Elmarora Skrevet 27. november 2017 #281 Del Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, orfeus skrev: Ytringsfrihet og etikk må alltid veies mot hverandre, og enhver som utgir noe må bruke fornuft og stille seg selv noen kritiske spørsmål før man trykker «publish». Du kan ikke bruke ytringsfrihet som et mantra i denne saken, det viser bare at du ikke har reflektert over konsekvenser. Det mener jeg også. Og det handler IKKE om ytringsfrihet. Men det handler om FORNUFT. Ytringsfrihet, etikk og moral går hånd i hånd hele livet i situasjoner vi kommer opp i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 27. november 2017 #282 Del Skrevet 27. november 2017 Dette har da virkelig med ytringsfrihet å gjøre. En skal ikke tvinge på folk ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november 2017 #283 Del Skrevet 27. november 2017 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Dette har da virkelig med ytringsfrihet å gjøre. En skal ikke tvinge på folk ting. Noe må man tvinges til jo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 27. november 2017 #284 Del Skrevet 27. november 2017 30 minutter siden, Lovelulu skrev: Dette har da virkelig med ytringsfrihet å gjøre. En skal ikke tvinge på folk ting. Det har det ikke og viss det hadde kommet en regel som gjorde at bloggere måtte signere på en sunn fornuft plakat om at dem ikke hadde lov til og blogge om det og ta botox, restilane og plastiske operasjoner og andre ting som har med kropps press og gjøre hadde jeg jublet høyt og det hadde blitt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 27. november 2017 #285 Del Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Det har det ikke og viss det hadde kommet en regel som gjorde at bloggere måtte signere på en sunn fornuft plakat om at dem ikke hadde lov til og blogge om det og ta botox, restilane og plastiske operasjoner og andre ting som har med kropps press og gjøre hadde jeg jublet høyt og det hadde blitt mye bedre. Ærlig talt. Skal det blir forbudt å skrive om bruk av lovlige produkter, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princesse Skrevet 27. november 2017 #286 Del Skrevet 27. november 2017 5 timer siden, Lovelulu skrev: Å tvinge bloggere til å skrive under på en plakat før en får starte en blogg er jo helt hinsides all fornuft. Vi lever i et fritt land, og har rett til å ytre våre meninger! Men du har vel hatt blogg en stund. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november 2017 #287 Del Skrevet 27. november 2017 4 minutter siden, Svigermor skrev: Ærlig talt. Skal det blir forbudt å skrive om bruk av lovlige produkter, mener du? Synes det høres rart ut. Så lenge det er lovlig, kan man benytte seg av det OG skrive om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princesse Skrevet 27. november 2017 #288 Del Skrevet 27. november 2017 3 timer siden, Lovelulu skrev: Det vil si at ytringsfriheten blir tatt fra folk, og det skjer ikke i dette landet. En kan ikke lage lover om hva det er lov å blogge om å ikke, for da er det mye mer som det skulle vært forbudt å blogge om også. Det er ikke sånn samfunnet fungerer. Det finnes mye verre ting her i verden enn en liten restylane og botox sprøyte. Noen av dere får det til å høres ut som det er den største forbannelsen på jorden.. Det er en kjempestor forbannelse😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 27. november 2017 #289 Del Skrevet 27. november 2017 7 minutter siden, Svigermor skrev: Ærlig talt. Skal det blir forbudt å skrive om bruk av lovlige produkter, mener du? Lovlige produkter som er med på og skape kropps press ja absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 27. november 2017 #290 Del Skrevet 27. november 2017 11 minutter siden, Carina Maria skrev: Lovlige produkter som er med på og skape kropps press ja absolutt. Isåfall burde alt som har med kroppspress å gjøre bli forbudt å skrive om! Da hadde det ikke blitt mye igjen å blogge om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 27. november 2017 #291 Del Skrevet 27. november 2017 For min del er det forsåvidt greit at voksne kvinner velger å gjennomgå slike prosedyrer. De kan til og med få lov til å snakke om det i dertil egnede fora. Det jeg har store problemer med er at unge mennesker blir innpodet med at dette er det eneste riktige, og at de ender opp med å hylle personer som Sofie Elise og hennes meningsfeller. Det er det som er feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 27. november 2017 #292 Del Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Isåfall burde alt som har med kroppspress å gjøre bli forbudt å skrive om! Da hadde det ikke blitt mye igjen å blogge om.. Så da går det ikke an å blogge om mat, om glede, om reiser, litteratur, politikk, hvordan man kan bidra til å gjøre verden til et bedre sted...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 27. november 2017 #293 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) 7 minutter siden, Fantastica skrev: Så da går det ikke an å blogge om mat, om glede, om reiser, litteratur, politikk, hvordan man kan bidra til å gjøre verden til et bedre sted...? Nå sa jeg det som hadde med kroppspress å gjøre..Du vet kanskje hva som defineres under det vil jeg tro. Det er jo bare helt på jordet dette. Folk må få blogge om hva de vil, så lenge det er lovlig. Skal en nekte noen å blogge om å bygge kropp også da? Det kan gi kroppspress hos enkelte det også. Nei vet du hva.. Endret 27. november 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 27. november 2017 #294 Del Skrevet 27. november 2017 10 minutter siden, Lovelulu skrev: Isåfall burde alt som har med kroppspress å gjøre bli forbudt å skrive om! Da hadde det ikke blitt mye igjen å blogge om.. Åjoda du, det er mye man kan blogge om som ikke handler om fillers! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 27. november 2017 #295 Del Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Bottega skrev: Åjoda du, det er mye man kan blogge om som ikke handler om fillers! Ja, men en skal ikke nektes å blogge om noenting, så lenge det er lovlig. Vil noen blogge om fillers så skal de få lov til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 27. november 2017 #296 Del Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Ja, men en skal ikke nektes å blogge om noenting, så lenge det er lovlig. Vil noen blogge om fillers så skal de få lov til det. Er ikke du over 40 år? Du høres ut som en sur jente på 5 år som nekter å høre på mamma. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 27. november 2017 #297 Del Skrevet 27. november 2017 Akkurat nå, Bottega skrev: Er ikke du over 40 år? Du høres ut som en sur jente på 5 år som nekter å høre på mamma. Så når jeg er 40 år og ikke har samme mening som deg høres jeg ut som en sur jente på 5 år som nekter å høre på mamma? Vær så snill og diskuter saklig. Det er du som er barnslig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 27. november 2017 #298 Del Skrevet 27. november 2017 21 minutter siden, Fantastica skrev: For min del er det forsåvidt greit at voksne kvinner velger å gjennomgå slike prosedyrer. De kan til og med få lov til å snakke om det i dertil egnede fora. Det jeg har store problemer med er at unge mennesker blir innpodet med at dette er det eneste riktige, og at de ender opp med å hylle personer som Sofie Elise og hennes meningsfeller. Det er det som er feil. Amen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 27. november 2017 #299 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) 12 minutter siden, Lovelulu skrev: Så når jeg er 40 år og ikke har samme mening som deg høres jeg ut som en sur jente på 5 år som nekter å høre på mamma? Vær så snill og diskuter saklig. Det er du som er barnslig nå. Så du skal altså lære barna dine eller barnebarna dine at å ta fillers og å operere seg ugjenkjennelig er tipp topp tommel opp? Du skriver til og med i bloggen din "Ikke tror jeg verken unge eller godt voksne blir påvirket av bloggere som blogger om dette heller." Unge blir jo påvirket!! Det er jo vist i forskning og undersøkelser at unger blir påvirket. Barn nede i 13-14 årsalderen vil bruke konfirmasjonspengene sine på silikon. Hallo. Nå må du våkne. Endret 27. november 2017 av Bottega 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 27. november 2017 #300 Del Skrevet 27. november 2017 6 minutter siden, Bottega skrev: Så du skal altså lære barna dine eller barnebarna dine at å ta fillers og å operere seg ugjenkjennelig er tipp topp tommel opp? Du skriver til og med i bloggen din "Ikke tror jeg verken unge eller godt voksne blir påvirket av bloggere som blogger om dette heller." Unge blir jo påvirket!! Det er jo vist i forskning og undersøkelser at unger blir påvirket. Barn nede i 13-14 årsalderen vil bruke konfirmasjonspengene sine på silikon. Hallo. Nå må du våkne. Nei jeg skal ikke det. Det er helt opp til dem selv. Sønnen min på 23 tror jeg neppe vil ta noe kosmetisk behandling 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg