Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Ja, Madonna var kjempevakker! Klarer nesten ikke se på henne nå. 

Jeg sliter med og skjønne hvorfor vanlige damer som er naturlig vakker vil ødelegge utseendet sitt og det er vondt og se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir blanke i om folk ødelegger kroppen sin med alle disse kosmetiske behandlingene. De får nå bare sprøyte inn gift og tro de blir så utrolige mye penere. Å jeg er ikke sjalu. Jeg skal være slik jeg er til jeg ligger 10 fot under jorda.

Men jeg blir kraftig provosert av at bloggere fronter dette.. At det er unge jenter som sitter og leser blogger hvor dette blir skrevet om. Og at disse bloggerene ikke skjønner at unge jenter faktisk leser det er jo enda mer utrolig.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Carina Maria skrev:

Desverre finnes det dem og dem har ingenting på et debatt forum og gjøre. 

Ja dessverre finnes det mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2017 den 17.46, Infinity skrev:

Hun vil ha en viss blogger på banen...

Siterer meg selv.  Det var helt åpenbart fra begynnelsen at det var en slik tråd det ville bli.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Infinity skrev:

Siterer meg selv.  Det var helt åpenbart fra begynnelsen at det var en slik tråd det ville bli.

Det har vært overraskende saklig debatt i tråden fra alle som har deltatt. Og ingen tegn til personangrep. Jeg synes ikke du skal klage på tråden. Det er et viktig tema som debatteres i tåden som ALLE bloggere være seg bevisst. Men som ikke alle er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lambigirl skrev:

Det har vært overraskende saklig debatt i tråden fra alle som har deltatt. Og ingen tegn til personangrep. Jeg synes ikke du skal klage på tråden. Det er et viktig tema som debatteres i tåden som ALLE bloggere være seg bevisst. Men som ikke alle er.

Ja det har det vært, og alle må få ha sine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lambigirl skrev:

37 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja det har det vært, og alle må få ha sine meninger.

@Lovelulu Mener du: Ja, det har vært en saklig debatt og alle bloggere må være bevisste på ansvaret de har men at noen ikke er det fordi de må få ha sine meninger? 

Sorry, det henger ikke på greip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, orfeus skrev:

@Lovelulu Mener du: Ja, det har vært en saklig debatt og alle bloggere må være bevisste på ansvaret de har men at noen ikke er det fordi de må få ha sine meninger? 

Sorry, det henger ikke på greip. 

Hva mener du med det? Jeg mener det har vært en saklig debatt, og alle må få ha sine meninger. Uavhengig av Lambigirl sin kommentar.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lambigirl skrev:

Dette er ikke en saklig debatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En saklig debatt er når det er for og imot argumenter, og det har det vært her, bortsett fra litt rusk innimellom. Nå er vel jeg her inne den eneste som er for kosmetiske behandlinger.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
27 minutter siden, Infinity skrev:

Dette er ikke en saklig debatt.

Det har ikke vert dritt slenging og stygg person angrep selv om det har vert av og til noen usakligheter men ikke mange av dem heller nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS har endret tema til å handle om bloggere og kosmetiske behandlinger, sånn generelt. Det syns jeg var en god ide.

Skandinaviske rosabloggere ser snart helt identiske ut, hele gjengen, og Gud vet hvor mange penger de svir av hos diverse «skjønnhetsklinikker». Det er trist at de syns de er så stygge at de må sprøyte inn og operere vekk, og så blir det ikke bedre, bare verre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lovelulu skrev:

En saklig debatt er når det er for og imot argumenter, og det har det vært her, bortsett fra litt rusk innimellom. Nå er vel jeg her inne den eneste som er for kosmetiske behandlinger.

Å det er bra at det kun er 1 her inne som er for dette

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, princesse skrev:

Å det er bra at det kun er 1 her inne som er for dette

Mer reflekterte mennesker vil kunne ta et steg tilbake og fundere litt over hvorfor det er sånn... ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fantastica skrev:

Mer reflekterte mennesker vil kunne ta et steg tilbake og fundere litt over hvorfor det er sånn... ;)

Jeg er nok ikke den eneste i verden for kosmetiske behandlinger. Men de som kommenterer her er mot det. Kan være lesere som ikke kommenterer som er for. 😊

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...