Gå til innhold

Er det uansvarlig av Martha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... å være i Norge når Maud Angelica er i NY sammens med sin far? Ville dere ha hvert borte fra deres barn, som ikke er fylt to år enda, i en to tre månder.

Jeg må si at jeg har forandret mitt syn på Martha etter at det kom frem at hun skal være her, og MA skal være i NY sammens med sin far så lenge. Jeg kan ikke forstå hvordan hun klarer det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Flott at de tar likestilling på alvor også i praksks, er det ikke dét da? Eller skal ikke sånt gjelde for datteren til Regenten og hennes mann?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er enig med Trøffel. Hadde du reagert om hun var alene mer Mãrtha og faren var borte?

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud så tåpelig.

Jeg tror du Smila må få deg en hobby dersom du ikke har annet å bekymre deg over! For ærlig talt. Jeg kan ikke se noen grunn til at ikke Maud Angelica skulle ha det utmerket sammen med sin far i NY.

Skrevet

Jenta har TO foreldre, og menn er like bra omsorgspersoner som kvinner. Hva vil du oppnå, gå tilbake til de tidene der kvinner gikk i skytteltrafikk mellom kjøkkenbenk og fødestue?

PS. Hun heter Märtha, ikke Martha.

Skrevet
... å være i Norge når Maud Angelica er i NY sammens med sin far?

Nei, det er da alldeles ikke uansvarlig av Martha! :frustrert:

Fedre gjør en like god jobb som mor, ja om de bare får slippe til.

Skrevet

Hadde noen reagert om han var borte fra jenta si i lang tid? Eller er det mere akseptabelt enn at mor er borte? Tror nurket har det like godt med far som med mor, og hun tar neppe varig skade på sin sjel. Fedre kan faktisk ta vare på ungene sine de å.....

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Tror nurket har det like godt med far som med mor, og hun tar neppe varig skade på sin sjel.

Tja, hvis man tenker på hvem som er far i dette tilfellet er jeg ikke helt sikker :ler: , men det er jo i og for seg en annen diskusjon.

Skrevet

Jeg er overbevist om at Ari er en svært god, kjærlig og omsorgsfull far som tar vare på sin datter på beste måte! Hun kommer neppe til å lide noen nød!

Om jeg personlig hadde greid å være så lenge borte fra mine barn - det er noe helt annet! Jeg hadde nok ikke greid det - hadde garantert lengtet meg syk! :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min er på sjøen i en mnd av gangen han, og barnet er ikke fylt ett enda. Synes ikke hverken han eller Martha er uansvarlig jeg nei!

Gjest Jente, 32
Skrevet

Trådstarter, du sier jo det selv: barnet er i NY med sin far.

Hva er uansvarlig med det? Den lille søte jenta er jo sammen med sin far! Hva er bedre for et barn enn å være sammen med sin far? :)

Jeg forstår ikke problemet her i det hele tatt. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dessuten så har de jo barnepike...............

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vil driste meg til å påstå at lille maud trenger å se sin mor hun også, så jeg vil tro at lille maud savner mammaen sin veeeeldig mye, og at hun vil føle seg utrygg.

Skrevet
jeg vil driste meg til å påstå at lille maud trenger å se sin mor hun også' date=' så jeg vil tro at lille maud savner mammaen sin veeeeldig mye, og at hun vil føle seg utrygg.[/quote']Utrygg??? Hvorfor det? Er det bare mødre som får ungene til å føle seg trygge? Det er jeg i tilfelle sterkt uenig i.
Skrevet

Jeg vil ikke kalle det å være uansvarlig, men jeg vil kalle det uklokt å være borte fra et så lite barn så lenge, uansett om du er mor eller far. Så små barn eier ikke tidsperspektiv, og telefonen er et heller dårlig hjelpemiddel i denne sammenhengen. Jeg kjenner ei jente som var borte fra sin sønn på halvannet år i en måned, og han kjente henne ikke igjen da hun kom tilbake, han var rett og slett redd for sin egen mor. Og hvem ønsker seg den situasjonen?

Nei, i dette tilfellet, der det kan utelukkes at flyprisene spiller noen rolle, syns jeg dette er et uklokt valg, om enn ikke uansvarlig.

Gjest Embla s
Skrevet

I den grad jeg har noen formening om dette, er jeg enig med Tex.

Og jeg skjønner ikke at en mor frivillig er borte fra barnet sitt så lenge.

Gjest Anonymous
Skrevet
... å være i Norge når Maud Angelica er i NY sammens med sin far? Ville dere ha hvert borte fra deres barn, som ikke er fylt to år enda, i en to tre månder.

Jeg må si at jeg har forandret mitt syn på Martha etter at det kom frem at hun skal være her, og MA skal være i NY sammens med sin far så lenge. Jeg kan ikke forstå hvordan hun klarer det.

Dra ikke ansvarlighet inn i dette da...hva om far og dater var på Dovre?

Skrevet

Jeg bare minner om alle de foreldre som jobber f.eks. til sjøs, off-shore osv. ... er det uansvarlig også?

Skrevet

Personlig ville jeg ikke like å være borte fra datteren min som er 1 år så lenge. Er ikke glad for et par dager engang. Lengter fryktelig hjem. Når det er sagt, må man så må man! Den lille er jo sammen med faren sin som helt sikkert ivaretar henne på en fin måte! (Er ikke slik at det bare er mor som er avgjørende for små barn).

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har tenk på at kanskje Ari og MA kommer til Norge med faste mellomrom da?

Hun har jo også et barn til og tenke på og med termin i April så er det ikke sikkert at legene annbefaler pendling mellom New york og oslo på det sterkerste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...