AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #41 Skrevet 25. november 2017 Så lenge det passer personen er det fint. Jeg har mellom 14 og 16 selv, men har hatt mye lengre og mye kortere. Trives med lengden nå og den kommer til å være slik en stund til da jeg vokser ut min naturlige farge (men nærmer meg...), og sparer nok opp litt mer lengde etterhvert. Får se, trives veldig godt med den jeg har nå. Ikke for tungt og er relativt lettstelt, og når jeg klipper det ofte ser det mye tykkere og sunnere ut. Anonymkode: d3b91...cad
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #42 Skrevet 26. november 2017 En pen dame er en pen dame, enten hun har langt eller kort hår. Så lenge håret ser sunt ut og og kler damas ansiktsfasong så er lengden helt underordnet. Menn er opptatt av helheten. Kortere hår kan være supersexy det. Anonymkode: fc3c0...8af 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #43 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En pen dame er en pen dame, enten hun har langt eller kort hår. Så lenge håret ser sunt ut og og kler damas ansiktsfasong så er lengden helt underordnet. Menn er opptatt av helheten. Kortere hår kan være supersexy det. Anonymkode: fc3c0...8af Men dette håret er stylet. Hvor mange norske kvinner er det som gjør mye ut av håret sitt hver dag? Det er ikke mange. Anonymkode: 476f7...977
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #44 Skrevet 26. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men dette håret er stylet. Hvor mange norske kvinner er det som gjør mye ut av håret sitt hver dag? Det er ikke mange. Anonymkode: 476f7...977 Det er da fullstendig mulig å fikse seg litt på håret med noen få, velvalgte hårprodukter. Langt hår må også stelles daglig for å se bra ut. Ikke mye fint med tyyynt nordisk tjafs som henger livløst nedover ryggen. Mange får mer naturlig volum når de klipper av lengdene og holder håret skulderkort. Anonymkode: fc3c0...8af
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #45 Skrevet 26. november 2017 18 er langt nok. Jeg har vel mellom 22 og 24, men jeg har veldig tykt hår. Selv for meg begynner det å bli litt langt, og jeg kutter nok tilbake til 20. Anonymkode: 12f9a...68c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå