Gjest Sugemerke Skrevet 23. november 2017 #41 Del Skrevet 23. november 2017 Stoff er kjempedyrt. Ofte over 200 kr meteren. Jeg synes ikke 500 var mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #42 Del Skrevet 24. november 2017 Ok det som skjedde jeg var på besøk oss henne.Hun hadde sydd et skjørt og jeg sa det var fint.Så sa hun jeg kan sy sånt til deg også du skal få det kjempe billig jeg lover det,fordi vi er venner. Så når jeg jeg skulle få det sa hun 500 kr. Jeg sa at jeg måte tenke på det fordi jeg har dårlig råd i denne periode sa jeg,Så sa jeg du kan selge det til noen andre,Da sa hun at da må hun kanskje sy mer på det .Jeg sa at i desember kjøper jeg det. Men jeg kommer aldri spørre henne om å sy noe til meg fordi det har jeg ikke råd til. Anonymkode: db049...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 25. november 2017 #43 Del Skrevet 25. november 2017 Kanskje litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå