~

Aquarius

Kult med superkrefter?  

1 stemme

1. 1. Kult med superkrefter?

• Nei
      0
    • Bare i filmer
      2
    • Ja
      16

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært kult å hatt superkrefter? Hvis jeg kunne velge ville jeg valgt flyging eller være verdens sterkeste.....eller å kunne se hva andre tenker! Kom igjen, vis litt fantasi! Hvilke krefter ville du hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også fly!!!

Kunne også tenkt meg å være superrask( f.eks.husrengjøringa går unna på 10 sek.) og superklok ( dvs. ikke professoraktig, men kunne lære mye liksom..) og kanskje også en kunne skifte skikkelse eller være usynlig (flua på veggen...det hadde vært kult!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

De superkreftene jeg vil ha, er at jeg hadde vært superduper sterk PSYKISK, slik at jeg ALDRI var redd for noen ting... :roll:

Men så måtte jeg være supersterk fysisk også, da, slk at jeg kunne forsvare meg istedenfor å bli redd....Eller kunne forvandle meg selv slik jeg ville? :roll:

Hmmm... *undrer*

Ble litt uenig med meg selv hva som var best nå, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha superkrefter! :o

Vil være sterk og ha super hukommelse, svimer litt da....

Tror ikke jeg hadde turt å høre hva andre tenkte, da måtte jeg i tilfelle bli utstyrt med superpsyke samtidig.

Men å kunne fly hadde vært morsomt, har prøvd fallskjerm og det frister til gjentagelse!!!!! Likte også ideen om å være superrask mht rengjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske jeg kunne lese andres tanker, men måtte kunne bestemme selv når og hvem jeg ville høre.. ellers så hadde jeg vel flydd på veggen når jeg hadde hørt stemmer HELE tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde villet ha tankepåvirknings-superkrefter :sjarmor:

Og flygeevner, samt slåsse-evner for eget forsvar.

Tankepåvirkningen hadde vært fin å bruke på alle verdens stormakter.... *slette alle hevntanker og frykt og spre fred, glede og toleranse over hele verden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kunne jeg tenkt meg en supertype jeg :lol:

Formet etter mine krav, superflittig med hendene(...),superkokk,middag og rent hus hver dag..., sier alt det rette til enhver tid, supersterk,superfølsom,superenergisk,superopptatt av meg-

rett og slett SUPERMANN! Min ridder på hvit hest....

Vel, hadde kanskje blitt lite utfordrende dette i lengden da...Men artig for en stund! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gjerne vært usynlig i blant. og så skulle jeg gjerne kunnet trylle, fx. trylle leiligheten ryddig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville likt å ha evnen til å se sammenhenger og løsninger der ingen andre ser det. Tenke lengre. Inkludert det å se det gode i alle mennesker, som Hege nevnte.

Også ville jeg gjerne kunne fly :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tenke lengre enn langt er ikke alltid av det gode. Av og til kan det til og med være slitsomt når mutterne i huet kverner en evig gjentagelse.

Jeg hadde heller gitt den venstre hjernehalvdelen enn begge mine armer, såpass lei er jeg av å se sammenhenger og løsninger.

Problemet er, hver eneste gang jeg ser en løsning vekker den bare titalls nye spørsmål en evighet av bare tanker som ser ut til å erstatte hverandre i et virrvarr av svar.

Å kunne holde meg fast til en livsløgn er mitt største ønske, det må i sannhet være deilig å være så fri....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har lyst å kunne fly så jeg kunne besøkt typen hver dag! En supermann til kjæreste hadde heller ikke vært så dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Kevin dah! :wink:

Hadde du liksom ville brukt DET til samfunnets beste???????

Tipper du heller ville sittet bak mørke solbriller og stirret på hvert eneste kvinnfolk som passerte deg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært rått å kunne trylle!!!Og kunne være usynlig!!!!Og kanskje høre av eget valg hva andre tenker.....ok,superkrefter er morrrrro!!!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...