Gjest Kaida Skrevet 23. november 2017 #21 Del Skrevet 23. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Godt å høre flere som mener dette, jeg skal være mer nøye å følge med på e-poster fra paypal Altså ved å sitte i saksa mener du da at om man blir svindlet så har paypal informasjonen til eventuell advokat? Anonymkode: 13365...4e5 Dersom man blir svindlet så kan man kontakte Paypal og få pengene tilbake. Har selv gjort det en gang når noe jeg bestilte på nett aldri kom frem og selgeren nektet å rydde opp. For en selger kan det være negativt å bruke Paypal, fordi Paypal gjerne gir kjøper medhold. Det går også an å la være å tilknytte Paypal til kortet eller bankkontoen din, og bare overføre til Paypalkontoen det beløpet du ønsker å bruke. Hvis kontoen din da skulle bli "hacket" (jeg skriver det i anførselstegn, for det er som regel en selv som slurver når dette skjer) så mister du ikke mer enn det du har satt inn. Hvis du gjerne har lyst til å være redd for Paypal så får du jo bare være det. Men jeg tror neppe at 218 millioner mennesker og bedrifter hadde brukt dette dersom det var så enkelt å bli svindlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå