k4no Skrevet 21. november 2017 #1 Del Skrevet 21. november 2017 Hei. Sent som det er så sitter jeg med en presentasjon jeg skal holde i morgen ettermiddag og trenger hjelp med en oversettelse. Jeg forankrer presentasjonen min i noen engelske forskningsartikler og finner bare ikke en oversettelse av ordet predictor. For å ta det i sammenheng så vil jeg si på norsk at noe er en sterk "predictor" for at noe kommer til å skje. Håper noen smartinger er våken og kan gi meg et passende ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Del Skrevet 21. november 2017 Indikator? Anonymkode: b4b8f...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4no Skrevet 21. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Indikator? Anonymkode: b4b8f...f38 Ja det funker! Jeg holdt på å bli gal av å sitte fast med et ord, så tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesitation Skrevet 21. november 2017 #4 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) 4 minutter siden, k4no skrev: Ja det funker! Jeg holdt på å bli gal av å sitte fast med et ord, så tusen takk :D Bare hyggelig Og der forsvant AB ja Endret 21. november 2017 av Hesitation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå