Gjest Citronella Skrevet 15. desember 2017 #181 Skrevet 15. desember 2017 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Gunilla burde begynne å trene skikkelig og få rettet opp sin begynnende gammel-dame-holdning i ryggen. Hun har en sjanse til å se yngre ut lengre da og utseendet er viktig for henne, ingen tvil om det. Det tidlige modellbildet over der; jeg kan se hennes datters ansiktstrekk i det. Hun er en godt voksen dame. La henne være som hun er, jeg synes det er flott. Holding kan hun rette opp. Om hun vil Hun synes selv hun er flott, og hun er flottere enn 90% av andre kvinner på sin alder. Datteren er lik, men hun har ikke de samme trekkene som definerer en klassisk skjønnhet. Men en it-girl kan hun nok oppnå å bli.
Gjest Citronella Skrevet 15. desember 2017 #182 Skrevet 15. desember 2017 6 minutter siden, moroklompen skrev: Er det tre første bildene også Isabel? Ser i såfall ut som ett helt annet menneske 😲😲😲 Leppene og operasjonene er en ting. Men feilen mange kvinner i en viss alder gjør, er at de blir for tynne. Se f.eks Erika Jayne i Hollywood Wifes. Hun er ikke mager, og ser helt fantastisk ut til å være i midten av 40-årene. Jeg er også det, men for tiden for tynn. Jobber meg opp til å få noen ekstra kilo.
Snuppah00 Skrevet 16. desember 2017 #183 Skrevet 16. desember 2017 Når går episodene? Har litt lyst til å følge med.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #184 Skrevet 16. desember 2017 Hvem er faren til datteren til Gunilla? Anonymkode: 89d45...b53
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #185 Skrevet 16. desember 2017 3 hours ago, Snuppah00 said: Når går episodene? Har litt lyst til å følge med. Viafree Men du burde å se med en gang, de tar bort en episode når neste blir sendt Anonymkode: 7ddf6...39a
Duff Skrevet 16. desember 2017 #186 Skrevet 16. desember 2017 Det går gamle repriser på natta. Jeg har de på opptak i tilfelle det er noen jeg ikke har fått med meg.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #187 Skrevet 22. februar 2018 Neste sesomng på viasetfeee+ når? Anonymkode: 0a793...3ab 1
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2018 #188 Skrevet 23. februar 2018 På 16.12.2017 den 12.58, AnonymBruker skrev: Hvem er faren til datteren til Gunilla? Anonymkode: 89d45...b53 Vet ikke, men han er rik. Det er visst med pengene fra han hun har kunnet fortsette å bo i USA uten å jobbe. Barnebidrag der er av helt andre dimensjoner enn her og skal også forsørge mor dersom faren sitter godt i det.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #189 Skrevet 24. oktober 2018 Nei nå er det bare kjedelig, selv med anna anka, hun er med patetisk enn provoserende. Anonymkode: cc2f5...82c 1
Million Skrevet 24. oktober 2018 #191 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) På 16.12.2017 den 12.58, AnonymBruker skrev: Hvem er faren til datteren til Gunilla? Anonymkode: 89d45...b53 Det er det ingen som vet, og Gunilla blånekter å snakke om det. Hun blir regelrett forbannet om noen begynner å spørre eller grave. Det sies at hun er kontraktsbunden av Erikas far, om å aldri dele med noen at han er faren. Hun får en klekkelig sum i bidrag hver måned, men dette opphører om hun røper hvem faren er. Derfor er hun så hissig når temaet kommer på bane. Hun kan risikere å miste mesteparten av sitt rikholdige bidrag. PS! Jeg har lest litt sladder rundt om på nettet, særlig på svenske forum. Det spekuleres litt i om faren er en arving i det store Kellogs firmaet (cornflakes etc). Men ingen vet sikkert. Endret 24. oktober 2018 av Million 1
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2018 #192 Skrevet 24. oktober 2018 53 minutter siden, Million skrev: Det er det ingen som vet, og Gunilla blånekter å snakke om det. Hun blir regelrett forbannet om noen begynner å spørre eller grave. Det sies at hun er kontraktsbunden av Erikas far, om å aldri dele med noen at han er faren. Hun får en klekkelig sum i bidrag hver måned, men dette opphører om hun røper hvem faren er. Derfor er hun så hissig når temaet kommer på bane. Hun kan risikere å miste mesteparten av sitt rikholdige bidrag. PS! Jeg har lest litt sladder rundt om på nettet, særlig på svenske forum. Det spekuleres litt i om faren er en arving i det store Kellogs firmaet (cornflakes etc). Men ingen vet sikkert. Hun har jo blitt saksøkt for mange hundre tusen kroner. En del av de hun urettmessig mottok var jo barnebidrag.
Million Skrevet 24. oktober 2018 #193 Skrevet 24. oktober 2018 35 minutter siden, Peonjenta skrev: Hun har jo blitt saksøkt for mange hundre tusen kroner. En del av de hun urettmessig mottok var jo barnebidrag. Men det er vel fra den svenske staten, ikke fra eksmannen?
Honey Dew Skrevet 24. oktober 2018 #194 Skrevet 24. oktober 2018 På 12.12.2017 den 21.17, Peonjenta skrev: Gunilla blir bare verre og verre, kan nesten ikke skjønne at hun er mor eller at hun kan ta seg av sin eldre mor. Hun er ikke riktig på en flekk. Er ganske sikker på at hun har en personlighetsforstyrrelse og er ganske sikker på at det er psykopati i bildet... Liker Gunilla jeg. Synes de andre fruene har vært utrolig stygge med henne opp igjennom tidene. Margaretha, Aasa, Isabell er noen av de verste mobberne. Glemmer aldri da Margaretha lagde en nidvise til Gunilla og Isabel kritiserte for at det stod en rullator i hagen til Gunilla. Da skiftet jeg synet mitt på disse damene
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #195 Skrevet 25. oktober 2018 19 timer siden, Million skrev: Det er det ingen som vet, og Gunilla blånekter å snakke om det. Hun blir regelrett forbannet om noen begynner å spørre eller grave. Det sies at hun er kontraktsbunden av Erikas far, om å aldri dele med noen at han er faren. Hun får en klekkelig sum i bidrag hver måned, men dette opphører om hun røper hvem faren er. Derfor er hun så hissig når temaet kommer på bane. Hun kan risikere å miste mesteparten av sitt rikholdige bidrag. PS! Jeg har lest litt sladder rundt om på nettet, særlig på svenske forum. Det spekuleres litt i om faren er en arving i det store Kellogs firmaet (cornflakes etc). Men ingen vet sikkert. Han är ikke far. Hon var till domstol för bara ett eller två år sedan för att begära mer i underhåll, och Kellog har varit död i 12 år. Ni som inte förstår svenska får använde er av google translate Anonymkode: ae074...01e
Svenskern Skrevet 25. oktober 2018 #196 Skrevet 25. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.courts.ca.gov/opinions/archive/B268249A.PDF Kan detta ge svar på Gunilla Perssons underhåll Anonymkode: ae074...01e
Million Skrevet 25. oktober 2018 #197 Skrevet 25. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han är ikke far. Hon var till domstol för bara ett eller två år sedan för att begära mer i underhåll, och Kellog har varit död i 12 år. Ni som inte förstår svenska får använde er av google translate Anonymkode: ae074...01e Men er det bare ETT medlem i hele Kellog familien da? Det er vel en hel slekt? Kanskje det er en eller annen i slekten?
Million Skrevet 25. oktober 2018 #198 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) 4 minutter siden, Svenskern skrev: http://www.courts.ca.gov/opinions/archive/B268249A.PDF Kan detta ge svar på Gunilla Perssons underhåll Det står at "Appellant S. P (mother)"...? Gunillas navn begynner jo ikke på S? Eller har hun et annet fornavn hun ikke bruker, i tillegg til Gunilla? Uansett, det står forbokstavene F. G på faren... interessant....! Endret 25. oktober 2018 av Million
Million Skrevet 25. oktober 2018 #199 Skrevet 25. oktober 2018 14 timer siden, Honey Dew skrev: Liker Gunilla jeg. Synes de andre fruene har vært utrolig stygge med henne opp igjennom tidene. Margaretha, Aasa, Isabell er noen av de verste mobberne. Glemmer aldri da Margaretha lagde en nidvise til Gunilla og Isabel kritiserte for at det stod en rullator i hagen til Gunilla. Da skiftet jeg synet mitt på disse damene Ja, man kan si mye rart om Gunilla, men hun er utrolig snill og omtenksom overfor sin gamle mor, som hun har tatt inn i huset og tar seg av. De fleste andre ville sendt sin senile, pleietrengende mor på eldrehjem, men ikke Gunilla. Hun hentet moren i Sverige og tok henne med seg hjem i Statene. Jeg husker den kommentaren om rullatoren, og det synes jeg var råttent sagt. Tåler de ikke engang å se en rullator, en påminnelse om at det bor et eldre menneske i dette huset, liksom? 1
Svenskern Skrevet 25. oktober 2018 #200 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, Million skrev: SONJA Det står at "Appellant S. P (mother)"...? Gunillas navn begynner jo ikke på S? Eller har hun et annet fornavn hun ikke bruker, i tillegg til Gunilla? Uansett, det står forbokstavene F. G på faren... interessant....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå